OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Láska ve větru - 11. kapitola



Láska ve větru - 11. kapitola
Pro čtenáře od 18 let!

Lidský svět, ve kterém se upíří skrývají mezi námi, je stále stejný, ale realita hlavního hrdiny Chestera se změnila v cosi šedého a bezcenného. Zabil to nejdůležitější, co měl. Zabil duši své milované a nyní už není cesta zpátky. Musí jít dopředu a snažit se získat to, co ho dříve drželo nad vodou. Čeká ho těžká cesta plná ironie osudu. (Předělávka základní spolupráce s Wish)

Koná se velkolepý upíří večírek, na kterém se Di ukáže v celé své kráse a donutí upíry slintat po jejím těle i dovednostech. Chester to vnímá jako znovuzrození, protože ... ona jako by zas byla sama sebou.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

11. kapitola - „Protože … tě miluju."

 

Chester

„Drž hubu, Joe! Pokud se chceš i nadále zúčastňovat téhle sešlosti, dávej si pozor, jak o ní mluvíš,“ zavrčím v klidu, ale o to důrazněji a přivinu ji k sobě ještě blíž. „Na tohle jsem háklivý… Takhle si nazývej ty coury, co ti lezou do postele, ale Dianě takhle říkat nebudeš!“ řeknu nekompromisně a probodnu ho zlým pohledem, přičemž sjedu na Nicka. Nejsem totiž rád, že ostatním pověděl, kde momentálně bydlím.

„Nechte toho!“ prskne otráveně Bianka a vyhrne si lem šatů ještě o něco víc, přitom už takhle odhalují i její kalhotky. „Taková zábava tu byla, než …“ zarazí se, když uvidí mé pozdvižené obočí.

Je na čase být zase trochu zlý, jinak by si tady ti ubožáci za chvíli dělali, co by chtěli. „Tak to trochu rozjeď, když se tak moc nudíš," ušklíbnu se a napiju se ze své skleničky. „Nechceš také něco?" podívám se na Di, která nás mlčenlivě pozoruje a netváří se příliš nadšeně.

Bianka se rozpustile vyhoupne na stůl a svlékne si titěrné šaty. Do očí mě bouchne její erotické spodní prádlo, které padne k její provokativní postavě i bělostně hebké pokožce. Pak ucítím Diin trpělivý dech a rázem ze mě okouzlení z Bianky opadne, protože ona je se mnou.

Di jemně zavrtí hlavou a probodne Bianku znechuceným pohledem.

„Přece tu nebudeš sedět na sucho,“ hlesnu a dojdu jí do baru pro neškodný likér. „Tohle ti nic neudělá. Je to slabé a sladké,“ usměju se a naliju jí plnou skleničku. „Malému to neublíží,“ dodám a znovu si k ní přisednu.

Bianka už je pouze v miniaturních kalhotkách a ladnými pohyby se dostala k štíhlé vysoké upírce, která není tak divoká jako ostatní. Je trochu plaší a nikdy se tolik nezapojuje do našich hrátek. „Pojď,“ natáhne k ní Bianka ruku. Abs zavrtí hlavou a sjede pohledem na mě. „Neser a pojď!“ drapne ji nevybíravě za ruku a vytáhne na stůl.

Abs se vzdychnutím odloží skleničku a postupně se začne vlnit do rytmu hudby podobně jako Bi. Je mi jasné, co za chvíli přijde. Velmi erotické představení, při kterém si ty dvě budou hladit svá krásná těla, lízat a líbat místa, kterých by se měli dotýkat jen muži a o to je to pro nás upíry vzrušivější. Stejný scénář jako vždy, však pokaždé je to nádherná podívaná. Joe s Nickem na nich visí očima, když Abs hladí Bianku po vystouplých bradavkách a jazykem jí přejíždí po rtech.

Do těla se mi vetřou chutě a já ucítím trnutí v rozkroku, protože tohle má každý mužský rád. Krásné ženy, které vědí, jak si udělat dobře… Pohledem začínám být stejně sjetý, jako ostatní.

