OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 20. kapitola



Slunce v žilách - 20. kapitolaA všichni už ví o tom, který zvrácený pár souložil na střeše... Samozřejmě to také každého náležitě pobaví, zatímco Angela, naše mladičká prostitutka, tiše závidí. Také by chtěla sex s tím tajemným upírem, kterého jí její bývalý přihrál, jenže ouvej... Zack je velmi zásadový upír a skrývá tajemství...

2 0 .   k a p i t o l a


Chester

„Di?" zaťukám na dveře od koupelny a po chvíli nakouknu dovnitř. „Je ti zle?" zajímám se. Tenhle průběh těhotenství mě mate. Vždycky odmítala, ale nikdy se jí nezvedal žaludek, nikdy jí nevadila krev... přece není možné, aby... Do hajzlu, to přece nemůžu být možné! Přestanu přemýšlet nad absurdními věcmi a sehnu se k Di.

„Nezvracela jsem, ale je mi špatně," postěžuje si a chytí mě ve dveřích kolem krku.

Zvednu ji do své náruče. Je lehká jako pírko.

Di mi přejede nosem po krku a olízne mi kůži. „Co mi dát pár kapek krve? Zas mi bude líp…“

„Napij se..." Posadím se na vanu a natočím hlavu, aby se do mě mohla zakousnout. Když pod kůží ucítím její špičáky, natisknu se na ni a tlumeně vydechnu. „Do hajzlu, ty mi teda dáváš..." Ta její láska mi sjíždí žilami až do klína a já doslova trpím.

Dostane do sebe pár loků a zahojí mi ráno s velkým úsměvem. „Je možný, že jseš tak majetnický, že jsme na tobě s malým tak moc závislí, že potřebujeme tvůj jed i tvou krev, prostě veškerou lásku, kterou nám můžeš dát?"

„Tak to si můžete vzít, kolik budete potřebovat," oplatím ji úsměv, ale moc dlouho mi nevydrží, když mi plně dojde, co vlastně řekla. „I když... mrzí mě, že vám tím zase ubližuju..." Svraštím čelo.

„Neubližuješ. Teď, když vím, co to způsobuje, si budu dopřávat pravidelnou dávku tvojí krve a krve normální na zředění. Ty bys ze mě mohl pít každej den a ještě mi dopřávat hodně lásky slovně i fyzicky!"

„No, tak pokud to tak moc potřebujete, tak se obětuju moc rád," políbím ji na rty a rukou jí pohladím po podbřišku, abych zase pocítil to známé teplo, ovšem po mé krvi mnohem intenzivnější.

„Moc, moc lásky! Sakra, to tě zabije,“ uchechtne se pobaveně. „Malej bude nejspíš nejdobrosrdečnější a láskyplnější upír na světě!“

„Neboj, jako Nad-upír bude odolný…“ Polechtám ji jazykem na krku. „Navíc dva opravdové upírky už máme, především v případě Charmed… Je potřeba ukázat, že máme i kladné vlastnosti, které můžeme dát dětem.“

Políbí mě na rty a pohladí ve vlasech. „Jo, to souhlasím. A teď mě odnes do ložnice, půjdeme spinkat. Musím nabrat hodně a hodně síly, protože musím trochu přibrat a zvolnit se.“ Hlavu si položí na mé rameno a zašimrá mě vlasy na bradě.

Vezmu ji do náručí a přenesu zpátky do pokoje.

Dvojčata spokojeně spící u nás v posteli nepřenáším. Nechám je ležet vedle Di, která už téměř usíná. Přikryju ji a sednu si do křesla, abych se díval na svou rodinu a po dlouhé době cítil klid. Jako by se ta spokojenost, kterou vyzařuje naše nenarozené dítě, přenesla i na mě.

** ** **

„Všichni záříte, taková ukázková rodinka," škaredí se přátelsky Dick a očima pořád bloudí k Vinnie a Ballovi, kteří se k sobě tulí a potichu spřádají svatební plány.

Desire jim pomáhá, ale moc jistě se netváří.

„Tak nám to přej, Romeo," zazubím se na něj a lípnu Di pusu do vlasů. „Ale je to děs, co? Nejdřív Di, teď Vinnie..." rýpám do něj s dobrou náladou jakou jsem už neměl dlouho. „A co vy dva?" mrknu na Cristoballa a jeho holčičku. „Bude ten sex na oltáři?" zajímám se, protože vím, jak moc tím Dicka popíchnu.

