OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 22. kapitola



Slunce v žilách - 22. kapitolaCristoball se bojí použít svou vlastnost, aby se podíval Desire do hlavy. Bojí se oprávněně, protože tu nebohou šedou myšku skutečně někdo ovládá a proto se chová jako smyslů zbavená...

22. kapitola


Chester

Jakmile cítím, že se probírá, okamžitě jí ke rtům přitisknu své prořízlé zápěstí. Svou vůní i chutí ji donutím, aby hltavě pila.

Odtáhne se ode mě a já jí podám sklenku s lidskou krví. Hluboce se napije. „Mojí ségře řachlo v kebuli.“

„Vypadá to tak…" vzdychnu, když se ozve zaťukání na dveře.

„Můžu?" Dick stojí ve dveřích a nejistě se usmívá, zatímco z něj opadává ten frajerský šarm a nahrazuje ho starostlivost.

„Jestli jsi sám, tak ano,“ řeknu chladně.

„Mně je to líto…“ Dívá se na nás oba provinile a zavírá za sebou dveře. „Vůbec netuším, co se to s ní děje…“

„Je jetá,“ odfrkne Di a dá si ruce pod hlavu.

Zpytavě se zadívám na našeho blonďatého Romea, který si prsty rozčesává vlasy. „Jaká je, když je s tebou?“

„Normální. Má výkyvy pouze, když vidí tebe nebo Chestera… To se prostě neudrží.“ Pokrčí bezmocně rameny a hlava mu mírně klesne. „Má tě ráda, Di.“ Pronikavýma modrýma očima se zadívá na mou maličkou.

„Jo, přesně takhle se vyjadřuje láska!“ Srčí ironií.

„Ať se jí Cristoball pokusí dostat do hlavy," řeknu přemýšlivě a hladím Di po podbřišku, ze kterého teď vyzařuje spokojenost. „Nebo na ni zkus čtení myšlenek. Nejspíš to umí každý upír, protože když to umí Dexter, musí to umět už každý," ušklíbnu se.

„Dex jen obrátil Diin dar proti ní. Neumí to.“

„Dicku, to není moje schopnost. Je to Chazzyho dar ke kontrole zlobivý ovečky,“ prskne Di nenadšeně.

„Tak povolej Balla, ať jí vleze do hlavy. Jiná možnost asi není,“ povzdychnu si a zadívám se na Di, která je stále tak hubená. Nevypadá na to, že čeká naše dítě, spíš je nezdravá. „Nejlépe hned!“ dodám. „Není nač čekat. Nehodlám to stále řešit,“ řeknu nekompromisně, protože se o Diino zdraví bojím.

„Ptal jsem se ho a on... řekl, že už to dělat nemůže. Nechce v sobě podporovat tu upíří stránku, aby se pak neurval ze řetězu a neublížil Vinnie..."

„Proboha!" zavrčím a zvednu oči v sloup. „Jdu si s ním promluvit. Už mě to tady začíná zase pěkně srát!" syknu a sejdu po schodech dolů do obýváku, kde ještě pořád Ball sedí s Vinnie. „Cristoballe, potřeboval bych s tebou mluvit o Desire. Je možné, že Desire ovládá někdo stejně, jako ovládal Vinnie. A jestli jí nechceme někde držet v poutech, musíš nám pomoct."

„Fakt bych rád, ale…“ Uhne pohledem a zavrtí hlavou, zatímco svou holčičku hladí po vlasech.

„Tuhle odpověď neberu. Hele, jestli to neuděláš, tak je možné, že se na vaší svatbě stane přesně to, co se stalo na naší." Sjedu pohledem po Vinnie, aby si vzpomněl, jak chtěla oddělat Dicka. „A nemusí to být jenom na svatbě, ale kdykoliv. Tak moc ti to neublíží. Není to žádné týrání!"

„Do prdele, nenuť mě! Nemůžu to používat! Nedokážu se potom vymanit z toho upířího chtíče!“ vyjede po mně a borůvkové oči mu ztmavnou k nepoznání, zatímco tuším, že by vybuchl víc, ale drží se kvůli Vinnie.

„Do hajzlu, tak se potom vybij na nějakém zvířeti!" syknu vztekle.

Ball se po mně temně podívá a s něžným úsměvem se otočí k Vinnie. „Holčičko, počkala bys třeba s Angelou? Musím Desire pomoct, za chvilinku se vrátím..." Políbí ji na čelo a vstane, zatímco ji Angela, sedící ve druhém křesle a pozorující nás se Zackem, přivine k sobě.

Ball mě pevně chytí za krk a mírně mi zaryje drápy do kůže. „Do prdele, ty mě nechápeš! Povolej Dicka, Mikea, Zacka... Už jsem to zkoušel a dopadlo to hodně špatně, takže mě budete muset přivést zpátky k rozumu, protože ze mě zase bude prvoplánovej upír a po tom fakt netoužím!"

"Rád pomůžu," hlesne obezřetně Zack a postaví se k nám.

„Fajn, ale tohle už nedělej!" zavrčím zlostně a srazím mu tu ruku dolů. „Dojdu pro Dicka a Mikea, pak půjdeme k Desire," oznámím jim a vrátím se k nám do ložnice. „Tak můžeme jít, Cristoball nám pomůže," podívám se na Dicka, který pevně zavře oči a těžce polkne. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!