„Nechceš se přidat?“ ozve se jízlivě Bi a na moment se odtrhne od Absiných rtů, aby sjela Dianu posměšným pohledem ve snaze ji ztrapnit.

„Proč ne," ozve se sarkasticky Di a ďábelsky se ušklíbne, když se bez pomoci vyšvihne k nim. Obě upírky to na chvíli vykolejí z jejich rytmu, když k nim Di beze studu vleze, pevně je chytí za zadek a přitiskne boky k sobě.

Bianka se ihned rozvlní a užasle rozesměje, rajcovně zatne drápy do Diiných ramen, až se moje maličká ďábelsky usměje, jako by ji tím potěšila a s ohníčky v očích sjede po Biančiné páteři. Drápem protne to nejcitlivější místo, které Oskar sám našel a Bi se div nepodlomí kolena, když s tlumeným bolestným výkřikem protočí oči k nebi.

Uvědomím si, že je pozoruju s padlou čelistí a nejsem jediný. Šokovaně sedím na gauči, zdá se, že překvapením dneska zdaleka nebyl konec. Nikdy bych neřekl, že je až natolik otrlá, že by se pustila do lesbických předváděných hrátek s upírkami a ještě jim u toho dávala do těla upíří slast!

„Kurva, nikdy ses nepochlubil, že máš doma takovej poklad!" přisedne si ke mně Joe a zatímco z nich nemůže spustit oči.

„Neměl jsem o tom ani tušení," hlesnu a fascinovaně zírám, jak Diana rozjíždí svou malou soukromou párty s Biankou, protože Abs jim prostě nemůže stačit.

Po chvíli se plachá upírka odpoutá a přisedne si vedle mě, nějak moc to nevnímám, protože mám v kalhotách absolutně bolestnou erekci a před očima Di, kterou jsem jaktěživ neviděl. Je naprosto dokonalá…

„Co je? Nemáš chuť na upíří slast?“ ozve se pobaveně Joe, když sleduje, že Abs na to, co ty dvě dělají, prostě neměla. I když se Bianka snaží uštědřit jí bolestivé rány, stejně to s mou maličkou nic moc nedělá. Navíc Di zná přesně ví, kam sáhnout a zdá se, že jí vůbec nevadí olizovat Biančino krvavé břicho a zatínat se jí drápy do stehen.

„Ani ne,“ hlesne neutrálně Abs a napije se ze své sklenky. Z boku se o mě něžně opře a přitiskne se ke mně. „Chvílemi z ní jde vážně strach…“ připustí.

„Já jsem myslel, že ty máš upíří slast ráda,“ usměju se na ni, protože se mnou si ji rozhodně užívala. Je zajímavé, jak před Di couvá i ostřílená upírka…

„Mám ji ráda, ale s někým jiným…“ zadívá se mi duchaplným pohledem do očí a nahne se ke mně, jako by mě chtěla políbit.

V tu chvíli mi Di bez varování skočí na klín a chytí Abs tvrdě pod krkem. „Dávej si pozor, ke komu se tiskneš… Mohla bych totiž stisknout já tebe a to už by se ti nemuselo líbit,“ zavrčí zuřivě do Absiných úst, při čemž jí bolestivě kousne do rtu, až upírka přivře víčka.

Celkem se bavím, protože je mi jasné, že pokud by po ní Abs vystartovala, přeprala by ji. Di si jako vždy zas hraje s ohněm, hraje si na něco, čím není, jenže to Abs neví a navíc není takový typ jako Bianka, která by do rvačky klidně šla. Bavím se do té doby, než na ní Di začne praktikovat svoje drápy a zuby. Odtrhnu ji od ní.

„No tak Di, nech toho. Nic se přece neděje," chytím jí zápěstí do svých svěráků, a když po mně šlehne pohledem, zašklebím se na ni. Kdepak nechala svůj strach? Nejspíš někde v nenávratnu.

