OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 49. kapitola



Slunce v žilách - 49. kapitolaAngela ví, jak rozjet loučení se svobodou. Večírek bude tak smyslný a plný erotiky, až to někteří nemusí zvládnout s čistou hlavou. Především, když provokativní Angela ukáže, že je opět sama sebou...
Na večírku je samá lepší společnost: Nad-upír Chester (poučený děvkař a milovník dívek kolem zákona); andělský Dick, jehož přítelkyně asi jako prostitutka bez práce; Mike, což je případ sám o sobě; hrdý tatínek Ball a tajemný Zack...

Angela

Tatínek Ballů se chytí za hlavu a zoufale se rozhlídne po knihovně, kterou Mike předělal v místnost plnou chlastu a erotických obrázků, který vystavil všude. Kamkoliv padne oko, špulí zadek nějaká pěkná holka. „Kurva, Mikeu... Já přece žádnou rozlučku nechtěl!" zaúpí a plochou dlaně si přejíždí přes několika milimetrového ježka. Borůvkové oči se nešťastně proplétají mezi zadky, kozama a smyslně roztaženýma nohama. Pak sjede na stůl, kde je ve dvou řadách poskládaný alkohol, jako by tu chtěli chlastat nějakých čtrnáct dní a ne jednu noc. Mike nezapomněl na nic. Hraje tu hudba. Na stole je krev i lidský jídlo, který vypadá lákavě a hlavně voní, nachází si cestičku mezi intenzivními odéry upírů.

„Ty vole, nebul.“ Mike ho bouchne pěstí do ramene a rozhlídne se spokojeně po tý sodomě gomoře. „Chtěl jsem pozvat i nějaký striptérky, ale vy byste je sežrali." Zasměje se tomu jako vtipu a Cristoball bezmocně padne do křesla a tupě si povzdychne.

„Tady je někdo nadrženej jako puberťák," zasměju se, zatímco si opřená o rám dveří prohlížím místo konání.

„Ty vole, hele, ty cácorko, padej jinam. Ty tu nemáš co dělat," zaksichtí se na mě Mike a snaží se mě vypakovat, i když mi neujde, že mě pohledem sjede od hlavy až k patě. Nadrženej, ušklíbnu se v duchu, ale vlastně by mě namíchlo, kdyby si nikdo mýho oblečení nevšiml. Krátká černá minisukně, pod kterou jsem si schválně vzala černý podvazky a silonky se švem ve stejné barvě, vyloženě lákají k tomu, aby se každý podíval. Černý vršek se zavazováním za krkem mám samozřejmě bez podprsenky a boty na vysokém podpatku jsou jako dělaný na striptýz.

„S holkama bude nuda, maj tam děti a navíc..." odmlčím se, protože se mi nechce mluvit o naši snědý krásce, která se toho bude zúčastňovat taky. Nemám na ni náladu, mám chuť zlobit a trochu provokovat. Trochu popustit uzdu staré Angele. Dokonce jsem si udělala i takový make-up. Černé oči a rudou rtěnku. Zachary mě takhle nezná. Je na čase, aby měl tu čest. V duchu se ušklíbnu a vrátím se zpátky do reality. „Mohla bych vám to tu oživit," olíznu si rty a sjedu pohledem na Cristoballa, který se stále ještě tváří jako morous. „Do háje, je to tvoje rozlučka, tak se trochu bav. Zatím to vypadá, jak kdybys měl jít na pohřeb," vysměju se mu.

Cosi zavrčí a uhne pohledem. Nalije si v tichosti dalšího panáka, když mě Mike vyvede k tanci a začne se o mě otírat a točit se mnou.

Pohledem sjedu na Zacka, který stojí autoritativně v rohu. Ruce založené za zády, jemně se opírá o zeď a pohlíží na mě intenzivníma fialovýma očima. Fyzicky cítím jeho pohled! Tváří se všelijak, takže nedokážu určit, co si myslí a popravdě je mi to tak nějak jedno. Proč bych si nemohla trochu užít?

Chester se škodolibě usmívá a lije do sebe vodku, stejně jako Ball, ale na rozdíl od něj se taky podívá a má náladu dělat rošťárny, když se na něj zakřením.

Dick mě překvapí. Ten sexy anděl s blond hárem se k nám přidá po pár chvílích a předává si mě s Mikeem, zatímco se na mě sice nelepí jako Mike, ale není pozadu v tom točení a dotecích.

Hudba je živelná, takže se díky mně a alkoholu večírek začíná rozjíždět a nabírá na obrátkách. Jakmile zmizí třetí láhev ze stolu, přidává se k nám i Chester. Jediní, kdo zůstávají mimo, je zamračený nevrlý Ball a chladně se tvářící Zack.

