OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » S+L - druhá kapitola



Takže druhá kapča...

,, Vítejte, slečno Steverdová, Severusi!" Brumbál jim s úsměvem na tváři pokynul rukou. ,, Dobrý den, profesore!" ,, Albusi!" Snape zavřel dveře a přešel do rohu místnosti. Jeho postoj cosi vyzařoval. Snad to byla nespokojenost, nebo nesouhlas? Zato Lilian otřásalo vzrušení. Teď, teď dostane svůj první úkol. Seděla na krajíčku židle a nedočkavostí se třásla. Netrpělivě čekala až ředitel promluví.
,,V minulém roce jste složila ty nejlepší NKÚ z lektvarů, od doby, kdy do školy chodil profesor Snape. Naše škola vás chce za toto odměnit. Zaplatí vám týdenní pobyt na lektvarové mezinárodní konferenci. Bude se konat přesně za týden v pondělí. A na konferenci vás doprovodí právě Severus." Lily už nic nechápala. Mělo se to přece týkat Řádu. Ne, že by z odměny neměla radost. Té konference se chtěla zúčastnit od doby, kdy se to dozvěděla. Ale... přece jen, čekala úkol. Chtěla být konečně užitečná. To že je ještě školou povinná, jí připadalo jako úplně zbytečné zdržování. ,, Ale pane profesore, já... myslela jsem že jste mě zavolal, kvůli záležitosti týkající se Fénixova Řádu?"

Brumbál se usmál, avšak v tom úsměvu bylo cosi zvláštního. ,, Víte slečno, skutečně je tu něco, co by od vás Řád potřeboval. Na té konferenci bude i spousta přívrženců Pána zla. Ti společně mají za úkol představit světu jakýsi na pohled velmi užitečný a potřebný lektvar. Ve skutečnosti to však bude lektvar nebezpečný a pokud se jim podaří vmanipulovat ho okolí, mohlo by to mít nedozírné následky. Vaším úkolem - pokud ho přijmete - bude, najít tento lektvar a jakýmkoli způsobem ho zneškodnit." Lily se usmála. Konečně pořádná práce jen pro ni. Teda, ještě tam bude Snape, ale... aspoň bude moci zapracovat na svém druhém úkolu - dostat Snapea.

,, Samozřejmě, že to přijímám, pane. Potřebuju se na tu konferenci nějakým způsobem připravit?" ,,Jediné co si můžete připravit jsou společenské šaty, slečno..." Brumbál se nahlas rozesmál. Lilian se s nimi rozloučila a odešla na hodinu bylinkářství.

Celý týden byla jako na trní. O víkendu jí přišla pozvánka na konferenci spolu s letáky a programem týdne. Celý se měl skládat z přednášek, plesů a zábavných programů. Vypadalo to na pořádnou zábavu. A když se bude moci předvést také v jiném světle...hm! Netrpělivě čekala na den odjezdu.

Konečně bylo úterní ráno. Lily si oblékla mudlovské oblečení - jeansy a černé tričko a na ně si natáhla hábit. Cesta měla být dlouhá a oni měli cestovat v kočáře. Vyšla před vstupní bránu a vyhřívala se v podzimních paprscích slunce. Najednou se za ní ozvalo: ,,Slečno, jste připravená na odjezd?" Lily se strašně lekla. ,,Aaaano, profesore." povedlo se jí vykoktat. Ani se nenadála a už seděli v kočáře. Zavládlo rozpačité mlčení. Lily si vytáhla knihu a začala číst.

Severus seděl na proti a díval se z okna. Potají ovšem sledoval Steverdovou. Nepřestávala ho udivovat. Po chvíli jí oslovil: ,,Slečno Steverdová, možná bych vám mohl osvětlit některé stránky našeho pobytu na konferenci." Lilian odtrhla oči od knihy a se zájmem pohlédla na profesora. ,,Jak už vám ředitel vysvětlil, naším úkolem bude odhalit ten nebezpečný lektvar. Až ho objevíme, musíme ukradnout vzorek, který musíme důkladně rozebrat a odhalit jeho složení."

,, A potom?" zeptala se netrpělivě. V celém podniku jí chybělo dobrodružství. ,,Potom musíme umíchat podobný lektvar, s podobnými účinky. A pozměnit jejich recept tak, aby na nic nepřišli."

