OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Song of best love - 5. kapitola



Song of best love - 5. kapitolaDostáváme se do klubu. A trochu si to zpestříme.

Nanášela jsem si řasenku na oči. Připravovala jsem se do klubu s názvem Ancheller. Oblékla jsem si těsné černé džíny a fialovou halenku, která ukazovala docela solidně můj dekolt. Do klubu jdeme všichni. I když Nathan protestoval. Nebo to aspoň říkali, já jsem s ním nemluvila, pořád jsem na něj naštvaná, i když měl trochu pravdu. Povzdechla jsem si a zavřela řasenku. Prohrábla jsem si rukou moje vlasy, které jsem si přejela kulmou a mám je teď krásně vlnité. Slyšela jsem, že někdo zaklepal na dveře. Vzala jsem si kabelku a vyšla ze dveří.

Před klubem byla fronta až do další ulice. Lidi na sebe před klubem pořvávali a chlápci v černém oblečení postávali u vchodu. Cesta do klubu byla tichá. Nikdo nechtěl nic říct. Když jsme vystoupili, z auta lidé si všimli skupiny a začali řvát a běžet směrem k nám. Chtěla jsem ustoupit, když mě někdo chytl za loket. Otočila jsem a Nathan mě držel.

„Omlouvám se ti, přehnal jsem to, ale nechci, aby ses znovu ztratila,“ zašeptal mi do ucha a vysloužila jsem si pár hnusných pohledů. Jenom jsem se usmála a vstupovali jsme do klubu. Klub byl v tmavém prostředí, sem tam zasvítila neonová světla nebo se rozsvítilo světlo za DJem. Na jedné straně klubu byl bar a na druhém boxy s židlemi a stolem. Celá naše skupina zabrala jeden stůl. Sedla jsem si vedle Nathana a Dylana.

Večer probíhal docela ve stejném směru. Pití, tanec, záchod, pití, tanec… Nevím, kolik jsem toho vypila, ale už jsem začínala mít radostnou náladu a trochu se mi motal jazyk, tak i celé skupině. Začali jsme se nekontrolovatelně smát, až jsem spadla ze židle.

„Dobře,“ řekl trochu přiopitý Nathan, „jdeme se projít,“ oznámil mi a chytl mě za ruku a tahal mě dozadu směrem na záchod.

„Tam *škyt* je záchod *škyt*,“ začala jsem se smát. Jenom pokroutil hlavou a zatáhl mě do dveří s nápisem Nepovolaným vstup zakázán. Zavřel za námi dveře a dal si prst na ústa.

„Pšt,“ řekl potichu a začal se při tom smát. Já jsem zopakovala jeho gesto a taky jsem se začala smát.

Trochu jsem se prošla po místnosti. Vypadala jako pracovna. Stůl a židle z každé strany, skříň, počítač a nějaký plakáty, dokumenty, diplomy. Mě ale spíš zaujalo velké okno, které ukazovalo celé dění v klubu. Došla jsem ke sklu a položila jsem si na něj ruce a čelo. Začala mě bolet hlava a chlad ze skla mi příjemně chladil hlavu. Slyšela jsem za sebou kroky, ale nereagovala jsem na ně. Zaměřila jsem se na tancující lidi pod námi. Nathan mi dal ruku na pas a druhou mi odhrnul vlasy z ramene. Začal mě pomalu líbat na rameně a postupoval výš. Přestala jsem vnímat okolí a zaměřila jsem se jenom na Nathana za sebou a jeho ruce, které mi hnětly boky. Když došel k uchu a kousnul mě do lalůčku. Zasténala jsem a zvrátila hlavu dozadu. Nathan zavrčel a otočil mě čelem k sobě. Přitisknul mě ke sklu a hladově se vrhnul na moje rty. Polibek jsem mu opětovala a ruce jsem mu dala okolo krku. Dal mi ruku pod tričko a začal mi hladit břicho. Ze rtů mi uniklo zasténání a rozpojila jsem naše rty, abych se mohla nadechnout. On toho ale nenechal a začal mě líbat na krku a okusovat můj krk. Ze zvědavosti jsem mu ruce dala pod košili, kterou měl na sobě, a cítila jsem jeho vypracované břicho. Slastí jsem zabručela a Nathan se usmál do mého krku. Přesunul ruce pro můj zadek a zvednul mě. Omotala jsem nohy okolo jeho pasu a trochu zakroutila boky. Zasyčel, jako bych mu ublížila, víc se ke mně přitisknul a zase se hladově vrhnul na moje rty. Líbala jsem ho stejně náruživě jako on mě a vůbec nad ničím nepřemýšlela, v tu chvíli jsem byla jen já a on. Když jsem mu začala rozepínat košili, otevřely se dveře a dovnitř vešel taky nějaký páreček.

„Pardon, nevěděli jsme, že tady někdo je,“ začali se opilecky smát. Nathan mě pustil na zem a já jsem si stoupla na moje gumové nohy. Musela jsem se ho chytnout za rameno, abych nespadla. Když jsem nabrala rovnováhu, tak jsem ho se smíchem vzala za ruku a rozeběhla se s ním zpátky k našemu stolu. U něho seděl jenom Dylan, který když viděl, jak jsme docela živí, tak se na nás usmál a vyzval mě k tanci. Nathan na to jenom něco zamumlal, co jsem neslyšela, ale jinak neprotestoval.

„Jenom si skočím pro něco na pití a hned jsem zpátky,“ řekla jsem mu a odskákala opilecky k baru jako školačka vracející se ze školy. Objednala jsem si pití a hned na místě ho vypila…

První věc, kterou jsem ráno zaregistrovala, byla příšerná bolest hlavy.

Druhá věc byla, že jsem nebyla v mém pokoji, a třetí.

Že vedle mě spal na posteli Nathan a vlasy měl na všechny strany.



Tak tato kapitola mi dala zabrat… Nechápu, jak někdo muže psát takové věci. A to jsem při tom psala docela laicky. Snad se vám to líbí. Mně to přijde takové zvláštní a hodně se to motá okolo Nathana a Tery. Snad se líbí. Pro klid duše 15 plus...
TheSinna

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Song of best love - 5. kapitola:

2.
Smazat | Upravit | 24.04.2014 [18:07]

Úžasná kapitola! Ani nevím co napsat, protože tohle bylo nádherný... Emoticon

1. Raaven přispěvatel
24.04.2014 [17:35]

RaavenÚplně ti rozumím, tyhle pasáže dávají hodně zabrat... já na tom byla podobně při mojí poslední kapitole, takže vím, o čem mluvíš Emoticon Emoticon Ale zvládla jsi to moc dobře a tenhle příběh mě hodně baví, tak honem piš další díl! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!