OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ochránim ťa 1. kapitola



Ochránim ťa 1. kapitolaTak prvá kapitola poviedky Ochránim ťa. Tak isto ako aj prolog aj táto časť je venovaná MirrorGirl454. A o čo dne ide. Gabriell sa prejaví aj so svojím synom Mikom. A Madison sa zblíži s Johnom. Hoci možno ich dám zase od seba. Ešte som sa totiž nerozhodla, aká bude Johnova reakcia na Madisonine druhá ja. Je to na vás podľa toho či ich chceťe spolu teraz alepo až neskôr. Vyjadriťe sa v komentoch. Pekná čítanie :D

 

 

John:

 

Dobehol som k telocvični a vletel do šatne. Chalani už boli prezlečený a ja som rozmýšľal či ešte zastihnem Madison. Prezliekol som sa a vbehol do babskej šatne.

„Áááá!“ jačali polonahé baby. Moje oči však patrili len jednej. Predo mnou sedela Madison a prebodávala ma pohľadom.

„Kľud! Prišiel za mnou! Dnes o vás nemá záujem,“ Madison sa usmiala a pomaly začala pristupovať bližšie ku mne.  Do cesty jej však vbehla Rosali.

,,Hej! On je môj. Povedala som vám, že ho chcem a ty ho začneš hneď na druhý deň uháňať?“ kričala na Madison ako splašený kôň. Lichotilo mi to a zároveň mi zvieralo žalúdok. Čo ak Madison dá za pravdu Rose? Čo ak sa na mňa vykašle? Čo ak si povie, že Rose je pre ňu dôležitejšia? Madison však spravila niečo, čo ma vyviedlo z miery. Odstrčila Rose z cesty a prišla ku mne. Najprv sa usmiala a potom sa mi prisala na pery. Chutila po jahodách a škorici. Objal som ju okolo pása a pritiahol si ju bližšie.

„A vraj kamoška!“ jačala Rose a vybehla zo šatne. Ostal som tam s Madison sám a čakal kedy sa odtiahne. To, čo sa stalo na matike nasvedčovalo tomu, že sa naozaj odtiahne. Madison sa však neodtiahla. Ba sa ku mne ešte viac pritisla. Musel som sa odtrhnúť ja. Pozrel som sa jej do očí a usmial sa. Stále som ju držal okolo pása a škeril sa ako debil. Madison mi vtisla ešte jednu malú pusu a vydala sa na odchod. Chytil som ju okolo pása a pritiahol späť.

„Zbláznil si sa?“ Madison sa na mňa prekvapene pozrela.

„Hej, do teba...“ oznámil som jej a zatlačil ju na lavičku. Začala sa červenať a červené líca jej silno kontrastovali s vlasmi.

,,Madison, čo malo znamenať tvoje správanie na hodine?“ vypálil som a pozrel sa jej do očí.

„Choval si sa ku mne, ako k šľapke. Ja nie som taká ako iné. Pozri, možno som bola. Ale zmenila som sa. Mike sa so mnou vyspal a na druhý deň tu bol s inou. A ešte k tomu všetkému každému povedal, že som v posteli nemehlo. Nechcem to už zažiť znova. A ty mi to neuľahčuješ. Prosím, ak ma chceš raniť odíď,“ pozerala sa na mňa a v očiach mala slzy.

„Prepáč! Ja som si to neuvedomil. Muselo to byť ťažké,“ nevedel som čo povedať. Bolo mi z toho zle. Choval som sa ako debil. Totálny debil. Jasné že ju od***al. Inak sa to ani nedá povedať. Využil ju a ja som sa tomu ešte smial. Madison sa zase nahla a pobozkala ma.

 

 

Madison:

 

 

,,Prepáč! Ja som si to neuvedomil. Muselo to byť ťažké,“ zadíval sa mi do očí a nič nevravel. Znova som sa nahla a pobozkala som ho. Ruky som mu dala za krk a pritiahla som si ho bližšie. A zrazu sa všetko zbehlo tak rýchlo! Zrazu John letel cez celú šatňu a tam ho Mike držal pod krkom. Oči mal zlato-zelené a ja som videla že je zle. Vo dverách stál Gabriell a sledoval ma vražedným pohľadom. Prišiel ku mne a zavrčal. Odsotila som ho a bežala k Mikovi. Gabriell spadol a ja som nechápala, ako som to dokázala. Gabriell bol vždy najsilnejší vlkolak, akého som poznala. Či ako vlk, alebo ako človek. Chytila som Mika pod krkom a otočila som si ho k sebe. Oči mal rovnako zlato-zelené ako Gabriell. Znamenalo to, že sa za chvíľu premení, pokiaľ sa neupokojí. Stále som ho držala pod krkom a pritisla ho k stene. Gabriell ma chytil za pás a odtiahol.

