OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Romeo a Julie???-12. kapitola



Romeo a Julie???-12. kapitolaOpravdu STRAŠNĚ moc se omlouvám, že další dílek přidávám až po tak dlouhé době, ale kvůli škole teď vůbec nestíhám a na psaní už mi nezbývá moc času...:( Ale mám tu tedy další kapitolku, kterou chci věnovat hlavně Vám kteří mi ji ještě pořád čtete a baví vás:) (pro Kikinku,Kafi,Mimi,Lucku,Ginu,Luciany, Sisu,Terku,Gagakaci,Dido,Janičku,Alicigreen, Janulika,Jey,Serenu,Lucynqu,LUcik,Lucku:D a koblížka :D:D:)doufám že jsem na nikoho nezapoměla) Budu ráda za každého,kdo i přes mou nezodpovědnost bude číst a komentovat R a J dál:))

(Pro lepší zorientování, v minulém díle jsem skončila tím, že 9. září v úterý a všichni jsou na zkoušce Romea  a Julie a čekají na učitelku.)


Růžová, růžová a zase růžová


Učitelka bohužel přišla co nevidět, táhla před sebou pojízdný věšák, prohýbající se pod mnoha těžkými, vysícími kostými a po chvilce jejího oddechování následoval další proslov.

„Takže…Nejdřív bych prosila aby ke mně přišly hlavní role, což znamená Tom a Lili.“ Povzdychla jsem si a poraženecky si stoupla. Koutkem oka jsem ještě zahlédla jak Sára vzteky zrudla, nejspíš čekala, že si bude moct vybrat první. Ta mě ale musí opravdu hrozně nenávidět, když ji dokážu kvůli takové blbo...pardon hlouposti hned vytočit...Viděla jsem jak učitelka vytahuje asi čtyři šaty a pokládá je přede mě.

„ Tak Lili, vybrala jsem pro tebe čtyři podle mě nejvhodnější, ale výběr z těchhle už nechám na tobě. Myslím, že by se ti měly líbit.“ usmála se na mě a pokynula mi abych přišla blíž a prohlídla si je zblízka.

Ty první byly křiklavě rudé s tříčtvrtními rukávy a opravdu hodně širokou sukní. Na korzetu i na sukni byly přišité bílé perličky takže celkově vypadal kostým dost přeplácaně.

Druhé se mi moc líbili. Byly čistě bílé a jen na korzetu měly z jedné strany šedý potisk nějaké květiny. Byl k nim i krásný závoj takže vypadaly jako svatební- prostě nádherné!

Učitelka nejspíš zpozorovala, jak zaujatě si je prohlížím a upozornila mě:

„Jsou krásné, viď? Bohužel je asi nebudeš moct mít po dobu celého představení, ale jen na scénu s vaší…“ přitom pokynula směrem k Tomovi „…svatbou…“ (!!!)

Ušklíbla jsem se zatímco on se provokativně usmál. (Tak neuvěřitelně mě tím svým úsměvem vytáčel!!) Takže šaty na „svatební“ scénu jsou vybrány… Teď ještě nějaké na normální nošení pro Julii.

Třetí šaty které mi dala k dispozici byly podle mě moc hezké. Nahoře, u výstřihu a ramen byly tmavě modré a postupně světlaly, až byly dole u sukně krásně světle modré. Měly dlouhé, úzké rukávy, hranatý výstřih lemovaný tenkou stříbrnou nití. Sukně nebyla ani úzká, ani široká - prostě tak akorát a úplně dole měla uzoučký rozparek. V předu se korzet vázal složitou šněrovačkou, která ale byla, jako u většiny kostýmů, falešná, neboť byl vzadu stejně skrytý zip, a tak nebylo nutné ji pokaždé složitě vázat. Kostým byl prostý a jednoduchý a v jednoduchosti jak se říká je krása.

Přestože už jsem byla podvědomě rozhodnuta pro třetí šaty, prohlédla jsem si i ty poslední. Střihem a s krátkými rukávy byly celkem pěkné, ale jejich brčálově zelená barva mě okamžitě odradila a tak bylo rozhodnuto.

Učitelka mi dala modré šaty na stranu se slovy:

"Ano, ty ti budou moc slušet..." a já spokojená, že už to mám za sebou, jsem se odebrala zpět do hlediště, a nechala Toma ať si to teď pro změnu užije on. Koutkem oka jsem zahlédla, jak se jeho škodolibý výraz změnil na zděšený, když mu učitelka přinesla jeho „kostým“.V duchu jsem se mu posměšně smála.

Po chvilce přišla (konečně) na řadu Sára a okamžitě se chopila všech zbylých kostýmů na pojízdném věšáku. Ani nečekala na učitelčin pokyn a už se v nim začala přehrabovat jako malá. Občas se nad některými dlouze rozmýšlela, ale některé okamžitě zavrhla (byly to většinou ty jednoduché, na naši princeznu nejspíš moc obyčejné).Ty co se jí nelíbily opovržlivě házela na zem a když se ji učitelka chystala napomenout, zpražila ji Sára nenávistným arogantním pohledem a ona zmlkla. (Myslím, že ani nemusím připomínat, že má Sára  díky svým rodičům obrovskou protekci i mezi učiteli.)

Po neuvěřitelně dlouhé chvíli se konečně pro jedny rozhodla a její pejsci (Nicol a Sandra) začaly nadšeně tleskat a výskat, aby tak podpořily její výběr. Sára se tvářila nadmíru hrdě a spokojeně předala kostým učitelce, která si ho zapsala a odložila stranou. Samozřejmě si mě ještě stačila přeměřit triumfálním (nechápu proč triumfálním, ale když myslí) pohledem. Mě se její šaty vůbec nelíbily, byly křiklavě růžové (!!!), s obrovskou bílou mašlí vzadu a měly snad úplně všude na korzetu bílé perličky.V nich bude Sára určitě jako vždy vypadat jako dokonalá bárbínka ale na to, že má hrát moji chůvu je křiklavě růžová podle mě trochu nevhodná, ale když ona si nedá říct…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Romeo a Julie???-12. kapitola:

5. Kafi přispěvatel
05.12.2010 [16:12]

KafiJuuu... ja mam venovanou povidku a zjistim to az po tak dlouhe dobe Emoticon Dekuju moc Emoticon Tvoje povidka je paradni... skoda ze jsme s tim psanim obe tak nejak sekly... Emoticon Emoticon

4. uuuzaaa přispěvatel
07.01.2010 [15:59]

uuuzaaaděkujuuuEmoticontaky mám v okolí pár takovýchEmoticon

3. Janulik přispěvatel
03.01.2010 [16:03]

JanulikKonečně jsme se dočkala! víš co to bylo za čekání? taková doba! ale stálo to za to... tohle se nedá... ta sára... barbína jak poleno... taky takovoiu znám... EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2.
Smazat | Upravit | 02.01.2010 [22:32]

Velikost perex obrázku má být max 150px na výškuEmoticonEmoticon

1. uuuzaaa přispěvatel
02.01.2010 [14:32]

uuuzaaaopravdu se ještě jednou omlouvám a budu moc ráda když i přesto budete číst povídku dál...Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!