OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tu nezostane! 6. kapitola



Tu nezostane! 6. kapitolaPosledná kapitola Tu nezostane. Najviac, by som chcela poďakovať mojej úžasnej MirrorGirl454... ktorá ma v písaní tejto poviedky podporovala najviac, najmä na FB... Ďalej Nikol18, ktorej komentáre ma vždy pobavili. Najmä jej technická o plienkach...:D Na konci kapitoly je aj odkaz na prvú kapitolu druhej série...:)

JARED:

Už sú to dva dni. Utápam sa v bolesti. Sindy mi chýba. Zazvonil mi telefón. Neznáme číslo.

„Áno?“ ozval som sa.

„Jared, tu Elizabeth. Chcela som, aby si vedel, že všetko na tom liste je pravda. Bol si jediný muž, s ktorým som spala. A tiež ti chcem povedať, že... ”

Potom som v telefóne počul len krik.

„Zober ju. Keď tie prachy nechce vrátiť, vytrieskame ich inak...“

„Je tu decko!“

„Zober ho!”

„Elizabeth!“ zakričal som do telefónu a dúfal, že sa ozve. Na nič som nečakal a hneď som zavolal Greace. Vysvetlil som jej situáciu a ona tu bola za pár minút. Vzali mi mobil, vraj z neho skúsia niečo zistiť. Znovu prehľadali byt a odišli.  Grace súcitne sedela vedľa mňa na gauči a v ruke držala zapečatenú obálku. Podala mi ju a pohladila ma po ruke. Otvoril som ju a zistil, že sú to testy DNA. Tie, ktoré sme dali spraviť, aby sme zistili, či je naozaj moja. Bola. Samozrejme. Z očí sa mi zase spustili slzy. Shannon a Tomo, ktorý celý čas taktne stáli opretí o stenu sa po ne natiahli. Podal som im ich a hodil sa do vankúšov. Nechcel som tu byť. Všetko mi ju tu pripomínalo. Ale na druhú stranu, som nechcel stratiť posledné spomienky na ňu. No, vlastne jediné.

„Jred, nájdu ju. Možno, ju budeš môcť občas vidieť...“ zašepkal Tomo a povzbudzujúco sa na mňa usmial.

„Nejde len o tú malú. Ja si Elizabeth pamätám. Teda, nie tak celkom. Ale ona bola v posteli iná. A hoci si nepamätám jej tvár. Viem, že so mnou v posteli bola... A bola taká nádherná. Keď sa usmiala. A ten jej nežný výraz, keď zbadala Sindy. Bola nádherná...“ vysvetľoval som mu a oči si zakrýval rukami.

„Nájdeme ju Jar...“ uistila ma Garce a ja som sa chytil za koreň nosa. Prudko som vydýchol a posadil sa. Ak jej ublížia, neprežijem to. Sindy si to nezaslúži. A zrejme ani Elizabeth. Veď ona sa len snažila, tú malú chrániť.

„Jared, nerob žiadne blbosti...“ povedal mi pomaly Tomo, akoby vážil každé slovo.

„Neboj, nič sa mi nestane. Tajne dúfam, že sa nájdu...“ ubezpečil som ho a posadil sa. Presne tak, dúfal som.

„Greace? Máte nejaké informácie? O tom, kto ju asi uniesol. Alebo niečo?“ spýtal som sa.

„Jared, ja neviem, či ti to môžem povedať. Sľúb mi, že ju nepôjdeš hľadať. A keď mi to slúbiš, tak zo mňa, možno, niečo vypadne...“ zadívala sa na mňa prísnym pohľadom a ja som prikývol.

„Volá sa Qiago Long. Prezývaný leopard. Pretože z miesta vždy ujde tak rýchlo, ako leopard v prírode. Je hľadaný po celom svete. Každý policajt, agent FBI, prste každý jeden človek, ktorý má na to predpoklady je zasvätený, do hľadania. Drogy, čierne pôžičky, obchod z bielym mäsom, ruská ruleta. Vlastne, tak sme ho našli. Poriadal stávky na to, či obesený človek umrie na to, že ho obesili, alebo, že ho podpálili. Alebo dal do akvária s jedovatým hadom ruky dvoch mužov, zaviazal im oči. A prijímal stávky, ktorého si had vyberie. Je to neuveriteľné. Je krutý a zvrátený. Jared, preto ju nemôžeš ísť hľadať. Ak by si sa k nemu dostal. Neprežil by si to. Vieš,“ hovorila mi Greace a v očiach mala neprítomný výraz.

„To, na jeho príkaz...“ zašepkal Shannon a Greace mu nebadane kývla hlavou.

„Oh, Greace...“ povedal a objal ju.

„Čo sa stalo?“ vyletelo z Toma a bol som rád. Ani ja som tomu nerozumel.

„Nič, to si povieme inokedy, teraz máme väčšie problémy,“  povedal mi a začal Greace hladiť po chrbte.

