OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Upíří prostitutka navždy?! - Prolog + 1. kapitola



Tato povídka je o upíří prostitutce, kterou se stala, protože nevěřila na žádnou pravou lásku a ani na to, že někdy najde někoho, koho by milovala.
Daisy pracuje v nejnavštěvovanějším upířím nočním klubu. Tento prolog vám prozradí všechno o upírech v mém podání a také o Daisy.
Prosím, buďte ohleduplní je to moje první povídka.

Prolog:

Ahoj mé jméno je Daisy a nevím jestli to víte, ale jsem nejznámější upíří prostitutka. Ano upíří, protože upíři existují, možná jste si mysleli že ne, ale já vás vyvedu z omylu.

Upíři mají barvu očí stejnou jako když byli lidi, jen trošku více září ve tmě. Ta povídačk,a že nás slunce spálí, je nesmysl, slunce nás nespálí, jen nás oslabuje, takže se na slunci můžeme pohybovat, ale ne hodně dlouho. Zabít nás může jen vysátí energie sluncem nebo vykrvácením, ale to také není zrovna snadné, protože kolíkem ani jiným předmětem nás propíchnout nemůžou. Každý z nás máme špičáky, které samy narostou když se připravujeme na jídlo nebo jsme rozčilení a právě jen naše zuby můžou naší tvrdou kůží projít.

Když pijeme krev z naší oběti, tak je lepší když u toho máme sex, protože pak naše oběť cítí jen rozkoš a jí nebolí, je to jako by prožívala menší orgasmus. Můžeme pít i krev ostatních upírů, ale to nám musí dovolit, protože jinak jejich krev působí jako jed, ale nemůže nás zabít, jenom nás ochromí na nějakou chvilku, aby se ten upír či upírka mohli chránit.

Já jsem upírem už sto padesát let, mám dlouhé hnědé, s červeným odleskem (mahagonové), vlasy až po zadek, obličej mám oválný a oči také hnědé. Jsem hubená a mám dlouhé nohy, takže v těch oblečkách, které nosívám, krásně vyniknou.

Takže teď vám povím něco málo k mé práci. Bar, ve kterém pracuji se jmenuje U Mahagonového kotěte, tento bar se tak pojmenoval po mně, protože jsem tu už od začátku což je asi tak osmdesát let. Jsem zde nejlepší a nejžádanější prostitutka. Do tohoto baru jezdí všichni upíři z celého světa, kteří si chtějí užít. Se mnou tu pracuje asi ještě pět prostitutek, ale ty nejsou samozřejmě tak skvělé jako já.

Prostitutkou jsem se stala proto, protože nevěřím na to, jak všichni říkají „Každý má pravou lásku i ty ji určitě najdeš“ a bla, bla a bla. Prostě ne, žádná pravá láska pro mě není a tím to končí.

 

 

1. kapitola - Daisy

Zrovna teď mířím do práce, za chvíli zapadne slunce. Takže jdu do své skříně vytáhnu krásnou koženou minisukni, která mi sahá sotva pod zadek a k tomu krásný žlutý top s velikým výstřihem. Pod to jsem si vzala pouze černé krajkové tanga, ale podprsenku ne, protože se do toho trička nehodila.

Po pár minutách jsem konečně došla do baru. Hned jak jsem tam přišla, tak jsem rozsvítila, protože jsem tam byla první a čekala až přijdou ostatní. Doufám, že přijdou brzy, protože za chvíli otevíráme a jak tak koukám, venku už je pár upírů.

„Ááá tady jste, no konečně už jsem myslela, že nám to tu rozbijou, jsou tak nedočkavý, snad to dneska zvládneme. Tak pojďte, holky, jdeme se převlíknout, ať už můžeme otevřít.“ Hned co jsem to dopověděla, tak jsem šla nahoru, kde jsem si vzala krásný krvavě červený průhledný obleček a ještě jednou se trošku přelíčila.

