OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nepotrebujem ťa! - 1. kapitola



Nepotrebujem ťa! - 1. kapitolaJe**ť celý svet! Všetci sa vys*ali na mňa a ja se*em na nich. To, čo som zažila v detstve, nechcem už v živote nikdy. Nenechám si kvôli tomu pos*ať mladosť a nikdy nebudem skákať tak, ako bude chlap pískať. Nikdy!

Vyrastala v rozhádanej rodine, potĺkala sa od mamy k otcovi a zatvára oči pred minulosťou. Chce si užívať svoju mladosť a Lana, jej jediná kamarátka, jej s tým pomáha. Snaží sa zabudnúť na realitu, ktorá sa jej zarýva pod kožu. Zbožňuje párty, jej najlepší kamarát je Kapitán Morgan a chlapci sú nástroje na spríjemnenie života. Jej povaha je zabijácka, jej slovná zásoba neobmedzená. To je Lea Greenová.
„Keď som padla a udrela sa, nepotrebovala som lízatko, aby som to predýchala. Bola som schopná padnúť aj bez úrazu. A inak, už som veľké dievča a naučila som sa nepadať. Ani na podpätkoch, s tromi promilami v krvi."
- Vstup na vlastnú zodpovednosť. Ak ste nečítali Slap for Cinderella a chceli by ste si ju prečítať, otvárajte túto poviedku až od 28. kapitoly. Príbeh obsahuje pár spojlerov k Popelde.

„Ak to je dievča, tak nemám problém,“ ozvala sa Barbie z odposluchu a počula som v pozadí rachot.

„Hej, mám cecky aj pi...“ dostala som buchnát po chrbte a skoro si zahryzla do jazyka. Ja ju raz prerazím.

„Tak potom nevidím problém. A nepríďte neskoro! Inak vám ostane menej chlastu,“ zašvitorila na konci a zložila. Vymenili sme si s Lanou veľavravný pohľad a prezliekli sme sa. Lana na seba natiahla rifle a košeľu a schytala môj posmešný pohľad.

„Už si pod papučou, tak žiadne šatičky, ty baránok,“ dráždila som ju.

Dnes ma Lana zavolala na oslavu Barbie a ja som to s radosťou prijala. Len pred týždňom sme odrodili bláznivú susedu a stala som sa krstnou. Ešte som to patrične neoslávila. A k tomu, kde nabrať nejakého pekného čurina ako v Cosmopolitane? Natiahla som na seba čierne silonkové samodržky a zacvakla ich do podväzkového pásu. Navliekla som sa do krátkej sukne a zapravila do nej blúzku. Na skúšku som zodvihla jednu nohu a pozerala, ako mi vykukli klipsy od podväzkov. Jup, tak to má byť. S veľkou radosťou som si požičala jej šminky a skrášľovala sa.

„Z nášho života by bola docela dobrá komédia, nemyslíš?“ ozvala sa Lana po chvíli.

„Možno tak tragikomédia,“ odpovedala som jej a vytiahla ju na nohy.

Vysoké topánky, peniaze do vačku a mávanie na taxík. Nemala som v úmysle stráviť dnešok spomínaním nad zmyslom života a podobnými sračkami. Lana však vyzerala, že by to ochotne prijala. Pri pohľade na ňu ma napadlo, že na ružových okuliaroch musí mať reflexné sklá. Zasnívaným výrazom pozerala cez okno a nechcela som radšej vedieť, na čo myslí. Prišli sme do Cosmopolisu a Tessa nám vnútila drinky do rúk.

„Barb sa akurát prezlieka. Dúfam, že máte náhradné oblečenie, dneska ideme na trosky.“ Keď som uvidela Lanin skľúčený výraz, rozrehotala som sa na celé kolo. A to sľúbila Nathanielovi, že sa bude správať slušne.

„Baby!“ zaznel natešený výskot a Barbie sa vyrútila zo šatne v cukríkových šatách. Dala nám na hlavu korunky a ukázala nám zarezervovaný box.

