OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Summer love-4.kap.



Summer love-4.kap.Bella se rozhodne porozhlédnout se po zdejším městě a obchodech. Při nákupu wakeboardu ji překvapí Edward. Zajdou spolu na zmrzku a dostanou se až k Jacobu Blackovi..

Další den jsem vstala kolem jedenácté. V chatě jsem už byla zřejmě sama. Šla jsem do kuchyně a uvařila jsem si kafe. Našla jsem vzkaz.

Bello, jsme s Cullenovými dole na pláži.

Vem si plavky a přijď za námi. xx máma

Byla jsem hotová a tak jsem šla za nimi. Věděla jsem, že na Edwarda tam nenarazím, jelikož je v práci. Byla jsem ráda, že jsme sem přijeli. Jasper měl pravdu, obrátilo se to v zábavu a to byl teprve druhý den.

Když jsem se dostala na pláž, byla jsem přivítána Cullenovými a mou rodinou. V našich rodinách bylo dohromady pět dětí. Dr. Carlisle Cullen s jeho ženou Esme měli tři děti. Edwarda, tomu je 19, Alice, které je 15 a nejmladší Kate, té je teprve 6. Vyrůstali jsme spolu, ale za posledních pět let jsme se vůbec neviděli a celkem jsme si i chyběli. Bylo hezké být znovu s nimi. Seděla jsem s nimi asi tak hodinu. Pak jsem se rozhodla, že se porozhlédnu po zdejším městě. Vrátila jsem se do chaty a převlékla jsem se do černých džínů a červeného trika. Vlezla jsem si do auta a zamířila jsem směr město. Nebylo velké, ale bylo pohodové. Zašla jsem si do pár obchůdků, ale nenašla jsem nic, co by se mi líbilo. Už jsem chtěla odejít, když mě do očí praštil jeden menší obchůdek. Ve výlohách měli vystavené příslušenství na vodní lyžování a hned vedle jsem spatřila pár malých wakeboardů. Šla jsem dovnitř a prohlížela jsem si pár wakeů. Nutně jsem potřebovala jeden nový, protože ten co mám, začínal stárnout.

„Ahoj, můžu vám s něčím pomoct?“ ten hlas mi přišel poněkud povědomý. Otočila jsem se a spatřila jsem Edwarda.

„Čau Bells, co tu děláš?“ zeptal se a vypadal, že je rád, že mě vidí.

„Ahoj Edwarde.. No přišla jsem se porozhlédnout po nějakém wakeboardu.“ usmála jsem se na něj.

„Ty jsi wakeboardistka? Proč jsi mi to neřekla?“ vypadal poněkud překvapeně.

„Wakeboarding mě baví už roky. No, asi jsem nepředpokládala, že to je důležité.“ řekla jsem.

„To je ale opravdu skvělé! Chceš nějak pomoct s výběrem?“ usmál se na mě a oči mu jiskřily nadějí. Proboha, ty jeho oči!

„Jasně.“ byla jsem ráda, že mi chce pomoct. Ale na druhou stranu to vlastně byla jeho práce.

Vybírání wakeboardu nám zabralo asi hodinu. Přišlo mi to směšné. Vždycky, když už jsem si jeden vybrala, tak on vybral jiný. Brzy jsme prošli snad všechny boardy. Došli jsme k pokladně a stálo to 215 dolarů. Vytáhla jsem peněženku abych to mohla zaplatit.

„Bello to je na mě.“ a nádherně se usmál.

„Ne ne ne! To je 215 dolarů Edwarde. Nemůžeš to zaplatit.“ nemohla jsem uvěřit, že to za mě chtěl zatáhnout.

„Ale jo. To bude za celou tu dobu, co jsem si z tebe dělal srandu.“ stále se na mě usmíval.

„Ne, vždyť jsem ti říkala před tím, že to je už v klidu.“ namítla jsem.

„Dobře. Nech mě ti dát alespoň 70% slevu, protože já tu jsem šéf.“ škádlivě říkal.

„Fájn, dobře. Díky.“ věnovala jsem mu vděčný úsměv.

„Počkej, neskončil jsem. Vezmu tě na zmrzku za to, že jsi mi nedovolila ti zaplatil tvůj wakeboard.“ řekl.

„Jsi neuvěřitelný.“ smála jsem se na něj a nemohla jsem přestat. Začal se smát se mnou.

„Jasně, já vím. Dej mi tak 5 minutek. Jo a chceš pomoct s tím wakeboardem do auta?“ zdvořile se zeptal.

„Ne, myslím, že to zvládnu sama. Já jsem silná.“

„Dobře, vsadím se že jsi.“ sjel mě pohledem od hlavy až k patě a začal se smát. „Tak teda venku za pět minut.“ usmál se a šel někam dozadu toho obchodu.

