OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Láska ve větru - 57. kapitola



Láska ve větru - 57. kapitola
Pro čtenáře od 18 let!

Lidský svět, ve kterém se upíři skrývají mezi námi, je stále stejný, ale realita hlavního hrdiny Chestera se změnila v cosi šedého a bezcenného. Zabil to nejdůležitější, co měl. Zabil duši své milované a nyní už není cesta zpátky. Musí jít dopředu a snažit se získat to, co ho dříve drželo nad vodou. Čeká ho těžká cesta plná ironie osudu. (Předělávka základní spolupráce s Wish)

"Svatební" kapitola s názvem: A kdo jiný!

Konečně už vychází najevo, kdo je Zion! A především, kdo je upír, který si hrál na Dianina pána a týral ji. Díky němu Chester a Diana přišli o své nenarozené třetí dítě. A nyní je na řadě pomsta... A ta bude, protože Chester se nám trošičku změnil a za to může děkovat upířímu obřadu... Přeji pěkné čtivo :o)

EDIT: Článek neprošel korekcí.

57. kapitola - „A kdo jiný?“


Chester

Znechuceně se postavím na zem a zahledím se na Nicka, který svírá Dianu v objetí. „Ty?!“ dostanu ze sebe šokovaně, zpola zlostně.

„A kdo jiný?“ zazubí se pobaveně. „Jsem rád, že už jsi tady… Budeš mít možnost se rozloučit se svou nevěstou!“ Poukáže na kůl, který přemístí za její záda a Di z očí uniknou vystrašené slzy. Nemůže ho ani sejmout feromony, mohla by dopadnout na ten ostrý kus dřeva a …

Když vidí, jak se tvářím, rozesměje se. Hněv se ve mně ještě zesílí. Dívám se mu do toho podělanýho ksichtu a přehrávám si v hlavě všechny ty chvíle, kdy se tvářil jako kámoš a přitom mi celou dobu házel klacky pod nohy a za mými zády se musel vážně hodně dobře bavit na můj účet! „Ty bastarde! Okamžitě ji pusť!" zavrčím vzteky bez sebe, protože se mi jako bumerang začnou vracet všechny ty vzpomínky, ve kterých znovu a znovu nacházím zbídačenou Dianu v kaluži krve a moment, kdy jsem zjistil, že tenhle parchant nás připravil o naše dítě! Chvíle, kdy jí mučil a bral si jí, jako by patřila jemu a ne mně! Chvíle, kdy ji prznil a způsoboval jí ty nejhorší rány! Zatnu pěsti a nejradši bych se na něj vrhnul, abych mu mohl zpřelámat každou kost v těle, jenže nemůžu! Stačil by jeden malý neopatrný pohyb a z mojí ženy by zůstal jen prach...

„Klídek, Chazzy… Než tvoje milovaná ženuška zemře svou vinou, protože měla patřit mně! Tak zabiju toho tvého kamaráda, kterého jsi tolik podezříval a to se mi tak moc hodilo..." rozesměje se Nick a k mému zoufalství utáhne Di kolem krku stříbrný řetízek, až usykne bolestí a vyvalí oči bolestí. „Máš ráda ironii, viď maličká? Tak tohle se ti bude líbit. Kdo jiný zbaví tvého modrookého milence, se kterým jsi mě podváděla, života, než jeho sestra… Lilien!" zahalasí a Dickovi se za zády objeví Vinnie s kůlem.

Přejdu zmíňku o milenci, i když z jeho nechutný držky to zní přímo jako výsměch mojí osobě a já mám pocit, že po tom obřadu bych všechny chlapy z Dianina okolí nejradši viděl na nějaké jiné planetě! Žárlivost se u mě znásobila… Ale Dick je můj kámoš, do hajzlu!

Diana zalapá po dechu a vytřeští oči ještě víc. „Ne!" zachraptí a tvář jí sevře zděšení a neskutečná obava.

„Dicka ne!“ rozbrečí se Desire, zatímco se Dick napne a probodává dvojčátka pohledem. Loučí se.

„Vinnie, prinezno moje…“ vydechne sladkým hlasem Ball a něžně se na ni usměje. „Nedělej to.“ Zavrtí hlavou a láká ji k sobě.

Vinnie stojí celá nejistá, zatímco tlačí Dickovi kůl do zad tak silně, až sebou upír maličko cuká.

