OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Len porozumieť - Časť 19.



Len porozumieť - Časť 19.Nútená pomoc.
Príjemné čítanie.

Časť 19.

 

Výčitky... prečo sa nimi zaoberal? Veril, že to čo robil, bolo správne. Pokladal svoje rozhodnutia za správne, tak prečo cítil výčitky? Keď mu Sam oznámila, že ich otec odišiel, v prvom momente sa naštval, aj keď to bolo divné, pretože to bolo to, čo chcel. Aby vypadol a dal im pokoj. Darilo sa im aj bez neho, tak načo sa im pchá do životov, keď už ho nik nepotrebuje?

No v jeho vnútri zostávala akási ryha, ktorá ho ťažila a tichý hlások, vzadu, v jeho hlave, mu našepkával, že otca potrebuje, aj keď si svojhlavo stál za tým, že nepotrebuje nikoho. Okrem Diany, samozrejme.

„Jessie, počúvaš ma vôbec?“ Pred očami mu zamávala drobná ruka a blondiak sa zo svojich úvah vrátil do prítomnosti.

Uškrnul sa na Tiff, ktorá si ho obzerala s povytiahnutým obočím a s miernymi obavami v očiach. Vedel si predstaviť, na čo asi myslí.

„Bolí ťa hlava? Máš problémy sa sústrediť?“ spýtala sa a starostlivo si obzerala Jessieho tvár.

Pretočil očami a zavrtel rázne hlavou. „Preboha, som v pohode. Zamyslel som sa,“ odvetil a postavil sa z kresla. Pustil sa do prechádzania a popritom penil. To ničnerobenie mu liezlo na nervy a to bol doma len štvrtý deň – v podstate.

Vrátil sa v piatok a bol pondelok. Tiff trvala aspoň na dvoch týždňoch odpočinku a on jej to musel sľúbiť, no ubíjalo ho to. Nebol zvyknutý celé dni preležať v posteli, aj keď tam s ním bola jeho čiernovláska.

„Deje sa niečo?“ vyzvedala opatrne a keď sa na ňu Jessie otočil, usadila sa na kreslo a ruky si prekrížila na prsiach.

Občas dokázala naháňať strach. Sršala z nej istá dávka dôležitosti a ľudia voči nej pociťovali prirodzený rešpekt. Nepotrebovala si ho vynucovať a možno aj to z nej robilo jednotku vo svojom obore. Ľudia ju mali radi a počúvali ju.

„V pohode,“ zašomral napajedene a vrátil sa do svojho kresla.

Tiff sa na neho pokrivene zaškľabila a na sekundu našpúlila pery, kým premýšľala. „Jedno som sa stihla za tie roky, čo sa poznáme, naučiť,“ začala opatrne a Jessie sa na ňu mračil, lebo presne vedel, čo sa mu chystá povedať. „Keď toľko krát zopakuješ, že je niečo v pohode, tak to rozhodne v pohode nie je,“ povedala a do slova pohoda vložila riadnu dávku sarkazmu a irónie, až sa Jessie pod jej tónom ošil.

Chcel jej niečo odpovedať, ale skôr, ako si premyslel, či sa jej prizná so svojimi pochybnosťami, čo sa týkajú jeho chovania sa k otcovi, prerušil ich Nicolas. „Ahoj,“ pozdravil Tiffany a celkom prirodzene jej vtisol bozk na líce.

Jessie na nich civel ako idiot a Tiff sa pod jeho pohľadom viditeľne ošila.

„Pôjdeme?“ spýtal sa Nicolas, na čo Tiff prikývla. „Len si vezmem bundu,“ dodal a odpochodoval hore schodmi.

Tiff za ním hľadela, až kým nezmizol v chodbe a po celý čas si hrýzla peru.

„Čo to malo byť?“ Jessie mávol rukou smerom, kde ten chlap zmizol a zamračene tadiaľ fľochol pohľadom.

Tiff mykla plecom. „Boli sme včera na večeri a užili sme si to,“ prehodila nezaujato a prstami sa poťahovala za lem košele.

