OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Rozervané srdce - 11. kapitola



Rozervané srdce - 11. kapitolakritika a jiné komentáře potěší ;o)

„Moje Beth." Vyzvedl ji nad sebe do vzduchu a několikrát se otočil kolem dokola. Drobnými pěstičkami bušila do jeho hrudníku. „Blázne, pust mě na zem, motá se mi hlava." Postavil ji. „Už tě nikdy nepustim kotě." Prsty mu zajela do dlouhých vlasů a přitáhla si jeho tvář. Dlouze se mu zadívala do očí. Na rtech se jí vykouzlil poťouchlý usměv. „Co?" zeptal se naprosto zbytečně Cooper. V Bethany se dalo číst jako v otevřené knize, dobře věděl na co myslí...
Napustila vanu plnou vody a přidala do ní relaxační oleje. Po koupelně se linula vůně cedru, santalového dřeva a skořice. Cooper skočil do vany jako první. Voda byla příjemně horká. Cítil jak se jeho ztuhlé svaly začínají uvolňovat, uvelebil se tak, že na Beth nezbyl ani kousek místa, kam by si vlezla. Stoupla si k okraji vany a ruce dala výstražně v bok. „Nechtěl bys ses trochu uskromnit," jen zavrtěl hlavou, zajel pod hladinu a chvilku tam zůstal. „Coope!" okřikla ho. Pod vodou otevřel oči a sledoval ji. Kolem obličeje se mu volně vznášely prameny vlasů. Vypadal trochu jako mimozemšťan a Bethany se neubránila smíchu, když ještě vykulil oči a kolikrát zamrkal. „Jak chceš," přes oči jí přeběhl zákeřný stín. Počkala si dokud se nezačne vynořovat, pak ho chytla za ramena a přidržela ho ještě chvilku pod vodou. Cooper se snažil zapřít nohama, ale díky olejům se mu to nedařilo. Dala mu pár šancí na nádech, a dál se ho snažila udržet pod hladinou. Najednou se přestal vzpírat. Bethany se vyděsila jestli to trochu nepřehnala, ale ve chvíli kdy povolila sevření, jeho ruce vystřelily z vody chytly ji za paže a obratně ji oblečenou hodil do vany. Zůstala v ní sedět napříč, nohy ji visely přes okraj. „Šílenče," plácla dlaní a proud vody ho zasáhl přesně do obličeje. „Tak tys mě chtěla utopit?" po tváři mu přelétl výraz psychopata, Beth se znovu rozesmála. „Myslím, že tohle už nebudeš potřebovat," přetáhl jí přes hlavu úplně mokré tričko a hodil ho do umyvadla. Stále tam seděla zmáčknutá jako sardinka. „Máš pohodlí miláčku?" pohladil ji něžně po vlasech. „Ani ne," odsekla s předstíranou vztahovačností.
Cooper se více posadil a Beth si vlezla před něj. Zády se mu opřela o hrudník a bříško. Cooper jí jemně masíroval ramena a šíji. „Seš pěkně strnulá." „Hmmm," předla téměř jako kočka. „Spokojená?" potutelně se uculoval. Jeho ruce začaly postupovovat po jejím hrudníku dolů. Něžně ukázováčkem zavadil o bradavku a Beth se nahrbila. „Nelíbí?" „To jo, ale hrozně to šimrá." znovu se uvolnila a položila si hlavu na jeho rameno. Něžně ji políbil na téměř zahojenou tvář. „Na kdy plánuješ naši svatbu?" Vzhledem k tomu, že ani jeden z nich neměl žijící příbuzné mohli by se vzít ze dne na den. „Podle informací co máme od Gideona, bude teď ve městě pár měsíců pěkně živo. Valerius se prý rozhodl ještě nějakou dobu strávit ve městě. Rád bych provedl menší čistku a až se to tady uklidní, tak bychom se mohli vzít a jet někam na svatební cestu." V jejích očích se rozhořely plamínky. „Na svatební cestu?" „No jistě, zasloužíme si menší dovolenou." „Nikdy jsem nebyla dál než u hranice tohohle státu." Natočila hlavu ke straně o políbila ho.