Ještě jednou probodne Abs vražedným pohledem a nechá se ode mě přitáhnout do náruče. Prsty spojí za mým krkem a dá mi něžný polibek na tvář. „Omlouvám se,“ zašeptá kajícně. „Já jen nemám ráda, když se na tebe lepí.“

Královsky se bavím a v hrudi se mi rozlívá velmi příjemný hřejivý pocit. „Myslel jsem, že nezárlíš,“ hlesnu potěšeně a políbím ji něžně na rty.

Di bezděčně zalapá po dechu a zabodne se mi do tváře s choulostivým pohledem, zatímco rty zkřiví do plačtivého šklebu.

„Měl bys jí dát náhubek,“ dostane ze sebe Abs a mizí v koupelně.

Nevšímám si toho, jsem zcela zaměstnaný Diiným výrazem, který mi dělá neskutečně dobře. „Copak? Já jsem netvrdil, že je to má přirozenost,“ opakuju její slova, která mi řekla a která bych vydýchával ještě dlouho, pokud by nepředvedla to, co nyní.

Přistiženě sklopí oči a kajícně se ke mně přivine. „Nezlob se, nechci tě ztratit a tak trochu … žárlím,“ povzdychne si.

Chytím ji za bradu, a když se na mě podívá, s velkým úsměvem ji políbím. První větší úspěch za celou dobu, co jsme tady.

„Co takhle dokončit započatý vystoupení?“ zamručí netrpělivě Joe.

„Myslím, že tohle pro ni nebude,“ zasměju se, když se mi vybaví lesbické orgie za orgasmem v podání Bianky a některých dalších upírek.

„Neříkej,“ zamumlá nespokojeně. „A co nějaký hrátky s feromony? Co ty na to, maličká? Co nám ještě ukážeš?" popichuje ji a oči mu září neochvějnou touhou. Bianka se zatím plazí po Nickovi a tiskne mu rozkrok, ale zdá se, že on se dneska dění moc nezúčastňuje. Je podivně zachmuřený a zamyšlený.

Di si povzdychne a zadívá se mi houževnatě do očí, ale když nic nenamítám a spíše ji povzbuzuju pohledem, aby porušovala pravidla, přivře oči a všichni sborově povzdychnou spolu se mnou. Tělem mi automaticky proběhnou slastné pocity a na kůži se mi rozhoří beznadějná touha.

„To už stačí,“ stisknu ji po chvíli, kdy si s námi všemi hraje, a mně se začínají rozbíhat choutky. Její vůně mi doslova mixuje mozek. Musím několikrát zamrkat, abych se vrátil do reality, a pohledem sjedu šťastně se tvářící upíry.

„Kurva, začínalo to mít grády," vydechne Joe a rukou si přejede přes poklopec. „Nechceš mi trochu pomoct?" zavrčí roztouženě a prohlédne si svůdně mou maličkou.

„Fuj,“ vyjekne znechuceně a přitiskne se ke mně.

Její bezprostřední reakce mě natolik pobaví, že se začnu smát nahlas a tím Joa ještě více pobouřím.

„Jak fuj?“ zavrčí ostře a rozepne si poklopec, až Di odvrátí stydlivě hlavu. „Copak maličká nepíchá nebo co?“

„Smůla, Joe… Zdá se, že o tebe nestojí,“ hlesnu se smíchem a hladím ji po bocích.

„Bianko, pojď mi to udělat!“ zavrčí směrem k zrzce, která se plazí po temnookém upírovi.

„Nemám čas,“ odbude ho a střílí pohledem po usměvavé Di. „Někoho mi připomíná,“ zúží oči a pohodí svými dlouhými vlnitými vlasy, které jsem vždy obdivoval. Mám rád její bohatou hřívu a také mám rád, když drží hubu!

„Koho?“ poposedne si Joe a sám uchopí svou chloubu do dlaně, aby se uvolnil.

„Já nevím…“ dál lustruje Di pohledem tak přímým a přemýšlivým, až mi to pomalu začne docházet. Nevyvolává to ve mně zrovna dobrý pocit, je mi totiž jasné, koho jí připomíná!