Jessie potvoril ústa, ale na slovo sa nezmohol. Nečakal, že niekto ako Tiff by mohol prejaviť záujem o toho pajáca Nicolasa. Nie, že by ho nemal rád... vlastne on ho rád nemal. A po večeri s Tiff dvojnásobne. „Neviem, či to je dobrý nápad.“

Tiffany na neho škaredo zagánila, až blondiak stiahol hlavu medzi plecia. „Ako?“ zavrčala a napriamila sa na sedačke.

Jessie si nervózne oblízal pery a pohľadom kmital sem a tam. „No...“ spustil. „Zaslúžiš si niekoho lepšieho,“ pošepkal, no zároveň si bol na istom, že si za svojim názorom stojí.

Tiff neveriacky rozhodila rukami a vyskočila na nohy. „Si idiot! Bože! To mi naozaj nedopraješ šťastie? Alebo sa bojíš, že keď niekoho budem mať, nebudem skákať okolo tvojho zadku?“
„Tak to nie je...“ snažil sa brániť, ale nepustila ho k reči.

„Mám právo byť s kým chcem a ty máš síce právo povedať svoj názor, ale nikde nie je napísané, že ho musím akceptovať. A vieš čo? V tomto prípade mi je výsostne ukradnuté, čo si myslíš!“ vykrikovala a razom sa otočila a vydala sa k dverám. „Povedz Nickovi, že ho čakám vonku,“ prikázala a dala si záležať na tom, aby zatresla dvere.

Jessie sedel na sedačke ako prikovaný a vypúlenými očami sledoval dvere. Tiff na neho nikdy nekričala... nikdy. A teraz, kvôli Nickovi, na neho bude naštvaná?

„Kde je Tiffany?“ ozvalo sa za jeho chrbtom a Jessie sa myknutím otočil.

Zostal pozerať na toho mamľasa a premáhal nutkanie ho vykopnúť na ulicu, lebo by tým naštval Dianu. „Vonku!“ zasyčal a stiahol sa späť do kresla.

Nevenoval mu už ani za mak pozornosti, no hlavu mal plnú Tiffaninho výstupu. Dopekla, čo ju tak naštvalo? Chcel jej len dobre a ona miesto toho, aby bola vďačná za jeho starosť na neho navrieskala ako pomätená a dal by ruku do ohňa za to, že s ním v najbližšom čase neprehovorí.

Do uší sa mu dostali tiché kroky. Vzhliadol na Dianu, ktorá sa opierala o pohovku a sledovala ho podivným pohľadom. Cítil sa nepríjemne, keď si predstavil, že mohla ich hádku počuť. Nicolas bol jej strýko a on ho prakticky poriadne urazil.

„Počula si...“ vyzvedal a Diana prikývla.

Prešla k nemu, sadla si na opierku jeho kresla a jednou rukou sa zaprela do Jessieho ramena. Naklonila sa nad neho a zahľadela sa svojimi čiernymi očami do jeho modrých. „Nie som naštvaná, ale nie som ani nadšená,“ oznámila a Jessie vykrivil tvár do úškľabku.

Chcel sa ospravedlniť, ospravedlní sa aj tomu chlapovi, ak to po ňom jeho mačiatko bude chcieť, ale Diana pokračovala skôr, ako sa Jessie stihol dostať k slovu.

„Nemal si sa k Tiff tak chovať. Vyzeralo to, akoby si žiarlil.“ V jej očiach sa mihol záblesk, ktorý zovrel Jessieho vnútornosti.

„Nežiarlim. Tiff je ako moja sestra a chcem pre ňu len to najlepšie,“ povedal a stiahol si Dianu do lona.

Nebránila sa, čo ho upokojilo a hlavu si oprel o jej plece. „O tom nepochybujem, ale pre Tiff to určite nebolo príjemné,“ zamrmlala a Jessie na ňu hodil nechápavý pohľad. „Je do teba zamilovaná,“ dodala čiernovláska a Jessie mal pocit, že sa zastavil čas.

Ak by to bolo možné, jeho sánka by dopadla na podlahu. S Tiff sa poznal od školy, bola jeho najlepšia priateľka, zverovali sa jeden druhému so všetkým. Boli ako súrodenci, doslova.

„Ty si to nevedel,“ skonštatovala Diana a usmiala sa. „Vy chlapi ste naozaj hlúpi,“ prehodila a blondiak by sa možno začal hádať, ale mal čo robiť so spracovávaním informácie, ktorú mu podala len pred chvíľou.

