OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kiež by 1. kapitola - Niekedy je to zložité



Kiež by 1. kapitola - Niekedy je to zložitéOpatrne som sa postavila na nohy a pomaly som k nemu kráčala. Objala som ho a on si jemne vzdychol.
„Jery," vzdychla som si aj ja a cítila som, ako sa mi začali zväčšovať tesáky. Ako by sa mi všetká krv hrnula na jedno miesto. Nevedela som tomu zabrániť. Pomaly som sa približovala k jeho krčnej tepne a po chvíli som cítila, ako sa jeho jemná pokožka na krku pretŕha a do úst mi v jemných pramienkoch steká tá najlahodnejšia tekutina, akú som doteraz v živote ochutnala.

Prológ:

Elena sa zobudí ako upír v nemocnici. Nad jej posteľou stoja všetci. Jeremy, Bonie, Meredith, Stefan a Damon. Elena lapá po dychu a oni sa na ňu síce s radosťou, ale aj s desením pozerajú. Ako sa s tým Elena vyrovná? Ako jej v tomto pomôžu jej priatelia a aké budú jej prvé upírske dni? 

1. kapitola

Stefan na mňa stále súcitne hľadel a v tej chvíli z chodby došiel Damon a doktorka Fellowá. Náramne sa zaradovala, keď videla, že som nažive, no ja som mala divný pocit v hrdle. Niečo ma tam hrozne pálilo.

Na to si zvykneš. Damon mykol plecom a prichádzal k mojej posteli.

Ako to? Čudovala som sa tomu ja sama.

Hej. Vy. Nechcete rozprávať nahlas, aby vás všetci počuliY Stefan ma pohladil po chrbte a ja som sa na neho pozrela. Naše pohľady sa zrazu stretli.

Hej, vieš ty čo, braček, staraj sa o seba. Elena sa tu učí niečo nové a zjavne si to užíva, tak jej nekaz zábavu. Damon na neho urobil jeden so svojich ksichtov a my so Stefanom sme vybuchli do hlasného smiechu.

„A už je to tu. Teraz už nebudeme vedieť, o čom sa rozprávajú," zahundral Jeremy a ja som sa na neho pozrela cez rameno. On sa iba vľúdne usmial a mne to stačilo.

Opatrne som sa postavila na nohy a pomaly som k nemu kráčala. Objala som ho a on si jemne vzdychol.

„Jery." Vzdychla som si a cítila som, ako sa mi začali zväčšovať tesáky. Ako by sa mi všetka krv hrnula na jedno miesto. Nevedela som tomu zabrániť. Pomaly som sa približovala k jeho krčnej tepne a po chvíli som cítila, ako sa jeho jemná pokožka na krku pretŕha a do úst mi v jemných pramienkoch steká tá najlahodnejšia tekutina, akú som doteraz v živote ochutnala.

„Elena! Elena prestaň!" kričali na mňa všetci za mnou.

Elena. Chceš mu ublížiť? Počula som ich. Hlas dvoch bratou spojený v jednen, ktorý znel ako hromobitie.

Ale ja chcem. Vyslala som k nim myšlienku a na chvíľku som prestala. Videla som, ako jeden pramienok krvi steká Jeremymu za tričko a tam sa tvorí čoraz väčší fliačik.

„Tak princezná, a teraz sa umyjeme a ideme preč, než tu niekoho na ulici prepadneš." Damon mi zdrapil ruku a ťahal ma smerom k umývadlu na druhom konci nemocničnej izby.

Dvere boli zavreté a na oknách boli zatiahnuté závesy.

„Je tma." Pozrela som sa smerom k vonkajšiemu oknu, ktoré bolo tiež zatiahnuté.

„To je dosť logické, keďže po dni príde noc," zahundral si pod nos Damon a snažil sa zo mňa očistiť krv, zatiaľ čo ostatní sa so strachom starali o Jeremyho.