„Tohle přece nemusíš dělat a ani to udělat nechceš…“ pokračuje melodickým hlasem Cristoball.

Vinnie přešlápne  z nohy na nohu a zabodne se mu do tváře zoufalým a vystrašeným pohledem. 

„Když uděláš takovou špatnou věc, jak si pak spolu můžeme číst bez obav pohádky a vzít si k nám do pokoje štěnátko?" ozve se usměvavě a opatrnými pomalými kroky k ní jde.

„Lilien, neposlouchej ho! Já jsem tě přece vychovával, tak hni zadkem a probodni toho upíra!“ zařve na ni Nick, jako u vytržení, že ona neposlouchá, jak by měla.

„Dej mi ten nebezpečnej kůl,“ udělá Ball další krůček a obezřetně ji pozoruje. „Ty víš, že Dick by ti nikdy neublížil. Má tě rád, jako tě mám rád já i Desire..."

„Lilien, zabij ho!" křikne zarputile Nick.

Ball už stojí jen metr od ní a namísto, aby k ní natahoval ruce jenom otevře svou náruč. „Vinnie…“ zašeptá s úsměvem.

Vinnie upustí kůl a zapadne do Ballovi náruče, div se jí nepodlomí kolena.

„Ironie ti nějak nevyšla," zasyčím vražedně. Mám v sobě najednou tolik záště a nenávisti! Představuju si, co bych tomu bastardovi udělal, jak bych si na něm vyřádil a...

„Co se to děje?" vytrhne mě z přemýšlení Miin hlas.

Otočím se po ostatních a zjistím, že všichni omdlévají, jako by zápasili s vlnou feromonů. Co se to do hajzlu zase děje?! „Co je?" syknu napruženě a znovu se pohledem zabodnu do toho zkurvysyna, když si uvědomím, že on to nedělá, protože se potácí podobně jako ostatní.

Snaží si protřít oči, jako by se snažil vzpamatovat, ale moc mu to nepomáhá.

„Kurva, Chazzy,“ vyjekne Dick. „To děláš ty! Je to tím obřadem!“

Soustředím se tedy ještě víc a po chvíli se Nick zapotácí. Pustí mou maličkou na zem a sám se snaží udržet na nohou.

Chci té chvíle využít, abych chytil toho hajzla, ale když vidím, že nikdo není schopný pomoct Dianě, vrhnu se k ní, abych jí rychle z krku sundal ten pitomý stříbrný řetízek. „Di?" vydechnu ustaraně a přitisknu ji k sobě. Nic dalšího mě v tu chvíli nezajímá. Hladím ji a líbám, abych se pak rty přisál k ráně, které jí ten řetízek způsobil a zahojil jí ho.

Táhle pode mnou vzdychne a celá se propne. Zamilovaně se mi zadívá do očí a ještě trochu zmateně vzdychne. „Můj upíre…“ usměje se. „Jsou zase černý…“

„Co je zase černé?" nerozumím, když jí úlevně objímám. „Skoro jsem o tebe přišel," šeptám, protože jen ta myšlenka mě zabíjí víc než kdy předtím. Až mě to samotného zaskočí.

„Nikdy o mě nepřijdeš… Nás přece ani smrt nerozdělí, sakra! Teď už patřím navždycky jenom tobě…“ hlesne něžně a za mé pomoci se zvedá ze země. „Měls úplně rudý oči,“ uculí se na mě. „Necítíš se nějak jinak? Zdá se, že … teď pro tebe nebude problém s každý ve svým okolí zatočit, když už teď feromony ovládáš i upíry. Ta tvoje majetnost z tebe udělala Nad-upíra, miláčku!“ zachichotá se mi do rtů.

Chvíli se na ni překvapeně dívám, zatímco cítím tu neuvěřitelnou sílu uvnitř svého těla. „Tys to věděla?" blýsknu potom očima, když vidím, že s ní tohle zjištění ani nijak nezamávalo. „Věděla jsi, že se to stane?"

„Myslela jsem si, že budeš trochu víc upíří a budeš mít větší sílu, ale tohle nás nenapadlo… Nikde se o tom nepíše lásko. Jsi první případ upíra, který si bere svou šťastnou krev a sám ... miluje." usměju se na něj.

„Nás?" povytáhnu obočí nad množným číslem a pak se otočím na Dicka.

Pobaveně se na mě zašklebí.