Pozrel na ňu a prehliadol si jej tvár. V krku mu navrela podivná hrča, ale ignoroval ju. „Ako to vieš ty?“

Pozrela na neho pohľadom, ako že to je úplne jasné, ale jemu to aj tak nedošlo. „Je to očividné. Podľa toho ako na teba pozerá, ako o tebe hovorí a ako sa k tebe chová. Nežiarlim, lebo viem, že Tiff by nikdy neurobila nič, aby nás rozdelila, ale ty si sa teraz choval ako ohrdnutý milenec a úprimne, nebolo mi to príjemné,“ priznala a Jessieho srdce vynechalo niekoľko úderov za sebou.

Zovrel ju v objatí a kolísal sa s ňou zo strany na stranu. „Tak to nie je. Milujem teba, len teba. Vždy to tak bolo a vždy to tak bude,“ šomral do záhybu jej krku a hneď na to ju pobozkal.

Bol slepý a ešte aj idiot. Pravdepodobne to vedeli všetci a on jediný chodil ako zaspatý.

Po pár sekundách musel bozk prerušiť, na čo Diana nesúhlasne zamrnčala. Ten jemný zvuk, čo sa jej vydral z hrdla, ho pobavil a neochotne sa načiahol po mobil. Zarazil sa, keď si všimol číslo volajúceho a zodvihol. „Áno?“

„Pán Stretton, mohli by ste prísť do kancelárie? Viem, že by ste nemali, ale na pár chvíľ by ste snáď mohli opustiť posteľ,“ spustil Pharrel bez pozdravu a Jessie automaticky súhlasil a zložil.

Nevedel si predstaviť, čo sa deje, no popohnal Dianu, aby z neho zliezla a utekal hneď do izby, aby sa obliekol. Diana ho nasledovala, čo ho nijako neprekvapilo a mračila sa.

„Kam si myslíš, že ideš?“ opýtala sa, keď si na seba navliekal košeľu.

Stála medzi dverami a vyzerala, že je odhodlaná mu zabrániť v odchode. Musel priznať, že pôsobila rozkošne, ale nemohol sa tým zapodievať. Pharrel by ho nevolal len tak a už vôbec nie, keď mu dal na vyriešenie tej situácie desať dní.

„Do práce,“ povedal a keď si všimol jej pohľad, dodal: „Len na chvíľku. Je to dôležité.“ Nebol si vlastne na istom, že je to niečo, čo nepočká, ale to jej na nos vešať nemusel.

Najskôr sa zamyslela a zaujato si ho obzerala. Keď si na košeľu obliekol sako a vzal kľúče od auta z nočného stolíka, rozhodla sa. „Idem s tebou.“

Nemalo zmysel jej v tom brániť. A ani mu to neprekážalo, tak si s ňou len preplietol prsty a konečne vyšiel von z toho provizórneho väzenia, ktorým sa stal jeho domov. Zhlboka sa nadýchol čerstvého vzduchu a usmial sa. Začínal si pripadať ako v klietke a v duchu ďakoval Pharrelovi, že zrejme nemôže žiť bez toho, aby ho neprestajne otravoval.

Celou cestou do kancelárie dodržiaval rýchlosť. Nie preto, že by ho snáď prestalo baviť porušovať predpisy, ale preto, že si užíval ten moment takzvanej slobody. Diana si pustila rádio a hmkala si melódiu skladby, ktorá v ňom hrala. Jessie sa na nej zachichotal a keď si všimla jeho pohľad, oprela sa o neho a prstami ho hladila na predlaktí.

Pred kanceláriou zaparkoval asi o dvadsať minút neskôr a vystúpil z auta. Čiernovláska ho nasledovala a obzerala sa dookola. Mala v živej pamäti, ako tam stretla po prvý raz Masona a veru že na toho človeka nemala jedinú dobrú spomienku.

„Nebudeme tu dlho, však?“ spýtala sa a Jessie jej povzbudzujúco stisol ruku, keď si všimol obavy vpísané v jej tvári.

„Nie, vybavím to rýchlo.“ Dúfam.

