OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » The mysterious world_1



The mysterious world_1Ten záhadný, tajemný svět. Svět, o kterém čteme. Svět plný mágů, kouzel a magie. Nebezpečí a záhad. Svět, do kterého nečekaně vpluje mladá dívka s obrovským, skrytým nadáním.
Regan, šestnáctiletá puberťačka, se kterou si její matka neví co by. Drzá, rozmanitá, ukecaná bláznivka, která má za přítele rudovlasého chlapce.
Spike nad ní drží ochranou ruku od doby, kdy se ti dva dali dohromady. Její bratr...
Pár měsíců druháku mají všichni studenti na Chicágské střední již za sebou. Co se však stane, když Regan i Spikovi přijde dopis? A co ten záhadný svět, plný magie? Je v něm místo pro lásku?

kapitola 1. Ředitelna

 

  „Regan? Nechtěla bys už vstát? Nestihneš autobus!“ Do jejího pokoje vtrhla Reganina matka a odkryla peřinu, jež byla dívka přikrytá.

  „Běž někam!“ zamumlala a znovu zabořila hlavu do polštáře. Její matka se podle dívčina očekávání nafoukla a začala se vztekat.

  „Tak tohle ti nebudu tolerovat, mladá dámo! Jsem tvoje matka, ať se ti to líbí, nebo ne! A proto mě budeš respektovat!“ Regan jen zvedla ruku a poté prostředníček, aniž by se obtěžovala na matku podívat.

  Sonia, její matka, vtáhla se syčením dech a pak rázně odpochodovala z pokoje. Nezapomněla však třísknout dveřmi.

  Regan se překulila na záda a podívala se na mobil. Do začátku školy měla ještě půl hodiny, takže všechno perfektně stíhá.

  S velkým úsilím se vyškrábala z postele a zalezla do koupelny, kterou měla přidělenou ke svému pokoji. Za tohle byla matce opravdu vděčná. Nesnesla by, kdyby se musela znovu o koupelnu dělit s ostatními členy rodiny.

  Rychle si vlezla do sprchy, aby se probudila a v další minutě už stála před zrcadlem s kartáčkem v puse.

  Vyčistila si zuby a hned se pustila do líčení. Nanesla na sovu tvář lehký make-up a pak se zaměřila na oči. Černá tužka, na horní víčko tmavě šedé stíny, na dolní červené, řasenku a trochu doladit.

  Teprve, když měla hotový obličej, se zaměřila na vlasy. Natupírovala je a přestříkala lakem. Ještě je trochu prohrábla rukou a došla před skříň. Pár minut se prohrabovala oblečením, než si vybrala to, co pro dnešní den chtěla mít na sobě.

  Oblečení hodila na postel a shodila ze sebe ručník. Vlezla do spodního prádla a pak šáhla pro černé kraťasy s rockovými ozdobami. Hned po kraťasech se sehnula a natáhla si červeno černé kostičkované podkolenky. Obula si kotníkové dc boty a hned po tom si nandala krajkové nárukavníky.

  Pak si oblékla síťované tílko a na to červeno černý svetr. Kolem krku si omotala Palestinu stejné barvy jako svetr.

  Není se čemu divit, že na sobě měla jen červenou a černou. Vždyť tyhle dvě barvy byly její nejoblíbenější.

  Když venku zatroubilo auto, Regan ještě hotová nebyla. Naházela do tašky sešity a osobní věci. Pak, když si myslela, že už může vyrazit, si vzpomněla, že nemá dárek.

  Netrvalo dlouho a Regan, s překvapením v tašce, utíkala k autu, ve kterém seděl její nejlepší přítel Spike. Naskočila do auta a na přivítanou se objali a dali si pusu.

  „Dneska si tu nějak brzo, nezdá se ti?“ poškádlil ji a sešlápl pedál. Auto se rozjelo a za chvíli už vyjeli z ulice, kde Regan bydlela. Po pěti minutách Spikovi rychlé jízdy, se zařadili do silničního pruhu a svištěli si to do školy.

  „Pospíchala jsem. Aspoň jednou jsem tě nemohla nechat čekat-“ Regan na Spika mrkla a z tašky vyhrabala dárek. „-když máš ty narozeniny! Všechno nejlepší, Spiku!“

  Spike na ní valil oči a málem naboural do svodidel, jak nekoukal na cestu. Regan mu se smíchem zaklapla pusu, která se mu údivem otevřela a políbila ho na tvář.

  „Páni! Ty sis vzpomněla!“ divil se.

  „Jasně že jo. Já nezapomínám, když má můj nejlepší přítel narozky!“

  „Děkuju!“ Nemotorně Regan jednou rukou objal a hned potom si vzal z jejích dlaní zabalený dárek.

