OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » xxx5



xxx5Takže pátá kapitola. Přeji příjemné čtení:)

 

 

Na druhý den dopoledne už jsem vesele chatoval s Teem, který mě ráno probudil smskou, která zněla asi takhle: To je Ti tam tak dobře, že i na nejlepší přátelé zapomínáš.

Když jsem si to přečetl došlo mi, že jsem mu od včerejška nenapsal, to muselo ranit jeho city.

Zrovna jsme telefonicky řešili, jejich včerejší bitku s upíry. Teo se chlubil, že zase nikoho nezabil a líčil mi, jak mě tam vůbec nepotřebovali, a zrovna se mi na monitoru objevila tabulka s žádostí o autorizaci nějakého člověka s přezdívkou Lebka_s_vlasama. Co to je za magora, napadlo mě a žádost jsem přijal.

„Ach bože“ zaklel jsem do telefonu, když jsem podle fotky zjistil, kdo to je.

„Co pořebuješ, synu?“ reagoval Teo na moje bože.

„Hádej, kdo si mě právě přidal na icq?“ zeptal jsem se.

„Nevím, kdo?“

„Před chvíli jsme se o ní bavili!“ napovídal jsem.

„Jej, já nevím, tak mi to řekni“ skučel Teo.

„Megi, ta dcera od Matta!“ řekl jsem zoufale.

„Jo jasně, vím. Vždyť si říkal, že je to malá holka“ No a není?

„No však jo, je jí 14!“ mračil jsem se na okínko s její fotkou.

„Zbláznil si se? Cory vždyť si mi jí popsal, jako šestiletou holčičku a ona má 14, to už je skoro dospělá, no to ne, ale…“  Přestal jsem ho vnímat, protože mi zrovna napsala, jako by nemohla přijít.

 

Lebka_s_vlasama (11:13)

Co máš dneska v plánu? 

 

„Brzdi, brzdi“ přerušil jsem ho. „Právě mi napsala, pry: co máš dneska v plánu, jako by nemohla vstát a přít se mě zeptat. No chápeš to?“ Teo se zasmál.

„Hele, i když nerad musím přiznat, že počítače kromě toho, že jsou ekologicky závadné a tak dále, prostě ovládají generace mladých a proč by měla vstát, když je tak lehké napsat Ti!“ tomu jsem se zasmál já, typický Teo.

„No nic, Cory musím končit. Za čtvrt hodiny mám být v útulku“

„V jakém útulku? Ty si jdeš koupit psa?“ zeptal jsem se.

„Ne, potřebovali nějaké dobrovolné brigádníky, tak jsem se přihlásil. Další psy by mi už mamka nedovolila“ Chlubil se, ale při poslední větě zněl smutně.

„Ty seš blázen, tak si to tam užij. Ahoj“ ukončil jsem náš hovor a uvažoval, co napíšu Megi. Měl jsem sto chutí, vstát, otevřít dveře do jejího pokoje a odpovědět jí, ale když už si dala tu práci najít mě, tak to neudělám.

 

Cory (11:15)

Nic.

 

Odpověděl jsem stručně a jasně. Dneska jsem hodlal odpočívat, když teď nemusím chodit na hlídky, můžu si dovolit trochu zlenivět.

 

Lebka_s_vlasama (11:15)

Aha. No tak nechtěl by se jít pobavit někam semnou a pár kámoši?

 

Cory (11:15)

Promiň, ale na písek už nechodím.

 

Opověděl jsem, ne zrovna mile a potom, co se začalo ozývat v jejím pokoji, jsem usoudil, že jsem ji asi urazil, nebo se jí minimálně dotknul.

„To je kokot! Já se snažím být milá a… No dobře, jak chceš. Tak písek jo?!“ tohle jsem slyšel a musel to slyšet určitě i Matt, který na to nějak nereagoval, asi už byl zvyklý. Za chvíli začala bušit do klávesnice, usoudil jsem, že asi píše mě, a taky, že jo.

 

Lebka_s_vlasama (11:17)

To je škoda. Mám totiž nový kyblíček.

 

Odpověděla a odhlásila se. Já jsem udělal to samé a rozvalil se na postel.

Musel jsem usnout, protože mě asi za dvě hodiny vzbudilo klepání na dveře.

„Oběd“ řekla mi Megi a nevypadala nějak nadšeně, že mě vidí.

Za chvíli už jsme seděli všichni u stolu a spokojeně žvýkali, to co Matt připravil.

„Máš dneska něco v plánu, Meg?“ zeptal se jí.

„Alee, staví se Darla a půjdeme si hrát na písek!“ vau, tak tohle jsem vážně nečekal. Všiml jsem si, jak se na mě zákeřně usmívá a Matt jí sleduje s nadzvednutým obočím. Ale nějak se k tomu nevyjádřil, jenom zatřepal hlavou a přesunul pohled na mě.

„A co ty?“  zeptal se mě, no aspoň mi nenapsal mail.

„Já dneska odpočívám“ odpověděl jsem s úsměvem. Dál naše diskuse nepokračovala.

 

Za pár minut se ozval zvonek, myslel jsem, že to bude ta kámoška od Megi, ale oba mě vyvedli z omylu.