Vošli do obrovskej budovy, kde Jessieho firma sídlila a vybrali sa rovno do zasadacej sály. Pharrel vždy všetky stretnutia odbavoval tam. Spolu s Dianou tam vošiel a našiel toho náfuku sedieť za vrchom stola. Skláňal sa nad nejakými papiermi a čosi si zaujato obzeral. Keď si všimol Jessie s Dianou, vstal a napravil si sako.

„Nedúfal som, že prídete tak rýchlo,“ poznamenal na úvod a napriahol k Jessiemu ruku.

Blondiak ju zo zdvorilosti prijal a takmer skackal od nedočkavosti. „Prejdime rovno k veci. Prečo ste ma zavolali?“

Pharrelova tvár sa stiahla v zamračení. „Kvôli zmluve,“ rukou kývol k papierom, „musím priznať, že som nečakal, že tie peniaze zoženiete tak rýchlo. Zarazilo ma, keď mi včera celá suma nabehla na účet, ale, samozrejme, že som rád. Konečne to uzavrime a pohnime sa ďalej. Firma je len vaša.“

Diana vypleštila oči a Jessie sa tiež nezmohol na slovo. Napadol mu iba jeden človek, ktorý mohol Pharrelovi zaplatiť a odrazu ho obliala panika. Možno ho odsúdil príliš rýchlo a neuvážene.

 

◊♦◊

 

„Hovoril som so strýkom,“ povedal Tony, kým držal Sam dvere, aby mohla vyjsť von.

Pondelky boli desivé, ale vďaka vyhliadke spoločne stráveného večera, to Sam poľahky prežila a ešte aj Cesare sa choval na svoj vkus extrémne milo. Dokonca vynechal svoje skúšanie a nikto si tak nevyžral jeho večne namosúrenú náladu.

Hneď po prednáškach Sam išla za Tonym a pracovali na dokončení tej prezentácie. Mala sa konať už v stredu a všetci z toho boli riadne nervózni, no brunetka bola podivne v pohode. Ani Tony si z toho zjavne nič nerobil a keď skončili, vzal ju na večeru.

Cítila sa ako v rozprávke a všetok strach jej vyfučal z hlavy. Užívala si každú sekundu v Tonyho spoločnosti. Ani netušila, že v tieňoch striehne nebezpečenstvo.

Vonku už bola tma ako v rohu a na nebi sa ligotali milióny hviezd. Bola nezvyčajne jasná noc, presne taká, aké mala Sam rada. Pomaly kráčali chodníkom k parkovisku a držali sa za ruky.

„A o čom?“ opýtala sa, aj keď odpoveď poznala.

Cítila na sebe Tonyho pohľad, čo jej nahnalo zimomriavky na celé telo. „O nás. O našom vzťahu a o tom, že som sa zamiloval.“ Potiahol ju za ruku, čím ju prinútil zastať a otočil ju k sebe, aby jej mohol vtisnúť bozk.

„Zamiloval?“ Schválne zvolila práve to slovo, ktoré ju podivne zahrialo pri srdci. Pery sa jej roztiahli do širokého úsmevu a Tony ju pritlačil čo najbližšie k sebe.

„Pomotala si mi hlavu,“ šepkal, kým si vybozkával cestičku od jej pier, až ku kľúčnej kosti a zasa späť.

Povzdychla si a privrela oči, kým si vychutnávala tie intenzívne pocity, čo v nej vyvolával. „A ty si mi ukradol srdce,“ vydýchla, keď sa od nej odtiahol, aby jej mohol hľadieť do očí.

Znova spojili pery v ďalšom bozku a Sam sa pristihla pri myšlienke, že nechce, aby tie chvíle niekedy skončili. Kiežby bol svet lepším miestom s lepšími ľuďmi.

„Čo strýko povedal?“ vyzvedala, celá napätá, keď sa znova pohli smerom k autu.

Tony najskôr mlčal a hľadel priamo do zeme. Sam prepadol zlý pocit, no radšej ho zahnala. Nemala by byť taká negativistická. Mala by si viacej veriť. Predsa chodí s Tonym a nie s Cesareom. Keď sa tomu ufrflancovi niečo nepáči, je to len jeho problém.

„Nebol nadšený, ale koho to zaujíma,“ vyhlásil napokon a upriamil svoje oči späť na Sam.