„No miláčku, tak to sis to pěkně zavařila," blýsknu očima a otočím se zpátky na ni. „Protože moje žárlivost a majetnický sklony teď už neznají mezí," usměju se na ni škodolibě.

„To je taky fajn, lásko. Seš můj manžel. Já patřím tobě a ty mně…" zašeptá mi do rtů.

Obdařím ji vášnivým a majetnickým polibkem, až táhle zasténá.

„Tvoje kvality vážně neznají mezí… Sakra, asi proto tě tak moc miluju."

Samolibě se usměju a znovu ji políbím. „Udělala jsi ze mě zase neskutečně sebevědomého zmetka, je ti to doufám jasné," kousnu ji do rtu a otřu se jí nosem o tvář. Vezmu ji do náruče. „Tak co? Už jste v pohodě?" otočím se na ostatní upíry a zašklebím se na ně.

„To se ti to kecá, co? Když seš teďka takovej machr, že dokážeš položit na lopatky i upíra. Asi si na tebe začnu dávat bacha," ušklíbne se Ball a jemně se tulí k Vinnie, která je v jeho náručí doslova schovaná.

„Ty vole, zase musí mít něco extra," odfrkne pobaveně Mike. „Vědět, že budeš až takhle upíří, asi bych místo obřadu použil samostříl," zazubí se a zamává mi s ním před nosem. „A s tím Nickem si nedělej starosti, však on nám neuteče,“ poplácá mě po zádech a jde do domu, kde je připravená hostina.

„Taky bych to zvládnul… Kdybych byl jako tady pan ženatý Nad-upír!" protočí oči Dick a rozesměje se.

„Že bych slyšel závist?" zasměju se a dál si jich nevšímám. „Ostatně. Udělali jste to ze mně vy. Já o tom neměl nejmenší tušení, takže tlouct hlavou o zeď můžete sami," vysměju se jim a pak se nahnu k Di. „Tak co? Budeme se s těma blbounama otravovat na hostině, nebo ji přeskočíme…" skousnu ji provokativně lalůček.

„Jak se ti chce, můj pane... Koneckonců já ti můžu zařidit i hostinu. Slíbila jsem, že ti budu tvou šťastnou krev dávat, kdy se ti zachce, můj milovaný Nad-upíre..." zazubí se a nahne ke mně svůj krk, abych k ní měl přístup a zákeřně mě pohladí po jizvě Diana na hrudi.

„Tímhle mě vážně mučíš..." zavrčím a zamilovaně ji políbím, když se mi hrudí prožene láskyplná bouře, která mi dokazuje, jak moc mi na mé maličké záleží. „A nech si toho pána, nepamatuješ si, kdo se tady stal oficiálně obětí?" stisknu ji v náruči. „Jdeme. Nejsem rád, když nás ostatní očumují. Stačilo mi to při obřadu," zašklebím se na ty čumily a mrknu na svou ženu, která se červená. „Tak jdeme slavit, ne?" nadhodím si v Di v náručí, abych jí mohl symbolicky přenést přes práh.

Okamžitě se ke mně přitiskne a tváří se hrdě.

Za prahem ji postavím na zemi a něžně ji políbím na rty, protože se k nám ženou gratulanti. Nick bude muset počkat. Nehodlám si kvůli tomu hajzlovi zkazit svatbu, když už nám zkazil toliko chvil a zabil našeho syna.

„Vítej v rodině!“ řekne Mia a pevně Dianu obejme.

„Díky,“ zazubí se na ni naoplátku moje žena a přeci jen nás trochu obezřetně sleduje, když se ke mně moje nevlastní sestra přitočí se slovy:

„Nemůžu se s ním místo polibku vyspat, že ne?"

„Ne, sakra!" prskne Di a přijímá gratulace od rozesmátého Mikea, který jí oslintá bradu i čelo a otcovsky ji obejme.

„Dávej na toho Nad-upíra pozor. Ať je hodnej nebo ho budeme muset zpacifikovat," zazubí se.

„Lovče, ty si raději zpacifikuj Miu," radím mu s úšklebkem, když moje sestřička využije příležitosti, aby mě mohla náležitě olíbat.

„Já už jí nařežu," zazubí se na mě Mike a loupne po Mie pohledem.

Ta si schválně koketně olízne prst a zasměje se.

I když je to matka, pořád je to stejná potvora.

Usměju se.