Vinnie se okamžitě schoulí Ballovi do náruče, který se jen dravě ušklíbne. „Nechceme být jako ty, Chazzy… Včera jsme si sexu užili díky vám dvěma všichni dost. Vyjebávat spolu na střeše není zrovna nejlepší způsob, jak na sebe neupozorňovat.“ Mrkne na nás, až moje Maličká zčervená. „My se rozhodli pro ryze romantickou svatbu." Pohladí svou holčičku po vlasech a láskyplně se usměje, zatímco Dick mě probodává mírně naštvaným pohledem a chová svého syna Saniela.

„Tohle bylo rovněž romantické." Nenechám se vyvést z míry a mrknu na Di. „Být tebou bych to nezavrhoval, dokud bych to nevyzkoušel," poradím mu, až se po něm Vinnie nejistě zadívá.

Cristoball jen s úsměvem zavrtí hlavou a jemně ji políbí. „Copak já, ale Mike včera říkal, že se po tom vašem výstupu bojí, že to po něm Mia bude taky chtít," zasměje se.

„Hele, vy jste na zahradě někoho rozcupovali?" Vejde hlavními dveřmi Dexter a prstech jedné ruky svírá Diiny rozervané černé kalhoty, zatímco ve druhé dlani si prohlíží podprsenku.

Cristoball vybuchne smíchy. „To se zeptej tady vrchního jebače!“

Moje maličká se cynicky ušklíbne a zrudne.

„Vole,“ otituluju ho s úsměvem a natáhnu k Dexovi ruku. „Dej to sem."

„Porno na zahradě?!" řekne Dexter a pichlavýma očima si prohlíží mou Šťastnou krev, zatímco její podprsenku stiskne silněji.

„Hovno na zahradě, ale na střeše!" přidá Dick a zuzubí se.

„Ty a Diana?" hlesne a chtivě ji sjede pohledem, až ji přitisknu žárlivě k sobě.

„Vy jste, sakra, takový prasata!"

„My? My snad šukáme na střeše?" Povytáhne obočí Dexter, až zrudnu znovu.

„Ještě vám chybí tohle, ty vole." Sejde ze schodů Mike a mává roztrženými kalhotkami. „Přistálo nám to včera na okně. Fakt díky, Chazzy," zašklebí se na mě a hodí mi zbývající kus Diina prádla na hlavu. „Mie se ten nápad nějak moc zalíbil." Plácne sebou se vzdychnutím do křesla. „Teď abych se bál, že ze mě zbytek akorát mastnej flek pod oknem, ty vole," bručí nespokojeně.

„Rád pomůžu," zazubím se na něj a vytrhnu Dexovi z rukou Diino oblečení.

„Příště řekněte, přiletím se podívat... nebo přidat," zamrká Dex na Di.

„Ty se drž radši zpátky," poradím mu a trochu do něj strčím.

„Kdo si to včera rozdával na střeše domu?“ ozve se hlasitě ze schodů, kde v titěrné sukýnce schází ze schodů, ruku v ruce, Angela a Zachary.

„No, to snad…“ zahučí Di nevrle. „ Sakra, to to ví fakt všichni?"

„Ty se divíš, děláš to na střeše," zubí se Dick a evidentně se baví.

Zavrtím hlavou. „Vy kdybyste nás neměli, tak nemáte co řešit," zasměju se.

„Vy jste to dělali na střeše?" Zadívá se na mě dychtivě Angela. „To mohlo bejt dobrý..." Blýskne očima a zadívá se chtivě směrem k Zackovi

„Se divím, že jste nevěděli, kdo to tam dělá… Měli jste to z první ruky,“ řekne pobaveně Dick.

„My jsme spali..." Protáhne se Angela svůdně.

„Spolu?" uchechtne se Dex.

„Ne, vedle sebe," zašklebí se na něj mladičká prostitutka, zatímco Zack se tváří tajemně.

„To ti tak žeru," směje se Dex.

„Tak to máte dobrý spaní, protože tohle byl fakt hustej řev," zasměje se Cristoball.

„Keci!“ prskne Di a posadí se na pohovku.

