OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pssst... 3. kapitola



Pssst...  3. kapitolaPříběh o čtyřech kamarádkách, které mají každá tajemství, které o nich nikdo doposud nevěděl. Všechno se změní, když jim začnou přicházet tajemné SMSky. Kdo je může chtít pomocí jejich vlastních tajemství zničit? A jaké asi tajemství skrývá nádherná Calla?

Pssst... (Calla), 3. kapitola

Pravé přátelství nerozloučí ani naděje, ani strach, ani starost o vlastní prospěch. Přátelství umírá s člověkem a člověk umírá za přátelství.

Quintus Flaccus Horatius

 

„Je dobře, že si zpátky ve škole… pomalu jsem si začínala dělat starosti, od koho budu opisovat úkoly!“ řekla Lily Violet, když šly všechny čtyři chodbou směrem do jídelny.

„Taky jsem ráda, že už nemusím celé dny ležet v posteli, kde mám za zadkem v jednom kuse některého z rodičů,“ souhlasila Violet a zastavila se, aby si mohla dát učebnice do své skříňky. Najednou se zarazila, když otevřela dveře skříňky a k nohám se jí snesl úhledně složený list papíru.

„Co to je?“ chtěla vědět Lily.

„Nevím.“ Violet rozložila papír a šeptem přečetla.

 

Brzy k vám přijde nečekaná zpráva… co může být horšího, než být zrazen nejlepším přítelem?

Xoxo sweet B.

 

„Jak se dostala do mé skříňky?!“ zapištěla Violet a dala se do prozkoumávání svých věcí, jestli jí něco nezmizelo.

„A co to má vlastně znamenat?“ mudrovala Calla. „Copak vám něco přišlo?“

Violet s Lily zavrtěly unisono hlavami a všechny tři dívky se zadívaly na Rose, která upírala zrak k podlaze.

„Rose?“ vyhrkla Violet.

Rose se na ně podívala a statečně našpulila pusu, aby něco řekla, ale někdo ji přerušil:

„Už je mi konečně jasné, proč vyděláváš tolik peněz Callo… no hold někdo nemá žaludek na to, aby fotil akty.“ Vítězoslavný hlas patřil Emily, dívce ze čtvrtého ročníku, se kterou se Calla přátelila.

Calla potřásla hlavou a nechápavě sledovala, jak se Emily vzdaluje.

„Co se stalo?“ řekla stejně nechápavě Lily.

„Nevím,“ odvětila nervózně.

„Rose, jestli o tom něco víš, tak nám to pověz!“ Violet se na ni odhodlaně dívala.

„Nechte toho!“ krotila je Lily. Ona byla vždycky ta rozumná, a proto všechny ztichly. „Je jedno, kdo je B. hlavní je to, proč nám píše. Nechápete to? Snaží se nás rozdělit a poštvat nás proti sobě!“ vysvětlovala zuřivě.

„To se ale nestane!“ uzavřela Calla a důvěrně se na kamarádky podívala.

„Přesně! Prostě pošleme nějakou B. do-"

Najednou kolem dívek prošla skupinka kluků, většina z výších ročníků.

„Hele, Callo, dnes slavím narozeniny! Nechceš přijít a udělat nám malou šou? Slyšel jsem, že jsi v tom dobrá.“ Výskl jeden z nich a přerušil Lily, která ho zpražila pohledem.

„Nechceš si dát odchod a otravovat někoho jinýho? Tady na tebe není nikdo zvědavý!“ vyštěkla na něj Violet a starostlivě si prohlédla Callu. Zarazilo ji, že se nebrání. Byla to právě ona, kdo uměl někoho parádně setřít. Teď jen nervózně těkala pohledem z jednoho chlapce ke druhému.

„Jasně, že je v tom dobrá o tom není pochyb! Jinak Callo… skvělý fotky! Nevěděl jsem, že fotíš i akty.“ Culil se druhý kluk.

„Nechte ji na pokoji!“ vložila se do toho Lily a postrčila dívky, aby pokračovaly v cestě.

„Jsou to telata! Vůbec si jich nevšímej,“radila Lily a zamračeně se na ně ohlédla.

