OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Karotka 4. kapitola



Sláva, nazdar výletu. Výlet s Dianou a Mattem není zas tak dokonalý, jak si Karotka představila. Zdá se, že ti dva se snaží vyhnout se tomu druhému a Shelly je prostředník, kterého využívají. Prosila bych komentáře :)

  Nechápala jsem, co se stalo. Věčně mluvná Diana teď byla začtená do jakéhosi katalogu značkových hadrů. Matthew tiše řídil, jenom se mě asi tisíckrát škodolibě ptal, jestli se mi nechce čůrat. A já odvětila, že mi není pět.

 Divila jsem se, jak ho může bavit mě neustále provokovat. Hádal se se mnou snad o všem. Chtěla jsem stanici rádia, on poručil, že bude ticho. Já se nikomu podřizovat nebudu!

 Usínala jsem v autě, tak mě donutili s nimi hrát nějakou trapnou hru zvanou slovní fotbal.

,,Potah," culila se Diana, v náhlém obratu její špatné nálady. Když jsem spala, zřejmě si to vyříkali, nebo něco jiného, což se mi moc nelíbilo.

,,Heroin," pokračovala jsem znudeně. Oba nade mnou protočili oči...

,,Nudle," zasmál se Matt, dál řídící. Bože, to je ale idiot.

 Jeho auto bylo prostorné a luxusní. Kde na to bral, to nevím. Nejhorší bylo, že jsem musela sedět vzadu, jako nějaká malá holka.

,,Ejč," zazívala jsem.

Napomenuli mě, že teď měla být Diana.

,,Elektrárna," počínala jsem k Dianě cítit menší sympatie. Starala se o mé zdraví, jestli nemám hlad. Podle mě se cítila, že ona byla matka a Matt otec. Překrásnej ot - sakra, nech toho! napomínala jsem sama sebe.

,,Amoniak."

 Navrhli, že budeme hrát tímto stylem. Když řekneš jablKA, řekneš dvě slova na poslední dvě písmena. Třeba Kianid, Arzen.

,,Amoniak. No, tak," zamumlal Matt, ,,andělská karotka..."

***

První zastávka byl jakýsi hrad. Vypadal jak z Harryho Pottera. Zatímco já se jich chtěla zbavit, oni mě nepustili ani na krok. Chtěla jsem se zeptat nějakého cizince, zda by mi nedal cigaretu, ale s Dianou a Mattem v patách to nešlo.

  Přišlo mi, jako by se o mě prali, nebo nechtěli být spolu sami. Diana trvala na to, že mě doprovodí na záchod, Matt zas, že si semnou dojde na jídlo, jelikož Diana moc nejedla. Kdykoliv jsem popošla, přiskočili oba ke mně.

 Donutili mě číst všechny ty nudné papíry nahlas. Když jsem protáčela oči, nebo vzdychala, Matt mě pohlavkoval a říkal mi, že jsem kulturní barbar a že tohle a tohle je moc důležité vědět. Diana přitakávala a přidala, že bych se měla učit matematiku, abych si dovedla počítat kalorie.

,,Co na ní říkáš?" optal se mě Matt, když jsme obědvali. Diana nakupovala suvenýry, takže to bude na dlouho.

,,Trochu řídká, ale dobrá," usoudila jsem, promíchala omáčku a povzbudivě se usmála.

Zakřenil se: ,,Myslím na Dianu."

,,Aha." Mé druhé jméno je nechápavá. ,,No. Příjde mi v pohodě. Je milá."

Chvilku bylo ticho.

 Otáčela jsem na vidličku špageti. ,,Takže… to je tvoje snoubenka, jo?" uculila jsem se.

,,Ne," zavrtěl hlavu a sám hltal svoje oblíbené těstoviny, ,,a vůbec. Chodí mi velké účty za telefon, musíš s někým hodně volat."

Pochopila jsem, ptal se mě, jestli mám kluka.

,,Ano, volám," zakývala jsem hlavou, o tomhle s ním nehodlám hovořit.

Když dohltal, položil vidličku i nůž a otřel si ubrouskem pusu.

,,No tak, hodný strýček Matt chce vědět, s kým voláš," nasadil dokonale úchylný tón, takže jsem ho poprskala omáčkou.

  ,,S kamarádkama. A nevím, co je ti do toho, hodný strýčku," zašklebila jsem se.

Radši změnil téma: ,,Slyšel jsem, že je tu velké bludiště. Pojď se tam podívat."

Hodil na pult peníze, docela tučnou cenu a s ,,Drobné si nechte." jsme odkráčeli pryč...

  ,,Počkáme na Dianu, než nakoupí," navrhla jsem, ale on šel dál.

Usmál se. ,,Znám jí, bude tam ještě tak hodinu."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Karotka 4. kapitola:

7. LucilleDanion přispěvatel
03.05.2011 [7:54]

LucilleDanionHolky, všechny pokračování mám na blogu (lucilledanion.blog.cz), sem je asi už dávat nebudu. Je možné, že na blogu budou s chybami, jelikož jsem povídku začala psát ve dvanácti. :))

6. Niky
01.05.2011 [16:31]

Právě jsem dočetla všechny dílky a je to suprový Emoticon Emoticon Emoticon doufám že plánuješ pokráčko Emoticon

5. ajeje
26.03.2011 [21:38]

prosim napis pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. incompertus
13.03.2011 [20:25]

prosím, napiš pokračování Emoticon

3. WeeRuuNQaa
14.05.2010 [20:16]

Kdy bude pokráčko??? Emoticon

2. moui
31.03.2010 [18:36]

je to dokonalí už se nemůžu dočkat pokráčka Emoticon Emoticon Emoticon

1. Minnie
30.03.2010 [20:37]

Emoticon kone

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!