OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Padlí andělé - Úvod + 1. kapitola



Málo kdo ví o tom, že mezi lidmi žijí andělé. Jsou nenápadní, ani by ste je nepoznali, ale mají velkou moc. Tohle je příběh jednoho z nich. Dívky jménem Laura a jejího pozemského života... Doufám, že si z příběhu lidé vezmou nějaké ponaučení. Vím, že začátek není zrovna čtivý, ale když si počkáte na pokračování, dozvíte se víc...

Padlí andělé


Úvod

Jednou za čas posílá Bůh mladé anděly na zkušenou. Sešle je na zem v podobě narozeného dítěte. Má to být způsob, jak zjistil, zda jednoho dne budou dobrými strážci lidských duší. Tak vyrůstají, jako obyčejní lidé se všemi radostmi i strastmi, které k životu patří.

Takzvaní „padlí andělé“ jsou však na rozdíl od lidí sužováni mnohem větší bolestí. Má je to asi zocelit a připravit na jejich posmrtný život. Země se pro ně však stává peklem.

Tento nekonečný příběh je vyprávěním o životě jednoho z padlých, dívky jménem Laura.

Já jsem Laura a tohle je pro mě způsob, jak své pozemské trápení sdělit lidem. Možná jim potom dojde, jak se k sobě navzájem chovají a snad si z toho vezmou i ponaučení…


 

1. kapitola

Jelikož jsem začala psát až ve věku šestnácti let, jsem nucena k návratu do minulosti.       

Abyste se do mého příběhu dokázali lépe vžít, začnu v době, kdy jsem ještě nebyla na světě.

Začnu příběhy svých rodičů…

 

Jak to všechno začalo?

 

Rok 1984

Představte si mladého zhruba devatenáctiletého chlapce nebo muže jehož láskou je hudba? V těch nejhezčích letech, kdy se z něj stává dospělý a celý svůj život má před sebou. Má starší dívku, kterou miluje a dostane povolávací rozkaz na vojnu do (tehdy ještě součásti Čech) Slovenska. Tak tedy nastoupí na povinnou vojenskou službu. Pro chlapce, který vyrůstal jako potomek dvou němců v poválečném česku, který byl jako dítě často nemocný a přiznejme si to, není zrovna vojenský typ, není služba jednoduchá, ale dostane se na dobrou pozici a ty dva roky přežije vcelku dobře.

Po vojně se vrátí zpět domů. Čeká svou milou a momentálně už víc jak roční dceru. Následuje však jeho zklamání, jeho láska už si našla někoho jiného.

Nyní už jednadvacetiletý muž jede na motorce po svém rodném městě, jen dva týdny po tom, co přijel domů. Stane se však strašná nehoda. Srazí ho auto.

Tento muž stráví rok upoutaný na lůžku s vidinou toho, že už nikdy nebude stoprocentně chodit. Po náročné a bolestivé léčbě se znovu vrátí do normálního života.

 Po nějaké době se seznámí s mladou dívkou, nějakou dobu spolu chodí a jednoho dne se vezmou. Manželství s muzikantem není tak jednoduché. Což po nějaké době vede k prvnímu rozvodu.

Nyní již zničený svým osudem se zajímá už hlavně o hudbu, která ho baví a poskytuje mu útěchu.

 

V tuto chvíli si dovolím ve psaní trochu odbočit. Zároveň s tímto osudem, osudem mého otce se odehrával i ten mé matky…

 

Rok 1977 

15. srpna se narodila holčička, která měla být chlapec. Alespoň její otec si to přál.

Tato holčička vyrůstala vlastně normálním životem. Když byla o něco starší, narodila se jí sestřička, a tak si celá rodina žila celkem pokojným životem.

Chodila do školy a ven s kamarády. Jedním z těch kamarádů byl i chlapec jménem Martin. Původně nebyl odsud, jezdil sem s rodiči jen na víkendy.

Nyní již slečna s Martinem začala chodit. Jejich láska byla veliká, alespoň to usuzuji z toho, co se jednoho dne stalo.

Martin jel autem s přáteli, ani nevím kam. Ale nedaleko od města kde dívka bydlela, měl nehodu a zemřel. Pro mou matku, v té době ještě hodně mladou, to byl veliký šok. Ještě několik měsíců oplakávala jeho smrt.

Později ji několik kamarádů vytáhlo na diskotéku (v osmdesátých letech celkem běžnou akci).

 

V tuto chvíli se oba příběhy propojují…

 

Na tomto místě, se mí rodiče seznámili. Neznám všechny detaily, ale hlavní je, že se do sebe i přes třináctiletý věkový rozdíl zamilovali.

Rodiče té dívky, to neschvalovali, ale i přes to, za pár let, čekali narození své dcery, mě.

Když se to otec mé matky dozvěděl, až v tom okamžiku povolil, aby se tito dva lidé vzali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Padlí andělé - Úvod + 1. kapitola:

4. LaylaDarkAngel přispěvatel
04.07.2013 [21:53]

LaylaDarkAngelAbych odpověděla na pravdu dlouhý komentář: Ano, název "Padlí andělé" je pouze metaforou pro člověka, který je nevinný vlastně jako každé malé dítě, ale dějí se mu podstatné věci, které pomalu mění jeho povahu z anděla na člověka, který je zničený svým osudem.
Co se mé rodiny týče: Ano, máme velké problémy a právě to je důvod, proč píšu. Celý život jsem psala a četla proto, abych se od těchto problémů dostala co nejdál.
Je hezké, že člověk, který tvrdí, že se mu úvod líbil, a že čeká na pokračování dokáže říct tolik záporných věcí. I přes to, děkuji za kritiku, jelikož zdokonaluje psaní. Na tvé připomínky si dám příště pozor. Layla

3. LaylaDarkAngel přispěvatel
30.06.2013 [23:23]

LaylaDarkAngelZa pravopis se omlouvám. Tento příběh píšu sama o svém životě, proto většinou píšu v rozčílení. A německý pravopis mám bohužel od táty němce.

2. Nikol18 webmaster
30.06.2013 [17:56]

Nikol18*Pozor na i/y!
*Číslovky vypisuj slovy. (Číslovky ve stylu např. 13-ti let se u nás nepoužívají. Tento tvar pochází z Německa a není zakotvený v českých pravidlech pro pravopis.)

1. Poisson admin
21.06.2013 [13:40]

PoissonČlánek musí mít dle pravidel OS min. 500 slov, aby mohl být uveřejněn. Doporučuji přidat úvod k 1. kapitole, aby bylo toto pravdilo splněno. Až si to upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!