OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajný spolek - 6. část - Ztracená



Amanda utekla z domova do lesa, kde našla jeskyni, ve které se ubytovala. Týden po jejím útěku ji hledá celé město a všude visí její plakáty s odměnou tomu, kdo ji přivede živou a zdravou. Musí rychle něco vymyslet, co udělá?

Když už se hledajícím občanům ztratila z dohledu, zjistila, že se asi ztratila. V tom ale zahlédla oheň ze své jeskyně, a tak běžela k ní, aby zhasla oheň, díky kterému by ji našli.

Po dalším týdnu se rozhodla, že už musí odejít. Kdyby ji našli, tak by určitě měla zaracha do konce svého života a to nemohla dopustit.

Šla brzy spát a další den si sbalila věci, ale ještě předtím se rozhodla, že si ještě musí nakoupit nějaké jídlo. A proto si na sebe vzala černou mikinu s kapucí a kšiltovku, aby ji nikdo nepoznal.

Šla do města do obchodu, který byl asi dvě stě metrů od policejní stanice, vešla dovnitř, kde toho koupila tolik, aby to unesla. Přistoupila ke kase a když platila, tak jí nějaký muž oslovil Amando. Rychle zaplatila a vyběhla z obchodu. Ten muž ji sledoval, když směřovala k lesu.

Amanda šla rychlou chůzí, aby bylo vidět, že je klidná, a že neví o kom se to mluví. Ale ten muž ji stále pronásledoval, a tak se rozhodla, že půjde jinudy, proto zahnula doleva, aby tohoto muže zmátla a mohla se vrátit do jeskyně a opustit Salem, který jí připadal tak opuštěný a jiný než jakékoli město na světě.

Když šla jinudy, tak si uvědomila, že to tu ještě nezná, ale snažila se působit klidně a vyrovnaně, aby si ten muž myslel, že přesně ví kam jde.

Když ji muž stále sledoval, tak už to nevydržela a rozběhla se. Když se ohlédla, všimla si, že muž pomalu běží za ní. A proto změnila směr. Už ale byla zadýchaná a unavená, nohy ji bolely, a tak musela rychle vymyslet, kam se před neznámým mužem ukryje, aby si mohla odpočinout. 

Všimla si břehu u řeky, pod kterým byla dost velká prohloubenina, aby se tam schovala a ten muž ji neviděl.

Zrychlila ke břehu, seskočila dolů a rozhodla se, že si chvíli odpočine. Asi pět minut seděla a odpočívala, ale potom se z vrchu břehu ozvalo: „Amando, já vím, že jsi to ty. Přede mnou se neschováš, já tě najdu a dovedu tě domů, nemusíš se mě bát.“

Amanda se rozhodla k tomu, že musí zakročit. Pomalu se zvedla, aby ji muž nespatřil a rozběhla se podél břehu pryč. Ale muž ji spatřil a rozběhl se za ní.

Amanda běžela velmi dlouho, ale když se ohlédla, muž za ní už nebyl. Zpomalila do pomalé chůze, celá zadýchaná a řekla si, že se musí vrátit do jeskyně pro věci.

Vrátila se ke břehu u té řeky, ale zjistila, že vůbec neví kde se zrovna nachází. Zamyslela se a myslela, že běžela tudy a tudy, po dlouhém bloudění se konečně zastavila. Snažila se zorientovat, ale neuspěla. Zkoušela ještě najít cestu, ale neuspěla. Vůbec nevěděla, kde je a jediné co u sebe měla bylo pár zbylých dolarů a baterka. Byla nešťastná a sedla si na nějaký pařez, co tam zrovna našla. Neodbytně se blížila noc a ona cítila, že by se z lesa měla rychle dostat. Nevěděla odkud ten pocit vychází, ale cítila to.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajný spolek - 6. část - Ztracená:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!