OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Mystic queen - 15. kapitola



Mystic queen - 15. kapitolaSyksy a Soréna se konečně dostali k hradu, ale jak už víte přišli pozdě, společně s Pippurim a Harmou vše projednají...

Proroctví

Cesta do hradu netrvala nijak dlouho, protože portál byl jemu poblíž. V hradě byl normální řád a každý si šel po svém, až na Pippuriho. Byl nervózní a když zahlédl Syksyho, rozběhl se do sálu.

„Kde máš Violetti?“ křičel na něj už ze schodů.

„A co tady dělá Soréna?“ Zarazil se v kroku.

„Mám pro Vás jednu důležitou informaci,“ začal Syksy opatrně. Pippuri ho pobídl, ať pokračuje.

„Já jsem zrovna teď přišel i se ...“ Nestačil dopovědět a Puppiriho tvář prostřídala všechny barvy duhy.

„Pojďte do pracovny,“ zavelel, když se mu vrátila zase přirozená barva. Oba se poslušně posadili a Syksy začal s vyprávěním.

„Když se objevil portál, byli jsme přichystaní na odchod, jenže na nás čekal Taivas. Snažil jsem se proti němu bojovat, jenže mě přemohl. Čtyři měsíce jsem ležel v bezvědomí v nějaké staré továrně.

Hned jsem vyhledal Sorénu a očekávali další portál. Bohužel se objevil až teď.“

Pippuri byl z toho paf, ale postupně mu to všechno docházelo.

„On ji unesl,“ hlesl sotva slyšitelně. Položil hlavu do dlaní. Nemohl uvěřit, že ho tady měl. Seděl s ním u jednoho stolu, mluvil s ním. Měl ho pod nosem, mohl ho zabít.

„Kde je teď Violetti?“ zeptala se jen tak mimochodem Soréna. Pippuri zvedl hlavu a hystericky se začal smát. Syksy se Sorénou se na sebe podívali, pochybovali o Pippuriho duševním zdraví.

„To právě nevím. Bylo mi řečeno, že jela na projížďku se 'Syksym',“ pronesl, když se trochu uklidnil.

„Ale já...“ Došlo to Syksymu trochu později.

„To nemůže být pravda!“ zhrozila se Soréna. Pippuri zvedl sluchátko a rozkázal, aby našli jeho sestru. Ta do pěti minut vesele vhopkala do pracovny, ale když uviděla obličeje ostatních, zarazila se.

„Někdo umřel?“ nadhodila.

„Stalo se něco horšího, Taivas unesl Violetti,“ podíval se Pippuri na svou sestru. Zkameněla.

„Cože? Jak?“ chrlila ze sebe otázky.

„Dneska ráno. Zřejmě už to měl dlouho v plánu, a pak počkal na vhodný okamžik ...“

„On byl tady,“ zašeptala Harmaa. Všichni přikývli.

„Musíme něco udělat!“

„Pokud hranici přejela dobrovolně nemůžeme dělat nic. Jsme prakticky bezmocní,“ sklopil hlavu Pippuri.

„Myslím, že ten pocit znám,“ zašeptal si sám pro sebe Syksy.

Harmaa se přesto nedala. Svolala radu a společně s ní vyslala vojsko k hranicím, aby hlídali. Ona sama se vydala s nimi a dnem i nocí hlídala. Pippuri, jako její bratr a společný vládce, ji samozřejmě podpořil a přidal se k němu i Syksy. Soréna zůstala v hradě a starala se o jeho chod.

Obléhali celou hranici až po její samotný okraj. Postupem času už přestávali doufat, ale jejich pozornost upoutala záře na nebi. Obloha se zatáhla a na dvě poloviny ji rozdělil obrovský blesk, který ozářil všechny. Následně se ozval hrom až všichni strachy nadskočili, pak se obloha rozjasnila a na obloze se objevil měsíc i slunce.

„Proroctví,“ zašeptala Harmaa. Pippuri ani nedýchal, jen zíral před sebe a pak na nebe.

Všechen lid věděl, co to znamenalo. Proroctví se naplnilo. To, kterého se všichni obávali, které všichni znali už od útlého dětství...

Po několika hodinách hledění do ničeho Harmaa zpozorovala blížící se postavu. Čím byla postava blíž, tím Harmaa poznávala, že k nim běžela žena.

Shrnutí // 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic queen - 15. kapitola:

5. Lussy přispěvatel
10.04.2011 [18:54]

Lussylied: Chi chi chi, nepovím. Emoticon Emoticon

04.04.2011 [14:56]

Faire Emoticon Emoticon

3. lied
03.04.2011 [20:18]

proboha jaké proroctví to může být když se ho obávali já se snad zblázním a ten konec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lussy přispěvatel
01.04.2011 [22:02]

Lussyajeje: Musíš si počkat, do uveřejnění téhle kapitoly.

1. ajeje
01.04.2011 [18:18]

co?co?co? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychlo dalsi prosim Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!