„Nikdy ma nebude mať rád,“ posťažovala sa. „Nech urobím čokoľvek, bude ma odcudzovať a nenávidieť.“ Zastala a oprela sa o dvere strieborného auta.

Tony ju chytil za boky a oprel sa svojim čelom o jej. „Nie je pravda, že ťa nenávidí, len ťa nepozná. Ale uvidíš, že časom sa to zmení. Má proste strach...“

„Aby sa minulosť nezopakovala,“ dokončila za neho. „A je oprávnený,“ zašomrala sama pre seba, ale Tonyho ušiam to neušlo.

„Hej!“ okríkol ju zostra. „To nie je pravda. Si úžasná, skvelá, krásna, vtipná a múdra. Nie je na tebe nič, čo by bolo zlé. Ľudia robia chyby a menia sa, každý si zaslúži šancu. Strýko si myslí, že si ma nezaslúžiš, no je to presne naopak. To ja si nezaslúžim teba a to dobro, čo nosíš tu.“ Ruku jej priložil na srdce a to sa šialene rozbehlo.

Tony sa usmial, keď to ucítil a zohol sa, aby ju pobozkal. Skôr, ako to stihol urobiť, sa za ním vynoril vysoký muž a ozval sa buchot. Sam premohol šok a prvé, čo ju napadlo, bolo kričať. Strach bol silnejší, než triezve zmýšľanie, no nebála sa o seba, ale o Tonyho.

Nevydala však zo seba ani pípnutie. Ten ktosi jej pritlačil na ústa servítku, napustenú akousi tekutinou. Vedela, že sa nesmie nadýchnuť, vedela, čo sa stane, ak vdýchne ten pach, ale neovládla sa a premohla ju temnota.

Posledné, čo mala pred očami, bola Masonova tvár.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Len porozumieť - Časť 19.:

8. mima33 admin
25.02.2014 [15:27]

mima33Deny, to aby som sa začala znova báť Emoticon tak nie len Sam je ohrozená na živote, ale aj ja? Aspoň už viem, ako sa cíti Emoticon Tiff si zaslúži šťastie, je to jedna z najkladnejších postáv, aké som kedy vytvorila a Jessie... je načase, aby otvoril oči, nie? Lebo s tým "jeho prístupom" sa nikam nedostane Emoticon Ďakujem ti Emoticon

Izzie, to máš teda pravdu. Ďakujem Emoticon

Kiki, veď doteraz bol relatívne pokoj a aby sme konečne zdarne prišli až do cieľa, musíme sa rozhýbať, inak bude mať poviedka sto kapitol a toľko sa mi písať nechce Emoticon Emoticon A máš pravdu, Jessie reagoval neuvážene, čo aj sám uzná. Ďakujem ti pekne Emoticon

Maggie, no Tiff a Jessie majú vzácny vzťah, ale stále sa to pohybuje v rovine priateľstva, teda z Jessieho strany. On nemá rád Nicolasa - vieš prečo - a predstava, že Tiff s ním bude žiť, alebo niečo podobné, ho jednoducho naštvala, aj keď nemal právo reagovať tak, ako reagoval, no s tým už nič neurobí Emoticon A myslím, že Di sa necítila najlepšie, no ona vie, že Jessie miluje len ju a rozhodne by ju nemenil za nikoho. Týchto dvoch už nemám v pláne rozdeľovať a už ani nebudem mať veľmi kedy. A Mason... čo sa jeho týka, blížime sa na koniec cesty, ale čo bude v cieli... Emoticon uvidíme. Ďakujem veľmi pekne Emoticon

7. MaggieLove přispěvatel
24.02.2014 [20:30]

MaggieLoveTeď vůbec nevím, co si mám o Jessiho výstupu myslet. Emoticon No každopádně mě překvapila reakce obou, ale nejvíc mě překvapila reakce Jessiho. Ještě teď to nějak nemůžu rozdýchat. Doufám, že v tom není nic hlubčího a jedná se jen o to, že chce pro Tiff to nejlepší, protože ji má rád jako sestru. No jo ti chlapi, nikdy doopravdy nepoznají, že je do nich ženská blázen Emoticon Jinak Tiff mi je líto. Konečně si našla někoho s kým by možná mohla být šťastná a Jessie má hned námitky. Doufám, že se jí povede na toho blbečka dice sladkýho blbečka zapomenout Emoticon Přála bych jí to.
Nedokážu si představit, jak Jessiho reakce musela být pro Di nepříjemná...
ÁÁÁ a ten konec! Jako chceš mi přivodit infarkt? Emoticon Takže náš hajzlík Mason má Sam. No tak to bude ještě zajímavé.
Ale stejně je jisté, že jí neublíží, že? Na ot jí je velmi posedlý. Emoticon
Nejraději bych ho zabile, ale tuším, že to snad udělá někdo za mě Emoticon a konečně se toho parchanta zbavíme Emoticon Emoticon
Jinak krásná kapitol jsme z ní nadšená... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kiki1 přispěvatel
24.02.2014 [19:20]