„Nebylo mi... úplně dobře," odpoví vyhýbavě Angela a ukáže si na krk, aby Cristoballovi došlo, co by potřebovala.

„Já si všiml, že zmizela flaška," uchechtne se Mike a Angela se na něj drze zašklebí.

Projde kolem něj a plácne ho do čela. „Neměj péči."

Angela

„Chceš hned?" ptá se Ball a těká po ní očima.

Přikývnu a dívám se, jak se k tý nový chová. Je úplně jinej, než když byl se mnou. Ach jo, proč na mě taky nemohl bejt takovej? Bylo to jiný… Možná.

„Za chvilinku jsem zpátky, moje nevěsto." Políbí ji na rty a ona se na něj zamilovaně usměje a obejme namísto něj Desire.

Trhnu hlavou a jdu do knihovny. Vím, že Zachary mě následuje. Je jako můj stín a je se mnou, i když ho neslyším.

„Ty se na to ještě necejtíš?“ Dloubne do něj Ball.

„Nerad bych jí ublížil,“ řekne přemýšlivě a stále si mě prohlíží fialovým nečitelným pohledem. Je hodně odměřenej, když nejsme sami.

„Já jenom... Budeme se s Vinnie brát a mám obavu, že... Prostě po tom obřadu už nebudu schopný ti dávat svůj jed.“

Hrkne ve mně znovu a stisknu si lem sukně. „Budete se brát?" vydechnu překvapeně. „Ale jak... teda, chci říct - proč tak brzo?!" dostanu ze sebe. Kdybych tvrdila, že mě to nerozhodilo, lhala bych. I když mi je se Zackem dobře, prostě mě to zaskočí... Přece jen to je teprve krátká doba...

„Vinnie se chce vdávat a já chci, aby byla šťastná. Vezmeme se příští tejden... Je noc v úplňku. Chtěla by svatbu při slunce a měsíc je jediný slunce, který jí můžu dát..."

Je na něm vidět, jak je zamilovanej, do háje! „Už příští tejden?!" Musím se posadit. Nevím, jestli jsem připravená se ho tak rychle vzdát! „A ty to tak chceš taky? Přece se na tom musíte domluvit oba, ne? Ne, jenom Vinnie..." naléhám na něho, protože chci, aby řekl, že se na to ještě necejtí!

„Angelo, miluju ji, chci ji napořád a třeba ve mně obřad dokáže potlačit tu mojí nestvůru a já ji budu moct milovat bez obav, bez toho, že bych ji snad svou zvráceností a násilností někdy ublížil..."

„Hm... jak myslíš..." zamumlám a zadívám se jinam. Nastavím mu zápěstí, rukávy nemám, mám jen titěrný tričko… Chtěla jsem se líbit Zackovi, i jemu… A jak vidím, zbytečně. Pár Ball a Vinnie tak bude definitivní, požehnanej!

„Chci vědět, že budeš v pořádku... Chci vědět, že o tebe bude postaráno..."

„Bude... To se nemusíš bát..." odpovím, ale nepodívám se na něho. Nemám sílu.

Ball přešlápne a pěstí nešetrně drbne do Zacka, který se na něj poklidně a temně zadívá. „Měl bys to zkusit, kdyby ji to bolelo, můj jed to vyruší..." řekne a Zachary přemýšlivě přikývne.

Oba si pokleknou, Ball po mém levém boku, Zack po pravém.

Dám každému své zápěstí a dívám se, jak se do mě oba zakousnou. Zvrátím hlavu a tiše posténávám. Cítím sympatie, které ke mně chová Zachary a vnímám city, které si kvůli mně udržuje Cristoball. Můj ex se ode mě po chvíli odtáhne a s vyceněnými špičáky pozoruje Zachariáše. Cítím, jak se mi víčka, které přivírám pod příjemnou slabostí, trochu chvějí. Nevím, jestli je to zamilovanost, ale líbí se mi to. Už jen proto, že to ani trochu nebolí. Znovu vzdychnu a trochu sebou cuknu.

„Bolí to?" Ball pozvedne obočí a zahledí se do lila pohledu.

Němě zavrtím hlavou, protože nechci, aby mě od Zacka odtrhl, i když... se trochu bojím, aby odhadl množství.

