OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 52. kapitola



Slunce v žilách - 52. kapitolaSvatební zvony zní. Pedofilní Cristoball si bere za ženu svou malou holčičku. Skutečně se mu podaří mít ji doživotně pro sebe? Je to z pohledu Angely, protože ta přece jen byla "Ballova" první láska.

Angela

S námahou se nasoukám do šatů s odhalenými zády, které mi na tuhle příležitost Zack přinesl, trochu se nalíčím, vyčešu si vlasy a mám dost. Moc to neřeším. Spíš než o přitažlivý vzhled mi jde o to, abych zakryla bledost a kruhy pod očima. Ostatní mi je tak nějak někde... Teda chci se o tom pokusit přesvědčit, ale když dojdu ke schodům a uvidím dole Zacka, dojde mi, že ty moje pokusy selhávají. Vidím, že jdu poslední a je mi to jedno. Snažím se na něho nedívat, ale stejně se neubráním hodnotícímu pohledu, kdy musím uznat, že mu to moc sluší... Nevím, kde strávil celou noc a část dneška, ale podle toho, jak se vybavuje s Samanthnou, nemusím dlouho hádat.

Ball už stojí u obřadního oltáře a významně si všechny prohlíží.

Desire stojí úplně vpředu vedle Dicka a je ztracená v záři svíček a vůni kytek, zatímco mně to moc neříká. Jsem ráda, že stojím rovně.

Diana je na druhé straně, ledabyle opřená o Chestera a ironicky se rozhlíží kolem, i když je slepá jako patrona. Její manžel se mírně mračí, i když se snaží tvářit uvolněně. Jako by ho něco žralo.

Mia a Mike jsou zářným příkladem hltavosti. Jsou obřadem nadšení natolik, že Mike nespustí ruce z jejího pozadí. Mia pomáhala s výzdobou a je vidět, jak si ji prohlíží a je na sebe řádně hrdá, zatímco se tiskne Mikeovi co chvíli zadkem do klína přímo provokativně. Tyhle dva se prostě nezapřou. Pár k pohledání.

Nejistě se postavím kousek od Zacka, který je tím taky pohlcenej. Má u sebe Samanthu a je na něm vidět, že ho to celé tak nějak uspokojuje. Očima přelétává svíčky, květiny, které jsou položené na oltáři i lidi, jako by se nemohl nabažit společnosti, zatímco si špitá se Samanthou.

Podle všeho jsem jediná, kdo se přiblble neusmívá jako ostatní. Vlastně ne, ještě Chester, ale ten je teď už spíše jen zamyšlený. Přejedu pohledem všechny spokojený dvojice a je mi ještě hůř. Když se potom na scéně objeví Vinnie a já si všimnu, jak se Cristoballovi rozzáří oči, mám chuť utéct. Dívá se na ni, jako by byla ta jediná na světě. Je opravdu přesvědčený o tom, co tady dělá. Krotký jako beránek. Nedokážu si představit, že by jí někdy ublížil. Dokonce ani tak nevědomky, jako mně Zack. Jakmile si na to vzpomenu, trhnu sebou. Je možný, že je to mnou? Že mají takovou tedenci se chovat, i kdyby podvědomě proto, co jsem dělala? Pro to, jak vypadám? Zatímco Vinnie bude vypadat jako to nejnevinnější stvoření i po třech dětech?

Nespouští z ní oči a ta láska z něj vyzařuje i přes jeho hrubou vyzáž. Má na sobě dokonce i oblek. Sako mu dokonale sedí a dělá mu to ještě širší ramena. Je krásný… Borůvkově temný oči se mu blýskají ve světle svíček a měsíce, kterej není v úplňku, protože už nikdo nechce být Nad-upír jako Chester.

Dívá se na ni, zcela okouzlený, jako by ji viděl poprvé. Jako by si fakt uvědomoval, že ona je ta pravá a já byla jen laciná náhražka. Usmívá se a skoro to nevypadá ani výhružně. Dick se postaví vedle Vinnie a jako bratr ji doprovodí uličkou k Ballovi.

Ona má krásný bílý šaty s odhalenými zády. Vybírala jsem je s ní a musím uznat, že jí hrozně sluší. Závidím jí to. Ona je šťastná a dokázala z Balla udělat někoho úplně jinýho. Zatímco se mnou byl mlátička, s ní je jako beránek…

Dick jde za svědka Ballovi a Desire zas Vinnie, takže když Mike pronese mužným vážným hlasem: „Obřad začíná…“ Na jeho počest si Dick lehce prořízne zápěstí a nechá pár kapek kápnout na udržovaný trávník. Desire to dělat nemusí, ona je člověk.