To už měla ale Calla úplně jiné starosti. Bylo jasné, že o jejích „tajných“ fotkách někdo ví. Jak je to sakra možné? Ptala se sama sebe a nechávala se táhnout Lily za rukáv. Vzpomněla si na ty časy, kdy se k tomu, aby něco tak hrozného nafotila, nechala přemluvit. Šlo jen o pár fotek a fotograf jí slíbil, že se o nich nikdo a nikdy nedozví. Tak jak je možné, že…

Lily ji stáhla na židli. „Co se s tebou děje?“ chtěla vědět.

Calla jen nepřítomně zavrtěla hlavou.

„Copak ti kluci vědí něco, co mi ne?“ Zamumlala tiše Violet.

Rose nervózně poposedávala na své židli. Jak mohla něco tak hrozného udělat? Zradit kamarádku jen proto, aby zachránila sebe samu? Připadala si hnusná. Jak mohla zrovna Calle vrazit nůž do zad? Jak se mohla nechat vyprovokovat od někoho tak primitivního, jako je B.?

Uvědomila si, že by při ní kamarádky stály i v tom nejhorším a teď byla naprosto přesvědčená, že by ji měly rádi i s její nemocí… proč to jenom nevěděla před tím, než tu hroznou věc udělala?

„Ty jsi nafotila nějaké akty?“ šeptala zrovna Violet.

Rose věděla, že do toho musí zasáhnout. Už toho bylo dost. I když o sobě ví, že je moc zbabělá na to, aby něco řekla, rychle vyhrkla: „Musím vám něco říct.“

Všechny se na ni tázavě podívaly a Rose polkla, aby mohla začít. „Já jsem něco udělala… něco za co mě budete asi nenávidět, hlavně ty, Callo,“ pohlédla na ni.

„O čem to mluvíš?“ zašeptala Calla.

„Napsala mi B. a já“-

„Proč jsi nám o tom nic neřekla?“ chtěla vědět Violet.“

„Protože o mně něco ví a vydírala mě s tím,“ vysvětlila Rose s pohledem upřeným na desce stolu.

„A jak to souvisí se mnou?“ ozvala se Calla.

Rose se na ni smutně podívala. „Já jsem to nechtěla udělat… promiň.“

„Ale co?“ řekly Violet s Lily současně. „A co o tobě ví? Myslela jsem, že si říkáme všechno,“ dodala zamyšleně Lily.

„Nemohla jsem vám to říct,“ zavrtěla Rose hlavou, „bála jsem se, že by už to pak nebylo jako dřív.“ Znovu sklopila oči, protože se styděla za slzy, které se jí pomalu řinuly po tváři.

„Ale jak to souvisí se mnou?“ nechápala pořád Calla.

Místo odpovědi zadrnčelo několik mobilů současně. Calla, Lily a Violet sáhly po svých mobilech, aby se podívaly, jaká jim přišla zpráva. Jediné, co bylo zřejmé, bylo, že je od B.

 

Odpověď na nevyřčené otázky.

Xoxo sweet B.

 

Calla sms přečetla nahlas. „To nechápu,“ řekla bez dechu.

„Ale já jo.“ Violet otočila ke všem svůj mobil, aby se podívaly, co jí přišlo.

Když Rose viděla fotku, na které byla Calla nahá, nevěděla, co by měla teď říct. Nejhorší bylo, že odesílatelem byla právě ona.

„Co to sakra znamená?“ zasyčela Violet směrem k Rose a po chvíli se pohoršeně podívala na Callu. Naštvaně trhla hlavou, když za nimi prošla skupinka kluků a obdivně zapískalo.

„Sakra dej to pryč!“ křikla Lily a položila mobil na stůl, aby nebyla fotografie vidět. „Co se to s vámi děje, holky? Vždycky jsme si říkaly všechno. A teď? Ukazuje se, že máte jedno tajemství za druhým!“

„Já jsem to nechtěla udělat. Moc mě to mrzí… prosím, Callo, odpusť mi,“ žadonila uplakaně Rose.