„Aká je šanca, že ich nájdeme živé?“ povedal Tomo to, čo je pravda, hoci som si to nepripúšťal.

„Päťdesiat percent. Je to vyrovnané. Je nepredvídateľný. Nikto nevie kedy, kde alebo ako zaútočí. Je proste prefíkaný. Je to jeden z najvplyvnejších ľudí sveta. Čo sa týka mafií a tak podobne. Jared, ak sa k tebe dostane. Ak zistí, že si jej otec, nebude sa babrať. Proste ťa odbachne. A v prípade slávnych ľudí, by nefungovalo ani kebyže ťa zaradíme do programu pre ochranu svedkov. Pretože si slávny. Ľudia ťa poznajú. Ľahko ťa nájde. Musíš si dávať pozor, komu o Sindy povieš. A najlepšie bude, ak to nepovieš nikomu. To je istota. A ver mi bude to tak lepšie,“ vysvetľovala mi a v jej očiach som videl dôveru. Opatrne som sa k nej naklonil a pohladil ju po líci.

„Ďakujem, Greace. Za všetko. Za to, že mi pomáhaš ju nájsť, aj za to, že si mi ju tu nechala ten týždeň. A aj za Shannona. Už potreboval stálu priateľku,“ povedal som jej absolútne úprimne.

„To je samozrejmosť, Jared. A k Shannonovi, no... všimla som si...“ povedala. Po dlhých troch dňoch som sa začal smiať. A nesmial som sa sám. So mnou sa smial aj Tomo a Greace. Len Shannon vyzeral, že sa na mňa vrhne. Ale Greace ho štuchla do rebier a on sa jemne uvoľnil. Smiali sme sa dosť dlho a ja som vedel, o čo im ide. Snažili sa ma udržat v nálade. A pravdupovediac, aj sa im to darilo. Smiali sme sa dovtedy, kým sa Greace nezívlo. Vtom momente ju mal Shannon na rukách a niesol ju preč. Tomo u mňa zostal a spýtal sa, či môže spať na gauči. Povedal som mu, že na gauči ostanem ja a on nech ide do spálne. Po dlhšom presvedčovaní sa nakoniec umúdril a do tej spálne odišiel. Ja som si ľahol a zaspal s pocitom, že vo vedľajšej izbe spí Sindy. Aj keď Tomo mal od nej ďaľeko.

***

„Jared, našli sme jej veci. Teda, to body, čo si jej kúpil, a čo mala na sebe posledný deň. Bolo hodené za mostami. A pravdepodobne vyhodené z auta. Keď to uvidíš v telke, nechoď sem. Náhodou sa dostaneš do záberu a je po všetkom. Ide po tebe. Rozumel si mi?“ kričala do telefónu Greace, pretože kebyže to hovorí normálne, asi by som ju nepočul. A ak hej, tak s veľkými problémami.

„V pohode. A kde ide priamy prenos?“ musel som sa spýtať. Musel som to vidieť.

„CNN,“ povedala a zrušila. Okažite som to zapol a sledoval, čo sa deje na obrazovke.

„Kúsok za čerstvo otvorenými mostami, sa našlo detské oblečenie. Patrí dieťatku menom Sindy Johnsnová. Jej matka Elizabeth, je na úteku pred čínskou mafiou. Či malá Sindy ešte žije, je zatiaľ otázne. Ale teraz tu už máme Greace Stevensovú, ktorá nám o tom povie viac,“ hovorila moderátorka a mikrofón namierila na Greace.

„Nevieme, či ide o skutočnú stopu. Alebo len o pokus nás zmiasť. Samozrejme polícia preveruje obe možnosti. Viac k tomu povedať nemôžem,“ povedala a zase odbehla na miesto, kde sa zrejme body našlo.

„O priebehu vás budeme informovať.  Predávam slovo do štúdia.“

„Vo Francúzskom meste Paríž, došlo k veľkej krádeži...“ začala druhá moderátorka a ja som to vypol. Zviezol som sa na gauč a z očí sa mi zase spustili slzy. To je hrozné, ako som toto mohol dopustiť? Veď je to moja Sindy! Ktovie, čo s ňou robia. A či ešte žije!

Jedno som však vedel naisto. Začal sa veľký boj. A to, boj o Sindy a Elizabeth. Musím ich nájsť. Veď je to moje dieťa a jeho matka!!!

PRVÁ KAPITOLA K DRUHEJ SÉRII  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tu nezostane! 6. kapitola:

2. MirrorGirl454 přispěvatel
27.12.2010 [10:35]

MirrorGirl454Musíš ho nechať takto trpieť??? A to vravíš, že ho "miluješ" Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Platonickou láskou, samozrejme. Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 26.12.2010 [21:18]

Já přetrhnu jako hada! Psala jsi, že bude HE a jak tak koukám, tohle HE fakt není!
Chce se mi z toho brečet! Proč? Proč jsi to urobila? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!