„Lidé a upíři, sešli jsme se tu, abychom uzavřeli vzácný svazek mezi upírem a člověkem. Svazek plný lásky, porozumění a štěstí, který bude trvat na věky. V lásce máte stejná práva i povinnosti. Spolu s tímto obřadem skládáte slib, že se k tomu druhému budete chovat vždy s úctou. Budete myslet na jeho potřeby a touhy. Budete se vždy věrně milovat a těšit se z nesmrtelného času, který spolu budete s dílet."

Ball je jako sluníčko na hnoji. Z ksichtu mu ten úsměv nesmaže nikdo nejspíš ještě hodně dlouho. Bez přestání se dívá Vinnie do těch jejích zelenomodrých očí a je v nich naprosto ztracený. Zamilovaný upír…

Když Mike pokračuje v přeříkávání slavnostního proslovu, přešlápnu na místě a zadívám se do země, protože to na mě působí víc, než bych chtěla. Je možný, že jsem tam místo ní mohla stát já? Hloupost. Já tohle přece nechtěla. Ale někdy v budoucnu... Je to vážně šílený, co všechno si slibují a myslí to vážně. Jsou tím tak jisti. Jisti tím, co cítí k tomu druhýmu. Zvláštní. Pro mě trochu nepochopitelný, ale... spíš v tom smyslu, že jim to do jistý míry asi závidím.

„Cristoballe Carere, uznáváš Vinnie Seraphovou za svou právoplatnou manželku? Budeš ji věčně milovat, ctít a opatrovat, aniž bys jí ublížil? Nikdy ji nevystavíš nebezpečí a budeš s ní v dobrém i zlém?“

„Ano.“ To jedno slovo řekne tak odhodlaně, až mě to zabolí. Se vší jistotou a vážností… On si je stoprocentně jistý a ta jistota vyznívá tak hlastiě a mohutně, ačkoliv ji říká normálním hlasem, jako by mě smetla tlaková vlna.

„Vinne Seraphová, uznáváš Cristoballa Carera za svého právoplatného manžela? Budeš ho věčně milovat, ctít a opatrovat, aniž bys ho nechala, aby ti ublížil? Nikdy ho nevystavíš nebezpečí a budeš s ním v dobrém i zlém?“

„Ano," odpoví Vinnie nedočkavě a tak zamilovaně se na něho podívá, že znovu uhnu pohledem, protože cítím, že se mi do očí tlačí slzy. Když si vymění prstýnky a dají první novomanželský polibek, přeju si už jen jediný - zalízt do postele a prospast alespoň tři dny. Není mi dobře a to poslední, na co mám náladu, je hostina a všeobecné radování, přání štěstí a v neposlední řadě sledování zamilovanosti, která tady momentálně prýští ze všech stran.

Ball k sobě svou novomanželku šťastně tiskne a já slyším až do zadních řad jeho slova. „Hrozně tě miluju, holčičko moje…“ Uchopí ji jemně do náruče jako poklad a přenáší ji přes práh domu, který je v posledních dnech pro mě jako noční můra.

Jakmile jsou v domě, všichni se hrnou gratulovat.

Vinnie září široko daleko neskutečným štěstím a nadšeně přijímá všechny gratulace do toho nejšťastnějšího života, který na rozdíl ode mě může jí přímo Ball nabídnout. A ona mu věří. Vybrala si ho stejně jako on ji. Rozhodla se po tak krátký době a nevypadá to, že by jednou měla litovat, protože ona už ho zkrotila a ze lva je mazlivý kotě, zatímco já ho zkrotit nedokázala. Ve tváři má uzardění a sluší jí to… Všem to sluší, jen já si připadám jako vycpaná.

„Buď na mou sestřičku hodný nebo…“ Dick blýskne zuby a pevně Balla obejme. „Jsem rád, že je v dobrých rukou, kamaráde.“ Je plný nostalgie a mně dochází, že vlastně Cristoballa zná už dlouho. Sice jako člověka, když s ním lovil, ale zná. A o Vinnie si dvacet let myslel, že už neexistuje.

„Díky, Dicku. Jsi jako můj brácha. Bude šťastná, udělám pro to všechno.“

Dick postupuje k Vinnie a nedokáže zastřít tu dojemnou chvíli, když k Ballovi přistupuje Mike. Případ sám o sobě. „Ty vole, tak už jseš v chomoutu!“ pronese vážně a zatváří se, jako by ho bolely zuby. „Balle, vždycky jsem ti říkal – mysli strategicky!“ Sjede na jeho vyvolenou kupodivu normálním pohledem bez oplzlostí. „A vidím, že ses poučil. Máš krásnou a hodnou ženu. Buď na ni hodně milej, ty vole, ať tě nemusím probodnout kůlem.“ Sevře ho v medvědím objetí, i když je o hlavu menší.