„To stačí, Zacku… Musíš odhadnout to, abys jí dal do těla dost jedu a přitom jí nesebral hodně krve. Dokud ji tvůj jed ještě nevynáší do nebe, tak to musíš odhadnout sám. Až jí pitím začneš poskytovat rozkoš, přestaneš teprve, když dospěje k orgasmu," řekne, posadí se na roh stolu a protáhne si dlouhé nohy. „Jaký to bylo?“

„Moc hezký," usměju se trochu omámeně a rukou ho pohladím po tváři.

„Nebolelo to? Ani trochu?“ šeptne mi Zachary a stáhne mě obezřetně do svojí náruče.

„Poběžím děcka,“ řekne Ball, zvedne se, mávne nám a ve dveřích si nás ještě prohlédne, než za sebou zavře a nás zalije tma. Ze dveří na nás totiž zasvítil proužek světla, kvůli lidem upíři rozsvěcujou, ale mně nevadí tu sedět se Zackem při měsíčku a tulit se k němu, i když je chladnej.

„Ani trochu," ujistím ho a položím si hlavu na jeho rameno. „Jsem ráda, že už kvůli tomu nebudu muset vyhledávat Cristoballa..."

Věnuje mi široký úsměv, odstrčí mě a zvedne se. „Také jsem rád, že … budeš jen má.“ Blýskne špičáky a v hlase se mu odráží obyčejná upíří majetnost.

Obejmu si kolena a upřu na něj trochu skleslý pohled. Je mi trochu divně z toho, že se bude Cristoball ženit. Tohle je tak nejistý svět. Co když i Zack potká někoho lepšího? Ve vztazích nejsem zrovna ta nejlepší. „Chceš jít na tu svatbu?"

„Zřejmě bychom měli… Všichni počítají s tím, že se tam objevíme. Drží tu při sobě a mně se to líbí. Rád zapadnu do téhle zvláštní společnosti a budu tě mít po boku, pokud mne budeš chtít.“

Přikývnu a povzdychnu si. „Jo, asi bychom měli... Promiň, je... je to takový divný... Trochu... mě to překvapilo..."

„Chápu tě, ztratila jsi lásku, na které ti stále záleželo..." řekne, aniž by ukázal kousek emocí nebo toho, co si skutečně myslí. Je pořád tak … v pohodě a klidnej… Hrozně zásadovej.

„Bereš to tak v klidu? Tak moc, až..." Až se divím, že mě to pití nebolelo, dořeknu v duchu.

„Dokážu se ovládat... Kdybych dal některým negativním emocím průchod, mohl bych ... tě vyděsit nebo ti dokonce ublížit a to bych vážně nerad."

„Takže ti to přece jen vadí?" zajímám se a doufám, že ano.


Zack tiše přikývne a dál sleduje okolí, jako by vnímal něco jiného, než já. Jako by si myslel, že tu někdo je a sleduje nás. On je podivně vnímavej, přímo až děsivě…

Usměju se a natáhnu k němu ruku. Když přijde blíž a chytí mě za prsty, stáhnu ho k sobě dolů, abych ho objala kolem krku a políbila. „Je mi s tebou moc dobře. Už jsem ti to řekla?" zašeptám.

„Ne, neřekla… Obvykle říkáš jenom ošklivé věci, ale tohle ... zní vážně dobře, protože mně je s tebou také krásně jako nikdy v životě." Obejme mě svými pažemi a vdechne mou vůni.

„Neříkám ošklivý věci!" Plácnu ho se zašklebením. „Víš, i když mě to trochu vzalo, tak... už to není takový jako předtím. Stát se to dřív, nejspíš bych už krvácela." Zajedu mu prsty do vlasů a hladím ho. Má krátké vlasy, i když tak o tři čtyři cenťáky delší, než samotnej Ball. Jsou černý, lesklý a hrozně hebký. „Jakou jsem měla krev?"

„Byla plná náklonnosti, takže bych řekl, že ... jsi se mnou opravdu ráda a líbím se ti," vydechne mi do úst a provokativně mi skousne spodní ret. Opatrně, aby mi neublížil. „A co ti pověděl můj jed?"

„Že jsem tam nejlepší a nejúžasnější ze všech a že beze mě už nemůžeš bejt," zasměju se mu do úst a přilepím se na něho, aby nemohl nic namítat.