  „Otevři to!“ přikázala nadšeně a popoháněla ho k větší rychlosti rozbalování. Konečně Spike balicí papír roztrhl a podíval se na CD jeho nejoblíbenější kapely, které ještě nebylo v prodeji.

  „Notyvole!“ Prohlížel ho ze všech stran, a když ho otevřel, málem mu vypadly oči z důlku. „Podepsaný? Ono je podepsaný!?“

  „Jo, je podepsaný a prosím tě koukej, kam jedeš, nerada bych skončila rozmáznutá na silnici,“ mrkla na něj, ale uvnitř byla neskonale šťastná, že udělala takovou maličkostí radost někomu druhému. No, maličkostí. Stálo jí dost práce a času, aby se dostala přímo k manažerovi kapely a získala od něj to CD, ještě ke všemu s podpisem.

  „Ty si ten nejúžasnější člověk na planetě!“

  „Já vím, zlato. Já vím. Po škole to budeme muset oslavit,“ usmála se a chytla se sedadla, když Spike prudce zatočil na školní parkoviště.

 

  Prvních šest hodin, by se dalo přežít, kdyby ji neprudily ty slepice v čele s Izz, jak si nechávala říkat. Tři nafrněný blondýny, které na každym hledaly to nejhorší a pak ho před celou třídou shazovaly.

  Jednou při tělocviku, když šla Regan do sprch, jí Izz se svýma dvěma slípkama sebrala podprsenku a pověsila jí na chodbu, ve které byla nástěnka. Samo sebou, že tou chodbou projde celá škola, takže než se k ní Regan dostala, všichni kluci na ní pískali a házeli po ní svádějícími pohledy.

 

  Když chtěla Regan vyjít ze třídy, do dveří se jí postavila Izz a opřela se o futra dveří. Začala si prohlížet nehty a Regan začala přemýšlet, jestli si vyndá i pilník.

  „Potřebuješ něco?“ zeptala se sladkým hlasem Regan.

  „Nó, jen si říkám, kde si nechala toho svýho teplýho kámoše.“ Najednou se zarazila a pak se rozesmála. „Ach, promiň. Ty to ještě nevíš, že?“ optala se jen tak mimochodem a zároveň si odpověděla. „Prý si nabrnkl ňákýho fráju od fotbalistů. Náramně jim to spolu sekne.“

  Zatímco Izz mluvila, Regan zatínala pěsti, které jí nepříjemně brněly. Tohle už jednou zažila. Když před pár týdny ta blondýnka začala urážet jejího rudovlasého přítele, Regan začaly brnět prsty a pak se na jejích konečcích objevily malé plamínky.

  Snažila se uklidnit, aby nezpůsobila poprask kvůli svému malému tríčku, ale šlo to těžko. Když někdo špatně mluvil o Spikovi, Regan neznala bratra.

  Napřáhla se pravačkou, připravena uhodit bloncku. Izz se stále blbě usmívala se zadostiučiněním ve tváři a vůbec nečekala, že by jí mohla Regan něco udělat.

  Pěst dopadla na Izzyn obličej. Ozvalo se nechutné křupnutí a pak ještě horší jekot, jak začala peroxidová trojka vřískat. Izz tekla krev z nosu. Rychle se sebrala ze země a za doprovodu svou bloncek odběhla na záchody.

 

  „Víš, že z toho budeš mít průser?“ Se Spikem seděli v jídelně a na stole měli tác s jídlem. Regan si na vidličku natočila špagety s omáčkou a nacpala to do pusy.

  „To mi je úplně jedno. Nemá o tobě říkat, že seš teplej,“ zamumlala s plnou pusou a při tom se nechtěně kousla do jazyka.

  „No, do prdele!“ Rychle polka sousto a snažila se zamrkat slzy, které se jí nahnaly do očí. Držela se za jazyk a modlila se, aby to co nejrychleji přestalo bolet.

  „Já ti říkal, že když budeš mluvit s plnou pusou, tak se kousneš,“ poškleboval se jí Spike a za to schytal ránu loktem do žeber.

  „Nekecej a jez, musíme na další hodinu…“ Naházeli do sebe poslední zbytky jídla a pak švihem odnesli tác ke špinavému nádobí.

  Na chodbě, kde už moc studentů nebylo, dala Regan podržet Spikovi svou tašku a vysvlékla si svetr.

  „Co?“ zeptala se, když jí Spike předával tašku a nepřestával na ní koukat.

  „To si děláš srandu!“ Když Regan pozvedla nechápavě obočí, rukou ukázal k jejímu tílku.