„Fajn manželství, novodobej tatínku,“ uchechtne se ironicky Di a tápavě hledí někam úplně mimo, než na novomanžela. „Pevný nervy, hodně lásky a spoustu času strávenýho mezi hračkama.“

„Di…“ Ball pobaveně pokývá hlavou a lehce ji pohladí po vlasech, protože dotknout se jí kvůli tomu děcku, co nosí pod srdcem, nemůže. Cizí doteky jí prej bolí nebo co. Kdo ví, jak to je a jak moc si vymejšlí.

 Je to divný, stojím v řadě jako při nákupu a čekám, až budu moct Cristoballovi něco popřát a v tu chvíli ani nevím, co říct. Poslouchám, jak mu Chester přeje pevné nervy, co nejmíň konfliktů a se zašklebením kupu dětí, zatímco já zírám na Cristoballa, kterýmu to v obleku moc sluší, a když k němu přistoupím a zadívám se mu do těch borůvkových očích otevřu pusu a... „Vybral sis správně. Moc ti to přeju," dostanu ze sebe mírně přiškrceným hlasem a vtisknu mu krátký polibek na tvář.

„Jo, já vím. Dík, Ang…“ Usměje se a přejde mě jako širý lány. Už jsem jen minulost, nevítaná minulost. Jako by mezi námi snad nikdy nic neexistovalo.

„Hodně štěstí a blaženosti a…“ Po mně jde Zack a toho ani neposlouchám.

Stojím stranou a objímám se. Ta jeho odpověď mi ještě dlouho potom zní v uších. Jo, já vím... Hm, on z toho všeho vyšel jako vítěz. Za to já si některý šrámy budu lízat ještě dlouho. Oslavu ani skoro nevnímám. Sedím u slavnostně prostřeného stolu, zaháním opici další skleničkou vodky a tak nějak ani nevím, o čem se všichni baví. V hlavě mi hučí jako v úlu a já opět myslím akorát na to, jak bych se nejradši zahrabala do peřin. Zack sedící vedle mě se živě baví se Samanthou a moje nechuť k veškerýmu tomuhle divadlo roste. Jako by se všechno rozpadalo a já to neuměla znovu složit…

*** *** ***

Ball s Vinnie už stojí na zahradě a na obou je vidět ta nedočkavost. Budou mít svatební noc v tom žlutým domě, kam já ještě nestrčila ani nos.

Byla tam jen Diana, Chester, Dick a Zack. Diana řekla, že je to peklo. Dick, že nemá rád barvy a Zack pokrčil rameny a pověděl mi, že je vskutku zvláštní, jaká místa upíři obývají. A tím moje dotazy na žlutej dům vzaly za svý. Raději.

Vinnie je chytí za krk jako víla, velmi křehce a dětsky, zatímco ji vyzvedne do své náruče, jako by byla peříčko. „Neboj se, lásko.“ Nosem se jí její manžel otře o tvář. „Za chvíli budeme mít dům jen sami pro sebe.“ Z jeho hlasu vyznívá touha a láska.

Vinnie se mu důvěřivě dívá do očí.

„Nezapomeň hodit kytku!“ jásá Mia, naše modelka s rudými vlasy a tělem bohyně, jak o ní pěje vždycky ódy nadrženej Mike.

Když Vinnie hází kytku, moc to nesleduju. Jsem u svých myšlenek, takže mě hrozně vyleká a vyplaší, když mi padne do náruče.

„Jsi na řadě," usměje se na mě radostně Vinnie, zatímco já nechápavě zírám na puget, nevinných bílých květů,  který se nějakým nedopatřením dostal do mých rukou.

„Je to jen pověra..." namítnu a pokusím se svůj názor podpořit poušklíbnutím, ale moc jistě nevyzní. Zacharyho pohledu si záměrně vyhnu a dám kytky do vázy hned, jak vejdu zpátky do domu. Ani nečekám na jejich dorozloučení. Prostě musím vypadnout. Ty kytky beru jako zlo. Mám pocit, že se mi celá ta situace vysmívá, než aby snad něco naznačovala…

*** *** ***

Vinnie

Tisknu se k Ballůovi a vnímám ten chladný vzduch, jeho pevné studené tělo a objímající silné paže, kterými mě k sobě poutá.

„Už tam budeme…“ špitne mi tiše do vlasů.