„Myslím, že to pro dnešek rozpustíme," zavrčím ostražitě, když uvidím Abs vracet se z koupelny. „Za chvíli bude svítat," dodám, abych je co nejdřív dostal ze svého domu.

Upíři se s nepříjemnými pohledy a brbláním zvedají. Jsou velmi neradi, ale poslušně jdou, protože ke mně se chovají s jistou obezřetností. Bianka po Di ještě několikrát střelí pátravým pohledem, ale nakonec se zamyšleným výrazem zmizí v okně.

Abs mě protne choulostivým pohledem a sladce se usměje. Di zostra zavrčí, až sebou Abs trhne a zmizí rovněž. Moje maličká zkříží ruce na hrudi a s vrtěním hlavy pozoruje, jak upíří mizí v šeru, které venku panuje.

„Copak?“ lehce se jejímu žárlivému postoji usměju. „Doufám, že ti dřívější konec nezkazil náladu, ale já už jsem se nemohl dočkat, až zmizí,“ ušklíbnu se a začnu uklízet pití a skleničky.

„Vůbec mi nevadí, že odešli." Zavrtí hlavou a pomáhá mi uklidit tu metlu lidstva i upírů – alkohol. „Máš skvělý kamarádky!“ podotkne jízlivě, zatímco schovávám kořalku zpátky do baru.

„Nenazýval bych je přáteli,“ hlesnu. Jediný můj opravdový přítel byl paradoxně Dick. Tedy, alespoň jsem si to v určitém období myslel.

„Ty ses s nima stýkal i v době, když jsi byl s Oskarem?“

„No,“ ošiju se, protože uhodila hřebíček na hlavičku. „Párkrát se objevili, když jsem byl s Oskarem u vás…“ Loupnu po ní pohledem. „Znali se s ním,“ zamumlám a dál bych o tom nerad mluvil, protože vím, že jí z toho nebude dobře.

Hrdlem jí projde uštěpačný smích. „Jak jinak.“ Tupě se zahledím na okno. „Ironie bolí,“ povzdychne si. „Nevadilo ti moje dnešní chování?“ Zvedne ke mně opatrně oči.

„Proč by mi to mělo vadit? Bylas úžasná. Netušil jsem, že to takhle dokážeš rozjet s ženou…“ usměju se. „Jen tu Abs pro příště nesvlíkej z kůže,“ uchechtnu se.

Trochu zčervená a nevinně se usměje. „Taky jsem netušila, že to ve mně je, ale vždycky se nechám vyprovokovat,“ hodí po mně jiskřivým pohledem. „A Abs jsem nesvlíkala z kůže, jsou z nás skvělý kmošky!“ protáhne se a zavlní. „Bylo to součástí naší show,“ broukne pobaveně a vycení děsivě špičáky.

„Součástí vaší show bylo to, že jí budeš nahánět strach?" zasměju se, zatímco uklízím umyté skleničky. „Pokud ano, tak to bylo opravdu věrohodné," zašklebím se na ni, aby jí došlo, že tohle jí nezbaštím.

Di provokativně protočí oči. „Líbilo se ti to, tak co,“ zamumlá a pokrčí rameny. „A mně se zase líbilo, že jsem si vás všechny mohla hezky zpacifikovat…“ Poukáže na svou upíří dovednost, zvrácené a kýžené feromony. „Ani jsem nevěděla, jestli mi to půjde,“ přizná se skloněnou hlavou. „Dlouho jsem je nepoužívala.“ Jistě, důvodem její abstinence byla jen moje bouřlivá a děsuplná výchova.

„Šlo ti to moc dobře,“ blýsknu očima, když si vzpomenu, jak moc si to užívala, co to se mnou udělalo. Zvednu k ní hlavu. „Mně se líbilo i to, co jsi prováděla s Biankou… Ale Abs se moc nelíbily tvé drápy v jejím krku.“

„Není ta Abs maličko rozmazlená,“ odfrkne Di a prohrábne si drápy lehce vlasy. „Jestli se ti to líbilo, tak … bychom to mohli zkusit spolu, jen něžnější,“ skloní stydlivě hlavu a pohlédne na mě skrze řasy.