Jestli jí před tím dobrodružství chybělo, myslela si teď, že se Snape zbláznil. ,,Vážně chcete oklamat smrtijedy, tak, aby na nic nepřišli a aniž byste vzbudil podezření?" Podle toho jak se tvářil, mu ta otázka nejspíš připadala absurdní. ,, Slečno, vy nejspíš zapomínáte, že i já jsem částečným smrtijedem." Ano jeho postavení v řádu znám. Zvěd. Poloviční smrtijed, co hraje na obě strany.A blázen, co riskuje vlastní život. ,, Jistě, omlouvám se. Nejspíš jsem na to opravdu zapomněla."

,, Vystupujeme ve svých skutečných postavách. Jen vy budete mít změněné jméno. Od této chvíle se jmenujete Lilian Tracková. Je to jen malé opatření, pro případ, že by se něco zvrtlo. Takže, já jsem profesor Snape, vy studentka,která vyhrála účast na konferenci za dobré výsledky. Pobyt si užíváme a to pro všechny. I kdyby jste potkala někoho známého, pravdu mu neprozradíte. Jasné?" zeptal se hlasem, ve kterém jasně zaznívala pochybnost. Parchant. ,,Samozřejmně, pane."

------------------------------------------------------------

,, Dobrý den, vítejte na mezinárodní lektvarové konferenci! Jmenuji se Ted a poskytnu vám základní informace. Účelem této akce je spřátelit se s ostatními účastníky a představit si nové lektvary. Proto tady máme takové pravidlo. Všichni si tykáme. Zapomeňte proto teď, že jste profesor a studentka a vrhněte se do víru zábavy. Dnes je seznamovací den. Ve třináct hodin je první přednáška na téma nové a moderní přísady. Povede jí Peter McLovell, který je profesorem na jedné z amerických fakult. A večer v 19:00 se koná maškarní bál. Ale, neprozraďte si navzájem své masky! Odhalovat se budeme o půlnoci!"

Ted vypadal tím nápadem ohromený. Radost mu čišela z obličeje. Severus a Lily se odebrali do svých pokojů, pod jeho vedením. ,,Tak tohle je vaše apartmá. Pokoje máte samozřejmě zvlášť, společný je pouze obývací pokoj." ,, To jsem si oddechl." Prohlásil Severus uštěpačně a kývl hlavou.

,,Uvidíme se později, Tede." Lily se rozloučila o poznání vlídněji a zavřela dveře. Snape právě vcházel do menší z ložnic. Než se za ním zavřeli dveře, zaslechla Lilian jak si mumlá:,,Maškarní ples. Pche..."

Deset minut před přednáškou zaklepal na dveře její ložnice. ,,Slečno, odcházíme." Zjevně zapomněl na TO pravidlo. To však nehodlala nechat jen tak. ,,Moment, SEVERUSI." Když vyšla tvářil se značně kysele. ,,Pro dnešek je váš úkol jednoduchý. Budete se seznamovat s ostatními a pokusíte se odhalit, kteří z nic jsou smrtijedi." ,,Ale pane,já myslela, že je znáte?" Ušklíbl se a odpověděl jí. ,,Znám jen ty, kteří mají nejblíž Pánovi Zla. Ani my se všichni navzájem neznáme. Někteří se ke mně budou veřejně hlásit. Někteří mi naznačí, že nám jde o stejnou věc, ale někteří o sobě nedají vědět nikomu. Jsou tu jako rezerva. A to je vaše poslání. Najít a odhalit rezervu." Lilian jen přikývla a vydali se dolů. Usadili se na židle naskládané do řad. Vedle ní si sedl mladý pohledný mladík. Kdybych nebyla zamilovaná...povzdechla si s úsměvem.

,,Ahoj, já jsem Alex." podal jí ruku. ,,Lilian, ráda tě poznávám." ,,Tak co, jak si se sem dostala?" ,,Vyhrála jsem to jako cenu. Měla jsem nejlepší výsledky z lektvarů od doby, kdy chodil do školy tady profesor." S úšklebkem pohodila hlavou směrem k Severusovi, který strnule zíral před sebe. Lily ovšem bylo jasné, že jí musel slyšet.,,A ty?" Mně lektvary zajímají už odmalička a pocházím ze staré bohaté rodiny. takže nebylo těžké opatřit si účast."

