OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Výjimečná: Začátek - 6. kapitola



Výjimečná: Začátek - 6. kapitolaDalší kapitola Výjimečná: Začátek! Přeji dobré čtení! :)

„Nemusela si mně zachraňovat!“ řekl někdo arogantně, podle mě ten koho jsem zachránila. A ten nebo její tón hlasu se mi zaručeně nelíbil!

„Děkuji by stačilo!“ řekla jsem celá vytočená. A obrátila se na…  holuba či co?

„Zvládla bych to sama!“ odpověděla arogantně, co nejvíc nemám ráda na všem, když je arogantní!

„Tak hele, ty arogantní holube, stačilo by, pouhé děkuji!“ a rozhodla se odejít, jenže…

„No dovol, nejsem žádný holub, ale vodní Fénix! A radila bych ti se ke mně chovat slušně!“  Řekla aspoň myslím, že je to ona zase arogantně.

„Já nevím, kde je tady arogantní, až běda! A proč tu s tebou ztrácím čas!“ A odešla.

„Eleno!“ zvolal někudy někdo.

„Kdo jsi!“ zvolala jsem bojovně a vytáhla meč.

„Eleno, bože tak jsem se bál!“ řekl Eric, který mě drtil v náručí.

„Ericu!“ řekla jsem uvolněně.

„Pojď, zvu tě na kafe, co říkáš?“ řekl mile.

„Já si dám bílou čokoládu.“ A vedl mně do malé kavárny, kde jsme si objednali. Povídali si ovšem možným. Zjistila jsem, že ho baví létání a také tanec. Také jsme se dostali, o co šlo. Všechno jsem mu řekla a on mi řekl, co byly. Takže ten arogantní pták je opravdu vodní Fénix a ta hnědá hmota byla Gordik. Sají energii, ale je snadné je zabít.

Venku lilo a naráželo do oken, že už i sténaly pod takovým náporem vody. Nevím, ale myslím, že to má souvislost s tím Fénixem.  Dopili jsme a odešli domů. Pořád jsem se nemohla zbavit pocitu, že nás něco sleduje. Když jsme došli a udělali pořádné louže na koberci v chodbě, tak jste měli vidět ten křik Polly! Jako děti jsme se přemístili pryč a ona nadávala na celý dům.

Na příkaz Polly jsme se převlékli a já se vydala do knihovny. Na potřetí jsem se trefila, a málem mi spadla brada. Regály ani nekončily do dály a také ani do výše. Celá ohromená za sebou zavřela a dívala se na knihy. Draci, Mágové, Tokološ, Bohové, Fénixové a také jsem uviděla knížku s Anděly.  Na konec si vybrala pět knih. Tří knihy o dracích, jedna kniha o vílách a něco o Fénixu.

Nevím sice, jak dlouho jsem tam byla, ale zase jsem o něco více věděla. Draci jen výjimečně se  Anadrujou. To nevím co je, ale zeptám se na to Erica. A také si přečetla o dvou druzích draků. Druhý nejděsivější drak na světě. Isoko. Má jen červenou nebo bílou barvu. Je to velmi arogantní a velmi nebezpečný drak. Jeho největší zbraní je, že můžou z ocasu vystřelovat ostny a mohou chrlit oheň. Vybírají si jenom silnější jedince.  Zajímalo by mě jaký je první nejděsivější drak. Další drak je Aneko. Malý drak. Velmi hravý a milý. Žije často v horách. Anadrujese hodně.  Víly, je několik druhů. Víla lesní, horská, zimní a mnoho dalších. Fénix se nesmí zabít. Jsou velmi ohrožení. Jsou arogantní, ale někdy jsou velmi dobrým přítelem. Jsou vodní, ohniví, zemní a větrní.

„Eleno?“ řekl Eric a já se pořádně lekla.

„Ano?“ zeptala jsem se.

„No, víš, dneska je disko a já se chci zeptat, jestli nechceš se mnou jít?“ řekl nervózně a podrbal se za uchem.

„Ráda!“ a usmála se na něj.

„Za půl hodiny půjdeme.“ A zmizel.

Knihy jsem nechala knihami a rychle šla do pokoje, kde jsem se vzbudila. Otevřela šatnu a přehrabovala se. Ale nic jsem nemohla najít, když jsem to vzdávala, do oka mi padlo krásné přiléhavé šaty a k tomu boty na podpatku. Předstoupila před zrcadlo a zamračila se. Pořád jsem byla El diablo. Přeměnila se na sebe a usmála se. Venku už bylo zase hezky. Došla jsem dolů a čekala na Erica, který přišel a hvízdnul. Jen jsem se zasmála a mohli vyrazili jsme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výjimečná: Začátek - 6. kapitola:

24.10.2011 [18:31]

FaireDoufám v brzké pokračování. Emoticon Emoticon

2. martinexa přispěvatel
24.10.2011 [13:09]

martinexapíše se druzích a ne druhách a další věc dvakrát tam máš druhý drak. vím, že je to překlep,ale kdyby jsi si to po sobě aspoň dvakrát přečetla tak by se ti to nestalo. Jinak hodně bohatá fantasie. Ty obrázky na odkazy by tam ani být nemusely.

1.
Smazat | Upravit | 24.10.2011 [12:12]

*Shoda přísudku s podmětem.
*Čárky kolem oslovení.
*Pozor na I/Y v přídavných jménech. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!