OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Prophecy - I. kapitola



Prophecy - I. kapitolaPříběh je o třech dívkách, u kterých by možná bylo lepší, kdyby neměly zachraňovat svět. Jsou tak trošku... eh... jsou to prostě dva a půl dementa. Osud světa závisí na těchto třech máslech a jedné věštbě. No, nechám vás napnuté. Tuto kapitolu bych chtěla věnovat slovu: Kouzlo, u něhož mi trvalo dost dlouho, než jsem ho napsala správně. :D Přeji příjemnou zábavu při čtení.

Dav radostně jásal a větrem se linula vůně květin, jež dav rozhazoval pod kola přijíždějícího auta nového panovníka.

V autě jel František F. d’Este ve své bílé uniformě plně ozdobené odznaky. Jeho žena Žofie vznešeně a drobně mávala jásajícímu davu. Auto se pomalu blížilo k radnici.

Z davu vystoupil muž atletické postavy zahalený v starých prodřených šatech. Náhle z kapes kabátu vytáhl granát a hodil ho na auto panovníka.

 

Na ploché střeše stála postava zahalená v dlouhém hnědě-černém plášti sahajícím až na zem a s kloboukem stejné barvy zakrývající obličej.

Náhlý závan větru strhl osobě klobouk. Pod ním se skrývala dívka s hnědo-černými vlasy a barvou očí jako les.

Klobouk, jenž spadl na zem a vítr si s ním pohrával, dívka jen nátahem ruky vzad zakroutila zápěstím a švihla rukou směrem na její hlavu. Klobouk se zvedl ze země a plynule dopadl na dívčinu hlavu.

Tami! Co to děláš?! Někdo tě uvidí! Radši se soustřeď na akci, Tameris! Ozvalo se dívce v hlavě. Tameris sebou trhla a málem se ze střechy zřítila.

Vždyť se všichni dívají na... Granát! Sakra!  V tu chvíli jako by do Tameris uhodil blesk. Okamžitě natáhla před sebe ruku a ukázala na auto. Auto se rozjelo rychle kupředu, mezitím co Tameris zděšeně vykřikovala různá slova.

Myslím, že už je to všechno. Ozval se další hlas.

Přestaňte mi vy dvě laskavě lézt do hlavy!  Odvětila jim Tameris naštvaně.

Sejdeme se za městem v táboře. Ignorovala Tamerisinu naštvanou poznámku a čekala na odpovědi.

Jasně, Ness. Ušklíbla se Tameris. Vyslovila pár slov a teleportovala se k táboru.

Sagittari, řekni Tami, že příjdu později. Chci ještě něco nakoupit, ať to můžeme oslavit. Dodala Ness.

 

 

Ness šla do nejbližšího otevřeného obchodu. I když většina obchodu byla zavřená, netrvalo jí dlouho, než našla otevřený obchod poblíž nemocnice. Nakoupeno měla rychle, a tak se vydala na cestu do tábora. Po ulici se pomalu blížilo panovníkovo auto. Najednou se ozvaly dva výstřely a v davu vypukl zmatek.

Ness stála, jako socha a nechápavě sledovala auto s křičícím davem.    

Vše si uvědomila, až viděla, jak zkrvavené těla tahají z auta. V tu chvíli se rozešla, jak nejrychleji mohla pryč z města.

 

Když vyděšená Ness došla do tábora, Tameris už na ní čekala u rozdělaného ohně.

„Kde je Sagittari?“ zeptala se udiveně Ness.

„Já myslela že Sagi- Magi je s tebou. Stalo se něco?“ zeptala se při pohledu na Nessiin udivený obličej.

„Zabili Ferdu,“ odpoví Ness s úsměvem, který ji ale rychle přejde.

„Sakra! Netušila jsem, že naše první akce bude propadák. No, nevadí. Ferda na to stejně už měl věk,“ zavtipkuje Tameris.

Tami, mohla by si mě naučit přemisťovat se? Už mě nebaví tahat se s nákupem tak daleko,“ řekne, odloží si nákup a sedne si k ohni naproti Tameris.

„Jasně. Ale nejdříve... Kouzlo dne!“ Rozzářeně Tameris vytáhne ze své malé taštičky její obsah, což je přesně jen jedna jediná knížka.

