OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Vojna nesmrteľných - 2. kapitola 1/3



Vojna nesmrteľných - 2. kapitola 1/3Tak a máme tu časť z Perlinho pohľadu.
Perline myšlienky a úvahy. Čo ju tak trápi? Tá nevedomosť...
Návšteva Alice a ďalšie záhadné reči. Prečo chodí Alica stále poranená? Môže Perla tušiť, čo je za tým všetkým?

P. S.: Je to taká kratšia kapitola, keďže už nemám veľmi pôvodnú Trishkinu predlohu, keďže sa tomu nevenuje. No ja dúfam, že sa to aspoň troška zmení.
Takže kto si to prečíta, prosím o komentáre.

2. kapitola

Perla

 

Pomaly som otvorila dvere do izby a vošla do nej. Zatiahla som záves na okne a sadla si na posteľ. Veľká sýto zelená miestnosť vo mne vzbudzovala pokoj. Čierny nábytok, ktorý som si sama už dávno urobila, voňal za lesom.

Zhlboka som sa nadýchla a vdýchla tú krásnu vôňu.

Dostala som chuť ísť niekam preč od toho všetkého. Rozbehnúť sa a len tak behať... alebo ešte lepšie. Zaletieť si niekam. Chcela som slobodne rozprestrieť krídla a letieť ďaleko od tohto všetkého. Byť večne voľná, nie byť zväzovaná nevedomosťou vlastného života...

Vzdychla som si. Tak rada by som si na niečo spomenula! Na čokoľvek! Veď o sebe neviem vôbec nič. Ani len jediný, maličký náznak, kým som, nemám. Mám len zopár chaotických spomienok a pár blízkych vecí.

Moje myšlienky opäť zablúdili k Patricii.

Samozrejme, vedela som, že Patricia je upír. To som si všimla už prvý deň školy. Hneď som to z nej vycítila. A to ma veciach mätie najviac zo všetkého.

Aj ja som upír. Na prežitie potrebujem krv, som rovnako silná a rýchla ako oni, mám rovnako dobre vyvinuté zmysly, no môj chrbát zdobia krídla. Ale prečo, to netuším.

A, nemôžem zabudnúť, ovládam aj mágiu. Nad tou myšlienkou som sa usmiala. Moja schopnosť premieňať sa na hocikoho mi už veľakrát dobre poslúžila. Aj keď oveľa radšej uprednostňujem hrubú silu a rozum.

No ako sa zdá, ani Patricia nie je obyčajný upír. Párkrát som ju pri ceste domov videla použiť nejaké kúzla.

Toľko ráz som túžila ísť za ňou a spýtať sa, čím to je, že sa tak podobáme, že sme ako sestry, no nikdy som tie vety pred ňou nevyslovila nahlas.

Veď ako by som aj mohla? Mala by ma za ešte väčšieho blázna a to nepotrebujem.

Zrazu sa domom ozval hlučný zvonček, až ma strhlo a okamžite som utekala otvoriť dvere. Do domu vošla Alica.

„Ahoj,“ pozdravila ma ticho. „Mohla by som tu na chvíľu ostať?“

Ustarostene som na ňu pozrela a usadila ju do obývačky do mäkučkého kresla.

„Čo sa deje?“ spýtala som sa napokon.

Alica len pokrútila hlavou a ani sa na mňa nepozrela. „Nič, som v pohode.“

Nadvihla som jedno obočie. „Naozaj? Akosi mi to tak nepripadá.“

Alica sa na mňa slabo usmiala. „Naozaj mi nič nie je. Ja len... potrebovala som... vypadnúť z domu.“

„Tak čo sa deje? Mama znova buzeruje?“

„Hej... nikam by ma nepustila, keby som nepovedala, že si od teba potrebujem požičať knihu na zajtra.“

Všimla som si, že si Alica mimovoľne pošúchala predlaktia. Mala tam niečo, čo ju podľa všetkého štípalo.

Do nosa mi udrel pach krvi. Zamračila som sa na ňu a okamžite som jej chytila ruku do svojej ruky.

