OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maškarní...II



Maškarní...IIKrásná neznámá - Život by byl nudný, kdybychom z lásky nedělali absurdní věci.

Opravdu jsem pospíchala. Probudila jsem se na poslední chvíli a málem se zbláznila, když jsem zjistila, že letadlo mi odlétá za hodinu. V rychlosti jsem se navlékla do šatů a proběhla do svého pokoje, který byl o pár pater níž. Převlékla se a naházela věci do kufru.

Na telefonu jsem měla několik nepřijatých hovorů od kolegyň, a nakonec je dohnala na letišti. Když mě spatřily, ozvala se hned Sheyla:

„Už jsme si říkaly, že to nestihneš.“ Její rýpavá povaha byla něco, co nás štvalo všechny skoro denně, ale pokud jsem pominula tuhle její stinnou stránku, měla jsem ji ráda. Přicházely jsme k přepážkám na odbavení.

„Kdo byl vůbec ten fešák, se kterým jsi zmizela?“ zaútočila hned na mě. A mně při pomyšlení na něj se v podbřišku ozývali motýlci. Věděla jsem, kdo to byl. Když jsem odcházela, jeho maska byla pryč a já málem neodešla, protože se splnil jeden z mých nejtajnějších snů. Ano, byl to on. Ten, na kterého jsem koukala doma ve filmech a s kamarádkami komentovala jeho zadek, pokaždé, když jsme měly nějakou společnou noc. Asi jediná věc, jež mě v ten moment v rychlosti napadla, abych si byla jistá, že jsem jen nesnila. Že tento zážitek byl skutečností. Něco, co mě zpátečně přesvědčí. Bylo vzít do ruky telefon a udělat jedno rychlé cvak. Moc dobře jsem věděla, že fotka nikdy nesmí spatřit světlo světa, natož abych kolegyním řekla, s kým jsem spala.  

„Nevím, zůstali jsme u masek.“ Slyšela jsem několikeré zalapání po dechu a salva otázek byla spuštěna: 

„Ty jsi nechtěla vědět, kdo to je? A on nechtěl vědět, kdo jsi?“ zeptala se další z nich. Při těchto otázkách se mi nahrnula krev do tváří, protože každý moment z večera mě zasáhl až do morku kostí. Moje tělo pod jeho doteky hořelo a přitažlivost, která nás k sobě táhla, byla nezastavitelná. Možná to bylo hlavně tím, že jsme zastaveni nechtěli být. Poddali jsme se vlastním pudům. Vypnula jsem mozek a nic než on mě v té chvíli nezajímalo. A byl to ten nejsmyslnější a nejlepší sex ever.

„Nějak jsme neměli čas zjišťovat naše totožnosti,“ odmlčela jsem se na chvíli a vybavila si, kdo to vlastně byl. Možná jsme ani pravdu nechtěli znát. Teda minimálně asi on nechtěl, abych ji znala. Holky byly naprosto hotové z mých slov a chování. Začaly se mi hrozně hihňat.

„Takže anonymní sex, jo? A říkáš, že to stálo za to?“ Sheyla si prostě jakékoliv rýpání odpustit nemohla a nakonec se ještě nehorázně rozesmála. Očekávala jsem vysvětlení.

„Já jen, vzpomněla jsem si, že jsi říkala něco o tom, že si nebudeš holit nohy, aby se ti nestalo, že budeš mít s někým sex na jednu noc. Takže by mě zajímalo, jak jsi tuhle část večera vyřešila.“ A já zrudla snad nejvíc, co se dalo. Už jen při myšlence, že mé nohy byly poslední, co mě v ten moment tížilo.

„Nic? Ty ses s dotyčným vyspala s chlupatýma nohama?“ Zalil mě stud.

„Jo, a vždyť je to stejně jedno. V životě už mě neuvidí,“ ujistila jsem ji a doufala, že tím náš rozhovor končí. Nechtěla jsem moje noční radovánky více rozebírat. Mezitím jsme se dostaly do letadla a mě čekala dlouhá cesta. Přece jen dostat se na druhý kontinent trvá několik hodin. Zavřela jsem oči a nechala se unášet vzpomínkami na noc. Musela jsem si je oživovat, dokud jsou nedávné.

„Cože jsi provedl? Jak jsi mohl být takhle nezodpovědný?“ křičel na mě můj agent Sebastian. „To jako teď mám očekávat, že každou minutou se mohou zobrazit jakékoliv tvoje fotky v novinách?“ Měl jsem složenou hlavu v dlaních a nechápal, jak jsem mohl být tak nezodpovědný.

„Doufám, že jsi použil kondom?“ ohradil se na mě a aspoň v tomhle směru jsem ho mohl uklidnit. Byla v tomhle směru opatrná a kondom mi téměř vnutila.

