OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Magická touha - 6. kapitola



Magická touha - 6. kapitolaReakce na Kate a zklamaný Jesse. A ke konci konečně magie... ;-)

„Proč ten nový kluk běhá stále jen za tebou?“ zeptala se jí náhle Kate Millerová a všechno v šatně ztuhlo. Luce se otočila na Kate a zpříma se jí podívala do očí.

„Nevím. Kéž by to nedělal,“ řekla popravdě a znovu se otočila.

„To musela být sázka,“ zasmála se Stephanie, ale spíš to znělo konejšivě. No, ale určitě nechtěla uklidnit Luce.

„Nemůže to být sázka. Nikoho tady nezná, je tu úplně nový. A ani se s nikým nebaví. Jen běhá furt za ní,“ nesouhlasila Kate a prstem ukázala na Luce, která se naštvaně otočila.

„Já o něj nestojím, pokud chceš, klidně si vlez do mé kůže a kochej se jeho pozorností.“

„Do tvé kůže? Ha-ha. Promiň, zlato, ale za takovou oběť ani on nestojí…“


Luce se zpod přivřených víček podívala na Kate a v jejím těle to doslova bublalo. Cítila svůj instinkt čarodějky daleko víc než kdy jindy. Dlaně jí hořely touhou je pozvednout proti té holce a… cokoli. Nyní jí cokoli připadalo jako dobré řešení – zmrzačení, výbuch, průjem… Všechno!

Ale neudělala to. Za odhalení pravdy? To ona nestojí, ale stejně to nemohla nechat jen tak, když uviděla Kate, jak se šibalsky usmívá. Vzala si pomalu tašku s tělocvikem do ruky a pak se pomalu otočila. Kate ji stále sledovala. Luce pomalu přešla k ní a zamumlala: „Kate, jsi ku… Však to znáš!“

A pak jí vrazila rozpálenou rukou od kouzel facku. A i kdyby za to Luce byla nějakým způsobem vedením školy potrestána, toto bylo to nejlepší, co kdy udělala.

Luce se pak otočila a odešla.

***

Jesse stál před klubem Venuše a zíral na vchodové dveře. Jen pár kroků a bude opět s ní. Ale dneska to nebude jen sex jako minule. Jo, chce i ten, ale potřebuje si i popovídat. Nezní jak ženská? Rychle zatřepal hlavou a udělal ten poslední krok, který jej dělil se vstupem. Do nosu jej zase uhodila ta samá vůně koření, která byla smíchána s potem a s všudypřítomným sexem. Toto bylo doupě pro zhýralce… a on se tu cítil jako doma.

Když procházel uličkou, začal si všímat detailů, které předtím ani za mák nespatřil. Například – převládala tu zlatá, černá a modrá barva, nedokázal přesně určit, jestli je klub zařízen podle gustu majitelky nebo agentura na výrobu hostinců měla prostě po ruce tyto barvy, ale dneska – pousmál se – dneska to už bude vědět.

Na schodech ji nepotkal, jelikož tak trochu očekával, že tam na něj zase čeká. Tak se odebral do herny, kde míjel různě na podlaze válející se dvojce a jednu pětici. Chvíli se zastavil u slečen u tyče, ale nezaujaly jej natolik, aby místo svého původního plánu být s Venuší zde seděl a díval se na ně.

Konečně se mu ve vzorném poli objevil cíl – barmanský stůl. Kvapem si sedl na poslední volnou židličku, byl si dobře vědom faktu, že patřila tomu obrovi vzadu, ale nad tím momentálně nemohl přemýšlet.

„Dáš si něco, krasavče?“ oslovil jej hlas a Jesse zvedl hlavu. Rusovláska a tetováním nad levým obočím se na něj usmívala a přitom myla skelničku.

„Ehm, co tu máte?“ zeptal se Jesse, jelikož si ještě nenastudoval pití téhle doby. Pochyboval, že tu mají to samé jako v jeho čtvrtém tisíciletí.

„Abych řekla pravdu – nic moc. Šéfka to tu chce podle devatenáctého století, takže tu najdeš akorát alkohol z jejich doby,“ ušklíbla se. Možná že si myslela, že teď je Jessemu všechno jasné, ale on byl stále na nule.

„Dej mi… tamto!“ řekl Jesse a ukázal na tekutinu, která mu podle barvy nápoje – průhledné – připomínala vodku, kterou viděl kdysi na obrázcích v knihovně.

„Vodu?“

Že by si špatně zapamatoval název?

„Jo, přesně to…“

„Ty řídíš?“ zeptala se jej a otevřela nápoj, který zasyčel.

„Ne?“ odpověděl Jesse, jelikož přesně nevěděl, jak to myslí.

„Voda je s bublinky, nevadí?“ zeptala se jej rusovláska a podala mu skleničku.

„Pohoda…“ odpověděl Jesse a napil se. Nebylo to moc dobré.

 Podíval se na slečnu před ním. „Nevíš, kde je Venuše?“

„Nevím, ale tady rozhodně ne…“ zasmála se a zašroubovala láhev. „Už to asi nebudeš, viď?“

„Proč tady není?“ naléhal dál a trochu se ke slečně přisunul.

„Bývá tady jen výjimečně.“

„Včera tu byla.“ Pokrčila rameny: „A tak dneska tu není.“

S tímhle Jesse teda rozhodně nepočítal. Ani jej nenapadla možnost, že by tu dneska nemusela být.

„Dáš mi její číslo?“ zeptal se znovu.

„Proč ho chceš?“

„Abych jí mohl zavolat, že by?“

„Promiň, ale ne…“

***

Luce seděla na střeše jednoho z činžáků a dívala na strom, který se mohutně tyčil o pár metrů dál.

Nevěděla, jestli to doopravdy chce udělat, opět začít kouzlit, ale ten pocit z minula byl úžasný. A ona si jej celým svým tělem přála zopakovat. Musela si jej zopakovat.

Zadívala se na jeho kmen a zvedla ruku, ze které minutu na to vytryskla zář. Celým tělem jí koloval proud čerstvé magie a neuvěřitelné teplo. Pohnula rukou tak, že záře nyní byla směrovaná do země a Luce se vznesla.

Bylo to tak příjemné – opět ji používat. Jako kdyby z ní všechny obavy odpadly a ona se osvobodila od světa, ve kterém do teď žila. Neviditelná ruka jí pustila všechny orgány a ona se zasmála. Poprvé šťastně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magická touha - 6. kapitola:

2. Simones
16.10.2012 [15:26]

trošku krátký nu :( :D ale hezký to bylo :) no doufám, že další díl bude ještě napínavější a delší ! :))

1. martinexa přispěvatel
14.10.2012 [10:33]

martinexaVenuše nebyla škoda:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!