OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Stay with me, please! - 2. kapitola



Stay with me, please! - 2. kapitolaLiz sa poháda s Jasonom a Megan má pre ňu nemilé prekvapenie.

„Ahoj, ako sa máš?“ spýtala som sa milo.

„Fakt úžasne,“ povedal sarkasticky.

„Ale myslím, že ty sa máš fantasticky, však?“ povedal vytočene.

„No tak, s kým chodíš? Kvôli ktorému si ma opustila? Čo som ti spravil, že si ma musela podvádzať? Nie som snáď pre teba dosť populárny?“ vyštekol na mňa.

Ako som vôbec s takým chudákom mohla chodiť, pomyslela som si. Veď on je úplne padnutý na hlavu. Už som mu miliónkrát povedala, že som mu dala kopačky preto, lebo som chcela byť voľná. A potom aj preto, lebo tak ako ostatným chalanom mu šlo tiež len o sex. Ako inak, pravdaže.

„Bože, už mi s tým daj pokoj, nebudem ti to znova vysvetľovať len preto, lebo si hlúpy a stále to nechápeš!“ zakričala som.

Moje jediné šťastie bolo, že presne v tú chvíľu sa spustila hudba a našťastie ma nikto okrem Jasona nepočul.

Chvíľu bolo ticho a Jason vyzeral, že nad niečím premýšľa, čo je dosť divné, pretože som si vždy myslela, že on nemá mozog. Teda stále si to aj myslím, ale bolo to naozaj zvláštne.

Jason sa však prebral zo zamyslenia skôr ako ja, a tak som si vôbec nevšimla, že niečo hovorí.

„Už viem, kto to je,“ oznámil mi a ja som naňho len nechápavo pozrela.

„Čo si vravel?“ spýtala som sa.

„Počúvaš ma vôbec? Vravím ti, že už viem, kto to je, viem kvôli komu si ma nechala,“ povedal a prebodol ma pohľadom.

„S nikým...“ Chcela som mu povedať , že s nikým nechodím a že tie jeho výplody fantázie nebudem ďalej počúvať, no v tom ma Jason prerušil a začal znova mlieť svoje.

„Nenahováraj mi, že s nikým nechodíš, to ti neverím.“ Nachvíľu zmĺkol a ja som len pokrútila hlavou. Už som sa chystala odísť, keď ma Jason chytil za lakeť.

„Okamžite ma pusti Jason,“ oborila som sa naňho, „inak...“

„Inak, čo?“ povedal pobavene.

„Ten tvoj nový úlovok, ten divný Eric tu nie je. A aj tak si ťa nikto nevšíma, tak čo riešiš,“ povedal výsmešne.

To myslí vážne? Pomyslela som si v duchu. Nikto si ma nevšíma? Ha, kde to žije. Veď ja som predsa jediná, koho si tu niekto všíma, lenže každý si myslí, že s Jasonom ešte chodím a toto je len taká nevinná hádka. Musím to skončiť, čím skôr, nebudem tu trčať večne s týmto blbcom.

„Vážne nerozumiem tomu, čo na ňom vidíš, veď nehrá ani futbal,“ dodal s úsmevom.

Prevrátila som oči.

„Tak po prvé, on nie je žiadny môj úlovok, veď asi ani nevie, ako sa volám.“

Jason sa úplne otriasal od smiechu.

„To myslíš vážne, že ten chudák nepozná tvoje meno? Veď ty si tá najväčšia štetka na Drewson High school. Veď o tebe sa rozpráva na chodbách, s tebou chce každý chodiť...“

Prerušila som ho práve včas, ak som nechcela prísť aj o poslednú štipku zdravého rozumu. To jediné ma totiž držalo ďalej od myšlienky vylepiť Jasonovi zopár faciek.

„Každý asi nie, Jason. A to, že niekto nehrá futbal ešte neznamená, že je k ničomu,“ povedala som zúrivo.

Myslím, že som svoj hnev ovládla v tú pravú chvíľu, lebo už som nebola ďaleko od vrieskania.