„Jo, ten jsem použil.“

„Aspoň něco.“

„Jaké je její jméno?“ zjišťoval a já se zastyděl ještě víc.

„Nevím.“

„Ty ses jí ani nezeptal na jméno?“

„Myslíš, že by mi vůbec řekla pravé?“

„Hm, na tom asi něco bude.“

„Takže mi popiš, co si o ní pamatuješ.“ A moje hlava se najednou mohla rozskočit, krom toho i můj rozkrok. Zatraceně! Co ta holka se mnou udělala?

„Přestaň myslet na sex a začni se zaměřovat na detaily,“ okřikl mě.

„Když všechno kolem ní mám spojené jen se sexem. Tohle bude těžké.“

„Zatraceně, co byla zač? Nějaká čarodějnice?“ A já se mu musel postavit.

„To určitě ne!“ ohradil jsem se na něj. Měl jsem potřebu ji chránit a to jsem ani netušil, kdo to je. Prostě jsem se nechal vést tím, co jsem cítil. Připadal jsem si jako puberťák.

„To vidím. Začni se soustředit, nebo ji nikdy nenajdeme. Přece nechceš, aby nějaké tvé fotky použila k tomu, aby si přivydělala. Takže začneme jednoduchýma otázkami. Jaké měla vlasy?“

A já se musel vrátit k tomu, když jsem ji spatřil poprvé. Při této představě jsem se zasnil, ale byl jsem schopný si vzpomenout.

„Hnědé,“ odpověděl jsem mu zasněně.

„Takže to je bruneta. Budeme doufat, že ne obarvená. Teď oči.“

„Hnědé.“

„Postava.“

„Sportovní. Žádná vyhublá herečka nebo modelka.“

„Nějaké další zvláštní poznávací informace?“ Neměla oholené nohy? Myslím, že to byla část, která mě tu noc celkem překvapila. Ale nechal jsem si ji pro sebe. Jak v noci, tak teď. Byla to věc, která nezastavila mě a ji taky ne, pokud měla nějaké takové úmysly. Jo, vzpomněl jsem si na podobný přístup u mé starší sestry. Asi proto to pro mě bylo omluvitelné. No, budu upřímný. V ten moment mi to bylo opravdu fuk. Chtěl jsem z ní strhat šaty a…

„Ne.“

„Dobře, tak já si jdu vyžádat seznam žen, které navštívily ples. Doufej, že něco takového mají,“ vyhrožoval mi. A já věděl, že mám velký problém. Vlastně několik problémů. A první, který musím vyřešit, je – dostat ji z hlavy.


 

 

O měsíc později:

„Nic,“ sdělil mi zase Sebastian. A já začínal být zoufalý. Chtěl jsem ji najít, jenže jsem měl smůlu. Jako by zmizela ze světa či na jiný kontinent? Během hledání jsme zjistili, že na maškarním bylo velmi různých lidí z firem, které měly VIP lístky.

„Hele, třeba žádné fotky neudělala. Doposud je nepoužila. Třeba ani netušila, kdo jsi? Podle všeho měla naspěch. Tak to necháme být,“ konstatoval. Jenže to mělo jeden háček – já ji zaboha nemohl dostat z hlavy. Chodil jsem jako tělo bez duše. A to jsem ani netušil, jak vypadá. Jak bych dopadl, kdybych ji poznal osobně? Vzal jsem do ruky kytaru a začal vybrnkávat nějaké akordy.

Už měsíce jsem nic nenapsal, nezpíval a věnoval se jenom hraní ve filmech. Neměl jsem náladu ani nápady, co hrát. Ale dnes jsem byl extra smutný a vložil to do mého hraní. Proto mě překvapilo, jak moc je líbivá melodie, kterou jsem vybrnkával, a pak už to šlo jedno za druhým. Napadala mě slova a další akordy. Bylo to po dlouhé době, co mě něco tolik pohltilo, a mně bylo jasné jediné – ty písně budou patřit jí.


 

 

O týden později:

A bylo to tu. Dnes je vypouštěli do éteru. Byl jsem nervózní. Podle všech se z nich měly stát hitovky a oběhnout celý svět. Já od toho očekával jediné - byl to pro mě jediný způsob, jak jí naznačit, že jsem na ni nezapomněl, a že ji hledám.

 

 

 

O měsíc později:

„Už jsi viděla ty hitovky od Briana Odonela?“ ptala se mě kamarádka. „Je tak sladký a skoro mi připadá, jako kdyby někoho hledal. Možná k sobě? Kdo ví? Ale já bych se určitě přihlásila, kdybych věděla, že mám šanci,“ drbala moje nejlepší kamarádka a já protáčela oči.