„Jeremy." Ešte so zvyškom krvi som sa pomaly blížila k miestu, kde ležal. Jeho vydesený pohľad mi povedal všetko. Cítila som, ako sa mi do očí tisnú slzy, keď sa posúval ďaleko odo mňa, keď sa ne mňa pozrel vydeseným pohľadom ako sŕňa. Mala som pocit, ako by som bola monštrum. Ten najhorší tvor na zemi. Len tvor, ktorý ubližuje svojej rodine.

Caroline sa postavila a odviedla ma do kúta.

Elena. Prosím. Keď ti poviem, aby si išla za mnou, pôjdeš? Spýtala sa ma telepaticky.

No... Asi áno... Najskôr áno, ako nie. Prečo? Bola som trochu zvedavá. Možno ma chce dostať preč od Jeremyho, alebo sa ma proste chce zbaviť. Tak či onak, mala by som s ňou ísť.

Umy si poriadne tvár a pôjdeme. Usmiala sa Caroline a vrátila sa naspäť k Jeremymu.

Som monštrum. Pomyslela som si.

Vitaj v klube. Žmurkol na mňa Damon a ja som si ťažko vzdychla.

Už nemám súkromie ani vo svojej hlave. Niekto by mal Damona naučiť neliezť ľuďom do ich myšlienok.

Moja reč. Ups! Prepáč. Caroline si dala ruku pred ústa a jemne sa jej hompáľali vlasy, ako sa snažila udržať smiech.

Umyla som si tvár, no neopovážila som sa priblížiť k hlúčiku ľudí na druhej strane miestnosti.

Môžeme? Pomyslela som si a Caroline bola okamžite na nohách. Pousmiala sa a zdrapila ma za ruku.


Dúfam, že to bude aspoň trochu dobré. Vymyslela som to počas jazdy autom a nejako sa mi ten námet zapáčil. Prosím o to, aby tí, ktorým s

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kiež by 1. kapitola - Niekedy je to zložité:

5. JaNkA261 přispěvatel
18.05.2012 [13:21]

JaNkA261to je smola, pretože ja som si ho nejakým zázrakom zmagorila, čiže mi píše, že spýtať = spítať a podobne. Na také veci mám ja proste talent... Emoticon

4. LynVonNightlight přispěvatel
18.05.2012 [12:51]

LynVonNightlight*V prvom rade by som ťa chcela upozorniť na poslednú vetu, nemala si ju dokončenú.
*Chybovala si v mnohých slovách. Hlavne y/i. Napríklad - blýžiť sa - blížiť sa, zvikneš si - zvykneš si, pomali - pomaly, krvy - krvi. (Tuším je načase si zopakovať vybrané slová a používanie rodov, ak chceš pokračovať v písaní).
*Chýbali ti mäkčene, dĺžne a mnohé si mala na iných miestach, ako mali byť.
*Prosím, nabudúce si text po sebe prečítaj niekoľko krát a píš vo worde, kde ti chybne napísané slová podčiarkne červenou čiarou.

Emoticon Emoticon Emoticon

3. Texie admin
18.05.2012 [11:06]

TexiePoprosím ho dokončit, ať ti jej můžeme vydat a pak ty další. Do té doby nemůžeme publikovat totiž ani následující kapitoly, což je škoda.

2. JaNkA261 přispěvatel
17.05.2012 [19:08]

JaNkA261diki za radu. Opravím to, teda, aspoň sa pokúsim. mám s tým trochu problém a naviše ma jedno oko trochu hnev čiže dúfam, že som opravila toho dosť. Emoticon Neviem. Ale ak nie tak sorrko. mrzí ma to, ale na monitor nedokážem dlho čumieť. Ba ani do knihy. Som totálne deprimovaná, čiže račej nepíšem. Emoticon

1. Texie admin
15.05.2012 [22:50]

TexieČlánek ti vracím k opravě. Dokonce i já se svou chabou slovenštinou tam vidím dost chyb.
Tak poprosím - opravit překlepy, za tečkou dělat mezeru, nezapomínat na čárky ve větách, opravit uvozovací věty...
A ještě bych se chtěla zeptat, jestli chceš perex nechat takhle. U první kapitoly by měl alespoň trochu naznačovat děj (to už je ale jen malá rada Emoticon ).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!