„No Chazzy, gratuluju. Dobrá oběť," mrkne na mě Mike. „Vy dva jste se hledali, až jste se fakt našli," zasměju se, zatímco po straně sleduju Dicka, který se právě dostal k Di.

Dick si k ní mlčky stoupne a mě trochu znervózňuje, že si bez přestání hledí do očí a evidentně si vyznávají lásku skrze němé myšlenky. 

Di se ho dotýká něžně špičkami prstů na tváři a on se na ni oddaně usmívá…

„Gratuluju, Di…“ vydechne konečně a oči se mu zalesknou.

Moje žena se postaví na špičky a lípne mu něžnou pusu na tvář, zatímco se on přesouvá ke mně a ona pláče jako želva.

Když postoupí až ke mně, chytí se za srdce, jako by měl infarkt, až se rozesměju.

„Tak bratře, vyhrál jsi. Teď už je vážně jenom tvoje a já můžu uznat porážku a to, že jsi asi o trochu lepší upír, než já," zazubí se. „Ale nebyl bys... Kdybychom tenkrát měli ten upíří souboj, udělal bych z tebe kurva hromadu prachu!" Pevně mě obejme. „Gratuluju ti. Zasloužíš si tohle ohnivý zvířátko, jen doufám, že tě nepřivede do blázince," mrkne na mě.

„Já si vás ohlídám, neboj se," ušklíbnu se na něj přátelsky.

„Vás?"

„Jistě. Snad si nemyslíš, že jsem tak naivní, abych tě nechal bez dozoru. Teď, díky tomu vašemu nápadu s obřadem, tě budu hlídat ještě víc," zubím se na něj, když vidím, že mu dochází, jak si to sám zavařil.

„Víš, že jsi vážně zmetek?" zasměje se. „Ale i fajn kámoš..." dodá a ještě jednou mě obejme.

Desire přistoupí k Dianě se skloněnou hlavou a ubrečenýma očima, zatímco si mne ruce a nejistě postává. Ve tváři má vepsaný srdcervoucí pohled… „Vážně tě obdivuju, Dianko…“ řekne a Di se sarkasticky ušklíbne. „Jak sis ho po tom všem mohla vzít?"

„Desire..." zamumlá moje žena a uhne pohledem.

„Zabil naše rodiče a ty ho přesto miluješ a vzala sis ho... Přeju ti hodně štěstí, sestričko moje," řekne její dvojče plačtivě a pohladí ji mateřsky po vlasech, zatímco Di se tupě šklebí a kouká stranou.

„Buď na ní hodný… Ona tě skutečně miluje a ty … si ji nezasloužíš. Gratuluju,“ řekne příkře a pohodí mírně hlavou, jako by chtěla ukázat, že i ona umí být drzá. „Nedostal jsi maminku, tak si teď jistě připadáš jako machr, když máš za ženu mou sestru,“ hlesne smutně.

Při zmíňce o Eleanor se zadívám na prstýnek zdobící mi levý prsteníček. Jako má Diana slabost pro Dicka, tak já měl podobnou slabost pro její matku… Sice se to teď moc nehodí, ale spíš bych se divil, kdyby to Desire nevytáhla. Nečekám od ní, že to někdy přijme tak, jak to je. Nedokáže to unést a to ani neví, že jsem nezabil pouze Eleanor… Na chvíli se zaseknu, ale pak se obrátím na Di a lípnu jí pusu do vlasů. „To je v pořádku. Nic se neděje," pokusím se to odmávnout jako otravný hmyz.

Di mi oplatí falešný úsměv, ale když se k ní přižene Ball, tak se úplně rozzáří, protože mi opět připne obojek a konec řetězu dá mé ženě.

„To aby se ti nezaběhl,“ zazubí se pobaveně. „Blahopřeju. Konečně jsi ho dostala do chomoutu a už je tvůj. Je z tebe velká upírka, tak buď na svýho otroka hodná a moc nám ho netrap!“ Pevně ji obejme. „A kdybys měla někdy chuť vyzkoušet si i jinýho upíra…“ blýskne očima a rozesměje se, protože já ucítím v očích známé trnutí. „No tak, klid Chazzy. Je jenom tvoje!“ brání se se smíchem, když mu za zády vykoukne Vinnie. „Princezno, povíš něco novomanželům?“

„Vinnie, bylas naprosto úžasná!“ hlesne Diana a jemně ji pohladí po vlasech. „Děkuju…“

„A tobě taky blahopřeju parde... Máš krásnou ženušku, tak se o ní pořádně starej a kdybys šel náhodou lovit nějaký zmrdy, tak se mnou počítej!" řekne mi Ball a pevně mi stiskne ruku. „I když už asi pomoc jako rudookej ďábel moc potřebovat nebudeš, přesto bych se rád pobavil." mrkně na mě.