kiki1Ach mimi, ty těm postavám prostě nemůžeš dopřát trochu klidu. :D Mason, ten šmejd mizernej, kdy ho konečně hodláš zabít? Teda aspoň doufám, že ho zabiješ. Už napáchal dost škody a trápení všem postavám, tak by bylo fajn, kdybys ho odstranila. No, ale zase je fakt, že s ním je to zajímavější. Emoticon No, jsem zvědavá, co Mason zase zamýšlí se Sam i s Tonym, ale určitě to nebude nic příjemnýho. Ale jestli se někomu z nich něco stane, tak si mě nepřej! Emoticon Emoticon
Ach, ani se se Tiff nedivím, že se naštvala, je to její život a může si chodit s kým chce. Jessie pro ni sice chce jen to nejlepší, ale do tohohle mu nic není. Emoticon Ať je tu příští kapitola co nejdřív. Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 23.02.2014 [23:24]

Masen vie kedy prísť.

4. Deny
23.02.2014 [22:24]

Tak dúfam, že si si vychutnala tých pár mojich komentárov, v ktorých som ťa nechcela zabiť, pretože teraz to napravím.... Čo to, dopekla, má znamenať?!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak si v kľude vychutnávam scénu so Sam a Tonym (úplne že sa roztápam pred monitorom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A ty mi v ďalšej sekunde naservíruješ šok v podobe .... Emoticon Emoticon Emoticon Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! Ja vážne nechápem, čo je také ťažké na tom, zabiť nejakého.. Emoticon ...?? Veď na svete je toľko krásnych možností ... "náhod" ako napríklad potknutie sa, pošmyknutie sa a padnutie na nôž, ktorý je "čírou náhodou" zapichnutý v tráve so špičkou smerom k nebu... Emoticon Emoticon Emoticon A tá špička sa zabodne priamo do jeho srdca...
Ale aby som povedala aj niečo k teóriám, nemyslím si, že Jessieho otec urobil práve dobré rozhodnutie, keď zaplatil... Jessie mu za to asi nepoďakuje, hlavne s jeho prístupom "ja viem všetko najlepšie"... A Tiff sa konečne rozhýbala, ja som jej to hovorila od začiatku, aby na Jessieho nečkala, že ten je už rezervovaný pre niekoho iného Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Áno, začína obdobie "dobre mienených rád od čitateľa"!! Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
23.02.2014 [13:26]

mima33Perla, čo sa Masona týka, tak toho chlapa by som nazvala presne, ako Blacky, inteligentný psychopat. V živote si prežil viac zlého ako dobrého - najmä v detstve a puberte. To sa na človeku podpíše a máš pravdu - svoje chovanie bude ospravedlňovať láskou k Sam, ktorá rozhodne láskou nie je. Skôr by som povedala, že on len chce, aby ho Sam milovala a chce brať, ale nie dávať Emoticon A Jessie - nemal nikdy Nicolasa v láske - všetci vieme prečo - no v tomto prípade som na strane Tiff. Nemá právo jej hovoriť čo áno a čo nie Emoticon A o ekonomickej situácii pána Strettona som nikdy nehovorila. Ďakujem veľmi pekne Emoticon