Vzala jsem si můj board a šla ven. Dala jsem wakeboard na zadní sedadla a koukla se do zrcátka, jak vypadám. Rychle jsem na sebe hodila trochu make-upu než přijde. Vylezla jsem z auta a opřela jsem se o kapotu. Po pár minutách přišel.

„Jsi připravená na zmrzlinu?“ zeptal se.

„No jistě.“ odpověděla jsem.

„Dobře, půjdem teda do zmrzlinárny, protože je to tak takové víc útulné a navíc si můžem sednout na stoly.“ dořekl svůj návrh.

„To zní skvěle.“ řekla jsem a zamířili jsme tam. Dali jsme si zmrzlinu, já na ni měla křupinky a polevu a on měl čokoládu.

„Bells, napadlo mě, že bychom mohli někdy jít wakeboardit spolu. Rád bych tě viděl jak wakeboarduješ.“

„Jo, proč ne. Taky chci vidět jak boarduješ.“ vyplázla jsem na něj jazyk. Povídali jsme si a pak jsem zamířili zpátky k našim autům.

„Bello?“ pohlédla jsem na něj a jeho oči vypadali posmutněle.

„Přemýšlela jsem.. Máš někoho?“ proboha, znělo to tak hloupě. Mě je 17 a jemu 19. Proč se ptám 19letého kluka, jestli někoho má.

„Ne nemám. A co ty?“ kouzelně se na mě usmíval.

„Taky ne. Kdysi jsem chodila dva roky s Jacobem Klackem.“ řekla jsem jako by nic.

„Ty jsi chodila s Jacobem?“ jako by tomu nemohl uvěřit.

„Bohužel jo. Ale ten kluk je pěknej kretén.“

„Souhlasím. On a já jsme bývali skvělí kámoši. Skončilo to, když jsme se poprali.“ řekl.

„Vy jste byli kámoši?“ nechápala jsem.

„Jo, asi tři roky a minulý rok jsme se poprali.“ objasnil.

„Nikdy mi neřekl, že jste se bavili, ale co už. On do mojeho života už nepatří.“ rázně jsem řekla.

„Jo, zasloužíš si lepšího.“ povzbudivě se na mě usmál.

„Mm, dík.“ úsměv jsem mu oplatila.

„Nemáš zač.“ koukl se jinam a pak zpátky na mě. „Dáme si závod?“

Začala jsem se smát. „Jasně.“

„Když vyhraješ, podíváme se na jakýkoliv film, který navrhneš. Když vyhraju já, podíváme se na film podle mého výběru.“ navrhl.

„Platí.“ podali jsme si ruce a oba pak naskočili do svých aut.

„Na tři jo?“ smál se tak, jak jsem ho ještě neviděla.

„Dobře, připrav se na romanťák.“

„Saka ne! jsi připravena na horory? 1 ….. 2 ….. 3!“

Ze začátku se dostal do vedení, ale na posledním rohu jsem ho předjela. Byla jsem vepředu, vyhrála jsem.

„Nemůžu uvěřit, že jsi vyhrála. Jsi šílená řidička.“ překvapeně řekl. Já se smála.

„Díky. Ty jsi taky skvělý, ale to byla ta poslední zatáčka, kde jsem tě dostala.

„Jo, já vím.“ vypadal, že je v rozpacích z toho, že jsem ho porazila.

„No, tak já už půjdu. Uvidíme se potom.“ nemusela jsem jít, ale chtěla jsem. Jelikož kdybych s ním teď strávila ještě víc času, měla bych ho ještě víc ráda.

„Jo, jasně. Tak se uvidíme později.“ objal mě na rozloučenou a já odešla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Summer love-4.kap.:

7. jay
17.07.2009 [22:34]

kdy bude dalsi dil uz se nemuzu dockat?

6. sima
17.07.2009 [22:06]

wau parádní povídka,más talent talente,jen tak dálEmoticon

5. gina
08.07.2009 [11:07]

wau...uz sa nemozem dockat pokracka...paraaaadaEmoticonEmoticonEmoticon

4. gaudi
04.07.2009 [0:11]

kraaaasa! to je tak nadherne!pokracko!

3. uuuzaaa
03.07.2009 [23:39]

moc pekneeeeeEmoticonurcite pokracuujEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. Sylvín
03.07.2009 [23:18]

nádherná povídka, taky se nemůžu dočkat dalšího dlu, sem ne ní tak trochu závislá EmoticonEmoticonEmoticon, jen co nejrychleji další dílek

1. jay
03.07.2009 [16:35]

zase skveli kdy bude dalsi uz se nemuzu dockat:....EmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!