„Och, a ešte jednu vec, Jason, keď hovoríš o tej štetke, tak sa pozri na tvoju novú frajerku, pardon už asi ex – frajerku, ako sa oblizuje s Markom,“ dodala som ľadovým hlasom.

Vytrhla som sa z Jasonovho zovretia. Okamžite som sa zvrtla a namierila som si to rovno ku schodisku. V tom niekto zazvonil a videla som ako dovnútra vchádza Eric. Už – už som chcela ísť za ním, no v tom som uvidela svoj odraz v zrkadle. Úprimne som sa zhrozila. Kedy sa objavila tá slza na mojej tvári? Dopekla, pokazím si celý make-up, pomyslela som si.

Rýchlo som ju zotrela a vybehla hore schodmi. Konečne som zbadala tie správne dvere. Vošla som do Meganinej izby a posadila som sa na posteľ. Z kabelky som vytiahla pudrenku a okamžite som zatrela miesto, kde sa objavila slza. Ešte raz som skontrolovala už aj tak dokonalú tvár a pozrela som na Megan.

Meg sedela vo svojom kresle a pozorne ma sledovala. Vôbec nič nehovorila, čo bolo pre ňu naozaj netypické, tak som teda začala ja.

„Mala si pravdu, Meg, tá Ashley je úbohá štetka. Chvíľu potom čo si odišla sa už oblizovala s Markom.“ Iba som sa nad tým pousmiala a pokračovala som.

„Bože, a Jason to videl, ach, mala si ho vidieť, bol úplne...“ zrazu som sa zarazila, veď normálna Megan by už vzdychala alebo sa smiala a chcela by vedieť detaily. Niečo sa muselo stať.

„Meg, čo je s tebou?“ spýtala som sa trochu váhavo. No ona nereagovala a mala úplne prázdny pohľad. Bolo to až strašidelné.

„Megan, vyklop to, čo sa deje?“ Už som bola vážne nervózna.

Po tvári sa jej zrazu skotúľala slza. Ešte nikdy som nevidela Megan plakať. Pribehla som k nej a silno som ňou potriasla. Konečne sa na mňa pozrela. Oči sa jej leskli ako ešte nikdy predtým. Netrvalo dlho a po jej dokonalej tvári sa kotúľali ďalšie a ďalšie slzy. Chytila som ju za ruku a opäť som na ňu prehovorila.

„Meg, prosím povedz mi to.“ Ani som netušila, čo by to mohlo byť, no v tom sa ozvala.

„Lizie, pred chvíľou mojej mame volali z nemocnice. Oni...oni jej povedali, že... že“ posledné slová už len vzlykala a prúdy sĺz dopadali na jej nové karmínové šaty.

„Pokračuj,“ poprosila som ju. Zhlboka sa nadýchla a dodala: „že tvoji rodičia mali vážnu nehodu.“

 

Zhrnutie3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stay with me, please! - 2. kapitola:

4. Poisson
06.01.2011 [15:40]

Sise se opakuju, ale... Moc moc se mi to líbí a jsem ráda, žes přihodila kapču tak brzy, tak jen tiše doufám, že i další tu bude co nejdřív Emoticon No mně se zase líbí Eric - netypický klučina, který mi zavání tajemstvím... Emoticon Takže jednoznačně Emoticon Emoticon Emoticon

3. OnlyMe
02.01.2011 [16:28]

Som zvedavá, čo sa bude diať ďalej. A páči sa mi postava Jasona, takže dúfam, že mu dáš ešte nejaký priestor. Emoticon

2. GlamourMarry přispěvatel
02.01.2011 [15:25]

GlamourMarryBudem sa snazit to vylepsovat Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
02.01.2011 [15:06]

LynVonNightlight*Ak sa priama reč končí uvádzacou vetou, napríklad slovami povedal, hovoril, dodal, šepkal, atď... je tam čiarka.
Príklad. "Si obyčajná štetka," povedal Jason.
A nie takto. "Si obyčajná štetka." Povedal Jason.
*Pred slovom pretože je čiarka.
*Všeobecne by som venovala väčšiu pozornosť čiarkam.
*Koncovka ovi je mäkké i, čiže Jasonovi.

Pokračuje to dobre, už som zvedavá. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!