Valerius se nakonec rozhodl usadit se ve městě natrvalo a aby toho nebylo málo přijel za ním jeho sadistický kámoš Sorrel se svou šílenou ženou Indigo. Na rozdíl od Valeria, tihle dva nevraždili pro potřebu utišit žízeň, zabíjeli protože je to bavilo. Díky nim ochránci neměli čas na nic. Každou noc museli vyjíždět na hony a likvidovat tu spoušť, co za sebou napáchali. Populace upírů se začala rychle rozrůstat. Takže pokud zrovna lovci nespali obcházeli hřbitovy a řízeni typickým upírským pachem likvidovali ukryté nebo nepřeměněné soupeře.
Sotva se setmělo chodbou se opět rozezněla poplašná siréna, stejně jako předchozí dva dva měsíce. Celý dům už dostal alergii na ten nekonečný červený poplach. Všichni padali únavou, neměli čas ani na rekonvalescenci, takže do bojů vyráželi i ti s menšími zraněními. Bethany líně vylezla z postele. Pod očima se jí rýsovyly nehezké tmavé kruhy. Oblékala se a napůl při tom spala. „Nenávidim je," zasyčela unaveně, když zapínala poslední přesku na neprůstřelné vestě. Cooper stál v plné zbroji vedle ní. „Beth zůstaň tu a odpočiň si," naléhal na ní. „Ne," odpověděla nekompromisně. „Najdu způsob jak je zničit, Sorrela i tu jeho šílenou krávu," její averze a opovržení vůči těm dvěma den ode dne narůstalo. Místo katany si pro tento večer vzala dva extra ostré meče z kalené oceli chlazené ve svěcené vodě. Cooper jí pomohl zašněrovat nákrčník a společně se rozběhli ke garáži.
Ve dveřích narazili na Gideona, který přinášel nejnovější zprávy. „Rozdělili se, jsou na lovu všichni," vyhrkl. „Sakra!" Cooper vztekle nakopl dveře, ty se pod náporem vylomily z pantů a dopadly za zem. „Beth," neříkalo se mu to vůbec snadno. „Dneska povedeš vlastní team. Vem si sebou koho chceš, máš na starosti Indigo. Reefe, pohlídej Valeria, já půjdu po Sorrelovi." Beth se zatajil dech. Starší ještě nikdy nevyrazili do ulic spolu. Jít jenom s jednou skupinou po Sorrelovi se rovnalo sebevraždě. Přesto, že Cooper a Valerius spolu vedli válku už několik let, jejich souboje se dali přirovnat ke sportu, jenže Sorrel se vyžíval v jatkách. „Brácho ty ses naprosto zbláznil!" podotkl Reef. „A co mám podle tebe asi tak dělat? nechat ho vyvraždit půl města jen aby se pobavil? Do svítání ho nějak zabavíme, pak bude muset zalést před sluncem." Beth se mu vrhla kolem krku, v očích jí pálely slzy. „Buď opatrný!" Rychle jí políbil do vlasů, nerad se loučil. „Uvidíme se ráno," snažil se ji i sebe uklidnit. Gideon jim podal podrobnější informace, aby veděli do jakých částí velkoměsta se mají vydat.
Bethany se v doprovodu šest mužů a dvou žen vydala na severovýchod. Zaparkovali po půl hodině jízdy u obchoďáku na samotné hranici města. Vypadalo to tam spíš jako na vesnici. „Rozdělíme se do tří skupin, postupujte opartně, pokud nic nenajdete za hodinu se sejdeme tady. Kdyby něco, bílé světlice máte?" Přikývli. „Ruby, Spiku jdeme." Vydali se do temných nebezpečných uliček. Bethany v ruce svírala jednu bouchačku a druhou rukou zbraň podepírala. Prohledali každou píď tohoto prokletého místa, ale nenašli jedinou stopu, že by tam procházel upír. „Sakra, jak já jí nenávidim."
Po okolí se roznesl výstřel. Oblohu osvítila bílá oslepující záře. „Bethany!" V uličkách se s ozvěnou prohnal výkřik. „Rychle!" zavelela a rozběhli se na místo odkud světlice vylétla. Proběhli kolem starého hřbitova na otevřenou planinu, kterou osvětlovala pouze sněhobílý měsíční svit. Uprostřed kruhu deseti upírů stáli Jack, Kyla a Warren přitisknutí zády k sobě. Beth všechny upíry přejela pohledem. Indigo mezi nimi nenašla. „Ta mrcha!" nadávala v duchu.
