OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Padampadampampam 3. kapitola



Padampadampampam 3. kapitolaOmlouvám se předem za krátkou kapitolku. Každý se nezdá být takový jaký je a tak se na Finna hned naštve. A kdo by ne. Čeká ji však příjemné zjištění a to takové, že mají jet na výlet, zatím se neví jak, ale prváci a tudíž nově příchozí se tam mají více poznat z ročníkem nad sebou.

Pak Finn vyskočí a podá mi ruku. S radostí ji přijmu a zvednu se. Opráším se a pak se na něj kouknu. Tentokrát bez úsměvu, i když on se pořád směje. „Takže Stacey Brown, odkud jsi?“ řekne a jde směrem k mému kufru.

„Springslight. To je malá vesnička v Severní Karolíně,“ řeknu a následuji ho.

„No... tam jsem nikdy nebyl.“ Zase se zářivě usměje a chytne za ucho mého kufru. „Kterej máš pokoj?“ zeptá se a vyjde schody. Vyběhnu za ním a podržím mu dveře.

„Já ani nevím. Teď jsme přijela.“ Rozhlédnu se po velkém sále. Teda přes velké prosklené dveře se kouknu na kousek sálu. Jsme teprve u recepce, kde za pultem sedí nějaký muž. Finn už tam směřuje, když mě zastaví Jimmy.

„Stacey, promiň, ale musím teď někam běžet, vidím že už sis našla někoho jiného,“ řekne při pohledu na Finna. Pak se rozejde ke dveřím.

„Ale tak to není... děkuji, Jimmy.“ Natáhnu za ním ruku, ale on už je mimo můj dosah.

„V pohodě, máš to na pokoji.“ Co? Vyjde ze dveří. Jo, moje věci, co nesl. Jasný. Ještě chvíli za ním hledím a pak ke mně z boku přistoupí Finn.

„Můžeme, kočko?“ Zase na mě vytasí ten úsměv a zazvoní před mým obličejem klíči.

„Kočko? To si odpusť, hochu,“ chytnu ho za paži, „pojď, prosím tě.“ Protočím panenky a jdu skrz dveře. Velký sál je spíš obyčejná velká hala, takže se rozhlédnu po vysokém stropě a pak mě Finn zatáhne do dalších dveří. Jde přede mnou a stále se otáčí, jestli tam vůbec jsem. Projdeme pár chodbami a pak dveřmi a objevíme se v mnohem menší místnosti, kde je kuchyňskej kout a pár míst na sezení a v rohu gauč a televize. Zastavím se a podívám se po pár lidech.

„Finne, nechceš se mnou někam zajít?“ Ozve se od jedné blondýny v rohu. Stojí blízko se skupinkou dalších dívek. Finn zvedne ruku, aby se ho nedotkla.

„Teď ne, Carmen.“ Poví jí a ona si zuřivě překříží ruce na prsou a našpulí rty.

„Ale Finne, počkej...“ Zabočíme do další chodbičky, kde musíme vyhýbat spoustě dětí povalujících se jen tak na rezavém koberci. Pár kluků pískne mým směrem, ale přitom se jen usměju a podivím se nad tímto krásným světem.

„Tady to je, madam.“ Zašklebím se na něj, když otevře dveře.

„Laskavě vynechej to madam.“ Vejdu a rozhlédnu se po pokoji. V rohu je jedna postel a naproti kolmo další, mezi nimi je noční stolek. Trošku se zajíknu přepychem, na kterém zde - jak je vidět - dost šetřili.

„Tvá spoluobyvatelka tu asi ještě není, ale myslím, že si budete rozumět.“

„Ty ji znáš?“ Podivím se a položím si tašky ze země na jednu z postelí. Tedy tu bokem u zdi. Finn si sedne vedle mě.

„Jo, ale teda, máte to tady fakt hrozný, malý a ...“ Asi nedokáže najít správné slovo.

„Jasný, jasný.“ Podívám se na něj a v té chvíli se Finn nahne a políbí mě. Leknu se a ihned se odtáhnu. „Sakra, co je?!“ Nahne se znova a ještě jednou to zkusí. Chytne mě pevně za záda a tiskne k sobě. Snažím se odtrhnout. „F-f-finne, kurva, nech toho!“ Odtáhne se ode mě.

„Co je?“ řekne jako by se nic nestalo.

„Jak co je?! Vypadni!! Okamžitě!“ Naštvaně se zvedne a s nechápavým obličejem opouští pokoj. Mrsknu sebou do postele. Sakra, sakra, sakra. V jedné chvíli je úžasnej a vypadá to, že bychom si mohli rozumět, a v další je z něho ten obvyklej maník, co chce holku jen pro sex. Kurva. Rychle se posadím. Jsem sprostá jako kanál, no wau. Co New York neudělá s lidmi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Padampadampampam 3. kapitola:

1. Darkness přispěvatel
10.03.2015 [19:16]

DarknessTo "kurva" bych do Stacey nikdy neřekla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No ale co. Fajn to bylo Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!