Calla jen zaraženě seděla. Dívky nebyly zvyklé ji takhle vidět a proto na chvíli všechny ztichly.

„Takhle to dál nejde. Jestli na nás B. ví všechny tajemství, které by se mohly provalit a zničit naše přátelství, musíme s tím něco udělat,“ oznámila jim rozhodně Lily.

„Co?“ zamumlala Violet.

„Prostě si všechno řekneme,“ rozhodla. „Bude to jako dřív. Tenkrát jsme si taky všechno říkaly!“

„Tenkrát nám bylo deset,“ zašeptala Calla.

„No a?“ Lily ztišila hlas. „Pokud se B. rozhodne, stejně všechno vyjde napovrch. Už tak nám to způsobilo dost problémů.“

Jestli B. rozhodne, tak všechno vyjde napovrch, znělo Rose v uších. Ještě nikdy, kromě své matky, s nikým o svém problému nemluvila a proto bylo pochopitelné, že má strach. Ale kvůli usmíření s Callou to hodlala podstoupit.

„Takže se sejdeme dnes u nás,“ ukončila Lily rázně.

Žádná na to nic neříkala, a proto bylo jasné, že souhlasí.

Calla se zhluboka nadechla. Ještě nikdy se takhle nestyděla a to nevěděla, že se její problém zestonásobní.

V jídelně zadrnčelo nespočet mobilů a všichni žáci otvírali stejnou sms. Všichni se kolem sebe dívali a dokonce i učitelé zpozorněli. Calle bylo jasné, že se všechny pohledy brzy obrátí k ní, až si majitelé zpráv prohlédnou její fotku.

„To bude dobré,“ snažila se ji uchlácholit Violet, ale moc přesvědčivě nezněla.

Další zapípání patřilo Rosiinému mobilu. Dívky se na ni okamžitě podívaly.

Stálo tam:

 

Slib je slib.

Xoxo sweet B.

 

„To nic,“ řekla, aby je uklidnila a smutně se podívala na Callu.

Zbytek oběda proběhl mlčky. Jen se občas u jejich stolu někdo objevil, aby okomentoval nahou fotku Cally, která statečně dělala, jako by se nic nestalo. Všechny v duchu obdivovaly její sílu. Když některý z kluků začal mluvit o aktech nebo něčem podobném, řekla prostě jen fotomontáž a bylo to.

„Takže dnes u nás,“ připomněla jim Lily, když odcházela na další hodinu. Byla pevně rozhodnutá jim říct všechna svá tajemství a nikdo a nic ji už od toho nemohl odradit i když…

 

Tvůj nevlastní bratr by se asi jen nerad dozvěděl, že někomu říkáš o vaší velké „sourozenecké“ lásce. Nech to na mně. Až bude čas tak se všichni všechno dozví. Dej si pozor! Ty řekneš - a já ublížím…

Xoxo sweet B.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pssst... 3. kapitola:

5. Chensie přispěvatel
01.03.2012 [11:46]

Chensie Emoticon Emoticon Emoticon Je to čím dál lepší. Rozhodně se u čtení skvěle bavím. :o))) B. má božský komplex a rád ovládá životy a kamarádky mají skutečně neotřelá a nápaditá tajemství. Těším se na další kapitolu! :o)

4. Eilonwy přispěvatel
28.02.2012 [16:54]

EilonwySuper!! Ta povídka je báječná. Těším se na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sasanka přispěvatel
28.02.2012 [11:56]

SasankaAle jo, čte se to hezky :) těším se na další díl

2. Attia přispěvatel
27.02.2012 [16:11]

AttiaWow... to je bomba Emoticon Ta B. je šíleně vídrá!!! MOc by mě zajímalo jak to budou řešit a samozřejmě jak to všechno dopadne... vážně skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.02.2012 [7:13]

*Za třemi tečkami se píše mezera.
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem.
NAPŘ.: „Ahoj, rád tě poznávám," _pozdravil mě Petr.
„Ahoj,"_odpověděla jsem.
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Pozor na skloňování mě/mně. (Radek - mě, Radkovi - mně.)
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!