OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Romeo a Julie???-4.kapitola



Romeo a Julie???-4.kapitolaTak konečně jsem dodala další trochu kratší kapitolku...Řekla bych,že je tak trochu zlomová a je tu první náznak,jak bude celý děj pokračovat dál...Snad se bude líbit a prosím o komenty:)

 

4.září-čtvrtek Třetí hodina-dramatika

„Rozdělení rolí ve školním představení se vyvěsí zítra na naši nástěnku."oznámila nám profesorka

„No to mě podrž!" vydechla Lenka

„Taky ti to přijde tak trapný?!"hledala jsem u ní podporu

„Šílíš?Je to děsný!"oddechla jsem si...Naštěstí nejsem jediná zastánkyně ženského pohlaví naší třídy které se to nelíbí.

„Taková pitomost!"ozvalo se za mnou.No jasně...Tom..."Jako kdybysme už tak neměli dost práce!Ještě nějaký blbý divadlo!"

„Si můj člověk!"oznámila jsem a začala si balit věci z lavice abych co nejdřív mohla vypadnout na oběd.

Po poslední hodině ke mně přišly Sára,Sandra a Nicol s triumfálními úsměvy na rtech.A to jsem si myslela,že mě už nic horšího potkat nemůže....

„Jestli si myslíš,nebo spíš doufáš,že budeš hrát Julii,tak se teda šeredně pleteš!" vyjela na mě Sára zatímco její dva poskoci jí stáli každá z jedné strany po boku a „vražedně" se usmívaly.To si fakt myslí,že mě zajímá nějaká trapná školní hra?

„Tak to se neboj.Hrát Julii v takové stupiditě jako je školní představení není zrovna to po čem toužím.." sarkasticky jsem odpověděla.

„No ať je to jak chce.."pokračovala zjevně zaskočená mým negativním přístupem Sára-„Julii budu hrát já a Romea Tom!"

„Jsi si tím tak jistá?" historce,že se Tom ochotně pohrne hrát zamilovaného Romea sem se musela jenom zasmát.

„No jistě"odpověděla se sebejistým úsměvem a pokračovala „Náhodou jsem mluvila s profesorkou a čistě náhodou jsem se jí zmínila o tom,jak silné herecké sklony Tom má.Bude jistě nadšené,že má Romea z krku."

„A Julie už bude hračka...Že Sáro?"doplnila ji Sandra zatímco Nicol jen strojeně přikyvovala na každé slovo,které její přítelkyně vyslovily.

„No samozdřejmě"Sára obdařila své stoupenkyně zářivým,rádoby oslňujícím úsměvem. „A pak-už nebude nic bránit tomu,abych s Tomem konečně začala chodit.Budeme pár na jevišti-i ve skutečnosti...Jak sladké...Nemyslíš?"obrátila se na mě.

Najednou mi zničehonic z hlavy zmizela má,jak mi holky často říkají,nevyčerpatelná slovní zásoba,a já nevěděla co na to říct...Kam se poděly mé obvyklé ostré komentáře?

„No jistě..."procedila jsem nakonec mezi zuby a odešla odtamtud do šaten.V zádech jsem cítila triumfální pohledy a úsměvy Sáry,Sandry a Nicol...Jak ponižující...Byla jsem si jistá,že válka mezi mnou a SNS princess právě začala!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Romeo a Julie???-4.kapitola:

03.06.2009 [18:38]

Lucianymoc pekne tesim se na pokrackoEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!