OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tu nezostane! II séria 1. kapitola



Tu nezostane! II séria 1. kapitolaOficiálne prvá kapitola II. série Tu nezostane! Užite si to...:)
Po tom, čo malá Sindy opustila Jaredovu ctenú spoločnosť, je Jared na dne. Neustále sa utápa v bolesti a hľadá stopy, kde by sa Sindy mohla nachádzať. Navyše je zamilovaný do jej matky, ktorú spolu so Sindy uniesol čínsky mafiánsky boss... Jeden z najvplyvnejších mužov sveta. Hľadať Sindy mu pomáha jeho brat Shannon, šťastne zamilovaný do nádhernej policajtky Greace (ktorá má na starosti hľadanie Sindy a jej matky). A Tomo, ktorý sa nemôže pozerať na Jaredovo trápenie, a tak sa ho snaží zabaviť, ako sa dá. Nájde nakoniec Jared Sindy a svoju vysnenú ženu, Sindynu matku Elizabeth? Alebo sa navždy bude utápať v samote starého mládenca a počúvať Tomove dvojzmyselné poznámky???

Shnannon:

Privinul som si Greace na hruď a usmial sa na ňu. Úsmev mi opätovala a pobozkala ma.

„Myslíš, že si robí až veľké nádeje? Už je to mesiac a vy nemáte žiadnu stopu. Zabije ho to! Keď sa nenájdu, alebo budú mŕtve,“ povedal som jej šeptom a pohladil ju po perách.

„Neviem. Je to síce mesiac, ale väčšinou to trvá aj dlhšie. Jared sa na to moc upína. Neviem, čo s ním spraví, keď sa nenájdu...“ odpovedala mi a v očiach mala súcitný výraz.

„Ani ja by som to nevzdal, pokiaľ by šlo o teba. Na to ťa až moc milujem,“ povedal som jej a pritiahol som si ju bližšie k tvári. Jemne ma pobozkala. Potom si ľahla vedľa mňa a hlavu mi dala na hruď. Vyzerala tak nádherne. Ako princezná. Moja princezná. Ležali sme sa posteli v našom, už prerobenom byte. Keď sa ku mne Greace nasťahovala, všetko som prerobil. Teraz je naša spálňa celá ladená do tmavo-modra a posteľné prikrývky a vankúše sú bledohnedé, rovnako ako koberec.

„Veď ani ja,“ odpovedala mi a ja som jej na to len hmkol.

„Nehmkaj, neznášam to...“ napomenula ma so smiechom. Musel som sa nad tým pousmiať. Keď hmkám, ide jej to na nervy. Začal som si vyhmkávať melódiu The Kill a ona sa smiala na celú izbu. Z ničoho nič sa na mňa pregúlila a ústa mi zalepila svojimi. Nebolo to naše prvé milovanie. Ale vždy bolo výnimočné. S každou ženou som mal len zvierací sex. Ale s Greace to bolo milovanie. A to doslova. Vždy to bolo, akoby si chcela zapamätať každú časť môjho tela. Každý záhyb, každý sval. A ja som na tom bol rovnako. Vdychoval som jej vôňu, vnímal jej vzdychy, hladil jej telo...

***

JARED:

„A kondóm máš?“ spýtala sa ma tá baba. Nevedel som, kto to je. Ale vedel som, že robím chybu.

„Vypadni!“ povedal som jej a postavil sa. Nemôžem. Proste nemôžem. Chcem Elizabeth. Odkedy som ju videl medzi dverami na inú som ani nepomyslel. Toto bol pokus o zabudnutie, ale nepodaril sa. Tak veľmi som chcel Elizabeth. Aj keď si stále robím nádej, nie som si celkom istý, že sa to stane. Že ju nájdu. A proste to všetko. No. Ja... no... nemôžem to ani v hlave vysloviť... Panebože!... Že ich nájdu mŕtve.

To dievča vyletelo von a zabuchlo za sebou dvere. Prudko som sa hodil do postele a začal trieskať päsťami do matracu.