„Čo to má znamenať?“ zaujímalo ma.

Alica sa mi rýchlo vytrhla a schovala si ruku do rukáva. „To nič nie je,“ zaklamala mi automaticky.

Nadvihla som obočie. „All, vyzerám, že som až taká sprostá? Viem, že keď hovoríš nič, znamená to niečo.“

„Ja... mala som tréning. S Miou. A omylom som sa pošmykla,“ vysvetlila mi.

Pozorne som sa na ňu zadívala a začala ju prepichovať pohľadom. „V poslednom čase sa ti to stáva veľmi často, nemyslíš?“

Niečo na Alicinom správaní mi nesedelo. Aj teraz sa jej oči na okamih rozšírili od strachu.

Očividne to bolo zo mňa. Musím uznať, že moje oči bývali často tvrdé. Veď po tých rokoch sa nič iné odo mňa ani čakať nedalo.

„Neklamem. Mii sa len trocha pošmykla ruka a ja som potom s druhou rukou dopadla na črepiny. Nič zvláštne.“

„Áno, to vidím,“ poznamenala som sucho. „Asi by som sa mala s Miou pozhovárať. Tie vaše bojové tréningy sa mi vôbec nepáčia. Môže ti vážne ublížiť.“

Alica sa na mňa silene usmiala. „Je to moje rozhodnutie. Okrem toho, Mia sa mi za to už najmenej miliónkrát ospravedlnila.“

Stále som na ňu skúmavo hľadela. Vedela som, že mi niečo tají. „Alica, viem, že mi nehovoríš pravdu. Prosím, môžeš mi dôverovať,“ povedala som jemne, no mala som sto chutí ňou poriadne zatriasť.

„Som trocha rozrušená,“ oznámila a odvrátila pohľad. „To vieš, mama, skúšky, Barbara sa do mňa v kuse naváža a Jenny...“ Ďalej nepokračovala. Aj ja som cítila jej smútok. Hneď som všetko hodila za hlavu a objala ju. Veľmi dobre som vedela, ako Alici sestra chýba.

Na chvíľu som však mysľou zablúdila niekam inam.

Je jasné, že mi niečo tají. Stále niekam chodí s Miou a nikdy mi nepovie, kde boli. Len, že trénovali. A na tele má zranenia, ktoré len ťažko zodpovedajú tréningu.

Čo ak je...? napadlo mi, ale zavrhla som to tak rýchlo, ako mi tá myšlienka aj napadla.

„Sľúb mi, že ak budeš mať akékoľvek problémy, povieš mi o tom,“ povedala som jej vážne.

Slovo “akékoľvek“ som naschvál zdôraznila. Môj vnútorný hlas na mňa kričal, že Alica v niečom lieta a nechce mi to povedať.

„Sľubujem,“ prikývla.

Tuhšie som ju objala.


No tak čo na to hovoríte? Chcete ďalšiu časť? Ďalšia časť (ak vôbec bude) bude pohľad na Miu a trocha sa oboznámime s tým, čo sa tu vlastne deje.

No a toto by som chcela venovať Kacenqa a Mishell. Za vaše komentáriky a to, že o túto poviedku stojíte. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vojna nesmrteľných - 2. kapitola 1/3:

2. Perla přispěvatel
30.10.2012 [18:44]

PerlaKacenqa: verím, že sa mi v čo najbližších dňoch podarí pridať Život je prekvapenie a ďalšie moje poviedky. Prišla som na to, že keď si nájdem raz čas na jednu a raz na druhú, lepšie sa mi rozmýšľa o deji a mám tak čas premyslieť si ho pozornejšie.
Takže sa nemusíš báť, všetkého sa čoskoro dočkáš. Emoticon

1. KacenQa přispěvatel
30.10.2012 [14:42]

KacenQaJéé Emoticon tak nejdřív Život je prekvapenie a teď i další Vojna nesmrtelných Emoticon Emoticon Emoticon. Sice jsem si musela znovu přečíst předchozí kapitoly, abych se do toho zase dostala, ale jsem strašně ráda Emoticon, tak ať je další co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!