OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf Darkness - 9. kapitola



Wolf Darkness - 9. kapitola Melissa uteká za svorkou, aby ich informovala o tom, čo sa dozvedela. Dúfa, že sa vám kapitola bude páčiť a chcem vám popriať krásne sviatky. :)

     Utekala som v pyžame lesom. Chcela som sa premeniť na vlka, ale niečo mi v tom bránilo. Gabrielov rozkaz. Ignorovala som fakt, že utekám len v bielom tielku a čiernych nohaviciach. Musela som ísť za svorkou. Párkrát som zakopla a padla do blata. Vlci nepadajú. Ja som však stále nemotorná. Neviem využívať svoje vlčie inštinkty. Využívam ich, keď ich mám držať na uzde. Dobehla som ku Gabrielovi. Zastavila som pred vchodovými dverami a snažila sa upokojiť môj srdečný tep. Dvere sa z ničoho-nič otvorili. Stál tam Warren iba v roztrhaných džínsoch.
 „Chceš tu obdivovať rám našich dverí, alebo sa chystáš aj dovnútra?“ spýtal sa ma Warren s krivým úsmevom.
 „Ja... ja...“ koktala som.
 „Si opitá?“ spýtal sa ma Warren a naklonil sa ku mne bližšie. Očuchával ma!
 „Nie som,“ skríkla som podráždene.
 „Tak potom prečo si celá špinavá a od blata?“ vysmieval sa mi Warren. Prevrátila som oči.
 „Je Gabriel doma?“ spýtala som sa s malou dušičkou. Warren na mňa žmurkol a ustúpil, aby som mohla vojsť. Áno, Gabriel je doma.

      Vošla som do obývačky, kde, ako vždy, bola celá svorka. Všetci si ma zvedavo obzerali - okrem Gabriela. Ten sa na mňa ani nepozrel. Chlipkal si coca-colu a pozeral na telku. Ignorant zasratý! Nestojím mu ani za to, aby zdvihol zrak a pozdravil ma. Ticho som zavrčala.
 „Čo sa deje, Mell?“ spýtala sa ma Eire chrapľavým hlasom. Vyzerala vystrašene.
 „Ja... niečo som počula,“ začala som hovoriť. Eire podišla ku mne, objala ma a usadila k sebe na kreslo. Zhlboka som sa nadýchla a porozprávala som im všetko, čo som počula. Hlas sa mi triasol.
 „Takže ten Simon sa pýtal, či to boli normálni vlci?“ nahlas rozmýšľal Liam.
 „Prečo skúmajú veľkosť vlkov?“ nechápala Eire.
 „Celé to nedáva zmysel,“ vzdychol si Warren.
 „Ja nerozumiem hlavne tomu, prečo sa Becky pýtal na jej kamarátov. Či sa nezačali správať podozrivo - ako zvieratá,“ dodala som ja.
 „Keď budú robiť problémy, odstránime ich,“ ozval sa po prvýkrát Gabriel, ale na nikoho sa nepozrel.
 „Ako to myslíš, odstrániť?“ spýtala som sa rozrušene. Gabrielovi sa mihol na tvári zlovestný úškrn. Dlho si odpil z coly a nadýchol sa.
 „Zabijeme ich,“ vyslovil pokojne a ďalej pozeral na telku.
 „Gabriel, my nezabíjame ľudí,“ vyhŕkla som. „Nič nám nerobia,“ argumentovala som a postavila som sa.
 „Zatiaľ nič nerobia,“ vzdychol Gabriel a po prvýkrát sa na mňa pozrel. V jeho očiach som nevidela nič. Žiadnu lásku, žiadny cit. Pozeral na mňa prázdno a nečitateľne.
 „Zajtra si daj pozor na to, čo povieš tej malej krave,“ povedal Gabriel výhražne. „A teraz chod domov,“ prikázal mi. Ďalej sa už na mňa nepozrel. Hľadel na televíziu a každého ignoroval.
 „To má ísť ako pešo, neodvezieš ju? Veď je v pyžame,“ rozčuľoval sa Liam.
 „Odvez ju domov, pokiaľ chceš, ale podľa mňa jej neuškodí, keď sa prejde,“ odvetil mu Gabriel.
 „To je v poriadku Liam,“ usmiala som sa na neho a vybrala sa preč.

    V noci som nevedela spať. Plakala som. Ja som to prekliate nechcela. Ja som chcela zachrániť svorku. Nikoho som neprosila, aby som sa stala tým, čím som. Chcela som iba pomôcť svorke a toto mám za to. Samé hádky s Gabrielom. Zabalila som sa do periny a vzlykala. Počúvala som zvuky v dome. Mama s otcom hlasno odfukovali a Rebecca bola ešte hore. Cítila som, ako si lakuje nechty a hmká nejakú melódiu. Postupne moje vzlyky utíchli a ja som upadla do bezsenného spánku.