Ľudia sa pomaly začali vyskytovať v podniku a videla som Ericovho kamaráta Toma, ako niečo dohovára Gisele. Tá sa však zasmiala a poslala ho ku schodom. Preletel pohľadom po podniku a zastavil sa na nás dvoch. Chvíľu sa na mňa pozeral a mnou prešla nepríjemná spomienka. Odvrátila som zrak a zamierila k boxu. 

Človek by sa chcel raz pekne najebať a akurát vtedy mu to všetci chcú znechutiť.

„Čo to bolo?“ štuchla do mňa Lana, keď sme kráčali k boxom. Zamračila som sa a pokrútila hlavou. Nemala som chuť rozoberať minulosť.

Po chvíli sa k nám pripojila Gisele, Elle, Tessa a ešte Riley, ktorú som ešte nevidela. Tessa doniesla obrovskú tortu a Callie jej zablahoželala. Natiahli sme ruky s pohármi a kričali „na zdravie!“ Spokojne som sa pozerala na scenériu. Oslavovali sme v luxusnom podniku, s krásnymi babami, ktoré ma mali rady a cítila som sa šťastná. Naozaj. Na moje prianie som dostala svojho milovaného Kapitána Morgana a rozplývala sa blahom. 

Nielen, že mi nalejú, ale mám celú fľašu zadara. Barbie začala krájať tortu a Callie nám podávala tanieriky. Z torty sa veľa nezjedlo, ale za to alkohol tiekol potokom. Pustili nám na mieru šitú pesničku a vtedy to začínalo mierne skĺzavať.

„One, two, three, one, two, three, drink!“ spievala vedľa mňa Gisele refrén a šupli sme do seba poháre. Ten refrén bol trochu dlhý. Barbie sa na mňa zavesila a usmievala sa. Bola som rada za svoju spotrebu, pretože Gisele zrejme neprospelo to hádzanie shotov do seba.

„Ja som tak rada, že Lana má tak super kamarátku. Mali by sme si pripiť na to, že ste krstné,“ kričala cez pesničku a skoro ma stiahla na stoličku. Zasmiala som sa na jej nemotornosti a zbadala Nathaniela. Čo robí na babskej párty?

„Toto je babská jazda,“ zhúkla Barbie, keď sa jej podarilo udržať rovnováhu.

„Neprišiel som vás rušiť,“ ozval sa Nate a Lana ho zbadala, bola už pripitá, videla som to podľa jej pohybu a dostala spásonosný nápad, ako vyjadriť svoju lásku. Skočila na neho.

Vyvalil na oči, ale udržal ju. Niečo mu rozprávala a docela sa na tom bavil. Odvrátila som od nich zrak a naliala si. Môj zrak upútal ďalší votrelec.

„Neboj sa nič, dnes si to užijeme!“ začula som za sebou Barbaru a tie slová ma zahriali pri srdci.

Lana zamierila na bar a zavesila sa na pult. Zabávala som sa na Ericovi, pretože si ho ešte stále nevšimla. Joo, ten bol v posteli eňo ňuňo. Eric jej podal vodu a vtedy si ho až všimla. Zarazila sa, niečo mu povedala a potom zložila hlavu na pult. Nenápadná Lana. Zamierila som k nim. Elle prešla okolo nich a zobrala si od Diany ďalšiu fľašu. Už som bola blízko a počula som, čo z Lany vypadlo.

„Elle na mňa v kuse zazerá. Videla som ju vtedy dole, keď ťa povzbudzovala. Myslím, že by si jej mal dať šancu.“ Na to spustil s Dianou strašný smiech.

„Väčšia pravdepodobnosť je, že sa dám dokopy s Leou ako tá, že by som chodil s Elle,“ povedal pobavene. Na to zabudni, miláčik.

„Zbal si caky paky, Barbara chce ísť na pánsky striptíz,“ zvolala som a zaškerila sa na jej spoločnosť. „Mal by si už ísť. Vraj budeš vystupovať tiež.“

„Jasné,“ zašomral Eric a odlepil sa od pultu.

„Ja si ťa rada pozriem!“ zvolala som za ním a zaškerila sa na Lanu.

„Nerýp do neho. Zranila si mu ego,“ vyčítala mi namosúrene.

„Ja som povedala čistú pravdu. Ty si ho bez šiat nevidela,“ mávla som rukou a potiahla ju k boxu.