„Od môjho syna sa drž ďalej. Kebyže chce si mŕtva a tento frajer tiež. Dnes sa dostavíš k starému kostolu. A ak nie ver mi že si ťa nájdem. A jeho tiež,“ zľakla som sa. Ak by sa dostal k Johnovi a ja by som tam nebola... Silou som sa mu vymanila s náruče.

,,Tak na to zabudni! Nepribližuj sa k nemu. Rozumel si ma? ROZUMEL?“ kričala som nepríčetne.

„Upokoj sa. Neublížim mu ak tam budeš. Ale ak nie...“ odišiel a ja som ostala s Johnom sama. Tohto som sa bála viac, ako rozzúreného Gabriella. Ako mu toto vysvetlím? Preboha.

,,Madison!“ zachraptil. Pribehla som k nemu a začala mu prehliadať krk. Ani škrabanček tam nebol. No bola som si istá že ho to veľmi bolí. My vlkoldlaci vieme všetko zariadiť tak aby na tele obete neostali stopy. Pomohla som mu na nohy a podoprela som ho. Všetci bolo v telocvični takže nás nevideli ako vychádzame zo šatní. Dotrepala som sa s ním až k môjmu autu. Mala som štastie. Žijem sama a moja rodina tu po okolí pobehuje ako vyvolený. Mama, oco aj brat. Všetci sú vyvolený. Sú naveky vlci. A chcú to isté po mne. Nikdy. Nikdy so mňa nebude vyvolená. Nie! Zastavila som pred mojím domom. Vybrala som Johna z auta a pomohla mu dostať sa až ku dverám. Tam som ho oprela o stenu a začala odomykať. Opäť som ho podoprela a zaviedla  do obývačky.

„Seď!“ prikázala som mu a odbehla pre lekárničku. Keď som sa vrátila, zhrozila som sa. Bol o tri odtiene bledší a krk mal podliaty krvou. Mal ho celý fialový a miestami až čierny. Pribehla som k nemu a dala som mu naň lad. Obviazala som to obväzom a čakala kým sa ľad nerozpustí. Sedela som oproti nemu a čakala. Vedela som že to príde. Že bude mať veľa otázok. Bude sa pýtať a pýtať a pýtať. A stalo sa tak.

,,Čo to...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  Vysvetlenie: Madison je Gabriellova snúbenka, ako vlčica (Z Madisoninej strany NIE! Iba s Gabriellovej)

                    Mike nie je Gabriellov syn. Vravý mu syn lebo ho menoval ako nástupcu vodcu svorky ak sa mu niečo stane.

              Tajže vám nemusí pripadať divné že Mike spával s Madison... v skutočnosti sú spolužiaci. Nie je jeho náhradná matka, alebo tak niečo!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochránim ťa 1. kapitola:

15. JessLoye přispěvatel
25.12.2010 [21:42]

JessLoyeCi kokoos! To je dobré! Madison, drž sa! Nedaj sa premeniť! Vydrž s Johnom až do konca! Emoticon

14. bobik přispěvatel
15.12.2010 [19:32]

bobiksom červená ako rajčinka ĎAkujem!!!

13. SafiraDarkfire přispěvatel
15.12.2010 [19:26]

SafiraDarkfireSuper... Jdu na další kapču... Emoticon

12. bobik přispěvatel
05.11.2010 [17:22]

bobiknesii: snažila som sa a dakujem...:D

11. nesii přispěvatel
05.11.2010 [13:06]

nesiiEšte je tu pár chýb ale už lepšie napísané, naozaj vydarená kapitola. Teším sa na ďalšiu. Emoticon

10. bobik přispěvatel
04.11.2010 [19:47]

bobikMirrorGirl454: tak tým pádom ťa dalšia kapitolka poteší

9. MirrorGirl454 přispěvatel
04.11.2010 [19:40]

MirrorGirl454Poviem to takto: ak Gabriell alebo Mike ublížia Johnovi ( alebo Ianovi Emoticon , kedže John vyzerá ako Ian), sama sa tam k nim do tej poviedky dotrepem a sama im nakopem zadky tak, že si rok nesadnu!!! Emoticon Emoticon Úžasná kapitola, máš obrovský talent a nehovor mi, že nemáš, pretože máš!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Betty
04.11.2010 [18:42]

Teraz ich daj do kopy...:D
inak super nápad :D :D :D

7. bobik přispěvatel
04.11.2010 [18:39]

bobikJasminelis: Ouuuu ďakuejm...:D naozaj mmocc Emoticon

6. Jasminelis
04.11.2010 [18:36]

super napad... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!