Poté jsem došla dolů, viděla jsem, že holky už tam čekají, u tyčí, až se spustí hudba, a jsou také v krásných oblečcích. Samozřejmě já mám všechny oblečky nejlepší, protože jsem nejlepší prostitutka ze všech, tak z toho mám nějaké výhody.

„Tak co holky jdeme na to?“ zeptala jsem se jich. Holky jen souhlasně přikývly a tak jsem otevřela dveře. Všichni upíři se ihned rozeběhli k pultu, aby si u mě objednali místo. Já se na ně jen koukala a čekala, kdy pochopí, že dnes pult obsluhuju já, takže si musí počkat až k němu dojdu a že já umím jít pěkně pomaloučkým sexy krůčkem. Na všechny jsem se pozorně koukala a čekala, kdy se na mě první vrhne. No, nemusela jsem čekat dlouho a byla jsem přirazená na stěnu a někdo mě líbal.

„Ale no tak, ty si tu poprvé, co?“ zeptala jsem se ho a on jen souhlasně přikývnul.

„N,o hochu, tak to si budeš muset počkat, já to dělala schválně, víš, ostatní jsou na tohle ode mě už zvyklý, takže je vidět, že jsi tu nový. No, nic jak to tak vypadá už to nemůžeš vydržet co?“ Když jsem to dopověděla, tak znovu jen souhlasně přikývnul.

„Hele, tak pojď, ať si trošku užiješ, bude ti stačit na začátek jen orálék ne?“ zeptala jsem se ho, on se trošičku zamračil, ale pak se znovu usmál a přikývnul.



 

Pokračování příště



 

 

Prosím berte ohled, je to moje první povídka. Prosím jak o kritiku, tak i kladný komentáře. Díky. =))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří prostitutka navždy?! - Prolog + 1. kapitola:

5. Ami
25.07.2011 [10:57]

Možná by to mohlo bejt zajmavý,ale mě se moc nelíbí,jak pořád říká:já jsem ta nejlepší,mám nejlepší,všichni vědí,že sem ta nejlepší atd.Ale děj může bejt dobrejEmoticon

4. Gracewhite přispěvatel
24.07.2011 [12:16]

GracewhiteTjn, mě to příjde, že ze spisové češtiny najednou skočíš do nespisové. Emoticon
Ale jinak se mi povídka líbí, protože hlavní hrdinka opravdu vypadá do dobrou *****
Emoticon Emoticon
Stejně si myslím, že nakonec někoho začne mít ráda
Emoticon

3. Skříteček2
24.07.2011 [11:42]

Abych pravdu řekla, moc se mi nelíbí styl, jakým upírka vypráví příběh. Byl by hezký, ale trochu jinak bych ho zaonačila Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 23.07.2011 [19:43]

**Začneme hezky od začátku:
*Pomlčky v nadpisu se oddělují z obou stran mezerami.
*Za řadovou číslovkou se dělá mezera.
*Veliký problém je v čárkách (typické spojky - ale, abych, protože, když, který... atd.).
*Shoda přísudku s podmětem.
*Překlepy.
*Nedokončená slova.
*Vipadat a přikívnul je špatně. Vypadal a přikývnul se píše správně.
*Přímá řeč. Na tomto odkazu najdeš veškeré podrobnosti jak o přímé řeči tak i o pravopisu -> http://www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pravidla-psani/.
*Uvozovky mají svoje přímé klávesy na klávesnici, nepíší se dvěma čárkami, proto používej tyto klávesy: pro dolní uvozovky shift+ů na začátku přímé řeči a pro horní uvozovky to samé, jen na konci přímé řeči. Ve wordu ti to půjde, zde na stránkách ne.

**Pokud bys potřebovala poradit, ozvi se mi na icq nebo e-mail a já ti ráda pomůžu. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 21.07.2011 [10:20]

*Nezakládej, prosím, nehotové články, děkuju. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!