Kniha je obalena starou kůží a jsou na ni vyryty symboly. Stránky jsou zežloutlé a psány tmavě zeleně.

Tameris zavře oči a náhodně otevře knížku.

„Hustý...“ řekne s úsměvem poté co si přečte kouzlo.

„Co?“ Zvedne nechápavě hlavu a sundá si čelenku.

Její černo-modré vlasy odkryjí její špičaté uši a svými jasně zelenými oky, připomínající kočičí, pohlédne na Tameris.

„Dívej,“ odpoví stroze. V jedné ruce drží knížku a v tu druhou má nad svými koženými botmi, které má skoro až po kolena.

„Vereta nit Helthe,“ prohlásí vítězoslavně a pohlédne na svou botu. Na botě se začnou objevovat obrazce podobné těm na knize. Symboly jsou černé a obepínají botu od začátku do konce.

Tameris na ni užasle hledí a to samé kouzlo provede i s jejím kabátem, kloboukem, kalhoty i s tmavě zelenou loveckou košilí. 

„Wow... A k čemu to vlastně je?“ zeptá se tázavě Ness s jedním obočím nahoru a svým obvyklým komickým výrazem v obličeji.

„Když se zraním, ty symboly mě tu ránu vyléčí. Možná se i samy zašijou. Počkat... Jdu to vyzkoušet!“

,,Chytej!“ vykřikne varovně Ness a hodí po Tameris nůž. Tameris je ale moc pomalá a nůž ji škrábne do ramene.

„Ááá...“ ječí na celé kolo Tameris. Už se chystá něco dalšího říct, ale povšimne si své rány.

Symboly se začnou po látce hýbat a modravě svítit. Rána se okamžitě zahojí a po díře v kabátě od nože za chvíli není vidu ani slechu.

„Ááá...“ nepřestává pořád komicky ječet Tameris.

„Vždyť už to máš zahojené, ne? Tak co řveš?“ zeptá se pobaveně Ness.

„Já neví-í-í-ím... Ale bylo to desivé-é-é-é a pořát to bolí-í-í-í a... a... já nev-í-í-ím...!“ křičí pořád vysokým tónem Tameris.

„Ááá...“ řve pořád Tameris mezitím, co se Ness na zemi válí smíchem.

Smějí se a řvou tam víc, jak pět minut. Když tu je vyruší hlas, ale Tameris nepřestává panikařit.

„Aha... Tak jsem tady správně u tábora blbců,“ řekne spokojeně nově příchozí Sagittari.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prophecy - I. kapitola:

8. Attlondee přispěvatel
12.06.2012 [20:20]

AttlondeeJsem ráda, že se vám to líbí a abych pravdu řekla, tak jsem ani neočekávala tolik kladných komentů. No, člověku nikdy neuškodí se čas od času nad nečím pobavit, co? Každopádně, jestli smích prodlužuje život, tak já jsem nesmrtelná. Nicméně další kapitola už je na světě :)

7. AndieNaill přispěvatel
11.06.2012 [18:53]

AndieNaillZatím to vypadá dobře... Emoticon Emoticon Jsem zvědavá, co se z toho vyvine... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rozhodně si počkám na další dílek, jelikož ta Tameris mi je v jedné věci dost podobná a to právě ta její - moje - komická nešikovnost... Emoticon Emoticon Emoticon

6. superduper12 přispěvatel
11.06.2012 [17:39]

superduper12dva a pol dementa hej? to si zabila XD XD XD zatim sa mi to pacilo ale piloval y som trosicku styl ;)

5. Gracewhite přispěvatel
11.06.2012 [16:04]

Gracewhitenicééé... Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 11.06.2012 [13:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Attia přispěvatel
11.06.2012 [13:24]

AttiaJá úplně žasnu. Nejvíce se mi líbí ta švihlá Tameris :D Pokráčko bude určitě dost brzy, že? Jestli ne, tak se zblázním... A musím říct, že máš fakt originální věnování :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2012 [12:36]

MidnightTo je boží!!! Jsem zvědavá na pokračko!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Eilonwy přispěvatel
06.06.2012 [19:59]

EilonwyPěkné. Emoticon Jsem zvědavá co se s toho vivine. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!