OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Summer love-3.kap.



Summer love-3.kap.Bells se rozhodne zůstat doma a Edward ji přijde dělat společnost.. Proberou všechno co zameškali a co víc.. Bella si pomalu začíná něco uvědomovat.. (Plus extra děsný Boogeyman xD)

 

3. Noc s ním

Přemýšlela jsem nad tím, proč dneska Edward tak rychle odešel z pláže. Řekla jsem Jasperovi o tom vzkazu na stole. Říkal, že půjde dolů k chatě z jednoho jeho přátel. Rozhodla jsem se, že já zůstanu tady a podívám se na nějaký film. Vybrala jsem si jeden z mých oblíbených filmů - Zápisník jedné lásky - a vložila ho to přehrávače.  Milovala jsem ten film, protože to, jak Noah miloval Allie bylo nádherné. On by pro ni udělal cokoliv a jí zase bylo jedno, že nejsou úplně stejní. prostě ho milovala. Báli se celou dobu, ale stále do sebe byli blázni. Přála bych si zažít něco takového.

Udělala jsem si nějaký popcorn a převlékla jsem se do trička a kraťasů. lehla jsem si dolů na gauč.

Byla jsem uprostřed filmu, když jsem uslyšela, jak někdo zaklepal na dveře. Vstala jsem a šla se podívat. Když jsem otevřela dveře, spatřila jsem Edwarda.

„Edwarde? Děje se něco?" zeptala jsem se a byla jsem ráda že ho vidím.

„Ahoj, ne nic. Jen, tvá máma mě poslala, abych zkontroloval, jestli jsi už doma." řekl ale nepodíval se mi do očí.

„No, koukám teď na Zápisník jedné lásky. Takže, vidíš že jsem se vrátila." opravdu jsem se ho chtěla zeptat, jestli nechce dál, ale nevěděla jsem jak.

„Jo,  fájn." řekl.

Bello, prostě se ho zeptej. Při nejhorším ti řekne, že ne. K čertu s tím!

„Edwarde, jestli chceš jít dál a koukat se mnou na film, nemusí to být Zápisník."

„Umm.. Půjdu rád." jeho úsměv se vrátil zpátky na tvář. Začínala jsem ten úsměv milovat.

Vešel dovnitř a vyzul se. Zavřela jsem za ním dveře a šla vypnout film.

„Nemusíš to vypínat. Klidně se můžeme dívat na tohle." řekl.

„Ne, ne. To je v pohodě. Viděla jsem to snad už tisíckrát." to byla smutná pravda.

Vyndala jsem DVD z přehrávače, vložila ho do pouzdra a prohlížela všechny filmy, které jsme sebou přivezli.

„Na co by ses rád koukl?" zeptala jsem se ho.

„No, jestli ti to nevadí. Rád bych si jen povídal, abychom to všechno dohnali." usmál se na mě.

„Jasně, tak jo.Tak co tvůj za posledních pět let?" usmála jsem se na něj zpátky.

„Nestěžuju si. Dokončil jsem střední školu a teď jsem na univerzitě a studuju medicínu. A co ty?"

Chce se stát doktorem. Úžasné! Chtěla bych, aby to byl můj doktor.

„To je báječné! A já.. Táta opustil před dvěma lety mámu. Od té doby jsem byla dole i nahoře." odpověděla jsem mu.

„Ou, chápu. Promiň. Můžu se tě na něco zeptat?" vypadal trochu nervózně.

„To nebyla tvoje chyba, nevěděl jsi to. No, jasně, ptej se." byla jsem vystrašená z toho, na co se zeptá.

„Dobře. Dneska, když jsme si povídali na pláži, kdo byl ten kluk, co za tebou přišel? Tvůj přítel?" tvářil se smrtelně vážně a čekal na mou odpověď.

Začala jsem se nekontrolovatelně smát a když jsem pohlédla na něj, vypadal zraněně.

„Edwarde, Ten kluk byl můj bratr, to byl Jasper!" nemohla jsem uvěřit, že si Edward myslel, že je Jasper můj přítel, můj malý brácha.

Edward vypadal jako kdyby měl umřít. Bylo to směšné. Nakonec se začal taky smát.

„Promiň. Myslel jsem si to, protože si vůbec nejste podobní. A navíc vypadá mnohem starší než je. Cítím se hloupě."

Dostala jsem další záchvat smíchu.

„No, naposledy jsi ho viděl, když mu bylo deset. Takže v klidu." řekla jsem mu během smíchu.

Dál jsme se bavili o filmech, o lidech, co známe, o mém tátovi. Blížila se půlnoc a máma s Philem se vraceli. Jasper se vrátil pár hodin před nimi, ale zamířil rovnou do postele.

„Nazdar děti." řekl Phil velice vesele.

