OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nesmrteľný - prológ



Nesmrteľný - prológPríbeh chalana, ktorý sa stal smrťou.

Pomaly som kráčal preplnenou ulicou s taškou na chrbte.

Okolo mňa pobehovali splašené decká, pričom od niektorých zazneli vety typu:

„Čakajte na mňa, aj ja idem do skladu.“ V pokoji som si kráčal v tomto splašenom a zničenom svete, keď som zrazu zazrel ženu bledej pleti, sýto ryšavých vlasov, plných pier a dokonalej postavy. Pomaly, ležérne a priam pôžitkársky sa otočila smerom ku mne a slizko sa usmiala.

„Nie, môj čas ešte nenastal!“ zašepkal som. Vedel som, že to počuje, totižto tušil som. kto to je.

Akoby z diaľky som začul výstrel zo zbrane. Neuhol som. Zostal som stáť na mieste ako prikovaný a pozeral som na ňu. Keď videla ako ma guľka zasiahla, jej slizký a odporný úsmev sa ešte viac rozšíril. Padol som mŕtvy na zem.

Stal som sa mŕtvym nikým.

I keď si ona myslela, že definitívne zomieram a už nikdy jej nebudem kaziť plány ja som vedel, že iba urýchlila to, čo sa malo stať. Každý predpokladal, že zostanem mŕtvy ležať. Nemali správne očakávania. Začal som sa meniť na smrť a ani ona sa mi nemohla brániť.

Pomaly a v pokoji som vstal, podišiel k nej a chytil som ju za ruku. Keďže ja som na to ešte nemal danosti, z jej nechtom som jej porezal dlaň a potom som si porezal aj tú svoju. Spojil som naše dlane a nechal som premiešať našu krv.

Videl som, ako sa jej zo zlosti z tváre začala vytrácať farba  a mierne som sa nad tým pousmial.

Začala zúriť, vytrhla mi ruku a vycerila upírie tesáky, schmatla prvé dievča, čo išlo okolo a chcela ju demonštratívne vysať. Už sa zahryzla do jej krku a vypustila jed, no zakročil som.

Schmatol som ju a zlomil jej väzy.

Keď som to urobil, cítil som, ako sa do mňa vlieva prúd energie a blížim sa k premene.

Cítil som sa, akoby ma prebodávala miliarda ihiel a videl som, ako mi začali pokrývať každý kúsok môjho tela malé modré šupiny.

Moje uši sa špicatili a oči mi sčerneli.

Môj chrbát spaľoval oheň a začali mi z neho rásť obrovské zamatovo čierne krídla pokryté tým snáď najjemnejším perím.

Moja chrbtica sa začala bolestivo predlžovať a meniť na dračí chvost a moje tesáky sa zmenili na tesáky upíra v pravom slova zmysle.

A moja postava získala enormné množstvo svalov aj na magickú bytosť a dokonca aj cez to som vyzeral ako elegán a boh.

Cítil som, že prichádza zavŕšenie a videl som ako z mágie, čo sa mi tvorila v tele, sa okolo mňa začali ľudia meniť v upírov, elfov, anjelov, víly, morských ľudí, mágov či čarodejnice. Všetko to boli tvory, ktoré boli mojimi predkami. Každý kto bol premenení a hlavne nepremenení, sa preľakol a začal vyvádzať. Začal som si myslieť, že tento chaos je nezvládnuteľný.

Konečne! Premena skončila a ja som cítil, ako nadobúdam všetku magickú silu smrti.

Netušila to, ale ja som bol vyvolený, aby som ju nahradil a stal sa Smrťou s naozaj veľkým S. Konečne začne panovať pevná ruka tomuto svetu a ja budem môcť zvoliť novú radu a zmeniť chod sveta!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nesmrteľný - prológ:

20. lysithea20 přispěvatel
14.09.2012 [22:56]

lysithea20Zatiaľ to vyzerá zaujímavo, uvidíme, čo bude ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon

19. superduper12 přispěvatel
24.04.2012 [21:34]

superduper12mija ono by aj bolo len taky velky problem s mojou nespokojnostou slhsiu dobu a musim si zohnat korektorku sam na toto nestacim XD

18. Mija přispěvatel
24.04.2012 [21:05]

Mijatakže... Nepoviem veľa, lebo ma nehorázne bolia palce z písania a tak iba: ak nenapíšeš pokračko, seš mrtvej, chápeš? :D heh. Pekné! :) Emoticon

17. Gracewhite přispěvatel
05.01.2012 [9:20]

Gracewhitepěkný... Emoticon

16. superduper12 přispěvatel
03.01.2012 [12:45]

superduper12ved nemali vediet :)

15. LynVonNightlight přispěvatel
03.01.2012 [12:26]

LynVonNightlightNo, lenže na vykreslenie atmosféry nepotrebuješ jeho pocity... to je základ písania, že text zasadíš do nejakého miesta a času a napíšeš, čo sa deje okolo. Inak čitateľ nemá šajnu, kde sa to odohráva.

14. ElisR1 přispěvatel
29.12.2011 [8:48]

ElisR1Páni... je to opravdu zajímavý =D. Je vyvolený? K čemu? Hádám, že se to dozvím později že? =D. Jak to, že tu ještě není další kapitola?? Tak šup šup =D.
Prosím, až tu bude, dej mi vědět na shrnutí =D.

13.
Smazat | Upravit | 28.12.2011 [13:47]

Hm... bylo to zajímavé. Ale také mi tam vadil ten slizký úsměv, abych se přiznal. Jinak se rozhodně těším, co bude dál. :)

12. superduper12 přispěvatel
28.12.2011 [12:46]

superduper12ja sa skorej zo startu snazim zbavit ho ludskosti nasho sveta atd... hmmm ale uvidis neskôr sa objavi aspon dufam ze hej :D presne popisanie prologu ked to bude musiet vysvetlit :)

11. LynVonNightlight přispěvatel
28.12.2011 [12:43]

LynVonNightlightTak vidíš, hneď na začiatok si mohol napísať, že je to v Rusku a čo ja viem.. (Prechádzal som preplnenou uličkou v Moskve, vietor fúkal a rozháňal mi vlasy do strán. V tomto období boli teploty príliš vysoké, čo sa na toto podnebie vôbec nepodobalo... a bla bla bla) Chápeš, čo tým myslím, trochu vykresliť atmosféru a tak. Lebo tak som nemala šajnu, kde je a čo sa s ním deje. Vedela som iba, že stojí niekde a zrazu sa tam zjavila upírka. Okolie si ani trochu nepopísal a chýbali mi tam jeho pocity. Bol človek, nemohol hneď presne vedieť, čo sa s ním deje.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!