„Možná tvých služeb využiju dřív, než bys čekal," blýskne se mi nenávistně v očích a pak sjedu pohledem na Vinnie v jeho náručí. „Jsem rád, že aspoň tenhle můj nápad vyšel. Vážně ve tvé společnosti úplně rozkvetla," usměju se na něj. „Ale děti bych ti na hlídání nesvěřil," poplácám ho po rameni.

„Neboj se, už mám svou holčičku. I když... kdybys potřebovala pohlídat Char nebo... Dianu..." olízne se, ale když vidí můj pohled, rozesměje se. „No jo, už mlčím."

„Tak můžeme zasednout k svatebnímu stolu! Jak se vám líbí?" blýská se nadšeně Mia a já prohlédnu ten ironický pohřební styl a rozesměju se.

„Sakra, jak jste to věděli?“ vydechne okouzelně Di a sprásne ruce.

„Ale no tak, mysli..." ťukne si Dick prsten do čela a já se rozesměju znovu.

„To se dělá, krást někomu nápady?"

„Jenom jsme plnili tvá přání!" hlesne pobaveně a zasedne k truchlivé hostině, na které nechybí spousta jídla pro lidi, a mraky krve pro upíry.

„Váš svatební dort..." přisune ke mně Mia patrový bílý dort s černými perlami. Je podobného stylu jako Diiny šaty...

„Ten je krásnej..." vydechne moje žena a položí vedle sebe kytici lilií, které jí Ball přinesl, když je odhodila venku. „Zapomněla jsem hodit kytici! Tak se seřadte a chytejte!" zahučí pobaveně a otočí se k nim zády, zatímco odhazuje své lilie za sebe.

Působí to na mě velmi nostalgicky… Ona a ty lilie, všechno to na mě doléhá, ale tak nějak šťastně.

„A do prdele..." ozve se Mike a já se rozesměju.

Moje sestra totiž chytila lilie a vláčně se na něj lepí, zatímco se ostatní se zájmem smějí a ti dva se k sobě lísají, přičemž se lovec šklebí a dělá přehnaně vyděšeného.

„Aspoň se konečně zbavím své nadržené sestřičky," rýpnu si do Mii.

„Svatba není tělesný nedostatek," zašklebí se na mě a Mike jí plácne po zadku, protože začíná nějak moc provokovat.

Uchechtnu se. To se máme na co těšit, až se zase napije. Vyndám z baru několik lahví, ale upíří kořalky se ani nedotku.

„Tu pít nebudeme?" zajímá se Cristoball.

„No pokud nechceš mít výpadky jako jsem měl několikrát já, tak radši ne. Je v tom nějaký sajrajt. Musím to vylít," informuju je a pak všem rozleju do skleniček neškodné víno, aby si dala i Di.

„Tak na věčnost," pozvedne Mia svou skleničku. "Ať vám to vydrží," popřeje nám s vřelým upířím úsměvem.

„Na vaši lásku!“ zahalasí Dick a všichni se zplna hrdla napijeme.

„Takže teď všichni k tý sváteční hostině!“ zazubí se Ball a nonšalantě usadí svou Vinnie na židli a připraví jí talířek s chlebíčky a limonádou, zatímco se na ni usmívá a hladí ji po vlasech. Věnuje se jí vážně na plno…

Di se s úsměvem zahledí před sebe, kde má naservírovanou čerstvou krev a několik krvavých stejků…  Když přelétne očima ke mně, zarazí se. „Chazzy nemá ani skleničku s krví?“ pozvedne obočí a Mia se rozesměje.

„On nepotřebuje sklenku… On má lepší balení. Má přece tebe. Když bude mít žízeň kousne si do tebe,“ zasměje se tomu jako vtípku, zatímco Di mírně odfrkne.

„No, nemůžeš se mu protivit. Slíbila jsi, že mu budeš jeho doživotní Šťastnou krví!“ řekne Mike, náš oddávající a hrdě se vypne.

„Jako by mi to vadilo,“ usykne pobaveně Di a láskyplně na mě mrkne.