  „No co! Je mi v tom svetru vedro. Navíc to je stejný, jako kdybych měla plavky,“ ušklíbla se a vešla do třídy. Všechna pozornost se strhla na ní a kluci začali pískat, zatímco Spike začal do Regan strkat, ať pohne do lavice.

  Když se už k Spikově velké radosti, dostali do lavice, která byla v poslední řadě u okna, vešel do třídy profesor. Všichni ve třídě si stoupli na pozdrav. Jakmile se postavila i Regan, upoutala profesorovu pozornost.

  „Sednout!“ zavelel a začal se hrabat v nějakých papírech na stole, které si přinesl. „Slečno Brownová, byla byste tak laskava a oblékala se do školy normálně?“

  „Copak jste nikdy neviděl šestnáctiletou holku v plavkách? No tak to je to samý, akorát, že nejsme u vody…“ Třída se rozesmála a učitel pod pohledy žáků pomalu rudnul. Už už se nadechoval, aby jí odpověděl, když se ozvalo zaklepání na dveře.

  „Dále!“ Ve dveřích se nejdřív objevila střapatá zrzavá hlava a potom i zbytek těla. Kluk střední postavy s pihovatým nosem a modrýma očima, se nejistě rozhlížel po třídě, dokud nenarazil pohledem na Regan.

  „Ehm, slečna Brownová se má dostavit do ředitelny, okamžitě,“ zamumlal a vystřelil ze třídy.

  „Tak vidíte, přeci jen se nějaká ta spravedlnost dostavila,“ ušklíbl se profesor. „Docela by mě zajímalo… Co jste provedla?“

  „Ále, to ani nestojí za řeč.“ Regan mávla rukou a balila si věci ze stolu. Když se podívala na Spika, naznačil ústy „Já ti to říkal!“

  „Přece byste se nestyděla.“ Profesor se slizácky usmál a jeho prasečí očka se přimhouřily do úzkých štěrbinek.

  „No vo to nejde, to né!“ protáhla, ale ihned pokračovala. „Dala jsem pěstí Izzy, nepochybně má zlomenej nos.“ Profesor vyvalil oči a třída se nadechla. V zápětí si lidi začali šuškat.

  „No, je na čase, abyste se odebrala do ředitelny. Přece nenecháme pana ředitele čekat, že?“ Křečovitě se usmála a na Spika naznačila ústy „Po škole!“. Okamžitě zmizela za dveřmi třídy.

 


 

Prolog ¤ Shrnutí ¤ Kapitola 2



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The mysterious world_1:

13. Eris přispěvatel
27.11.2011 [18:58]

ErisElis, sem rááááda, že se Ti to líbí Emoticon Emoticon

12. ElisR1 přispěvatel
27.11.2011 [18:55]

ElisR1Páni, v první řadě, bych Spikovi ráda pogratulovala a chtěla bych se ho zeptat jestli za mě nechce udělat autoškolu, když zvládá řídit a rozbalovat dárek =D. Někdo takovej by se mi opravdu hodil =D.
Ona jí vážně vrazila =D. No dobře, zasloužila si to =D jsem zvědavá, jaký bude porkáčko v ředitelně.
U téhle kapitoly jsem se celkem dost nasmála =D Opravdu se ti povedla, tleskám a jdu na další kapitolu =D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Eris přispěvatel
02.11.2011 [16:23]

Erislysithea20, děkuju Emoticon Emoticon

10. lysithea20 přispěvatel
02.11.2011 [13:07]

lysithea20to je huste, toto mi uplne vyrazilo dych! super!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. superduper12
22.09.2011 [9:24]

juj teraz to uz bolo dobre a spike este furt vadi vy zenske si neviete vybrat :P

8. Eris přispěvatel
15.09.2011 [12:12]

ErisGracewhite, díky za koment Emoticon A ano souhlas, Regan je hooodně drzá Emoticon

7. Gracewhite přispěvatel
15.09.2011 [9:38]

GracewhitePřečetla jsem si sice jen začátek, ale líbí se mi to. I když nemám teda moc ráda povídky spojené se školou, tak tohle si ráda přečtu.
Jinak...
Regan je teda dost drzá, takhle hned po ránu vyfuckovat matku. Emoticon
Těším se na další pokračování. Emoticon

6. Eris přispěvatel
12.09.2011 [15:10]

Erisbarny, děkuju Emoticon
Faire, snaží se to co nejvíc ovládat, protože neví co to je. Neví co je zač. každopádně další kapitolku mám již napsanou Emoticon
Nikol18, beru na vědomí Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 12.09.2011 [7:58]

*Pozor na skloňování ji/jí;ni/ní. (TÉ - jí;ní, TU - ji;ni.) Emoticon

10.09.2011 [13:46]

FaireSe divím, že ji neupálila. Emoticon
Doufám v další brzké pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!