„Ahoj Phile, kde je máma?"

„Jo, on přijde." odpověděl Phil.

Edward se podíval na hodiny

„Phile, rád jsem tě viděl. Bello, bylo hezké si s tebou zase pokecat. Ale je načase, abych už šel. Zítra mám práci." prohlásil.

„Jasně, taky jsem tě rád viděl." řekl Phil.

„Taky jsem s tebou ráda mluvila. Ahoj."

Opravdu mě rozesmutnělo ho vidět odcházet. Je to fakt fájn kluk a jsme si v lecčems tak podobní.

Ne, nelíbí se mi. Bello, nelíbí se ti! Do háje s tím, líbí se mi, a jak!

Phil s mámou byli v posteli a už spali, když jsem uslyšela tiché klepání na dveře. bylo velmi pozdě a já byla otrávená z toho, kdo by to mohl být. Část mě doufala, že je to Edward, ale říkala jsem si, že to je hloupost. Koukal jsem z okna ven. Měla jsem pravdu, byl to on. Otevřela jsem dveře.

„Znova ahoj." pozdravila jsem ho s úšklebkem na rtech.

„Ahoj, promiň, jestli jsem tě vzbudil, ale zapomněl jsem tu svůj I-pod."

„V klidu, byla jsem vzhůru." šla jsem se podívat na místo, kde jsme seděli a uviděla jeho I-pod. Šla jsem zpátky k němu. Stále stál venku. Zavřela jsem za sebou dveře.

„Myslím, že tohle je tvoje." a natáhla jsem k němu ruku.

„Jo, to máš pravdu." a objal mě.

„Bello, dneska večer to byl hezky strávený čas. Mohli bychom to provádět častěji."

„Jo, to můžeme."usmála jsem se na něj.

„Raději běž do postele, než přijde Boogeyman a sní tě." řekl a já se začala smát.

„Jsem si jistá, že bych s ním dokázala bojovat. A za těch pět let ještě ani jednou nepřišel. Takže hádám, že jsi neměl pravdu ohledně šílených lidí, kteří by měli přijít a sníst mě." Zasmál se.

„Omlouvám se, že jsem ti to říkal. Bylo to pro mě tehdy dost zábavné. Nemůžu uvěřit, že si to ale pamatuješ." obdivně řekl.

„Možná jsem byla malá, ale to jak jsi mě vystrašil s tou kapucí, jak jsi ji měl obvázanou kolem hlavy, na to nezapomenu." zasmála jsem se.

„Jak jsem řekl před tím. Opravdu se omlouvám. byl jsem malé a opravdu protivné děcko. Byla jsi tak rozkošná a líbila ses mi, proto jsem tě strašil. Co můžu říct na obranu je, že kluci jsou opravdu blbí."

Probohaaaaa. Byla jsem pro něj rozkošná.

„Jak jsem řekla před tím, je to v pohodě. Byl jsi jen kluk. takže ty sis myslel, že jsem rozkošná a proto jsi mě strašil s tou kapucí, jo?" začal se smát.

„Velice dobře." pak se podíval na telefon.

„Budu muset jít. Uvidíme se zítra, až skončím v práci." dodal.

„Dobře, takže zítra." usmála jsem se na něj.

Rozloučili jsme se, on se otočil a odešel. Začala jsem skákat na místě, jak pětiletá čekající na dárky k Vánocům. Byla jsem pro něj rozkošná a líbila jsem se mu. Bože, on je tak úžasný! Tuhle noc jsem se moc nevyspala. Celou dobu jsem myslela na Edwarda.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Summer love-3.kap.:

11. gaudi
02.07.2009 [21:21]

jeej tak na tuto poviedku som natrafila uplnou nahodou, ale je kraaaasna!!!! rychle pokracko!

10. gina
02.07.2009 [12:36]

pls bude pokracko?...je to moc pekna poviedka..plosiiiimEmoticonEmoticonEmoticon

9. bella
01.07.2009 [17:08]

prosím dneska ddalší díol

8. Sylvin
29.06.2009 [11:30]

nádhera, prosím prosím další díl EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

7. susi
27.06.2009 [16:24]

moc podařené, kdy bude další?Emoticonprosím rychleEmoticonvážně se moc těšímEmoticon

6. viktoria
21.06.2009 [12:20]

dalsie dalsieEmoticonEmoticon

5. Alča
20.06.2009 [20:28]

To je super...EmoticonEmoticonEmoticon

4. jay
20.06.2009 [20:12]

skveli!!Kdy bude pokracko!:????EmoticonEmoticon

3. werisek
20.06.2009 [20:04]

heykyy upln�� krasna ta povidka.. honem dalši dileeek EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. werisek
20.06.2009 [20:03]

heykyy upln

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!