Je s nima vážně psina. Pod vlivem alkoholu jsou všichni dost přítulní a já za chvíli ztrácím přehled o tom, kdo mě zrovna kde drží. Jelikož mě přitom zpočátku nevinným tanci dost vehementně nalívají taky, za chvíli už se v jednom kuse chichotám, zatímco si mě ti tři navzájem půjčují a já je dráždím vlnícími se boky, hladím je po těle a občas, jako by náhodou, dlaněmi sjedu až k jejich slabinám. Když se potom dostanu k Chazzovi, prsty mu zajedu do vlasů, tělem se mu otírám o to jeho, tak krásně ledové, a kdyby mě po chvíli s křivým úsměvem nestrčil do náruče Mikeovi, už bych ho začala líbat. Takhle na něj pouze vypláznu jazyk a začnu blbnout s Mikeem, který má nějak moc napilno dostávat se mi rukama pod sukni a hladit mě po zadku.

„Buď hodnej…“ zavrčím mu do rtů, když si koutkem oka všimnu Cristoballa, který pořád ještě sedí na pohovce a nějak se nezúčastňuje. Vytrhnu se nadrženýmu Mikeovi a koketní chůzí dojdu až k našemu oslavenci, abych se mu potom rukama opřela o kolena, která má značně od sebe. „Ty se nebavíš? Co jsi pořád tak zaraženej. Máš přece poslední možnost si něco beztrestně užít,“ zazubím se na něj a otočím se k němu zády, abych se mu dostala mezi nohy a zadkem se mu začala otírat o kalhoty. „No tak, Balle, ukaž nám trochu z toho pravýho Cristoballa,“ zašeptám mu do ucha, když se na něho namáčknu. „Zatančím vám potom na stole,“ blýsknu očima a pak mu sjedu k pootevřeným rtům, a čekám, co udělá. Je to celkem paradox, ale nejmíň ze všech si všímám Zacharyho. Možná proto, že chci zapomenout na to, co se stalo v ložnici, možná proto, abych zjistila, co všechno mi dovolí a donutila ho trochu žárlit. Lákám mě to k němu, ale místo toho, abych k němu šla, tak civím Cristobalovi do očí a čekám na jeho reakci.

Cristoball se ušklíbne a tmavě modré oči mu ještě potemní. „Angelo…“ zavrtí hlavou a odtáhne mě za paže od sebe.

Jen se na něj uculím, vyskočím na stůl a začnu se vlnit a svlékat ze sebe titěrné prádélko.

Líbí se mi, jak na mě všichni civí. Podle Mikeovo výkřiků je vidět, že ten je z toho paf a chce víc. Je bezva, že upíra nikdy nenechá moje tělo na pokoji… Dokonce i Ball se dívá, i když má hlavu stranou a spíš šilhá. Jediný, kdo má hlavu stranou směrem k oknu, je Dick. Ten se fakt nezapře… Puritán! Za to Chester… To musí být sexuální zvíře, když mi dojde, jakými pohledy mě sjíždí.

Stáhnu ze sebe sukni, zatímco se předkláním a dávám jim tak možnost vidět mi až kamsi, abych si po tom rozvázala vršek a stejně jako spodek ho odhodila Cristoballovi na hlavu. Zašklebím se na něho a dál se na tom stole vlním, hladím se po těle a dráždím si prsa, až se v duchu musím smát tomu, jak na mě někteří z nich dívají. Chlapům vážně stačí málo.

„Dej dolů i ten zbytek!" křikne Mike a já se snad poprvé za tu dobu zadívám na Zacka.

„To nemůžu, mám tam cucfleky," ušklíbnu se a dál ho probodávám pohledem.

„Ty vole, tím spíš," zasměje se ten nadrženec a já se znovu mrknu na Zacharyho. Ale když nic neříká, pokrčím rameny a shodím ze sebe i to málo, co zbývá, abych jim potom v celé kráse ukázala nafialovělé flíčky, které mám hlavně v oblasti podbřišku a slabin.

Zack se ve vteřině spěšně sebere a vyskočí oknem, jako bych ho urazila.

Ball se ušklíbne a zavrtí hlavou. Už se na mě ani nepodívá.

Mike je samozřejmě zvrhlej a okukuje mě, zatímco Chester se taky rád podívá a tentokrát neodolá ani Dick.

„Sakra, báječná rozlučka, fakt!" prskne kdosi u dveří a já rozeznám Dianu s Dexem. Ona sice nemůže vidět, co se tady děje, ale asi si to našla v Dickovo myšlenkách…

To je teda průser… 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 49. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!