Severus seděl a snažil se soustředit na přednášku. Bylo mu jasné, že je velmi zajímavá. Bohužel ho rušila Steverdová s tím mladíkem. Z nějakého důvodu mu přišel podezřelý. Nejraději by mu dal veritasérum, aby zjistil co je zač. Byl přesvědčený, že je to smrtijed. Doufám, že se s ním baví jen proto, že si myslí to samé. Poslouchat jejich vrkání bylo nemožné. Po chvíli ho nesnesitelně rozbolela hlava. Když se blížil konec, byl rád, že může zmizet nahoru a až do večera nevylézat.

Zrovna se postavil na první schod, když se za ním ozvalo dupání. V zápětí ho dohnala Steverdová. Srovnala s ním krok. Jakmile se za nimi zavřeli dveře apartmá rozčileně vyhrkla: ,,Je to smrtijed!"

,,Na to byste jistě přišla i kdyby jste méně flirtovala, slečno." Lily se na něj zaraženě podívala. Měl v hlase vztek? ,,Jste tu v rámci školy, slečno. A já za vás mám zodpovědnost. Nepotřebuji, aby s vámi byli problémy. Jasné?" ,,Jasné? Ale jistě profesore. Je mi to naprosto jasné!" Vybuchl v ní vztek. Tak on chce, abych odhalila smrtijedy, ale nesmí se mnou být problémy. Ty jeden parchante. Však já ti ukážu.Odešla do svého pokoje a pořádně třískla dveřmi.

Snape unaveně přešel ke krbu a nalil si whisky. Posadil se na pohodlný gauč a zaklonil hlavu. Přemýšlel. Přemýšlel, proč ho proboha tolik vytočilo její flirtování. Ve víru myšlenek nejspíš usnul.

Lily se vykoupala a postavila se před zrcadlo životní velikosti ve své ložnici. Potřebuje se sebou udělat jisté změny, pokud se mají její plány vyvést. Nejdříve se však oblékne. Černá hedvábná dlouhá široká sukně s jedovatě zeleným korzetem, potaženým černou krajkou. Kolem krku černé perly. Vysoké černé rukavičky. Šaty zvýrazňovaly její, teď už štíhlou postavu. Korzet jí vyzvedl prsa. Něco tomu ale chybí. Použila kouzlo, aby zesvětlila svou pokožku. Černá v kombinaci s bledou kůží jsou smrtelnými zbraněmi. Ušklíbla se. Aby dílo bylo hotovo, prodloužila si vlasy, až ji v bohatých kudrnách splývaly po zádech až k pasu. A změnila jejich barvu. Teď byly havraní černě. Usmála se na sebe do zrcadla. Byla spokojená. Pomalu zvedla ruku a nasadila si hedvábnou škrabošku. Dílo bylo dokonáno. Zvedla rudou růži, kterou měla položenou na posteli, malovaný vějíř a odešla.

Severus se probudil se strašnou bolestí hlavy. Vypil si lektvar a odešel se osprchovat. Ve spodkách se postavil před zrcadlo. Ušklíbl se nad jizvou, která se mu táhla po celém hrudníku. Dnes by jí konečně mohl zužitkovat. Oblékl si jak jinak černé uplé kalhoty a hedvábnou košili. Na hrudi nechal pár rozepnutých knoflíků, tak aby ona jizva byla částečně vidět. Hebce umyté vlasy si stáhl stuhou dozadu. Nasadil si škrabošku a sebekriticky se prohlédl. Oblečení od Armaniho zvýrazňovalo jeho štíhlou, ale svalnatou postavu. Dobře, nevypadám zas tak strašně... Ještě naleštěné polobotky a je připraven vyrazit.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek S+L - druhá kapitola:

5. KikaV
15.04.2009 [18:18]

V cukuletu ho tu budete mít dámy:-)

4. Lady.B
13.04.2009 [19:01]

Kdy přibude další díl? EmoticonEmoticon

3. Eshly
12.04.2009 [12:55]

skvělý těšim se na další!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. RipGirl
12.04.2009 [11:25]

Jako promiň ale mně to přijde strašně vtipný! EmoticonEmoticonEmoticon Snape - Don Juan.... jako vážně se těšim na pokračování! EmoticonEmoticonEmoticon

1. Claireen
12.04.2009 [11:20]

Je to skvělý...EmoticonEmoticon Bude pokráčko? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!