Hladí mě a líbá. Chutná mi po krvi a rozhodně nešetří doteky a jazykem mi vychází vstříc, ale když mu sjedu k zapínání kalhot, pevně mě chytí za zápěstí a odtáhne se. „Myslíš, že už je to mezi námi takové, aby to nebylo založené pouze na sexu?"

„Já nevím... Ty myslíš, že ne?" Svraštím obočí a kousnu se do rtu, protože už jsem z těch jeho zásad tak zmatená, že sama nepoznám, kdy je to už povoleno a kdy ještě ne.

„Tak až budeš vědět a budeš si tím jistá, rád ti ukážu, co umím..." usměje se na mě jako na malou a vytáhne mě na nohy.

„Ale já přece..." Do háje, že jsem radši neřekla něco jinýho. Všichni to tady dělaj, dokonce na střeše a já si hraju na nejcudnější v domě. Vážně paradox.

„Myslím, že jsme hodně pokročili a já jsem moc rád, že tě to nebolí, takže se jistě brzy dočkáš i toho, že tě uspokojím fyzicky.“ Dýchne mi do rtů.

„Do háje, co ve tvým případě znamená brzo?" vydechnu a kousnu ho do lalůčku, protože ten chtíč potřebuju alespoň nějak ventilovat.

Zack se rozesměje. Chytí mě jemně za ruku, proplete se se mnou prsty, což je zajímavý gesto, protože jsem nikdy neměla potřebu se s někým vodit za ručičku… Otevře dveře a oslepí nás světlo.

Vinnie je zase u Balla.

Dick se mazlí se Sanielem a já s pozvednutým obočím zírám na Dianu, která prská: „Takže ty místo, abys litovala, si to rozdáváš s tímhle vrahem a ještě na střeše, aby vás každý viděl a slyšel?!"

Aha, tak to není Diana, ale Desire… teda, ještě jsem tu šedou myš neviděla takhle v ráži.

Diana stojí naproti ní a náhle jsou si tak děsně podobný! Fakt k nerozeznání, protože obě zatínaj pěsti a protáčí oči. Jen Diana má ve tváři tvrdší, přímo ostrý výraz, takový ironický a cení špičáky, zatímco Desire se tváří poněkud násilně.

Chazzy stojí opodál. Úzké kalhoty má nízko na bocích. Sleduje je ostražitým pohledem temných očí a ta černá aura kolem něj zvráceně tepe, je přímo hmatatelná.

Furt nechápu, jak tyhle dvě malý jeptišky dokázaly urvat nejhezčí chlapy v baráku. Jedna mýho Dickyho a druhá Chestera, což je výstavní kus a mít ho, šukám s ním od rána do večera. Pohledem sjedu na Balla. Ale dala bych všechno, aby Cristoball zase věnoval moje doteky jen mně… Tu rozdavačnou povahu v sobě už asi nezměním.

„Čeho mám, sakra, jako litovat?!“

„Toho, že žiješ s vrahem našich rodičů! A čekáš s ním dítě! Další! Maminka…“ začne Desire a Diana ji rázně zarazí.

„Maminku do toho nepleť!“

„Jistě, protože ona už nežije. Zabil ji!“ Rozhodí šedá myš ruce a nenávistně se zadívá na svoje dvojče.

„Sakra, Desire!“ zavrčí Diana a chytí ji pod krkem, zatímco Desire jí dá bez varování silnou ránu do obličeje, až Diana usykne, zakolíbá se a pustí ji.

Vlastně jsem to čekala. Když se Diana vrhla po mně, taky jí stačilo pár facek. Sama se bránit neuměla. Jenom nahání hrůzu, ale na nic se nevzmůže.

Diana se stáhne, ale Desire se o krok přiblíží a začne do ní bušit hlava nehlava… Z Chesterovo maličký sálá zoufalost, cynismus a vztek, zatímco Desire dává najevo holou nenávist. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 20. kapitola:

2. agi
13.08.2012 [20:58]

super kapitolka. mě osobně se líbí dvojice Ang a Zach. Emoticon

1. daniella přispěvatel
10.08.2012 [21:29]

daniellaTy kapitoly jsou fakt zajímavé , ale přece jen bych byla ráda za celou kapcu a Angelou . Vy ji asi moc nemusíte ale já ji se zackem fandím Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!