OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Krutá realita 60. kapitola



Krutá realita  60. kapitolaLáska a válka.
15+ Ke čtení doporučuji vzít mokrý hadr na zchlazení.

60. kapitola

Sny a představy, které Annu pohlcovaly v posledních několika měsících, nebyly nic proti tomu, jaká byla realita. Každý dotyk vnímala úplně jinak a každá vteřina ji pohlcovala do míst, kam se sama nedostane.

Jeden polibek na krk a druhý o trochu níž. Páteř jakékoliv bytosti může být velmi citlivé místo, pokud víte, kam polibky správně umístit. A Nathaniel to věděl až moc dobře. Jeho dotyky na správných místech s Annou dělaly divy.

Ona se mezitím nechala vést a dělala jen to, co ji v momentální chvíli připadalo vhodné. Nepospíchali. Měli na sebe celou noc. Nathaniel pomalu mapoval Annino tělo a jednotlivé částečky její kůže prozkoumával. Nešetřil polibky a testováním chutě jejího těla. Přesně věděl s každým pohybem, co dělá a Anna se pomalu dostávala na pokraj zoufalství. Chtěla ho čím dál víc a on byl zdrženlivější a zdrženlivější. Proč? Chtěl ji snad trápit. Najednou ji škádlil on. Ne ona jeho. Karta se otočila. Cítila se jako hadrová panenka před roztrháním. Před něčím, co ještě nepoznala.

Anna neměla tušení, jak přišla o jednotlivé kousky oblečení. Byla jen ve spodním prádle a Nathanielovy ruce jí jezdily po těle. Sjížděl jí po stranách hrudníku, dokud se nezastavil na bocích, na kterých zanechal i svůj toužebný pohled. Anna nechápala, co na nich vidí, ale nechala ho se kochat.

Nathaniel pak pokračoval dál, až jemně zajel na zadeček pod kalhotky a přitáhl si ji nejblíže ke svému tělu s polibkem mířeným na její ušní lalůček. Anna se celá prohla a celým tělem se otřela o to Nathanielovo, čímž ucítila pořádnou vlnu touhy po celém těle. Začínala být nedočkavá. Jak to ten chlap může tolik natahovat, když na tenhle moment čekal takovou dobu?

Annin výpad na Nathaniela v podobě jejího rozpáleného těla málem změnil romantickou atmosféru v atmosféru trhajícího oblečení. Nadechl se zhluboka na jejím krku a vůně se mu dostávala až do morku kostí. Chtěl jí dát všechno a ona byla tak nedočkavá.

Pomalu jí zbavil dalšího kousku oblečení a prohlížel si další úlovek. Neváhal a zabořil jí mezi dva hrbolky svůj obličej. Laskal je a užíval si ten pocit touhy, která ho spalovala.

Anna se mezitím vzpamatovávala ze šoku, že Nathaniel pomalu objevuje její nahotu a přemýšlela nad tím, jestli nemá ještě utéct. Jako kdyby Nathaniel přesně věděl, na co myslí, přitiskl se víc k ní a znova v ní vzbudil touhu poznat víc, když jejich těla jsou tak blízko spojení. Zjistila, že by ho odehnat nedokázala.

Nathaniel akorát putoval polibky po jejím pupíku, když jí rukou přejel přes lem kalhotek. Neváhal a během minuty se tam přemístil ústy. Když Anna viděla, kam směřuje, automaticky v pudu sebezáchovy chtěla nohy stáhnout k sobě. Jenže Nathaniel to čekal a automaticky rukama její nohy přidržel od sebe a políbil ji hned na kalhotky o trochu níž a Anna zavzdychala.

„Nebraň se mi. Věř mi,“ zavzdychal do jejích citlivých míst Nathaniel a Anna se náhle uvolnila. Věděl, že je pro ní tahle situace těžká, ale zároveň příjemná a on se snažil být co nejjemnější. Bál se, aby Anně neublížil a každý další krok měl nesčetněkrát promyšlený. Měl v plánu se ovládat, dokud nebude vědět, že chce víc a nijak jí neublížil.

Pomalu ji zbavil posledního kousku oblečení a hodlal se nová odhalená zákoutí jejího těla prozkoumávat a laskat jazykem. Věděl, co během následujících vteřin od Anny přijde a jeho já se plnilo přívalem radosti s každým jejím slastným povzdechem.

Miloval její ruce zabořené v jeho vlasech navádějící, aby pokračoval dál. Jenže on cítil, že je blízko vrcholu a bylo na čase provést to, čeho se obával. U žen je první sex velmi klíčový, pokud ho pokazí, bude jí těžké ukázat další jeho fantazie. Sundal poslední část svého oblečení a vklínil se jí mezi stehna.

Anně se na obličeji objevil trochu nejistý pohled a on ji jen konejšivě pohladil po tváři, a pak nemilosrdně spojil jejich těla. Jím projela vlna částečného uspokojení a jeho tělo automaticky prahlo po pokračování. Ale on jenom strnul a čekal na jakoukoliv reakci od své milované. Ta po prvním útoku jeho těla trochu strnula, ale postupně se uvolňovala. Nechal ji vydýchat počáteční šok a své chtíče v sobě dusil, co to šlo. Anna se po chvíli trochu usmála a on jí políbil. Byla pro něj stejně statečná jako vždy. Miloval ji za to ještě víc.

