OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Magická touha - 7. kapitola



Magická touha - 7. kapitolaLuce už štve, že ji všichni považují za ošklivku, tak nastane změna. :-)

Luce seděla na střeše jednoho z činžáků a dívala na strom, který se mohutně tyčil o pár metrů dál.

Nevěděla, jestli to doopravdy chce udělat, opět začít kouzlit, ale ten pocit z minula byl úžasný. A ona si jej celým svým tělem přála zopakovat. Musela si jej zopakovat.

Zadívala se na jeho kmen a zvedla ruku, ze které minutu na to vytryskla zář. Celým tělem jí koloval proud čerstvé magie a neuvěřitelné teplo. Pohnula rukou tak, že záře nyní byla směrovaná do země a Luce se vznesla.

Bylo to tak příjemné – opět ji používat. Jako kdyby z ní všechny obavy odpadly a ona se osvobodila od světa, ve kterém do teď žila. Neviditelná ruka jí pustila všechny orgány a ona se zasmála. Poprvé šťastně.


Luce stála před svým šatníkem a zamyšleně si prohlížela oblečení. Samé mikiny, kalhoty a obyčejná vytahaná trika. Absolutní otočka o sto osmdesát stupňů od toho, jak se oblékala ještě před babiččinou smrtí. Zadívala se od zrcadla a povzdechla - vypadá jak příšerka z doby kamenné.

Položila ruce na raménka ve skříni a prudce je odhrnula. Vzadu měla ještě své staré oblečení. Nebyl to sice žádný Armani, ale přesto daleko lepší než oblečení, které měla momentálně na sobě.

Vzpomínala na Kateiny posměšky i na ostatní děcka ve škole, takhle to už dál nemohla nechat. Ještě jeden posměšek na její osobu a asi by se stala vražda. S nadpozemskou úctou se dotkla letních šatů a pak sevřela látku v pěst.

Je čas na změnu k mému starému já, řekla si v duchu a šáhla po krabici.

***

Jesse seděl na svém místě v biologii a čekal na příchod učitele. Vedle něj bylo prázdné místo, měla tam původně sedět Luce, ale ta se mu už asi bude navždy vyhýbat. S takovou svůj úkol nikdy nesplní. A půjde do basy pro mladistvé.

Hmátl si na hlavu a zmáčkl v dlani chomáč blonďatých vlasů. Ucítil ostrou bolest, ale ani ji nijak nevnímal. Čas se mu už krátí. Do měsíce by ji měl podle dohody přivést do své doby, aby si procvičila kouzla a zachránila jejich zadky, ale vypadá to tak, že Jesse nakonec umře v cele. Aspoň se tam nezdrží dlouho, jelikož nepočítá s tím, že by bez Luce měli nějakou reálnou šanci na vítězství.

Složil hlavu na lavici a hlasitě si povzdechl. Štěstí, že všechny, které měl rád, si už dávno vzala smrt do svého opatrovnictví. Nesnesl by pohled na zklamanou matku, sestru, která jej utěšuje, že vše bude dobré, otce, který se tváří neutrálně, ale přitom si myslí, že se stejně museli všichni Nejvyšší zbláznit, když jejich osud svěřili Jessemu.

Bože, nebo jeho učitel, který by se musel asi zabít, aby nemusel čelit veřejnému zničení. On ho jako jeho žák zklamal a potupil, to nic nemůže změnit...

„No ty vole!“ ozvalo se před ním, ale Jesse hlavu nezvedl. Jediný zázrak se planetě by byl ten, že by se Luce najednou rozhodla, že mu pomůže, a s úsměvem by vešla do náruče jisté smrti. Což je asi tak nereálné jako možnost, že se jej Venuše rozhodla navštívit ve škole.

„Kdo to je?“ ozvalo se opět.

„Nějaká nová?“

„Vole, to je Belazza!“ ozvalo se udiveně a Jesse konečně zvedl hlavu.

***

Cítila se úžasně. Všichni se na ni dívali, ale nikdo, nikdo ji nepoznal. Vlasy jí vlály v mírném větříku a ani fakt, že už je celkem zima, jí nepřipadal dost důležitý na to, aby si vzala rifle. Dneska si poprvé v autobuse sedla - a ne na schody!

Kluci se hrnou, aby jí otevřeli dveře, což jí někdo otevřel naposledy asi před pěti lety. A dokonce padly i nabídky na odnesení báglu.

A navíc - dovolila si kouzlit. Bylo to jako návrat z minulosti, vypadala stejně, ale uvnitř se již tak necítila.

Když si dovolila se konečně hezky obléct, slíbila si, že už nebude stejná. Možná že si nalhávala, že je to kvůli tomu, aby Kate žárlila, a konečně jí nikdo neoznačoval patnáctkrát za den za miss Ošklivku, ale hlavním důvodem bylo to, aby Jesse byl... jiný? Když s ní mluvil, tak zájem předstíral, to Luce poznala, ale nevěděla proč. S Venuší nic nepředstíral, jelikož byla... hezká? To je jeho hlavní motivace? Tělesná krása?

Musela zjistit, o co mu jde. Prostě musela.

***

Jesse jako v reflexu zvedl hlavu a zkameněl. Ačkoli nenašel pohledem Luce, tak do zorného pohledu se mu dostala jakási neznámá kráska, a to bylo stokrát lepší než ta flegmatička, kvůli které nakonec skončí jeho tělo jako potrava pro hmyz.

Ale tato holka… Wow.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magická touha - 7. kapitola:

9. ElisR1 přispěvatel
28.10.2012 [12:19]

ElisR1Tak tuhle povídku jsem přečetla za jeden den. Je to opravdu skvělý, ale takhle to ukončit?
Musím říct, že píšeš úžasně a už aby tady byla další kapitola, takže šup sem s ní :D, prosím :D.
Emoticon Emoticon Emoticon

8. Nika248
19.10.2012 [21:40]

Bolo to úžasné. Emoticon Emoticon Prečítala som všetkých 7 kapitol naraz Emoticon Emoticon Teším sa na ďalšiu. Emoticon Emoticon

7. Ilona přispěvatel
19.10.2012 [19:01]

IlonaV administraci jsem narazila na několik komentářů k této povídce.
Musím říct, že námět i samotné zpracování se mi dost líbí. Přečetla jsem to za chvíli! Tvůj styl psaní je... úžasný! Doufám, že pokračování bude co nejdříve!

6. Sela
17.10.2012 [19:54]

strašně moc se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon

5. Simones
17.10.2012 [15:08]

páni :) no skoro nemám slov :) pěkná kapitola :) i když trošku krátká :( :D tak se těším na další :)

4. Lizzie
16.10.2012 [18:54]

Asi som sa zamilovala Emoticon Úplne dokonalá poviedka, tých sedem kapitol som prečítala za chvíľočku, tak ma to pohltilo Emoticon Emoticon Skvele píšeš, budem sa tešiť na pokračko Emoticon Emoticon Prosím rýchlo, inak budem mať absťák! Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Poppy
14.10.2012 [18:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martinexa přispěvatel
14.10.2012 [10:37]

martinexaUž se těším na další kapitolku:)

1. Texie admin
14.10.2012 [8:35]

TexieSkvělá kapitola!
Zbožňuju opravovat tvoje články - pokud se tak tomu dá říkat, když tam nemáš chyby. Můžu si tak vlastně jen číst tvoji povídku a ta se mi líbí stále více. Hlavně takhle kapitola. Ale to ti bylo asi jasné předem. My čtenářské dušičky zbožňujeme tenhle typ zvratů. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!