Za zády Bethany uslyšela bzučivý vánek. Rychle se otočila, překřížila meče a zvedla je nad hlavu. Než to stačila zaregistrovat zrakem dopadla do překřížení sekera. Pod tak silným úderem se zhoupla v kolenou. „Už jsem se bála, že se dnešního večírku nezúčastníš," zavrčela na upírku a vší silou jí nakopla do břicha. Ta odletěla několik metrů daleko, dopadla pevně na nohy. Během několik vteřin už zase stály proti sobě. Indigo se napřáhla s úmyslem seknout Bethany do ramene. Ta zareagovala velice rychle, takže sekera narazila do meče ve zdvižené ruce. Beth chtěla této situace využít ve svůj prospěch, a zaútočila na sokyni odspodu druhým mečem. Indigo ji chytla za zápěstí. Dostaly se do patové situace. Chvíli si zlostně hleděli do očí. „Je mi jedno jak, je mi jedno co mě to bude stát, ale dneska tě zabiju," zaklonila se a dala upírce hlavičku, ta padla na záda, stále svírala Beth zápěstí, takže jí strhla na sebe a nohama ji odhodila asi deset metrů daleko. Vyšvihla se na ruce, zatímco se Beth v bolesti svíjela na zemi. Tím jak jí Indigo odkopla jí zpřelámala žebra. Beth se vyškrábala na nohy a rychle se stáhla promáčklou vestu, která ji tlačila na zlomeninu. „Koukám, že už sis vybrala místo posledního odpočinku, aspoň tě tví kámoši nebudou muset přenášet daleko, teda za předpokladu, že je necháme žít," histericky se rozchechtala. Beth se s ironickým úsklebkem rozhlídla. Stála uprostřed hřbitova. Několika svižnými kroky se dostala za jeho hranice. „Tak si pro mě poď," zakřičela na soupeřku a vyšla jí naproti.
Indigo se zarazila u ruiny nějakého domku. Na okamžik se přestala soustředit. Bethany se rozpřáhla a oba meče namířila na její krk, každý z jedné strany. Připomínalo to zásek do stromu. Sice upírku zranila, ale hlavu jí neusekla. Indigo v šoku vypustila sekeru, a chytla se za krvácející rány, ještě se nezačaly hojit. „Svěcená voda, ty mrcho!" prskala jako kočka a rozzuřeně přeskočila tu drobnou zídku, která stála mezi nimi a vrhla se Bethany po krku. Opět ji srazila na záda, celou svou vahou padla na ní. Sama se napíchla na soupeřčin meč, ten projel skrz na srkz jejím srdcem. Upíří tělo úplně strnulo. Bethany ji ze sebe odstrčila a jakmile se Indigo dotkla země, vzplála. Beth v šoku vyskočila na nohy. Znovu se pokusila oddělit hlavu od těla, napřáhla se a vyšlo to. V tu chvíli už vedle ní stál Spike. „Beth! Zabila si Starší!" Zvedl ji vysoko do náruče. „Jak si to dokázala?" dožadoval se odpovědi. „To bych taky ráda věděla," nechápala, ja se to stalo. Ostatní upíři při pohledu na spálenou vůdkyni vzali nohy na ramena.
„Musíme pomoci Cooperovi!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozervané srdce - 11. kapitola:

6. Rady
22.06.2009 [0:29]

Je to úplně dokonalý! Zadržuju dech u každý kapitoly a celá se třesu, jak to bude dál... Píšeš naprosto fantasticky. Smekám před tebou a žádám si další dávku, jinak se asi zblázním Emoticon

5. via
21.06.2009 [14:55]

uzaasneeeeee....hajaku daaaaaaaaaaaaaallll

4. Eternity
20.06.2009 [16:01]

Naprosto dokonale!

3. WWewa
20.06.2009 [12:53]

Dokonalost!!!Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 20.06.2009 [12:32]

Úžasné!!EmoticonEmoticon

1. AngelicusDam
20.06.2009 [12:23]

super vybrone EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon a jaka je sikovna Beth

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!