      Na druhý deň som prišla do školy neupravená a ledva oblečená. Niektoré dievčatá si ma zvedavo obzerali a niečo si medzi sebou šepkali. Počula som ich, ale snažila som sa to ignorovať. Viem, že vyzerám hrozne. Začula som však Eire. Telefonovala. Nenápadne som sa schovala za roh a počúvala. Aké úbohé.
 „Gabriel, videla som ju. Vyzerá ako vyfľusnuté lečo,“ hovorila Eire tlmene, no aj tak som všetko rozumela.
 „No a čo?“ z telefónu sa ozýval Gabrielov chladný hlas bez záujmu.
 „Na a čo? Trápi sa, lebo si na ňu hnusný,“ rozčuľovala sa Eire.
 „Nie som na ňu hnusný, len ju nechcem momentálne vidieť,“ odvetil Gabriel pokojne, ako keby jej oznámil, že jej rozbil obľúbenú vázu, ale kúpi jej novú.
 „Gabriel, si bezcitný idiot, každý robí chyby,“ vyhŕkla Eire.
 „Neotravuj ma s hlúposťami,“ ukončil to Gabriel. Telefón ostal hluchý. Takže ja som hlúposť? Vyšla som spoza rohu a ocitla sa v tvárou v tvár s Eire.
 „Ahoj, Mell,“ pozdravila ma rozpačito.
 „Ahoj,“ odpovedala som jej chladne a čakala, či začne hovoriť niečo o svojom telefonáte.
 „Vyzeráš super,“ usmiala sa na mňa. Áno, som naozaj sexy vypľuté lečo. Usmiala som sa na ňu a šla ďalej. Nechcelo sa mi hádať sa, alebo riešiť Gabriela. Chcela som len prežiť tento deň pokojne a bez ujmy na zdravý.

     Po škole som sa, ako vždy, teperila domov k autu.
 „Melissa,“ kričal dievčenský hlas. Otočila som sa a rútila sa ku mne Rumi. Vlasy mala vyžehlené a takmer po pás, oči je zdobili jemné čierne linky a v koženej bunde vyzerala ako rocková princezná. Musela som vedľa nej vyzerať naozaj úboho.
 „Ahoj, Rumi,“ pozdravila som „vyzeráš super,“ pochválila som ju. Rumi skrčila nos.
 „Rada by som ti povedala to isté, ale nemôžem, lebo vyzeráš otrasne. Dnes nemáš svoj deň, že?“ zaujímala sa. Prekvapila ma jej úprimnosť. Vyjavene som na ňu pozerala a klipkala očami.
 „Prepáč, nechcela som ťa uraziť,“ vyhŕkla v rozpakoch.
 „Neurazila,“ povedala som rýchlo. „Ja... nemala som náladu nejako sa upravovať,“ vysvetlila som jej to.
 „Chápem,“ žmurkla na mňa. „Vlastne, chcem ťa pozvať k nám. Som tu nová a nemám tu kamarátov. Mark po mňa dnes nepríde, tak mi napadlo, že ma môžeš odviesť domov a na chvíľu u nás zostať,“ navrhla mi milo. Bola to pasca. Chce sa so mnou baviť o tom útoku. Všimla som si, že svorka ma nenápadne sleduje. Liam a Warren mierne pokrútili hlavou.
 „Jasné, to bude skvelé,“ vyhŕkla som a odomkla auto.
 „Výborne,“ usmial sa na mňa Rumi. Usadili sme sa a vyštartovali. Všimla som si na okraji cesty stáť Gabriela. Zazeral. No keď som sa tam pozrela znova, aby som sa uistila, že tam je, nikto tam nestál. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf Darkness - 9. kapitola :

5. lala19941
25.12.2012 [11:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá ako to bude pokračovat, Garbiel by sa mal s Mell udobriť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Eliz
24.12.2012 [15:08]

Gabriel je riadny debil :D chova sa ako male urazene decko a chudak Mell musi sa kvoli nemu citit strasne. Naozaj super kapitola, prosim co najskor dasiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

P.s. tiez ti prajem pekne sviatky aj novy rok Emoticon

3. telka99
24.12.2012 [1:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Simones
23.12.2012 [22:17]

je mi Mell docela líto.. Gabriel to docela přehání, měl by si jí udobřit :) :D

1. Hejly
23.12.2012 [22:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!