OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Váš soused zabiják 6. kapitola



Váš soused zabiják 6. kapitolaDalší VSZ. Paul Lisse pěkně zavařil. Oběd pokračuje a Paul udělá něco, co by Lissa nečekala.

Uviděla jsem Amy, jak se na mě směje a mrká, naštěstí si ale kolegové sedli k jinýmu stolu, takže jsem jim Paula nemusela představovat a taky tu naštěstí nebyl Dan, protože tohle by mu zlomilo srdce.

"Pěkně děkuju," řekla jsem Tom... Paulovi.

"Není zač, tak, už je to venku, už svůj vztah nemusíme tajit."

"Myslíš ten vztah zabijáka a vydíraný holky?"

"Počkej, copak jsem tě vydíral, přece jsem ti neřikal, aby sis vzala tu hranolku, nebo tě zabiju, vzala sis ji sama."

"Víš co, radši mlč, zabíjet umíš, ale rozumu si moc nepobral."

"Hele neštvi mě, nebo..."

"Nebo mě zabiješ?"

"... ti dám pusu. A tvý kolegove budou koukat." Sakra, to je parchat, ale sexy parchant.

"To si zkus."

"Fakt mužu jo?" zeptal se začal se ke mně natahovat.

"Ne! Nemužeš, zajeď zpátky."

Usmál se a hned si zase sednul zpátky a začal se věnovat jídlu a já taky, mňam ten koláč je fakt dobrej. Po chvíli mi Paul zase nabízel hranolku. Zamračila jsem se na něj a tak se stáhnul. Dojedla jsem koláč a dopila kafe, Paul už taky dojídal, oběd byl pomalu u konce. Škoda.

"Co děláš dneska večer?" zeptal se Paul. Nejdřív jsem chtěla říct, že nic, ale pak jsem si vzpoměla na tu večeři s Danem.

"Mam rande s jedním úžasným chlápkem."

"Vážně? Tak v kolik tě mam vyzvednout?"

Usmála jsem se, ten si teda fandí.

"Sorry, ale ty ten chlápek nejsi, kdybych chtěla jít s tebou, tak bych řekla, že mám rande s jedním otravnym chlápkem, kterej mě chce zabít."

"Au. To zabolelo. Lizzie, já s tebou chci dělat jiný věci, nechci tě zabít," řekl svůdnym hlasem. Chlapče, ty mi dáváš.

"Ale já s tebou ne." Sakra, lhala jsem sama sobě.

"Ty by si se mnou nechtěla..."

"Ne!"

"...koukat na baseball."
Zamračila jsem se tímhle mě dostal. Paul ten se smál.

"Moc se nesměj Pommy."

"Pommy?"

"No, pořád se mi to plete, Paul, nebo Tommy, tak budeš prostě Pommy."

"Tak to teda ne, jestli mi ještě jednou řekneš Pommy, tak tě..."

"Zabiju, je mi to jasný."

"Sakra, necháš mě domluvit. Chtěl jsem říct, že tě..."

"Přivážu k posteli a budu mučit."

"Ty mě domluvit nenecháš, že ne?"

"Ne, protože..."

Teď zase nenechal domluvit on mě, protože se ke mně nahnul a dal mi pusu. Něco mi říkalo odtáhni se, odstrč ho, ale něco mi říkalo užívej si to a tak jsem si to chvíli užívala, ale nakonec jsem ho stejně odstrčila.

"Tohle už nedělej."

"Nebo mě zabiješ?" zeptal se s úsměvem.

Uviděla jsem Amy, jak na nás civí, hm ten idiot mi zavařil. Tak tohle byla poslední kapka, vrhne se na mě v restauraci plný mejch kolegů, začne mě líbat a pak se mi bude ještě smát. Zvedla jsem se a odešla jsem restauace. Zase mi něco říkalo, zapomněla jsi na facku, otoč se a vlep mu ji, ale naopak mi něco říkalo, otoč se a tu pusu mu vrať, přece se ti líbilo ne? Kašlala jsem na to ani jedno to něco jsem neposlechla. Přeběhla jsem ulici a vydala se do budovy novin. Vyjela jsem výtahem do kanceláře a sedla jsem si za stůl. Začala jsem cvakat s propiskou, to mě vždycky uklidní. Všimla jsem si, že ke mně přichází Dan, ten mi tu ještě scházel.

"Ahoj, už si po obědě?" zeptal se s úsměvem. Dan má hezkej úsměv, ale bohužel, Paulovi se nevyrovná.

"Jo jo. Už po obědě. Ty si zase jed v kanceláři viď, zase nějaký ty tvoje obložený chleby co?"

"No, to víš, jsem šéfredaktor, mám spoustu práce, na oběd chodím málokdy."

Byla jsem ráda, že Dan dneska nešel na oběd, kdyby mě viděl s Paulem, tak by se mnou minimálně dva měsíce nemluvil. Ale proč se vlastně o to starám, Dan na mě nemá právo, můžu si chodit na oběd s kým chci. Jsem blbá no, mýho skvělýho a nádhernýho šéfa Dana nechci, ale bejvalýho masochistickýho zabijáka jo. No prostě nam slabost pro špatný kluky, pro hodně špatný kluky a Paul je vážně sexy bad boy, ach.

"Hele Liz, kdo byl ten chlap, se kterym si odešla?" zeptal se Dan. Takže mě s Paulem viděl, to neni dobrý. Ale dobrý je, že se ptá, kdo to byl, protože ho nepoznal.

"To byl novej soused mejch rodičů."

"Aha a co chtěl?" Ajaj, dobrá otázka. Liz mysli, mysli. Jo, už vím, chtěl se podívat, jak to vypadá v opravdickej novinách.

"No, víš, chtěl se podívat, jak to vypadá v opravdickej novinách, jak to tady chodí a tak. Doufám, že ti nevadí, že byl tady, prostě se chtěl jenom podívat."

"Ne, nevadí," řekl Dan s viditelnou úlevou v hlase. Jsem dobrá lhářka, sežral mi to i s navijákem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Váš soused zabiják 6. kapitola:

3. Texie admin
18.04.2010 [21:48]

TexieHezky se to vyvíjí... Emoticon

2. Danca11
18.04.2010 [12:40]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lenka
14.04.2010 [21:54]

Tvoje povídka se mi vážně líbí a těším se na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!