OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Navždy spolu, navždy v krvi - 1. část



Navždy spolu, navždy v krvi - 1. částMladá upírka Elena se zamiluje do chlapce jménem Damon. Damon dělá, že nechce být upírem, přitom po tom vášnivě touží. Když budou jednou u ní doma, Elena se rozhodne, že Damona přemění. Jak se bude po tomhle všem vyvíjet jejich láska? Je to teprve první krátká část, ale slibuji, že ty další budou delší. Je to taky moje první povídka, takže poprosím o komentíky. Hezké čtení vám přeje natuka2017

Elena se postavila od napůl vypitého losa a rozhlédla se. Nikde nic. A najednou ucítila pach lidské krve. Lidskou krev nepila už víc jak šest měsíců a najednou ji přemohla chuť na ni. Tahle krev voněla tak sladce.

Začala utíkat rychlostí světla tam, kde tu překrásnou vůni cítila. Zastavila se těsně u turistické trasy a čekala. Po chvíli se objevil muž středního věku, docela vysoký a malinko obtloustlý. Elena nechápala, proč jí jeho krev tolik voní. Ale hned přišla na dvě logická vysvětlení.

Za prvé: přece neměla lidskou krev už víc jak půl roku.

Za druhé: sice byl ten muž trochu tlustý, a jeho krev byla neobyčejně zdravá díky neustálému přídělu ovoce a zeleniny a na to Elena velmi dbala.

Mezitím, když přemýšlela, přišel ten muž až k ní a zůstal samým údivem stát na místě a málem se mu zastavil dech.

Vím co vidí, pomyslela si Elena. Krásnou a štíhlou dívku kolem osmnácti, která stojí sama u turistické cesty a k tomu když je ještě šero. No jo, uvědomila si Elena, on už bude večer.

Ještě chvíli na sebe s tím chlapem zírali. Potom už to Elenu přestalo bavit, vykročila k němu, přiložila mu ústa na krk a... nic se nestalo. To byl zázrak! Elena se i po tak dlouhé době znovu vzdala lidské krve. Ale i když se nic nestalo, Elena radši přinutila toho pána zapomenout a poté utekla.

Když přišla domů, tak už svítalo a ona se musela nachystat do školy, protože psali test z trigonometrie.

Jela do školy ve svém krásném Porshe, které jí všichni záviděli, ale když přijela na parkoviště, zdálo se jí, že přijela jako poslední.

Podívala se na mobil, kolik je hodin. Ale ne! pomyslela si Elena. Přijela jsem o čtvrt hodiny později! Takže už mám jen půl hodiny na test! Bože, to nestihnu.

Všechny tyhle věty na sebe v duchu křičela cestou do třídy. Když tam přišla, všichni byli soustředění na test. Šla rovnou za učitelem, panem Webrem, a omluvila se mu. Dal jí do ruky test a poslal ji na místo.

Po hodině šla do skříňky pro věci na hodinu biologie. Najednou do ní někdo vrazil a rozsypal jí všechny učebnice. Když na toho dotyčného zavolala, ať dává příště větší pozor, se ten někdo otočil, přispěchal k ní a učebnice jí zvedl. Oba se postavili a podívali se na sebe. Elena byla sice stále ještě naštvaná, ale když ho uviděla, zatočil se s ní svět. Uviděla toho nejhezčího kluka na světě. Měl zářivě černé vlasy, štíhlou a svalnatou postavu, nádhernou bílou pleť, modré oči a tak překrásný úsměv, který by ji probudil, i kdyby byla mrtvá. Ale to už byla, pomyslela si z úsměvem.

On se nějak zasekl a zůstal stát, jako by byl omámený. „O… Omlouvám se, měl jsem být opatrnější. Jmenuji se Damon Salvatore." Stěží tyhle dvě věty řekl.

„To nic. Pomohl jsi mi. Já jsem Elena Gilbertová." Málem upadl, když uslyšel, že její hlas zní jako zvonění rolniček.

„Já... Můžu tě doprovodit do třídy, Eleno?" zeptal se, a když vyslovil její jméno, tak se na ni zářivě usmál.

