OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nepoznáme sa 5. diel



Nepoznáme sa 5. dielĎalšie pokračovanie príbehu o Kristíne a Sebastiánovi.

-Neverím, že som s tebou strávil takmer celé popoludnie,- povedal mi Bastian, keď sme  stáli znovu pred mojím domom.

-Tak toto bolo najdlhších päť minút v mojom živote,- poznamenala som.

-Pre mňa najkratších.-

-Najkratších alebo najkrajších?- Uškrnula som sa.

-Aj najkrajších. No mohli by sme to niekedy tromfnúť...- Otázku som mu čítala v očiach.

-Rada by som, ale...-

-Prosím.- Chytil ma za ruku.

-Neviem.- Vytiahla som si ju z jeho dlaní von.

Pohľadom mi neuhol a stále sa mi pozeral do očí, až som mu pohľadom musela uhnúť ja. Pozrela som sa do zeme.

-Prosím. Zajtra po škole.- Hral na mňa všetkými svojimi zbraňami.

-Mám však jednu podmienku.- Zdvihla som zrak a skrčila obočie.

-Počúvam.- Upieral na mňa tie jeho modré oči.

Dokonca aj v šere boli modré. Či to sa mi tak vryli do pamäte?

-V škole sa nepoznáme.-

-Hanbíš sa za mňa?- Uchechtol sa ironicky.

-To nie, len nechcem chalanom spôsobiť... šok.- Nechcela som povedať „traumu“, ak by ho to náhodou urazilo. Už teraz som cítila, že je dotknutý.

-Jasné, ja som ten prototyp človeka, proti ktorému bojujete. Zabudol som.-

-Tak som to nemyslela, Bastian,- povedala som.

-Ale dnes si mi to už raz povedala.-

-Je to len o tom, že potrebujem čas,- snažila som sa to zahovoriť.

-Aha, no dobre. Ale dnes mi s tebou bolo fajn. Ani vo sne by mi nenapadlo, že tá pohodová Kristen, na ktorú som myslel, dokonca aj na zápasoch, že to ty si ty.- Usmial sa.

-Teraz sa mám uraziť?- Zasmiala som sa aj ja.

-Nie, to mal byť kompliment. Síce sa mi nevydaril, ale bolo to myslené v dobrom.-

-Tak fajn.-

-Fajn.- Prešiel mi rukou po líci, no ja som sa odtiahla.

Hlúpe návyky! Teraz som to chcela vyskúšať. Bastiana to tiež zamrzelo a tak ruku spustil zase k telu.

-Takže ty si na mňa myslel?- Snažila som sa túto nepríjemnosť ignorovať.

-Myslel som na Kristen.- Poškrabal sa po hlave.

-Aha,- povedala som ľahostajne.

Teda snažila som sa, aby to znelo ľahostajne, ale v skutočnosti ma v srdci pichla zlosť. Už som začínala chápať Bastiana a jeho reakciu na to, že som ho označila za prototyp obľúbenca a za osobu, ktorú neznášam. Bol iný. Tak ako som aj ja bola iná. Ľudia ma vnímali ako toho najväčšieho grázla na škole a flegmu, ale ja som bola v skutočnosti melancholická a romantická duša. Bastian sa zasmial, lebo zrejme dosiahol to, čo chcel.

-Tak ja už idem,- povedala som mu.

-Kika.- Chytil ma za ruku a pozrel mi do očí.

Snažila som sa ruku vytiahnuť, ale držal ma pevne.

-Však sa zajtra budeme vidieť?-

-Ja neviem. Ak ma pustíš.- Zatvárila som sa mučenícky a ruku si naďalej ťahala z jeho dlane.

-Pustím ťa, len ak mi to sľúbiš,- povedal mi nekompromisne.

-Ty teda vieš ako na mňa,- poznamenala som.

-Sama si mi to povedala.- Pritiahol si ma bližšie k sebe.

Potichu som zahrešila. Naozaj vie toho o mne veľa.

-Fajn. Tak súhlasím. Len ma pusť,- zastenala som.

-Stále nechápem tú tvoju fóbiu z dotýkania sa.- Pustil ma a ja som začala ľahšie dýchať.

-Tu ide skôr o dôveru k ostatným ľuďom,- povedala som.

-Ani mne neveríš?-

-Neviem. Na jednej strane áno a na druhej nie. Ešte sa tak nepoznáme.-

-Nepoznáme? Veď vieš o mne takmer všetko,- zasmial sa.

-Ale to je niečo iné.- Chcela som mu povedať, že skôr verím ľuďom z virtuálneho sveta, ale to by ma poslal rovno na psychiatriu.

-Fajn, nerozumiem, ale to mi vysvetlíš až zajtra, lebo už teraz je tvoj brat zvedavý.- Pozrel smerom nahor k nášmu domu.

-Debil. Ten si to dnes ešte odskáče,- zašomrala som a aj ja som sa ta pozrela.

-Nebuď k nemu taká hnusná. Je môj kapitán.- Usmial sa.

-Nedal by ťa hrať?- poznamenala som.

-Nechcem to riskovať. Tak sa maj,- povedal a naklonil sa, že mi dá pusu.

-Radšej nie.- Odklonila som sa.

-Fajn,- vzdychol si a strčil ruky do vreciek na nohaviciach.

-Maj sa,- povedal mi nakoniec.

-Čau.- Otočila som sa na odchod a pozrela na brata, nenápadne skrytého za oknom.

 

Zabil by ma, keby počul to „čau“. Už aj on mi dohováral, že by som si mala niekoho nájsť a nesedieť len doma. Či nebodaj v krčme medzi tými brontosaurami, ako volá mojich chalanov. Už som ho počula v hlave: Svet sa neskladá len zo Stana. Už sa konečne zobuď a realizuj, mama ťa nebude večne chovať. Máš všetko, za čím chalani šalejú a aj niečo na viac. Máš mňa. Tak sa neľutuj!

Hoci bol debo, mala som ho rada.

-Bastian? Ďakujem za dnešok,- zakričala som za ním a on sa otočil.

-Niet zač.- Zakýval mi a ja som sa konečne pobrala domov.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepoznáme sa 5. diel:

2. amis
04.04.2011 [18:13]

super nova kapca Emoticon Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
03.04.2011 [17:47]

LynVonNightlight*Myslím, že písanie priamej reči pomocou pomlčiek je presne ako priama reč s uvodzovkami.
Čiže namiesto čiarok v priamej reči na konci sa píše čiarka, iba ak nasleduje v uvádzacej vete napr. povedal, opýtal sa, ozval sa, zašepkal, ...
Pokiaľ ďalšia veta nenadväzuje na priamu reč, v priamej reči bude na konci bodka a nová veta bude začínať veľkým písmenom.
Príklad - Mala pravdu. - Otočil sa a odišiel.
Väčšina tvojich viet bola skôr typu druhého, ale ty všade píšeš čiarky. Ešte aj tam kde je priama reč iba samostatne. Tam má byť bodka tiež.
Prosím, nabudúce to píš takto, inak ti článok budem musieť vrátiť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!