„Víš co? Až dorazíme k tobě před dnešním filmovým večerem, pustím ti je."

„No dobře,“ souhlasila jsem, abych ji měla z krku.

Uvelebily jsme se s jídlem v mé posteli a já sledovala, jak do youtube vkládá název písně od mého idola. Budu upřímná, raději jsem se jeho filmům, písním a všemu okolo něj v posledních měsících vyhýbala. Pořád mi všechno okolo něj připomínalo tu nezapomenutelnou noc. Kamarádka zmáčkla play a skočila nadšeně vedle mě do postele.

A čím déle jsem poslouchala píseň, tím více mi padala čelist k zemi. Snažil se mi tím něco říct, nebo ho jen pohltila inspirace z té noci? Měla jsem plno otázek a jedna věc mi nebyla jasná – jak jsem se zatraceně měla dozvědět pravdu?  

Jen co píseň dohrála, kamarádka pouštěla další. Všechny milovala a milovala i jeho.

V jednom ale měla pravdu – byly to nejlepší jeho písně, které kdy složil, a já jsem nakonec mohla být hrdá, že jsem mohla být jeho inspirací. Poslechly jsme si s Judy celé CD a já měla o čem přemýšlet.

„Po těch jeho písničkách mu mám chuť napsat, jak jsou úžasné,“ vřískala.

„Napsat?“ překvapila mě svým smýšlením. Nejradši bych mu také napsala…

„Jo, minulý týden v jedné show řekl, že k celému CD ho inspirovala jedna neznámá žena, kterou by určitě někdy zase rád potkal, a že bude rád, když se mu někdy ozve.“

„Zmiňoval jméno té ženy?“

„Ne, na to odpověděl, že dotyčná ví, a že by byl nerad, kdyby ji ostatní ženy chtěly ukamenovat. Mluvil o tom docela s vtipem a já osobně si myslím, že dotyčná je hloupá, pokud se mu neozve.“ Její slova mě dostávala do rozpaků. Myslel tím mě? A jak se mám zatraceně ozvat?

„A co když je to nějaká neznámá, která neví, jak se k němu přihlásit?“

„Prosím tě, každá jeho pořádná fanynka ví, že má webové stránky, kde najdeš jeho mail.“ A začala automaticky hledat. „Kam můžeš napsat, a určitě si to tam někdo přečte, pokud to bude něco srozumitelného, předá mu to. Takhle totiž odepisuje na některé fanouškovské dopisy,“ vysvětlovala mi.

Adresu mi vyhledala a já pečlivě pozorovala každý její pohyb, abych mohla adresu později získat.


 

 

Druhý den večer:

Seděla jsem nervózně před počítačem a přemýšlela nad tím, jestli mu mám napsat. Netušila jsem, jaká je šance, že si můj mail přečte, ale lákalo mě to.

Jenže čím déle jsem tam seděla, tím více mě ten nápad odrazoval. Co jsem tam měla napsat? Něco v takovémto smyslu?


Drahý Briane,

moc se mi líbilo tvoje nové CD. Jsem zvědavá na Tvé další výtvory.

Ta, co s Tebou spala na maškarním plese.

Zoufale jsem nakonec zaklapla notebook, protože jsem si ani nemyslela, že by si na tu noc pamatoval. S kolika ženami asi takhle spal? A která se doopravdy stala jeho inspirací? To byly otázky, které mě odrazovaly. Nechtěla jsem se stát tou šílenou fanynkou a celou situaci jsem se rozhodla pro dnešek nechat být. On nebyl můj osud.  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maškarní...II:

10. Arminka přispěvatel
03.02.2013 [14:39]

ArminkaČetla jsem jedničku a moc se mi líbila, bylo to svým způsobem záhadné a čekala jsem, zda si ty masky sundají. Trochu mi na tom vadilo, že si nevyměnili ani jedno slovo. To mi přijde nereálné. Ale dejme tomu to mělo své kouzlo.

Co se týče dvojky, ta se mi líbila méně. Emoticon Krátké odstavce "O měsíc později" - "O týden později" trošku formálně nepropracované. A souhlasím s mimi33, připomíná mi to ty hollywoodské filmy pro puberťačky Emoticon Prostě víme, co se bude dít.

I přesto si ráda přečtu trojku a budu věřit, že nás překvapíš. Emoticon

9. EleanorBrandst přispěvatel
03.02.2013 [10:38]

EleanorBrandststekk, děkuju.