Blacks, začnem pánom Strettonom. Ja zastávam názor, odpustiť ale nezabudnúť a toho sa držím aj v živote. Kde vzal peniaze? Tak to bude zaujímať aj blondiačika.
A teraz k Tiff - od pohrebu pani Strettonovej prešli tri roky. Po celý čas bola pri Jessiem a Jessie bol bez Di. Nikdy mu ani slovkom nenaznačila, že k nemu niečo cíti, tak si to mal z prsta vycucať? Emoticon Emoticon Tieto vzťahové dilemy sú tak reálne a často sa nechávam inšpirovať okolím. A práve k ich vzťahu ma inšpiroval niekto koho poznám. Jessie ju pokladal za svoju sestru a myslel si, že ona jeho berie ako brata - čomu pripisoval aj jej náklonnosť a starostlivosť. Nicka nemá rád a preto sa mu nezdá pre Tiff dobrý. No ktovie, či časom nezmení názor. Predsa Nick je v podstate milý človek Emoticon A Mason... má cenu sa k nemu ešte vyjadrovať? Emoticon Veľmi pekne ďakujem Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 23.02.2014 [12:58]

k Jesiemu je to kus vola, podla mňa zareagoval uplne ako kreten. ja byt na jej mieste tak mu este slahnem nech otvori oci a nestara sa do veci do ktorych je ho nic. ved predsa musel tusit , spomynal to v kapitolach pred tym, že tiff k nemu nieco citi, myslim, ze to bolo na pohrebe pani stretonovej Emoticon ach to je tulpasek, takto tif trapit, to by sa mu pacilo, aby zostala sama a trapilasa. necudujem sa jej ze tak zareagovala, proste sa snazila zacat s inym muzom vztah zabudnut aaon je da halsku ze si zasluzi niekoho lepsie, a vsetci vieme ze v jej ociach je tten najlepsi nas sladky blondiak a preto to prpste nezvladla jej praskli nervi. som zvedava z kade pan streton zohnal taky obnos penazi sa musel aj on na stare kolena zadlzit ako hovado iank to nevidim, ale ty vieš čo,že? Nemam ho radaEmoticon neodcini to roky, v odpustani som svina neda sa so mnou bohuzial nic robit Emoticon ja len dufam ze je tony ok lebo ma slahne dufam, ze bude ok a bude hladat Sam, do pekla, mason je zmrd tuhnem kam ju ten uboziak vezme Emoticon ale je to inteligentny psychopatik, tak to isto bude prešpekulovane a my budeme len cumiet aký je prechcany. Ach no nemozem si pomoct ale potrebujem dalsiu hned teraz, pridávanie obden ma rozmaznalo Emoticon Emoticon Emoticon

1. Perla přispěvatel
23.02.2014 [12:09]

Perlatakže túto časť som čítala na dvakrát. po prečítaní Jessieho časti som len ostala zízať na monitor a nechcelo sa mi veriť, že to, čo som rpečítala,s a naozaj stalo.
Takk najprv Tiff. jej reakcia mi prišla dosť prehnaná, ale tak chápem ju. Jessie sa choval, akoby jej chcel nadiktovať, koho môže a koho nie. A pritom fakt, že k nemu inklinovala od začiatku bol taký očividný. No nevadí, som rada, že mu to Diana vysvetlila.
A to, že jeho otec zaplatil všetky tie peniaze.. vyhral športku? Emoticon Alebo je len tak taký bohatý? neviem, či som to niekde nepostrehla, alebo čo. Emoticon
A tareza som dočítala druhú časť a nenachádzam slová.
ri minulej kapitole som vedela, že ty im to pokazíš a napíšeš mi ešte, či si myslím, že taká si? Hell yes! Emoticon Emoticon
Ale no tak Mimi... čo tak toho parchanta už konečne zabiť? Nejako ho zamordovať, rozrezať na malé kúsočky a dať ich čo naj´dalej od seba? prosíííím. Emoticon Emoticon
Veď toto je týrani. Sam by už konečne mohla byť šťastná, vyzerá to, že Jessie možno bude tiež a všetko, čo to ničí je len jedno meno jednej hroznej osoby. Asi by ma dosť zaujímalo, čo ho viedlo k tomu, že z neho vyrastal taký grázel. Veď... nemohol byť predsa až taký hrozný, ako je teraz. Myslela som, že Sam miluje, hoci on si to možno aj tak vyloží, že to urobilz lásky... no ja neviem, radšej už nič nerozoberám, lebo ma akurát rozbolí hlava.
každopádne kapitola bola parádna! Naozaj útavá od prvého slova až po koniec. Len nech je rýchlo ďalšia. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!