Už se s ním nebojím lítat, takže jsem překvapená, že ten přesun trvá takovou chvilku a my za několik minut stojíme před domem se zářivě žlutou fasádou. Vůbec nezapadá do toho lesního porostu kolem. Vypadá docela legračně. Jako žlutá muchomůrka v lese. Tak tady jeden čas bydlela Di s Chesterem… Dochází mi a já jsem zvědavá, i když Di o tom obvykle řekla jen jen pár slov: Peklo. Nebylo to fajn. A víc bylo nemožné z ní dostat, ať jsem se zajímala poslední dny, jak jsem se chtěla, když za námi zašla do podkroví, kde jsme s Ang dodělávaly šaty. Byla jsem hrozně zvědavá, kde se budou odehrávat naše líbanky.

Ballů mě chytí za ruku a obezřetně mě vede přes jeden schůdek k čistě bílým dveřím se skleněným výřezem vprostředku, který je spíš na ozdobu, protože vidět dovnitř jím moc nejde. Můj manžel, jak krásně to zní, vytáhne z kapsy klíč a odemkne. Pomalu mě postrčí dovnitř a já se objevím v chodbě, která procitne v béžové stěny, jakmile Ball rozsvítí a pozdrží zaklení.

„Hezký, ne?“ prskne, když si sundám boty a vyjdu do haly, která je taky světlá a má krk. Ten je obložený kamenem a zbarvený do rudé barvy. V ohništi hoří, takže když Ballů zhasne, všechno se rozzáří pouhými plameny, které osvětlují i rudo-žlutý obývací pokoj s krvavě rudým obrovským gaučem.

„Vypadá to krásně,“ kuňknu, když mě táhne do dřevem obložených schodů. Zdi nahoru jsou lemovány rudými čarami. Na posledním schodě mě povytáhne nahoru a nasměruje mě vlevo, kde jsou troje dveře.

Když stojím zády oknu, které je u schodiště, tak jsem čelem dveřím s obdélníkovým okýnkem ve středu.

„To je ložnice. A po levý straně máš záchod a po pravý velkej pokoj, asi dětskej…“ Popostrčí mě až k pootevřeným dveřím ložnice, kde uvidím planou svíčky. Jsou snad úplně všude! Poskládané na světlém nábytku, prkenné podlaze i kameném černém parapetu. Na zemi i na posteli jsou bílé okvětní lístky a dodávají ložnici takovou křehkost a neodolatelnost. Cítím vonnou svíčku. To aroma je hrozně lehké a nevtíravé… Od plochého bílého lustru vede do každého rohu několik růžových stuh různých odstínů. Připadám si, jako v ráji…

„Tady je to krásné..." vydechnu a nemůžu se na to vynadívat. „To všechno ty?" zadívám se na něho zamilovaně, a když přikývne, pověsím se mu kolem krku. „Moc se ti to povedlo. Hrozně se mi tady líbí." Ví přesně, co se mi líbí. Do detailu umí navodit atmosféru, ve které se budu cítit dobře.

„Přece jsem slíbil, že svojí milovanou ženu budu ctít, milovat a dělat jí šťastnou.“ Vezme mě do náruče a položí na princeznovské, lehce narůžovělé povlečení.

Úžasem vydechnu, protože takhle krásně nazdobené jsem si to nepředstavovala ani ve snu! Po tom, co se stejně neudržím a zvednu se, projdu pokojem a zvědavě si prohlídnu každou svíčku, každý okvětní lístek, se k Ballůovi vrátím a obejmu ho kolem pasu. „Miluju tě..." usměju se na něj celá dojatá, že pro mě něco takového připravil. Nejsem na nic takového zvyklá a o to víc mi takhle situace vhání slzy štěstí do očí.

„Miluju tě…“ zopakuje, jako by skládal nějaký slib a něžně se ke mně skloní v polibku…


 

Prozrazuji příjmení našich hrdinů, která .... k nim prostě sedí.

Kdo přijde na tajemství příjmení? :o)


Hlavní hrdinové

Chester Rotten-Bestial

Mia Moist

Diana Fateová – Desire Fateová – Eleanor Fateová – Daniel Fate

Dexer Chicken

Angela Hooker

Zack Rescuer

 

 

Děti

- jména dětí jsme z důvodu volného pokračování změnily. Vím, že to pro Tebe bude nezvyk, ale snad si zvykneš, protože na serveru, kde propagujeme stejné díly, jako zde, už jsou jména změněná a ve volném pokračování rovněž. O to lépe se bude číst. Jde jen o dvě jména Charmed - Charlie a Redeyes - Baltazar, Drak není Drácula, ale pouze Drak. ,o)


Drak Rotten-Bestial

Charlie (Chuckie) – Charlesie – Rotten-Bestial

Saniel Seraph - syn Dicka a Desire

Redeyes Rotten-Bestial

 

Lovci

Mike Harlot

Cristoball Carer

Dick Seraph

– sestra Vinnie Seraphová 

 

Ostatní

Nick Wicked

Joe Vile

Abs Force

Bianka Sin

 

Oscar Plague



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 52. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!