„Jistě," odpověděla Elena a také se na něj usmála.

„Jakou máš teď hodinu?" zeptal se na další otázku Damon.

„Mám biologii," řekla Elena.

„Jé, já taky!" řekl nadšeně. Jak spolu šli na hodinu, tak si povídali. O učení, o známkách a jaké hodiny mají společné. Když došli do třídy,  šla Elena na své místo a Damon šel za učitelem. Říkal mu, že je tu nový a poprosil o učebnici biologie. Tak proto jsem ho tu nikdy neviděla, pomyslela si Elena. Potom ho poslal na místo, kam si má sednou a on překvapivě nevzletěl štěstím, protože to místo bylo přímo vedle Eleny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy spolu, navždy v krvi - 1. část:

10. natuka2017 přispěvatel
31.08.2012 [16:44]

natuka2017Maxi, to je v pohodě. Jsem moc ráda, že ses vyjádřila. Emoticon

9. Maxi přispěvatel
27.08.2012 [13:30]

Maxino nevím... moc mi tam vadí ta jména. Vždyť máš tolik rúznych jmen na výběr, tak proč právě tyhle? kdyby tam byla jenom Elena nebo Damon, bylo by to v pohodě, ale to, že jsou tam obě je dost divný a když jsi tam předtím ješte měla tu bellu a edwarda. Námět se mi líbi, jen tá jména mě odradili. Možná kdybys je přejmenovala.
Takže se teším na pokráčko a dofam, že bude co nejdříve.
A doufam, že jsem tě mím komentářem nijak neurazila nebo něco. Jen jsem se vyjádřila. Emoticon
Emoticon Emoticon

8. martinexa přispěvatel
22.08.2012 [22:15]

martinexaNemám ráda, když se používají jména z knížek nebo seriálů a není to FF. Na světě je spostu jiný a mnohem hezčích jmen. Škoda to je pro mě opravdu velký mínus.

7. natuka2017 přispěvatel
22.08.2012 [19:38]

natuka2017Nebojte se, v příští kapitole bude víc míst a víc postav jen z mojí hlavy a ne z nějakého filmu nebo seriálu. Slibuju. Emoticon

6. KacenQa přispěvatel
22.08.2012 [18:10]

KacenQaSouhlasím, Elena s Damonem jsou rozhodně z TVD, celkem dobrý nápad, ale nevím... nějak se mi nelíbí zpracování. Neber si to zle, ale myslím, že by to šlo napsat i líp. Nevím, třeba se mi budou další kapitoly líbit víc Emoticon Emoticon Emoticon.

5. UV
22.08.2012 [18:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. B&B
22.08.2012 [17:39]

Nechvi nic řikat ale ména Damon Salvatore a Elena Gilbert sou postavy z Upířích deníků a ne ze Stmívání Emoticon Jináč povídka zatím vypadá dobře těším se na další kapitolku Emoticon

3. Ronnie přispěvatel
22.08.2012 [1:47]

Ronnie* Mezery se píší AŽ za interpukčními znaménky! (Ahoj,_Damone._Jak se máš?)
* Pozor na shodu přísudku s podmětem.
* Čárky.
* Počáteční uvozovky se píší dole.
* Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, zeptal, vykřikl atd.) bude přímá řeč končit čárkou (popřípadě otazníkem, vykřičníkem) a uvozovací bude začínat malým písmenem.
NAPŘ.: „Ahoj, rád tě poznávám," _pozdravil mě Petr.
„Ahoj,"_odpověděla jsem.

2. natuka2017 přispěvatel
20.08.2012 [14:17]

natuka2017Tahle povídka není naměřěná přímo na Stmívání , je to vlasně o upírech ale postavám jsem dala akorát stejná jména jako jsou ve filmu Stmívání .

1. Ronnie přispěvatel
20.08.2012 [12:44]

Ronnie* Pokud se jedná o povídku na Stmívání, to zde nevydáváme, na to jsou naše mateřské stránky www.stmivani.eu.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!