Zoskupil sa hlúčik opitých dievčat a využili taxíky, ktoré vozili ľudí z podniku. Vypadli sme z auta niekde, kde som to nepoznala a vôbec som nevedela, kde sme. Len ďalší obrovský podnik, všade veľa ľudí a keď sme vošli do vnútra, ohluchla som. Ťahali sme sa k parketu. Boli tam miesta, ktoré Barbie zarezervovala a doniesli nám ďalší chlast. Radostne som k nemu natiahla ruku a všimla si, že baby sa na niečom dohadujú. K nášmu boxu sa priblížil namakaný chlap a žiarivo sa na nás usmieval. Bolo mi to jasné.

„Ktorá z vás ide prvá?“ spýtal sa a všetky ukázali na Lanu. Ja som sa len nevinne pridala a úsmev sa mi rozlieval po tvári.

Podal jej ruku a automaticky sa ho chytila. Podľa výrazu tváre jej stále nedochádzala, že podala ruku striptérovi. Posadil ju na voľnú stoličku v kruhu a začal sa okolo nej obtáčať. Vrchol prišiel, keď sa vedľa nej postavil v tangáčoch a svoje náradie mal vo výške tváre. A bol tak blízko!

Zjačala a skryla si tvár do dlaní. Zato my v boxe sme vybuchli do hurónskeho rehotu. Niekto sa ma dotkol a zbadala som škeriacu sa Barbie, ako ma fotí. Potom šla k striptérovi a prikázala mu, aby poriadne objal Lanu a cvakla to.

„Neopováž to ukázať Nateovi,“ vyhrážala sa jej Lana a mierila k nášmu stolu.

Naokolo sa zhromaždili ďalšie dievčatá, ktoré túžili, aby boli vybrané. A to som zaregistrovala ďalších striptérov. Začali predvádzať svoju šou a všetky baby šaleli. Sadla som si na kraj boxu, aby som dovidela, čo robí striptér Barbie. Skvele som sa na tom zabávala a nechala Lanu za mnou, nech si dá terapiu vodkou.

„Ja neverím vlastným očiam. Ty sa na mňa nemračíš,“ začula som Lanu, ako hovorí Elle. Šklblo mi kútikom a rozmýšľala som nad tým, že je slepá jak tágo.

„Keď som opitá, robím len hlúposti,“ prehodila Elle a keď som sa chcela spýtať, aké hlúposti, radšej som sa nespýtala. Zbadala som totiž, ako sa Lana odtrháva od Elle, ktorá ju vášnivo bozkávala. Trhalo ma do rehotu z Laninho vydeseného výrazu.

Dobré ráno, naznačila som bez hlasu a uškrnula sa.

„Milujem ťa,“ vzdychla jej Elle utrápene na ramene a mne skoro vypadli oči. Zobrala som fľašu a logla si.

„Toto ti pomôže,“ poradila som jej a pozerala, ako pije pričom revala. Lana bola bledá a s radosťou jej tú fľašu vytrhla z ruky. Myslím, že to bude predýchavať ešte týždeň.

 

Mala som pocit, že ak dnes netrhnem rekord v obchytkávaní, tak to pôjdem skúsiť na Erica. Oprela som sa o bar a žmurkla na čašníka. Mala som už blízko k svojmu bez spomienkovému stavu, ale predsa som chcela ísť až na sračky. Zacítila som vzduch na stehne a obrátila som hlavu v momente, keď mi chalan spustil sukňu.

„Pekné,“ pískol si. Otočila som sa k nemu, aby som mu jednu najebala, ale niekto ma predbehol.

„Nabudúce ti odtrhnem ruky,“ ozval sa Eric a chytil ho za golier. Chalan zbledol a mala som pocit, že za chvíľu sa poserie strachom. Obrátila som sa naspäť k baru a kývla na barmana.

„Čo si dáte, slečna?“ spýtal sa s úsmevom a skenoval môj dekolt. Už som spomínala, ako zbožňujem push-up podprdy?

„Jedného kapitána, zlatíčko,“ laškovne som prehodila a oprela sa ešte viac o pult.