„Proč by měla být rozmazlená?“ rozesměju se. „Ne každý je masochista, miláčku,“ řeknu, aniž by mi došlo, že tím vlastně prozrazuju i sebe.

Pátravě na mě pohlédne. „Taky nejsem masochista, ale některou bolest upír snést musí… Proč jsi vlastně začal s upíří slastí?“

Do hajzlu, proběhne mi hlavou. Občas bych měl nejdříve přemýšlet, než začnu mluvit. „No, přece kvůli slasti,“ brouknu a dál se věnuju uklízení nádobí. „Když je to upíří slast, tak je snad jasné, kvůli čemu to dělám, ne?“ zadívám se na ni jako na hloupé štěňátko, ovšem zdá se, že jsem ji nijak nepřesvědčil.

„Ale vždyť nikdy před tím ti to slast nezpůsobovalo.“ Několikrát zamrká a snaží se urovnat si své myšlenky. „A nevypadá to, že si ty následky upíří slasti nějak užíváš."

„Tohle bylo moc extrémní…" sjedu pohledem ke své noze. Co jí mám říct? Že to dělám kvůli ní? Že se tak sám sebe trestám? Když nad tím tak přemýšlím, jsem zralý na svěrací kazajku.

Zavrtí hlavou. „Tomu nevěřím.“  Chvíli se měříme zoufalými pohledy, než se znovu odváží promluvit. „Řekni mi pravdu, prosím."

Dlouze vzdychnu a chytím se za kořen nosu. „Dobře… Moc potěšení mi to nepřináší. Stačí?“

„Tak proč to děláš?“ ozve se nechápavě s očima na vrch hlavy.

Probodnu ji něžným pohledem a otočím se k ní čelem. Když k ní vykročím, zalekne se a trochu přede mnou zacouvá. Zarazí se až u bílé drsné zdi, kde lapá po dechu.

„Třeba kvůli tomuhle…“ zašeptám bolestně.

„Tomu nerozumím,“ dostane ze sebe napjatě a je na ní vidět, že by nejraději utekla.

Lehce jí přejedu po tváři, i když vidím, jak moc se zas bojí. „Protože … tě miluju." Rozhodnu se říct pravdu. „A tohle je aspoň částečný trest za to, jak jsem se k tobě choval. I když mi je jasné, že to je celkem ubohý a opět sobecký způsob, jak ulevit svému svědomí a nahradit psychickou bolest tou fyzickou." ušklíbnu se.

Di uhne pohledem, přesto si všimnu, že se jí oči zaplavily slzami. „Prosím, neubližuj si tak. Já za to nestojím.“

„Neboj se, vždycky to dělá někdo za mě,“ zkřivím rty.

Zvedne ke mně lesklé oči. „Víš, jak jsem to myslela…“ hlesne tiše.

Palcem jí setřu slzu, kterou se přehoupla přes okraj jejích tmavých řas a usměju se. „Nelam si s tím hlavu.“

„Máš zbytečný výčitky,“ zamumlá a odkašle si. „Záleží mi na tobě. Omlouvám se, kdybych věděla, že ti to ubližuje,“ zatne huby a ještě více se namáčkne na chladnou zem.

Když vidím její reakce, radši přestanu. A cos čekal? Že ti vyznání oplatí a vrhne se ti do náruče jako dřív? Vysmívám se sám sobě. Přece nejsi pořád tak naivní. Je to jen oddanost, nemůžeš čekat, že tě po tom všem budeš ještě milovat!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska ve větru - 11. kapitola:

27.11.2011 [21:57]

FaireTak Di se přeci jen po dlouhé době, sice jen na chvíli, rozjela. Emoticon

1. AnysP
25.11.2011 [17:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nemám co dodat takže píšu jen smajli =)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!