OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Středeční pohádka - 3. díl - Kohoutek a slepička



Středeční pohádka - 3. díl - Kohoutek a slepičkaNo, jak by se dala pozměnit pohádka Kohoutek a slepička? Dočtete se sami, nebudeme kazit pohádku. :)

Dvorek byl obehnán policejní páskou s nápisem: Nevstupovat.

Pes s odznakem připevněným na obojku řval: „Ustupte! Není tu nic k vidění!“

Když tohle spatřila slepice před kurníkem, udiveně otevřela zobák, až jí z něho vypadly čerstvě nachytané žížaly ze zobáku. Ty toho využily a jedna z nich zakřičela: „Utíkejte, zachraňte si všechny články!“ A zavrtala se pod zem.

Pes Baryk, jakmile zahlédl udivenou slepici, tak se za ní okamžitě vydal.

„Co se tak divíte, teta!“ houkl na ni. „Kde jste byla dneska dopoledne, no,“ štěkl a razantně máchl ocasem. 

„Máte právo nekvokat, vše, co vykvoknete, může být použito proti vám,“ řekl, drapl ji za křídlo a zatáhl ji do své boudy, tedy vyšetřovací cely, kde už čekal kolega hraboš.

Posadil ji za výslechový stůl, lampičkou jí posvítil do jejích šmidravých očiček.

Slepice nevědouce, co se děje, kvokla a strachy snesla vejce.

„Kde jste byla dnes dopoledne?“ zavrčel pes.

„Na žížalách.“

„Kdo vám to může dosvědčit?“

„Sousedovic slípka, Pipina,“ kvokla ustrašená slepice v křídlech držíc své vejce.

„Takže nevíte, že váš muž zmizel? Nepřišel hrabat na hnůj, od rána je pohřešovaný.“

Slepice již podruhé během chvíle udiveně otevřela zobák, o ničem neměla potuchy, což jí pes nevěřil, poté, co ji propustil, nařídil kolegovi hrabošovi, ať ji hlídá.

Barykův vyšetřovací čuch na sebe nenechal dlouho čekat a zavětřil káně.

„Jak ho jen chytit…“ zamyslel se Baryk a poté ho napadl geniální plán.

Měl přeci v kurníku jednu špionku, slepici Kvokalínu Pírkovou, které dal tajný úkol - ležet na dvorku a dělat mrtvou.

Káňe tak snadně ulovenému obědu neodolalo a sneslo se na dvorek, čehož využil pes Baryk.

„Konečně se mi to dívání na kovbojky s páníčkem vyplatí!“ zaradoval se a chytil káně do lasa.

Samozřejmě, káně se nechtělo vzdát tak snadno, mlátilo křídly jak šílené, avšak oproti Barykovi a jeho znalostem z kovbojek nemělo žádnou šanci, také skončilo za vyšetřovacím stolkem.

„Mluv! Uneslo jsi kohoutka!“ zavrčel Baryk a vztekle praštil packou do stolu.

„Nikdy, ani pírko!“ bránilo se káně.

„Lžeš!“ vyštěkl Baryk.

„Začni mluvit, nebo dostaneš do zobáku tak, že se ti myši budou muset samy přežvýkávat!“ vyhrožoval Baryk.

„Nikdy jsem ho neuneslo, přísahám!“ vykřiklo káně beznadějně.

Baryk byl na vážkách, nevěděl, zda káněti věřit, přeci jen bylo dravec.

Zamkl ho ve vyšetřovací cele a šel se podívat po dalším potencionálním únosci.

Jak tak procházel dvorkem a na všechny se  tak podezíravě díval, zmerčil lišku, která se plížila kolem. Už, už si to za ní chtěl vyrazit, ale zarazil se.

„Našel jsem kohoutka!“ přiběhl kolega hraboš.

„Leží tam v lavoru, pařátky nahoru!“ zděšeně volá.

„Škubou ho dohola, pojďte se podívat!“

Všechny zvířátka z bezpečné vzdálenosti sledují pohromu ze zvědavosti.

„Oni toho peří nemají dost!“ hýkne oslík, očka schová za svá ouška stará.

„Do hola ho škubou, jen kuřata po něm zbudou!“ kvákne teta Kachna.

„A naše slepice smutné jsou velice.“

Zvířátka se radovala, není to nazmar oběť.

„Dědek s bábou, jejich božstvo, udělaj si oběd!“

A život na statku pokračoval dál, vyšetřování skončilo, nikdo nebyl odsouzen, jelikož kohoutek padl jako oběť bohům. Baryk vyřešil další případ a šťastně ulehl do boudy a tiše doufal, že se brzy objeví další případ na vyšetřování. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Středeční pohádka - 3. díl - Kohoutek a slepička:

1. Trisha přispěvatel
23.09.2014 [21:49]

TrishaO tejto rozprávke som síce nepočula, ale aj tento diel sa mi veľmi pozdával. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. oprav si link na predchádzajúcej poviedke. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!