„Nebude piť nič,“ ozvala sa za mnou tá veľká otrava a ja som prekrútila očami. Čašník sa na mňa zarazene pozrel.

„Brat,“ prehodila som otrávene. „Čo po mne chceš?“ prskla som na Erica. Ten ma bez slova chytil za ruky a odtiahol ma ďalej do ticha. Hm, žeby si chcel zopakovať našu žhavú noc? Pri tej spomienke mi naskočili zimomriavky. Aww, na to nezabudnem.

„Lana zmizla,“ ozval sa vážne a úplne ma vytrhol z mojich erotických predstáv. Otupene som na neho pozerala, či náhodou nepovie, že len žartoval a nezačne ma bozkávať. Lenže on tam stál a tváril sa vážne.

Vzdychla som si a sadla na bedňu za mnou. Uvedomila som si, že sme v sklade. Mala som už viac vypitého, aby som dokázala jasne premýšľať.

„Asi sa nemohla odtrhnúť od svojej lásky a tak s ním odišla, aby si užili divoké hrátky,“ prevaľovala som tie slová v ústach a pripito sa usmiala nad jeho naštvaným pohľadom.

„Tak to si musí užívať tie hrátky, pretože Nathaniel je vonku a je zúrivý. Odišla s Barb a Barb sa vrátila sama, na trosky. Ani si nepamätala, že šla s Lanou.“ Prevrátila som očami nad celou situáciou.

„Možno stretli mužov v čiernom,“ prehodila som pobavene, načo Eric pristúpil ku mne.

„Prestaň si robiť srandu! Si jej najlepšia kamarátka, mohla by si možno vedieť kam sa zatúlala,“ zavrčal na mňa a to sa mi nepáčilo. Zodvihla som sa na nohy, aj keď som zavrávorala do strany.

„Čo by si po mne v tomto stave chcel? Som najebaná ako doga a vôbec mi to nemyslí.  Teraz sa mám hrať na Sherlocka? Trochu neskoro,“ prehovorila som naštvane, keď tomu nechcel pochopiť. Bola to pravda. Lana bola niekde na šrot a ja som k tomu stavu už nemala ďaleko. Nedokázala som myslieť jasne. Mala som ho pred sebou v čiernych bermudách a tričku, pretože tu robil ochranku. Keby som mu tak mohla dať dole tričko...

„Nezahráme sa na striptíz?“ spýtala som sa a podišla k nemu.

„Kriste, Lea, ty vážne myslíš iba na sex? Aj keď ide o tvoju kamarátku?“

„Nie je moja vina, že sa stratila!“ Buchla som ho naštvane po ramene a upokojila sa. „Fajn, ideme ju hľadať aj keď ty si triezvy a ja ožratá, takže si to vyhral. Keď ju nenájdeme my, urobíš mi striptíz a keď ju nájdeme, urobím striptíz ja tebe, že som nemala pravdu. Platí?“ Naštvane na mňa pozrel a zaškrípal zubami.

„Platí.“

 

„Lanaaaaa,“ kričala som po ulici, len čo sme vyšli z baru. Zbadala som Nathaniela, ako kráčal k nám z jednej z uličiek. Mal na sebe kapsáče a kanady. V tvári nebezpečný výraz a na chvíľu som sa oklepala zo strachu. Že Grant vedel byť aj strašidelný, to by Lana čumela.

„Bol som v bare cez ulicu. Podľa Barbarinho telefónu a barmana, ktorý to tam zatváral, sa tam opili s policajtmi a tí ju potom zobrali so sebou. Idem na policajnú stanicu,“ zavrčal a hodil Ericovi mobil.

Ten len prikývol a ja som mu ho zvedavo vytrhla. Bol to Barbarin mobil. Pustila som si video, ktoré Barbara natočila s Lanou. Lana mala na sebe policajnú čiapku a kričala na Barbaru, že to nesmie nikomu ukázať.

„Lana v mene zákona ťa zatýkam za to, že si najebaná jak činka!“ ozval sa Barbarin hlas alebo skôr hlaholika. Lanu zatýkali pri aute a tá šla do rehotu. Nechala sa vtlačiť na zadné sedadlo a otvorili jej okno. Barb prišla k nej a smiala sa.

