OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tvůj hřích si Tě najde !!! 15. díl



Tvůj hřích si Tě najde !!! 15. dílPo delší době je tu pokračování. Kousek bude psán z pohledu vypravěče, abych vám toršku osvětlila reakce Seba a dalších. Přeji příjemné čtení a děkuji za vaše komentáře ;) Xox

Vrata do garáže se rozlétly a na zem dopadlo tělo mladíka. Všichni kolem na chvíli zatajili dech, ale hned jak rozpoznali svého přítele, seběhli se k němu.

„Co se stalo?“ „Kde je Elizabeth?“ Otázky se na něj valily jak lavina. Musel si několikrát v hlavě přehrát svoji roli. Nesmí uklouznout. Pomalu ho zvedli a posadili na židli v Shaneově kanceláři.

„Oni,“ na tváři vyčaroval hrozivou grimasu, „Oni ji unesli. Všechno se to seběhlo tak rychle. Nemohl sem nic dělat.“ Vložil si hlavu do dlaní a čekal co na to řeknout. V pracovně vládlo hrobové ticho. Každý zpracovával informace od Buda.

Proč ona? Pokládal si každý tu samou otázku.

„Jakto že ji unesli?“ rozkřikl se Seb a popadl Buda za límec. Na tváři měl bolestivý, ale odhodlaný výraz. Najde ji i kdyby měl procestovat celý svět. Jestli se jí ale něco stane...né, nesmí na to myslet takhle.

„Sebastiane! On za to nemůže!“ Shane zakročil. „Bude, musíš nám popsat všechno cos viděl, ano?“

Bud polkl a zakýval hlavou. To nejhorší má za sebou. Teď už jen odvyprávět naučený text.

„Šli jsme se projít a zaběhat si. Byli jsme zrovna v parku. Povídali jsme si. Smála se. Někdo na ni zavolal jménem. Otočila se, ale nikdo nikde nebyl. Pak se najednou objevil přímo za ní. Nemohl sem nic dělat, jeden chytil mě a ji rychle odvlekli do auta. Bylo černé s tmavými skly. ….. Já, už si víc nepamatuji.“ Čekal, že na něj někdo začne křičet, že lže. Nikdo nekřičel. Každý přemýšlel.

„Poznávací značku, typ auta, kolik bylo těch mužů, snaž se aspoň na něco si vzpomenout.“ Shane se nad Budem skláněl a hltal každé slovo, které vyšlo z Budových úst.

„Kristel, stáhni záznamy všech videokamer z parku a jeho okolí, hledej černé auto s tmavými skly. Aby ty hlídej všechny telefony. Mohli by chtít výkupný. Sebe ty zavolej Jackeovi a Elis ať sem rychle přijedou...“ Shane rozdával rozkazy a všichni je bez řečí plnili.

„Proč by unášeli zrovna Elizabeth? K čemu jim je?“ pronesla Sharon. Tuhle otázku si pokládal každý, ale jen ona ji vyslovila nahlas. Nikdo na ni však odpovědět nedokázal, dokonce ani Bud.

…...............................................................

 

Snažila jsem se rozpoznat alespň podle zvuků, kde jsem. Kromě kapání kapek jsem nic neslyšela. Žádné hlasy, kroky, nic. Začala jsem mít strach. Co když mě tady za živa pohřbili? Srdce mi bilo jako splašené a strach si prodíral na povrch. Začala jsem pomalu zkoumat každý malý kousíček prostoru kolem. Bylo to tu prázdné a špinavé. Na zemi jsem objevila jen pár střepů, kusů omítky a suché trávy. Po chvíli mi začali drkotat zimou zuby a tak jsem se schoulila do klubíčka v jednom rohu a čekala co přijde.

Budou mě hledat? Stojím jim vůbec za to? Proč mi to Bud udělal? Nechápu to, proč zrovna já? Pohroužená do svých myšlenek jsem po chvíli zase usla.

Probudila jsem se a několikrát jsem musela zamrkat. Zdálo se mi to, jako by to byl sen. Můj mozek nechtěl přijmout tuto skutečnost. Probudila sjsem se v té samé místnosti, tím jsem si byla téměř jistá, ale v jednom rohu byla postel a v druhém malý stůl se židlí. Pomalu jsem se zvedla a přišla až k němu. Na stolku stál plný talíř. Při tom pohledu se ozval můj hladový žaludek. Hladově jsem se vrhla na jídlo, které lákavě vonělo. Snědla jsem ho ani jsem nevěděla jak. Potom jsem si prohlížela znovu celý prostor. Jak sem ten nábytek dopravili? Nikde tady nebyli dveře. Začala jsem prohmatávat zem, ale žádný tajný otvor tam nebyl. Snažila jsem se prohlédnout si i strop, ale nic jsem nenašla. Připadala jsem si jako v hloupém filmu. Hraje si tady se mnou nějaký psychopat? Dělá mu radost takhle mě mást?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tvůj hřích si Tě najde !!! 15. díl:

1. Ajka
20.08.2009 [13:07]

No sice dost krátký,ale i tak jsem ráda,že mám co číst.Je to moc pěkné a sem strašně zvědavá kdo ji unesl!!!!Tak rychlo další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!