Tu nejméně příjemnou část noci měli za sebou a bylo načase jí ukázat ty krásné chvíle, které mohli prožít pouze spolu, a proto Nathaniel pokračoval dál. Najednou se mohl přestat ovládat a dát průchod všemu, co v posledních staletích chtěl.

Jejich pohyby těl byly jako tanec a ani jeden z nich nechtěl přestat. Stále si brali víc a víc, dokud společně nedosáhli uspokojení. Nathaniel lehce nalehl na Annu a zapřel se o lokty vedle jejího těla. Těla nechal spojená.

Anna se Nathanielovi s vážností podívala do očí a po chvíli vykouzlila na tváři spokojený úsměv. Nathanielovi se trochu ulevilo a úsměv jí vrátil.

„Kdy budeme moct pokračovat?“ rýpla si Anna a Nathaniel se ušklíbl.

„Nejenže si hrozně nedočkavá, ale i nenasytná,“ dodal s úsměvem a políbil ji. Přitom pohybu se jejich těla znova více propojila a oběma projela další vlna touhy.

Anna zase zavzdychala a z posledních sil nepropadajících se touhy se zeptala.

„To teplo na konci. To není normální, že?“ ptala se nechápavě. A Nathaniel už byl zase na začátku dobývání se k dalšímu jejich společnému tanci.

„Ne, kouzlo. Řekl jsem ti, ať mi věříš, že vše zařídím, ne?“ ujišťoval se a Anna mu na souhlas pokývala jen hlavou.

„A z tvého táty ještě dědečka udělat nechceš, ne?“ vysvětlil a Anna se vítězně usmála, pochopila. Nathaniel potom neváhal a už ji nenechal dál přemýšlet, začal od znova další tance jejich těl, na které čekal snad věky. Tu noc se znova stával čarodějem a přestával být Tallensem. Jen její láska ho mohla změnit a ona mu ji dala.

Anna stála na vrcholku budovy a shlížela scenérii dole. Byla na střeše jedné z budov nad Time Square v New Yorku a chránila jednotku, kterou dostala na starosti. Osm set lidských mužů a čtyři čaroděje, které ani neznala. Důvěřovala Christopherovi, ale i přesto od nich byla natolik daleko, aby o ní nikdo nevěděl. Zneviditelnila se a čekala na vhodnou chvíli na vykouzlení slunce.

Slabý vítr Annu udržoval velmi bdělou a ona se snažila být ostražitá. Nikdo netušil, kdo co ví. Jestli Aladriel prozradila jejich počty a postavila se na stranu nepřítele nebo se drží jen v ústranní. A také nikdo netušil, kdo všechno se na stranu upírů a Tallensů přidal.

Anna pohlédla někam do dáli a zkontrolovala tak její nejbližší. Nathaniel stál po boku Christophera a něco mu povídal. Pravděpodobně probírali novinky a Hari se vedle nich úplně soustředil. Věděla, že hlídá Camielův krk. Proto zapátrala ve své hlavě a znova se ujistila, že Taikuri je v pořádku.

Po zkontrolování Taikuriho se rozhlédla po městě a přejel jí mráz po zádech. New York byl naprosto tichý. Ulice byly vyklizené a jen bojovníci nasáčkovaní v ulicích čekali na to, co přijde. Tma pohlcovala celé město a dodávala celé situaci o to děsivější nádech. Nakonec se všichni dočkali. Městem se ozval děsivý výkřik a s tím první rány.

Nikdo nic neviděl a jen občasná rány a výkřiky protínaly děsivé očekávání. Najednou cítila, jak se městem posouvá jakási vlna vzduchu a mířila přímo k nim. Anna pro jistotu kolem všech zvýšila sílu štítu a připravila se na náraz, který se v následujících vteřinách dostavil. Štítem náraz utlumila a potom se podívala po ostatních. Také zvládli první útok, ale zpozorovala, že před všemi jednotkami jsou najednou upíři. Stovky upírů, které se začínají vrhat na jednotlivé členy armády. Vůbec nevěděla, kde se tam najednou všichni vzali, ale štíty svým bojovníků posílila a doufala, že budou šikovnější v zabíjení, než sama očekává. Něco jí říkalo, že tohle je jen pouhý začátek.

59. kapitola 61. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krutá realita 60. kapitola:

6. Sue přispěvatel
19.07.2011 [11:50]

SueBombastický! Už se nemůžu dočkat dalšího dílu :)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Eris přispěvatel
18.07.2011 [21:44]

Erisježiši! naprosto úžasný Emoticon Emoticon to kouzlo Emoticon
jako ten konec!! Emoticon no strašně moc se těšim na další kapču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. SafiraDarkfire přispěvatel
18.07.2011 [20:44]

SafiraDarkfirePáni, tak to bylo bombastické:) Doufám, že brzy bude další dílek:)

3. Lussy přispěvatel
18.07.2011 [19:25]

LussyKrásná kapitola... Emoticon Emoticon
Doufám, že další kapitola bude brzy, jinak si okoušu nehty nedočkavostí! Emoticon

2. lied
18.07.2011 [18:09]

no teda to bych si taky nechala líbit to hezké kouzlo a ten konec docela mám obavy co na ně ještě přichystáš
Emoticon Emoticon Emoticon

1. ajeje
18.07.2011 [16:44]

wau to bola uzasna kapitola Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!