OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový život - epilog



Nový život - epilogZrušil sa epilog!!!!!

Aby ste pochopili epilog, vysvetlím Vám pár vecí. Ona začne rozprávať z roka svojich dvadsaťtich rokov ako sa cíti, potom svoju minulosť, čo zažila keď sa vrátila z nemocnice. Dúfam, že pochopíte. Nesii. Prajem príjemné čítanie.


 

Budúcnosť:

Chyby! Človek mnohokrát spraví chybu... a keď má šancu ju napraviť, vykašle sa na to. Ako ja! Mala som šancu, šancu zachrániť moju najlepšiu kamarátku, ale svoj sen som nebrala na vedomie. Niekedy rozmýšľam, čo by sa asi stalo, keby som poslúchla svoj sen. Stretla by som niekedy Lucasa, či Naomi, alebo Dereca???... asi nie, ale mala by som Tishu.

Moju najlepšie a najvernejšiu priateľku. Od toho dňa, čo sme havarovali, som podľahla drogám, ako keby som nevedela, že sa to stane. Ale svoj osud som musela napraviť.

Matka ma donútila ísť do toho „koncetráku" ako sme to s Derecom a Noami nazvali. Dodnes sa na tom smejem.

S Lucasom to bolo presne tak, ako v sne. Bol nedostupný, tvrdohlavý, bol to beznádejný prípad, ale každým dňom som ho milovala stále viac a viac, dokonca v skutočnosti bol oveľa krajší ako v sne.

Stala sa aj udalosť s liekmi, so zrkadlom, aj scéna v nemocnici. Bolo to krásne. Najlepšie na tom bolo, že som vedela presne, čo povie a spraví. Trošku som si aj z neho spravila srandu... myslel si, že mu čítam myšlienky, dodnes sa strachuje.

Mám dvadsať rokov, mám vyštudovanú strednú školu a momentálne som na vysokej s Lucasom.

Aaa. Aby som nezabudla, nevolám sa už Lily Jacksonová, ale Wiliamová, som za Lucasa vydatá. Je fakt bohovský, myslím si, že aj naše dieťa bude po ňom.

Na záver môžem dodať, že som šťastná a hlavná vďaka patrí mojej najlepšej kamarátke Tishi, bez ktorej by som nebola tam, kde som, aj keď mi je ľúto, že nemôže toto šťastie a rozkoš prežívať s nami.

Pamätám si, ako sme sa spolu hrali s barbinami, totižto mali sme len osem rokov a rozprávali si, že si pôjdeme ako družičky na svadbu, že budeme mať krásne barbinovské šaty, že si budeme kočíkovať deti, a že navždy ostaneme spolu.

Naše želania, naše túžby sa vyplnili až na tie vysnívané udalosti.

- Že budeme spolu navždy, až kým nepomrieme -

Ale Tisha, sľubujem ti, že sa tam stretneme a naše želania sa vyplnia, len musíš počkať, ako si mi to vravela, keď som skoro umierala. Musíš byť trpezlivá, lebo ja! Ja som na všetko to krásne, čo sme spolu zažili nezabudla.

***

Momentálne žijeme v Bostone, Lucas má doštudovanú školu a ja som doma kvôli bábätku, čo sa má narodiť. Som veľmi šťastná, konečne sa mi splnili sny...

Ten začiatok niečoho nového práve začal...

Minulosť: (Minulosť do dvadsať rokov)

„Lucas, bude to chlapček," šťastne som zvýskla a hodila sa mu okolo krku.

„Och, ani nevieš aký som rád... kedy máš dátum?" spýtal sa so šťastnými iskričkami v očiach.

„Osemnásteho marca," šepla som

***

„Mami, toto je Lucas, môj priateľ, ehmm... toto je moja mama," predstavila som ho mame a  nervózne sa ošívala.

„Teší ma, pani Jacksonová," Bolo vidno, ako moju mamu očaril. Ďalšia žena čo podľahla jeho šarmu.

***

„O pár týždňov sa stretneme?!" pýtala som sa nervózne pri lúčení. Totižto je koniec tábora a mne sa nechce ísť domov, mama nervózne pri aute prešľapuje a pozerá sa do lesa.

„Lily, veď som ti povedal, že do školy budem s tebou chodiť, neboj sa láska, budem ti volať a o dva týždne budeme spolu," upokojoval ma, ale mne to nebolo nič platné. Nervózne som si zahryzla do pery a pozerala sa do zeme. Lucas si vzdychol, zdvihol mi bradu a vášnivo ma pobozkal. Potom sa mi zahľadel do tváre.

„Milujem ťa Lily, počuješ, milujem," vravel a stále mi uprene hľadel do tváre. Na chvíľu som privrela oči a potom ich znova otvorila.

„Aj ja teba, tak v škole," poslednýkrát som ho pobozkala, zadívala sa do jeho krásnych očí a odišla...

***

 

„Lily, pôjdeš so mnou na túru? Spravíme si taký menší výlet," spýtal sa prosebne. Jemu  sa nedá nič odmietnuť.

 

„Tak, už sme tu," vzdychol Lucas po troch hodinách túry. Otočila som sa a uvidela krásnu lúku. Chytila som si ústa a vzdychla. Otočila som sa na Lucasa, že ho objímem, ale on kľačal na kolene a uprene sa mi pozeral do očí.

„Lilien Jacksonová, milujem ťa z celej duše, sľubujem, že sa o teba budem starať, budem ťa milovať do konca života, vydáš sa za mňa?"

S otvorenými ústami som naňho hľadela.

„Áno!" zvýskla som a hodila sa mu okolo krku. Navliekol mi prsteň.

„Konečne si moja,"

The END

 


 

 

Konečne je tu koniec. Neviem, či sa bude páčiť ale dúfam. Chcem poďakovať všetkým čitateľom a som rada, že to vôbec niekto čítal. Chcem poďakovať všetkým adminom, ktorí mi niekedy pomohli alebo zverejnili článok. Moje chyby boli niekedy hrozné, ale aj tak ďakujem. Túto poviedku chcem venovať všetkým čitateľom, mojej rodine, Fany a LynVonNightlight.

Fakt všetkým ďakujem.

Nesii.



Sdílet Sdílet




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!