„Lana Grantová, nehanbíš sa? Toto video dnes poputuje na mail k novinárom.“ Tam niekde video skončilo.

„Lana, Lana, ty jedna. Vedela som, že v sebe skrývaš talent na prúsery,“ prehovorila som s úškrnom a podala mobil Ericovi. Ten príliš nadšene nevyzeral. „Niečo si mi sľúbil,“ zašepkala som laškovne a prešla mu prstami po hrudi.

Prevrátil očami a dal sa naspäť do podniku. Spomalene som ho nasledovala a kričala jeho meno. Došiel na bar a objednal niečo na pitie. Naštvane som stála za jeho chrbtom a čakala na nejakú jeho reakciu. Podal mi panáka a spoločne sme sa napili.

„Ja svoje sľuby plním,“ zavrčal a nasledovala som ho do skladu.

Natešene som si sadla na bedňu, zatiaľ čo on do seba kopol ďalšieho panáka. V rytme pesničky si začal sťahovať tričko. Naskytol sa mi pohľad na jeho nádherne vypracovanú hruď a neodolala som. Vytiahla som sa k nemu na nohy. Sledoval moje pohyby, keď som začala pohupovať bokmi. Potrebovala som odviazanie. Potrebovala som niekoho, kto by ma zbavil prebytočného adrenalínu. Prešla som mu prstami po hrudi a pobozkala ho na rameno.

„Prečo to robíš?“ spýtal sa a nehybne stál.

„Myslím, že je normálne, keď sa dvaja mladí ľudia podelia o svoje telo. Každý potrebuje vybiť svoju energiu,“ zašepkala som túžobne a pobozkala ho na krku. Aj cez vysoké podpätky som si musela stúpnuť na špičky.

„Si opitá,“ zavrtel hlavou a odsunul sa odo mňa. Podráždene som sa otočila na päte a vykročila od neho. Opitá, neopitá, ja si nájdem niekoho iného. Začula som zvonenie jeho telefónu a za chvíľu volanie môjho mena.

„Lana nie je na policajnej stanici.“ Vzdychla som si a vzdala sa všetkých svojich plánov.

„Poďme ju teda hľadať,“ prehodila som cez plece a šla k východu.

Po neúspešnom obhliadnutí Cosmopolisu a okolia som to vzdala. Nemala som potúch, kde by mohla byť.

„Odveziem ťa a pridám sa k Nathanielovi. Mám pocit, že dnes prevráti celé mesto naruby,“ prehodil Eric a odbočil do bloku mesta. Znavigovala som ho, dvakrát sme sa stratili a potom som mu proste povedala názov ulice. Bola som dosť opitá na to, aby som nevnímala, kde sa nachádzame. Zastavili sme pred nejakým barákom a ja som vedela, že som správne.

„Našla som ju,“ zvolala som a otvorila dvere. Lana sedela na schodoch, opretá chrbtom o dvere a tuho spala. Zatriasla som s ňou, ale ani to s ňou nepohlo.

„Pomôž mi ju odniesť hore,“ prehodila som k Ericovi a uškrnula sa. „A dávaj si pozor, trocha si zagrcala košeľu.“  

Zrejme bola dnes jediná, ktorá by to náhradné oblečenie potrebovala. Vyhnala som ho do obývačky, zatiaľ, čo som z nej stiahla oblečenie. Na chvíľu sa prebrala, ale bola v inej dimenzii. Natiahla som na ňu tepláky a tričko. Mala som sama so sebou čo robiť, aby som nepodľahla príťažlivosti zeme a nie ešte zápasiť s ňou. Akurát, že som nemala chuť vysvetľovať Nathanielovi, že sa jej Eric určite nekukal na kozy. Konečne sme ju dostali do postele. Vyšli sme potichu von z izby a ja som nakukla do spálne. Pani A nebola doma. Usúdila som, že má asi nočnú.

„Díky,“ vydýchla som a hodila sa do sedačky. Sadol si oproti mne a na tvári sa mu pohrával úsmev. „Čo je?“

„Sľúbila si mi striptíz,“ prehodil a pohodlne sa usadil. Zmätene som na neho zažmurkala a tak hmlisto som si spomenula, o čom som kecala.