Jen se tomu usměju, a když se posadíme, z boku ji chytím za obličej a polibkem se přisaju k jejímu krku. Lehce jí škrábnu špičáky, abych hned na to slíznul pár kapek kve a zahojil ji. „Pro tohle se vyplatí být upírem," zašeptám jí se smíchem do ucha. „Co je?" zašklebím se na ostatní, když vidím, že nás pozorujou.

„Tohle by chtělo fotku," zazubí se Mike a Mia se toho chytne.

„Mike má ale pravdu, přece si tenhle den chcete zvěčnit, ne?“

„Aby vaše ratolesti viděly, jaký maj úchylý rodiče,“ dodá její protějšek a sjede pobaveně pohledem na děti, které si hrají v bezpečí hromady hraček a polštářů kousek od nás.


*** *** ***


Ten mi tu vážně nehyběl, pomyslím si, když mi Dexter potřásá pravicí a snaží se ukázat, jak je dobrý kamarád, zatímco neurvale zdrhnul, srab. Ale už alespoň víme, kdo je ta jeho Zion… A že nám tu vlastně Bianka štrachala po celou dobu!

„Tak teda hodně štěstí, kamaráde. Říkal jsem ti už tenkrát, aby ses jí zbavil, ale ty jsi to dotáhl až sem a teď máš očividně skvělou krev, krásnou kořist a hromadu následovníků… Blahopřeju!" zubí se a otáčí se k Di. „Tobě taky gratuluju,“ blýskne pichlavýma očima a plácne ji přes zadek, až zúžím oči.

Propaluju ho navztekaným pohledem, zatímco Mia rozkrajuje svatební dort. „Kam ses poděl, ty srabe?" zeptám se pohrdavě, ale na odpověď nečekám. Je mi jasné, že jakmile se tam objevil Nick, tak zdrhnul. „Ty si dáš taky dort?" zadívám se překvapeně na Di, když se natahuje pro talířek, který ji Mia podává.

„Je to svatební dort,“ zamumlá Diana a nejistě na mě pohlédne. „Já jsem přece … skoro člověk.“

Políbím ji do vlasů a nakonec tu bílou hromadu sněhu a krému taky ochutnám, i když pro můj žaludek to je, jako přepadení a navíc moje chuťové buňky tohle nechápou.

„Chazzy, radši si s námi dej tohle!" Mává Cristoball lahví vodky. „Dort je pro holčičky," rýpne si s chutí do Mikea, který se cpe jak nevázaný.

Jmenovaný se na něj ušklíbne a dál se láduje.

Podám mu svou skleničku, aby mi mohl nalít, zatímco Dick už do sebe klopí druhou dávku. „Hlavně se nám tu nezkáruj z toho, že se ti tvá láska vdala," popíchnu ho potichu, aby to Desire neslyšla a přiťuknu si s nimi.

„Jsi krutý… Kdybys byl co z čeho, tak bys mi ji na víkendy půjčoval,“ zašeptá mi se šklebem a probodává mou ženu modrým žádostivým pohledem.

Di se k němu lehce přivine. „Jestli je na tebe Desire moc hodná, tak já zládnu zlobit i tebe i Chazzyho… Můžete to mít na směny,“ zazubí se a dravě ho kousne do ramene.

„To ty umíš,“ hlesne chtivě Dick.

„Tak by mě zajímalo, jestli se upíři můžou rozvádět, sakra…“ nadhodí zamyšleně a provokativně Di, zatímco se tulí u svého blonďatého kamaráda.

„No, to od tebe nevyznělo moc zamilovaně," zkřivím rty a nechám si od Cristoballa nalít další skleničku. „Je to do hajzlu možné? Jeden by čekal, že aspoň o svatební noci se bude moje drahá žena mačkat na toho, koho si vzala," zadívám se na Balla a napiju se.

Vysoký upír s vypracovaným tělem se uchechtne. „Jo, je na tobě vidět, jak ti to vůbec nevadí."

Tázavě povytáhnu obočí.

„Se podívej do zrcadla," baví se.

Dick okamžitě zbystří a rovněž na mě pohlédne. „No tak, klid, brácho… Přece víš, že o nic nejde,“ hlesne zvučně a odtáhne se od mé maličké.