Jared!!! Do riti!!! Sex bola tvoja ubľúbená činnosť! Čo je s tebou?! Kričal som na seba a postavil sa. Pomaly som prešiel do kúpeľne a pozrel sa do zrkadla. Vyzeral som hrozne. Vlasy som mal do všetkých strán a oči opuchnuté. Opláchol som si tvár vodou a vrátil sa do spálne. Počul som, ako niekto klope, a tak som šiel otvoriť. Pred dverami nikto nebol. Obzeral som sa, ale niekde nikto. Pohľadom som skĺzol na zem. Ležali tam moje fotky, na ktorých nakupujem. Bolo to včera. V supermarkete. Presne to viem. Kupoval som zmrzlinu. Toasty a kečup. Obzrel som sa po chodbe a pred výťahom som zbadal niečo zelené. Pomaly som k tomu prešiel a zhrozil sa. Bolo to Sindyno body. Bola na ňom nakreslená kačička a z boku bol červený pásik. Zdvihol som ho a prezrel si ho. Bolo to jej. Tým som si bol istý. Na chrbte bola krvavá škvrna.

Behom som sa vrátil do bytu a prudko ich zabuchol. Vzal som mobil a vytočil Greacino číslo.

„Greace! Preboha! Príď sem. Rýchlo! Niekto ma včera nafotil v supermarkete a hodil mi tie fotky pred dvere. A aby toho nebolo málo, bolo tam aj Sindyno body... celé od... od... od... krvi...“ podarilo sa mi zo seba dostať a zviezol som sa na gauč.

„Hneď som ta. Zamkni sa! A nevychádzaj z bytu...“ povedala mi Greace a zrušila. O pár minút už klopala na dvere. Aj s ostatnými policajtmi a Shannonom a Tomom v pozadí. Všetci vbehli dnu a okamžite si začali prezerať fotky a body. Greace ku mne pristúpila a objala ma.  Prudko som si ju k sebe pritiahol a začal plakať. Stále ma utešovala a šepkala mi, že to bude v poriadku.

Shannon a Tomo sa na nás len smutne pozerali a občas hodili pohľadom na krvavé body a fotky. Pomaly som Greace pustil a išiel k policajtom. Jeden mi podal fotku, na ktorej bolo zozadu niečo napísané.

Hra začala. A ty si si vybral stranu tej ku*vy. Pokojne si ju bráň. Ale dlho tu už nebude. A tá malá tiež. A ty stojíš na strane, ktorá prehrá.

Prišlo mi zle a zrútil som sa na kolená.

„Bude to v poriadku, Jared. Neboj!“ povedal Tomo a spolu so Shannonom ma posadili na gauč.

„Jared, dnes u teba rozhodne zostávame. Všetci. Keďže som jediná so zbraňou, tak budem spať v obývačke. S Jaredom. A vy dvaja, áno aj ty Shannon, sa vyspite v spálni,“ plánovala Greace a ľahla si na gauč. Ja som sa uvelebil na kresle a hlava mi odkväcla nabok.

Z Greace sme sa zobudili na to, že mi zvoní mobil. Neznáme číslo. Greace mi povedala, aby som zdvihol a dal to hlasno.

„Prosím?“ spýtal som sa a pozrel na Greace. Prikývla, akože správne.

„Jared, tento boj nevyhráš. Umrieš, keď ju budeš ďalej hľadať. Osobne ti vystrelím mozog...“

„Neviem, o čom hovoríš? Kto si?“ spýtal som sa a čakal. Už som sa však odpovede nedočkal. Všade sa totiž rozoznel smiech. Zobudili sa na ne, dokonca aj Shannon a Tomo.

„Daj mi ho. Možno sa z neho niečo podarí zistiť...“ povedala Greace a vzala mi ho. Vložila si ho do kabelky a postavila sa.

„Idem na políciu. Uvidím, čo tam zistíme. Ostaňte tu,“ povedala a vtisla Shannonovi bozk. Opätoval jej ho a pritiahol si ju bližšie. Šikovne sa mu vymanila z náruče a odišla. Obaja sa zviezli na gauč ku mne a opreli sa. Obaja boli ospalí, a tak sme za pár minút tvrdo spali.

GREACE:

„Takže volali z tejto adresy. Zajtra tam vbehneme. Uvidíme. Vyzerá to na bordel s Ukrajinkami. Spravíme tam raziu. Možno nájdeme niekoho, kto zaspieva...“ povedal mi Boby a ja som to bežala oznámiť Jaredovi a chalanom. Po mesiaci. Dlhom mesiaci máme stopu!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tu nezostane! II séria 1. kapitola:

1. MirrorGirl454 přispěvatel
27.12.2010 [10:40]

MirrorGirl454Veď ty vieš, čo si myslím... Krásne, ale keď to neskončí dobre, osobne ťa zabijem... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!