„Fúú,“ vydala som zo seba laškovne a nenápadne si zodvihla lem šatov, aby zbadal podväzky. „Však moje telo už poznáš. O nič by si neprišiel,“ prehodila som rukou a šla do kuchyne.

Našla som moju záchranu a napila sa. Ponúkla som aj Erica, ktorý si s radosťou nechal naliať. Predviedla som mu súkromný striptíz, keď padla polovica fľaše a už som nemala žiadne zábrany. A nejako som skončila v spodnom prádle pod ním a posledné, čo si pamätám boli slzy. Moje slzy.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepotrebujem ťa! - 1. kapitola:

6. PrincessCaroline přispěvatel
03.07.2014 [0:05]

PrincessCarolinedomi99, zas sa tu stretávame, ďakujem, že si sa pustila aj do tejto Emoticon
Kika, vítaj a dúfam, že sa ti tu bude páčiť Emoticon
Simones, človeče už som si myslela, že sem nechodíš! Emoticon Som rada, že sa ti páči nové dielo Emoticon
Musti, tebe by som mala jedného Nathaniela poslať domov, čo? Emoticon Ale nie takého, akého má Lana, ale ešte lepšieho Emoticon Uvidíme, ako dlho sa vyskytne v príbehu, keďže v Popelde je to tak, ako to je Emoticon Nie, nikto ju neuniesol, táto časť Leinho života sa odohráva ešte pred tým, ako odišli na prázdniny Emoticon Nikto ťa neukameňuje, ale ja som nikdy nepovedala, že Eric je horší ako NathanielEmoticon Som rada, že sa ti bude páčiť a ver mi, že som pre vás prichystala pár prekvapení Emoticon
Perla, vitaj Emoticon Ďakujem za tvoj komentár a som veľmi rada, že ťa Lea zaujala. Nie som si istá či budeš vedieť nejako udržať na začiatku niť príbehu, keďže je to vedľajší príbeh k Popoluške, ale snáď hej. Popoluška je z Laninho pohľadu a ver mi, že nie je o nič horšia ako Lea Emoticon

Ďakujem za vaše komentáre, som rada, že sa vám poviedka zapáčila, snáď ju nebudem príliš preplietať s Popoluškou, aby som to uľahčila aj ostatným čitateľom Emoticon

5. Perla přispěvatel
02.07.2014 [15:09]

PerlaPáni! Emoticon Emoticon
To bolo asi prvé slovo a zároveň jediné slovo, akým by som vystihla tento začiatok príbehu.
Musím povedať, že perex ma zaujal do značnej miery a keď som to raz otvorila, nemohla som sa od toho odtrhnúť.
Charakter, ako má Lea zbožňujem, pretože sa s tým dá veľmi pracovať a myslím, že to bude ešte dosť pestré.
A ten Eric... jeee. To je chlap na pohľadanie, podľa všetkého. Žena ho chce a on sa nedá? Super.
Veľmi sa mi to zapáčilo a hlavne štýl, ktorým píšeš. Je taký svieži, primeraný k hlavnej postave a dokáže pobaviť čitateľa. Emoticon Emoticon
Už teraz sa teším na ďalšiu časť a dúfam, že bude čoskoro. Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 02.07.2014 [14:35]

Nate! Nate! Nate! Emoticon Emoticon Emoticon Nate je opět na scéně! Bože, já tuhle povídku žeru a přitom to je první kapča! Emoticon Ta Lana mi teda dala! Sem se o ní bála, aby jí někdo neunesl! UFFF... Ještě teď se z toho vzpamatovávám! Emoticon Budete mě chtít ukamenovat, když řeknu že se Erik pomalu začíná vyrovnávat Nateovi? EmoticonPohled Ley se mi moc líbí, líbí se mi celá tahle povídka! Moc se těším na další kapitolu a doufám, že jí budeš přidávat stejně rychle jako Popelku... :3

3. Simones
01.07.2014 [22:28]

úžasný začátek povídky Emoticon s Leou by se parádně pilo Emoticon chudák Lana, trošku přepískla, aspoň, že ji našli Emoticon

2. Kika
01.07.2014 [18:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 01.07.2014 [10:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!