„Vždyť já vím. Nikdy o nic přece nešlo," pokouším se tu větu říct co nejvíc v klidu a žarlivě stisknu skleničku, až mi náhle praskne v ruce a střepy se rozletí všude kolem. Vidím, jak sebou ti dva úlekem trhnou a překvapeně se na mě podívají. Nejsou sami, kdo je překvapený. Nikdy dřív se mi nic podobného nestalo.

„Do prdele… Tebe, kdybychom chtěli ulovit, tak to abychom si vzali nějakou bazuku, ty vole. To má takovou sílu kvůli tomu obřadu?" hekne Mike a celý se ošívá.

„Nejspíš," blýsknu očima, protože mě to na jednu stranu potěší. Pobaveně pozoruju, jak Mia s Dianou sbírají střepy a jsem moc rád, že se to nedostalo až k dětem. „Fakt díky," zasměju se a spokojeně a sundám si z krku ten přiblblý obojek, abych si potom místo toho skočil pro košili. Pejska tu ze sebe už dělat nehodlám. „Raději mi ještě nalej," kývnu na Balla, a zatímco si ohrnuju rukávy, tak sleduju, jak Mia s Di odnáší střepy. „No co, na svatbách se vždycky něco rozbíjí, ne? Tak tuhle část máme za sebou," zazubím se.

Když se malý rozbrečí, jelikož ho Charmed něčím opět praštila, vezme jej Di do náruče a posadí se s ním i vedle mě, zatímco se snažím být v klidu, ale obávám se, že rudé oči prozrazují můj vztek široko daleko.

Di se o mě jemně se opře a něžně mě políbí na krk. „Nezlob se, lásko. Víš, že chci jenom tebe. Sakra, taky proto jsem si tě vzala." Natřásá malého a stírá mu slzičky.

„S tím taky počítám," přitáhnu ji k sobě a zadívám se jí do šedých oddaných očí. Pohledem sjedu na malého, abych jí těmi rudými zorničkami tolik neděsil, protože podle jejího výrazu poznám, že je mám pořád takové. Pohladím Draka po hlavičce a usměju se na něj. Fascinovaně se na mě dívá a pak roztáhne pusinku do širokého úsměvu. Narozdíl od jeho matky ho tyhle upíří znaky neděsí. Navíc je na rudé oči zvyklý od Balta.

„Celej tatínek,“ odfrkne pobaveně a podá mi mého následovníka.

„Co se stalo?“ hlesnu, když se rozbrečí i malý Baltazar.

„Malá ho vzala lopatkou po hlavě,“ povzdychne si Desire a houpe malého upírka.

„Po kom je ta holka takový číslo, sakra?“ hlesne nechápavě Di a vezme si malou do náruče. Char prská a tahá ji za vlasy, takže s ní Diana začne mírně houpat a ona se nechává ukonejšit.

„Pár nápadů bych měl," usměju se křivě. S Char to nebude jednoduché, pomyslím si, když chvíli na to, co se uklidní, už zase přemýšlí, co by kde vyvedla. Velkýma hnědýma očima zaujatě přejíždí slavnostně vyzdobený stůl, aby se potom začala natahovat po kousku dortu, co zbyl na Dianině talířku. Když jí to Di nechce dovolit, začne zrovna vřískat.

„Sakra, Charmed! Nezlob, tohle nemůžeš… Ty papáš jenom krvavý věci!" hlesne zamračeně, ale nakonec jí dá ochutnat.

Celá se od toho umaže a začne to prskat kolem sebe, jak jí to nechutná.

Di protočí oči. „Já ti to říkala, broučku…" Utře jí dlaně i pusinku a předá mi ji se slovy: „Běž k tatínkovi, ať si tě taky užije,“ vezme do náruče Draka, který je na rozdíl od naší dcery jako milius.

„Jako by mi nestačilo, že musím hlídat maminku, co?" zašklebím se a držím malou, která se rozhodla, že se bude pokoušet stavět na nohy a vrtí se mi náručí. Když už začíná být moc rozpustilá, zvednu jí do vzduchu, lehce s ní zatřesu a vystrčím na ni špičáky. Na okamžik se zasekne a s otevřenou pusinkou se na mě dívá a pak se začne smát. „Koukám, že na dvojčata moje upíří část moc nezabírá," směju se, i když jsem podobnou reakci čekal. Proto jsem to taky udělal. Schválně bych ji neděsil. Posadím si ji zpátky na klín a natáhnu se pro skleničku, když v prstu ucítím drobné jehličky. „Char, ty malá potvůrko," vytrhnu jí svou ruku.