Simones, to ti prozradím - jasně, že napíše Emoticon

Vogel, děkuju za opravu a komentář, ale momentálně jsem úplně vycucnuutá a nemám sílu dělat opravu, protože včerejší den byl naprosoto na hovno...(a myslím to doslova). Během týdne se na to podívám. Ale teď k Tvému PS: Beru to tak, že taková hvěza má asistentku, která se těma nudnýma emailema prostě probírá a měla za úkol, vytahovat zvláštní emaily, nebo některé, které ji zaujmou. A to pak měla předat jeho agentovi Sebastianovi, který to znova přefiltroval. Vím, jak to funguje ve firmách a z toho jsem vycházela. Stačí ti taková úvaha?

Lenis, děkuju.

8. Lenis
01.02.2013 [19:42]

Pěkné !:))

7. Vogel přispěvatel
01.02.2013 [14:48]

VogelTen příběh samotný by se mi snad i líbil, ale - chybí ti tam hrozně to, o čem jsem už mluvila v posledním komentáři, totiž věrohodnost... Nebudu to tu zbytečně pitvat, protože myslím, že i ty sama cítíš, že to celé hrozně působí "tak mě napadl jeden nápad a napsala jsem to" – kdyby tě napadlo psát o černošské rodině, vyšlo by to hůř, ale bylo by to postavené na tom samém. Protože ať to bude cokoliv, bude to postrádat takovou tu jiskru – to něco, co čtenáře přesvědčí: ano, to je ono – to je maximum, co ze sebe mohla vydat. Když už takhle nepravděpodobný příběh, tak aspoň se můžeš chytit všude jinde, držet se víc pravdy a svých vlastních zkušeností - dát tam něco, co máš okolo sebe a z čeho můžeš čerpat. Jde z toho hrozně cítit, že neshledáváš své okolí inspirativním a radši všechno napíšeš z úplně cizího pohledu, jako by se tě netýkala vůbec žádná scéna, nic. Okolí každého člověka je určitě jedinečné a může z něj nekonečně čerpat...
Poslední věc k tomuhle: představ si, že by se to zrovna tobě stalo, přesně tvůj příběh – také silně cítíš, že bys to napsala úplně jinak?
Věřím ale, že ses snažila – snaha se cení, zkušenosti se kupí na sebe a určitě se tak staneš víc empatická, příběhy víc poutavé svým pravdivým působením a všechno tohle. :)
Ještě pár výtek přímo k textu samotnému... "Ohradil jsem se na něj" – snad přepis. :D

"Asi jediná věc, jež mě v ten moment v rychlosti napadla, abych si byla jistá, že jsem jen nesnila. Že tento zážitek byl skutečností. Něco, co mě zpátečně přesvědčí. Bylo vzít do ruky telefon a udělat jedno rychlé cvak." – zkus si to ještě jednou přečíst a musí ti dojít, že ty věty takhle rozkouskovat nejde ;)

Taky v té části, kdy se ho Sebastian ptá na tu dívku – zasní se a odpoví zasněně? :)

Ta věta mi přišla hrozně vtipná. "A čím déle jsem poslouchala píseň, tím více mi padala čelist k zemi."

No, to jen pár věcí, který si čtenář najde – vždycky se stane, že sám autor něco přehlíží :)

Jenom ještě jednu věc, přeběh se mi čte docela dobře a zajímalo by mě, jak se to bude vyvíjet dál... :)

(P.S.: Nemyslíš, že by tak známému zpěvákovi docházelo denně několik desítek /set?/ mailů s obdobným zněním, co ta dívka vymyslela?)

6. martinexa přispěvatel
01.02.2013 [13:58]

martinexaMě je dvacet dva a ty myšlenky puberťačky mám občas taky. Nemyslím si, že je to nějak škodlivé:D

5. Simones
01.02.2013 [13:38]

měla by mu napsat ! :D :) doufám, že napíše :D

4. steel
01.02.2013 [11:18]

pekna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. EleanorBrandst přispěvatel
01.02.2013 [10:55]

EleanorBrandstPerla, děkuju.

mima33, tak ti teda děkuji. Teď si mi řekla, že v pětadvaceti mám myšlenky puberťačky Emoticon Asi bych se sebou měla začít něco dělat Emoticon

2. mima33 admin
01.02.2013 [10:48]

mima33Táto poviedka je ako vystrihnutá zo snov pubertiačok Emoticon Myslím, že každá žena v určitom veku svojho života túžila po niečom takomto a presne v tom je čaro celého tohto príbehu. Som zvedavá či sa mu nakoniec ozve a hlavne ako to celé dopadne a kedy sa stretnú Emoticon A výber pesničiek vynikajúci Emoticon

1. Perla přispěvatel
01.02.2013 [10:37]

PerlaPekná časť. Veľmi sa mi páčila. No... som zvedavá, ako to bude pokračovať. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!