OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » S + L - 4.kapitola



Takže další dílek. Jsem moc ráda, že se vám to líbí, protože je to opravdu netradiční námět:-)

Lilian se zamkla v koupelně. Nikdy, nikdy se nesmí dozvědět kdo je. Byla tolik zklamaná. Vyhrkly jí hořké slzy. Jí samotné si nevšiml. Ani jí nezkoušel hledat. Vždy jí věnoval pohled jen jako studentce. Stačí ale, aby se na scéně ukázala jako Kráska a Severus Snape po ní skočí. Kdyby mu prozradila, že to byla ona, jen by jí odkopl. Nikdy by jí nemiloval jako Lilian Steverdovou.
Ponořila se do vany a vzpomínala. Na jeho ruce a ústa na svém těle. Na to, jak líbal. Když s ním ležela na posteli, měla hrozný strach. Byla panna. Všichni jí vždy strašili, že až to přijde, bude to hrozně bolet. Ale když do ní pronikl, bylo to opojné. Jistě krátká bolest se dostavila, ale ihned byla nahrazena tím krásným pocitem. Pohyboval se v ní jako by byla tou první a poslední. Vášnivě jí vynášel do nebes. Byl neuvěřitelný milenec.   Vzpomínala, jaké to bylo, když se jí dotýkalo jeho štíhlé, svalnaté tělo. Když jí líbal svými plnými rty. A pohled jeho temných očí. Když se mu podívala do očí, dosáhla orgasmu a vykřikla jeho jméno.

Zavrtěla se ve vaně se šťastným úsměvem. Moment... vykřikovala jeho jméno! Zděšeně se posadila. Ne, to přece neměla! On jí neprozradil jak se jmenuje. 
,,Steverdová, ty si blbá. Nekonečně blbá." Nadávala sama sobě. Teď měla ještě větší šance, že jí objeví. Ne, musím se chovat, jako by se nic nestalo! Ale věděla, že vždycky, když se mu podívá do očí, bude v duchu znova a znova prožívat své první opravdové vyvrcholení.


Severus se líně protáhl. Otočil se, aby objal Krásku. Když však nahmátl pouze prázdnou postel, otevřel oči. Na polštáři vedle něj, ležela rudá růže. Jediná připomínka její přítomnosti.
Po celém pokoji se válely jeho věci. Její ale ne. Zmizela bez jediného slůvka! Nerozloučila se, nedohodla další schůzku, nenechala ani vzkaz. Vždyť ani neví, jak se jmenuje! Popadlo ho zoufalství. Jak mu to mohla udělat? Věřil, že jsou si souzeni.
Zavřel oči a přenesl se zpět do minulé noci. Měla dokonalé tělo, krásná ústa, hebkou pokožku... když jí líbal, měl pocit dokonalé souhry. A jejich splynutí bylo to nejlepší, co v životě poznal. On sám měl již pár milenek, ale pouze na ukojení chtíče. Žádnou z nich nemiloval. Až na Krásku. Překvapilo ho, že byla panna. Vypadala tak svůdně a světaznale...ne, rozhodně ne nevinně. Jak prohýbala boky, vycházela mu vstříc, svým touhou ochraptělým hlasem křičela jeho jméno.... Nechal se unášet vzpomínkami...

Najednou se zarazil. Vykřikovala jeho jméno... on jí ho přece neprozradil. Přehrál si ještě jednou celý večer. Ano, byl si jistý, že jí ho neřekl. Takže ho zná... Ale on jí ne. Určitě by nezapomenul na setkání s takovou ženou. Její vlasy, pokožka, vůně...Potřásl hlavou. Pokud se neznají, musela se na něj ptát. Ale, přišel přece on za ní, ne ona za ním. Nechápal už nic. Jedno mu však bylo jasné. Musí jí najít. A to za každou cenu.

Ještě nějakou chvíli se oba věnovali jen svým myšlenkám. Pak Severus zaklepal na dveře Lilian. Byl připraven na snídani. Měl ovšem mizernou náladu. 
,,Dobré ráno, profesore." Špitla Lil, když vyšla ze dveří. Snape na ní vrhnul zamračený pohled. 
,,Můžete mi laskavě vysvětlit, kde jste byla včera večer? Jasně jsem vám oznámil, že vás vyzvednu. A vy jste nebyla ve svém pokoji." Zhlížel na ní shůry jako bůh pomsty. 
,, Já ale...byla jsem tam, pane. Nejspíš jsem byla zrovna v koupelně. Když jste dlouho nešel, šla jsem za vámi. Vy jste tam, ale nebyl a tak jsem dolů sešla sama." Lily se zatvářila nevinně. Dalo jí to dost práce. 
,,A proč jste mě tedy nenašla a neoznámila mi svůj příchod? Máte snad v úmyslu ohrožovat akci, jenž je momentálně naší prioritou?" ,,Ne, já...hledala jsem vás, ale nemohla jsem vás najít." Dál už jí nevěnoval ani slovíčko.
Pořád dělali to samé. Hledali další smrtijedy, hlídali ty známé a vyčkávali. Lily se vlastně nudila. Severus na ní celý den nepromluvil. Přišlo jí, že spíše než smrtijedy hledá jednu ženu s dlouhými černými vlasy a bledou pokožkou. A nebyla daleko od pravdy. Byl jí posedlý. Málem zapomněl na svůj úkol. Po Krásce jako by se však země slehla...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek S + L - 4.kapitola:

5. Eternity
21.04.2009 [14:06]

Je to parada!

4. Rose
18.04.2009 [22:24]

Krása píšeš fakt úžasně moc se těším na pokráčko!!!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

3. RipGirl
18.04.2009 [22:02]

P-á-á-á-n-i je to vážně bomba! EmoticonEmoticon

2. Claireen
18.04.2009 [17:32]

Úžasný...EmoticonEmoticonEmoticon

1. Werí
18.04.2009 [14:15]

Úžasný...další další :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!