„Co se děje?" zajímá se Di.

„Ta malá zákeřnice mě kousla?" zasměju se. "Celá maminka," loupnu po ní očima.

„To má po tobě, miláčku. Já nejsem takový číslo. Já jsem setsakra poslušná ženuška," zazubí se pobaveně a pohlédne na Angelu, která k nám pomalým líným krokem jde.

„Tak teda blahopřeju," potřese jí rukou. Skloní se ke mně a dá mi na rty takový vášnivý polibek, až mé ženě padne čelist.

„Díky Angelo," přemáhám nutkání začít se smát, když vidím, jak Di reaguje na její olizování.

Ang má na sobě zase jen nějaký tenký hadřík, dlouhý sotva pod zadek, vlasy rozcuchané jako vždy a rty silně nalíčené rudou řtěnkou. Nedělám si iluze o tom, že by mi na obličej po jejím náletu nezůstaly nějaké stopy.

„Snad bys nežárlila?“ šťouchnu do mé maličké.

„Ne!“ štěkne zatvrzele a pozoruje, jak Angela jde k Ballovi, ale … ten si jí nějak moc nevšímá. Tak tohle bude asi ještě veselé, protože Angela neví, co jsem pro Cristoballa vymyslel já a jak mu otcovská role svědčí a jeho nová “dcerunka“ s ním jenom kvete. 


 


Ahoj, 

přidávám malé upozornění ohledně románu UZ. Jelikož s ním máme ještě nějaké vyšší plány, musely jsme změnit název na Hra o duši a předělat UZ do více knih. Rovněž jsem doplňovala více vzpomínek a mírně upravovala děj. Zde už to předělávat nebudeme, ale pokud bys chtěla novou verzy UZ, stačí se podívat na server Hra o duši! 

Odkaz: http://hraodusi.jex.cz 

Rovněž zasíláme jednotlivé knihy i na e-maily, takže stačí napsat na mail Hraodusi@email.cz


A nyní malý dotaz... 

Čekala jsi, že Nick je ten Diin "tajný milenec" nebo jsi stejně jako Chester obviňovala Dicka? :o)

Doufám, že se Ti dnešní kapitola líbila. Moc děkuji za komentáře, nesmírně si jich vážíme! :o) Omlouvám se za pozdější přidávání, ale jelikož opravuju III. kniju Hry o duši, do toho píšeme pokračování a ještě přepisuju tyhle kapitolky, tak to nějak nestíhám. A právě proto mne moc těší, že i přes dlouhé čekání, jsi na Lásku ve větru nezanevřela! Moc děkujeme! :o)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska ve větru - 57. kapitola:

6. agi
09.03.2012 [20:26]

super kapitolka těším se na další Emoticon Emoticon

5. Chensie přispěvatel
07.03.2012 [19:35]

ChensieLus: Tak to doufám, že Tě potěším, protože ta hubatá Angela se nám zapasovala mezi hlavní postavy a budeme se k ní vracet stále a pozorovat její "růst" i vyprávění o minulosti, i její budoucnost ,o)) Moc mě těší, že Ti padla do oka... Je to fakt drsná frajerka a mně někdy leze až moc na nervy :o)) Děkuju za komentář!

4. Lus
07.03.2012 [18:38]

Och, tak to sa mam na co tesit Emoticon. Angela mi padla hned do oka, papulnata drza babenka, moja favoritka pre Balla Emoticon

3. Chensie přispěvatel
07.03.2012 [18:33]

ChensieMoc děkuju za Vaše komentáře! :o)

Na pár Angela, Cristoball a nyní už i Vinnie jsme rozhodně nezapomněly a řešit se bude už v příští kapitole, kde mimo jiné ukážeme i upíří svatební noc ,o)

2. Lus
07.03.2012 [17:56]

Ja som to cakala, Nick bol moj prvy favorit na toho grazla! Ja by som rada vedela, ci sa bude vztah medzi Angelov a Ballom vyvíjať nejak dalej? Celkom sa mi oni dvaja pozdavaju ako par Emoticon Emoticon

1. Aileen
07.03.2012 [16:38]

ne nečekala jsem, že to bude Nick, ale taky jsem neobviňovala Dicka zkrátka u odhalení této postavy jsem čekala až do teď......... a jinak nádherná kapitola jen škoda, že Nicka nezabili Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!