„Frenkie!“ řekli a v ten moment se stalo hodně věcí najednou. Matt běžel k televizi, zapnul ji a strčil do přehrávače nad ní, nějaké DVD. Megi běžela do kuchyně pro pití a oba začali upravovat sedačku. Já jenom nehnutě stál a pozoroval je. Asi za pět sekund byli oba hotovi a s úsměvem mířili ke dveřím.

Ahoj Frenkie!!“ usmáli se oba najednou na malého kluka, kterému mohlo být tak osm let. Ten jim pozdrav vrátil a okamžitě mířil k sedačce, vzal ovladač a spustil film, který tam před chvílí dal strejda.

„Co to bylo?“ zeptal jsem se a ukázal prstem k obýváku.

„To je Frenkie, hlídáme ho každé odpoledne asi 3 hodiny, jak kdy. Rodiče ho vždycky přivezou, on si jen sedne, zapne Shreka a kouká na něj pořád dokola, než si pro něj přijedou.  Vlastně se o něj vůbec nemusíme starat, stačí mu donést pití, něco malého k jídlu a hlavně ho nerušit.“ Chudák kluk, každý den to samé. Bylo mi ho líto, ale nějak jsem to nekomentoval. Šel jsem zpátky do pokoje, kde jsem poslouchal hudbu a stahoval různé filmy, pro nudné večery. Zanedlouho se ozval další zvonek a já jsem byl zvědavý, t

ak jsem se šel kouknout, kdo to je. Cestou jsem si všiml, že ten malý kluk sedí s vykulenýma očima a doslova film před sebou žere.

Ke dveřím jsem se dostal jako první, tak jsem s úsměvem otevřel. Přede mnou stála zrzka s hnědozelenýma očima, která byla asi stejně stará jako Megi, byla oblečená barevně a působila trochu jako hippie, tahle by se určitě líbila Teovi, napadlo mě.

Sotva jsem otevřel dveře přiběhla připravená Meg, přivítala tu druhou holku pusou a rychle vystřelila. Ještě jsem slyšel, jak ta druhá holka říká:

„Páni ten je sexi“

„Ale kretén“ odpálkovala jí ta mrška.

Pobaveně jsem se posadil vedle Frenkieho a koukal na pohádku s ním.

 

***

Bylo teprve něco kolem osmi hodin, všichni už byli doma a pro Frenkieho si přijeli už dávno. Seděl jsem v obýváku s Mattam. Megi si šla lehnout, protože jí údajně zmohlo to hraní si.

„Megi už spí, takže se jdu proběhnout. Jdeš taky?“ řekl z ničeho nic Matt a stále sledoval zápas.

„Ne, zůstanu doma“ odpověděl jsem.

„Dobře, jak chceš“ s těmi slovy doslova vyběhl z baráku. Za pár minut už jsem slyšel šustění v Megiiném pokoji a zanedlouho vyšla namalovaná a oblečená.

„Ty někam jdeš?“ Zeptal jsem se s nazdvihnutým obočím.

„ Jo, jdu ven. Každé úterý a pátek chodí taťka v noci ven, mám takový pocit, že má nějakou ženskou. No, každopádně on si myslí, že to nevím a já toho využívám“ usmála se. No, kdyby věděla, že její otec nechodí, za žádnou ženskou, ale prohání se v kůži vlka.

„Tak, doufám, že mi v tom nebudeš bránit, protože to by nebylo fér.“ Pokračovala.

„Hele mě je to úplně jedno. Dělej si co chceš.“ Řekl jsem a otočil se zpátky na televizi.

„Fajn.“ Řekla a odešla. Vypadá to, že tady někdo nemá přehled o tom, co jeho dítě dělá.

 Dřímal jsem na sedačce, když jsem z venku uslyšel nějaký hluk a smích. Natáhl jsem vzduch a ucítil Megi a nějakého kluka. Přiběhl jsem ke dveřím a rychle je otevřel. Nečekalo mě za nimi nic hezkého. Megi sotva stála, na nohách udržoval ji kluk, který na tom nebyl o moc lépe, oba byli opilí a smáli se. Já jen zděšeně kulil oči.

Ten kluk mohl mít, asi tolik, co já. Pokud nebyl o něco starší. Opřel Megi o zeď, aby se nějak udržela.

„Tak Ahoj Danny“ dostala ze sebe.

„Hej ty se ani nerozloučíš?“ zeptal se když se pomalu snažila dostat domů. Ona se jen zasmála a s námahou se otočila. Ten kluk se na ní přisál. Bože. Bylo jim úplně jedno, že tam jsem, asi mě nějak nepostřehli.

Ona ho se smíchem odstrčila. „Danny, ty staré perverzní prase. Jdi už radši domů“

A vážně ten opilý uchyl odcházel. Ona se najednou jakoby probrala a koukla se na mě, musel jsem se tvářit jako bůh pomsty. Co si to o sobě myslí sakra!! Přijde v takovém stavu s nějakým klukem, co ho ani neznám.

Zatáhl jsem ji do domu a bylo to asi moc prudce, protože zavrávorala, dopadla na všechny čtyři a začala zvracet. Na moje boty!!!! No to je moc, zvedl jsem ji na ruky a hodil do vany. Zapnul jsem sprchu a nastavil to na úplně ledovou. Začal jsem jí sprchovat, ona chvíli nadávala, ale potom se přestala vzpínat. Když jsem si všiml, jak má fialové rty, přestal jsem a posadil jsem ji na vanu.

„Jak Ti je?“ zeptal jsem se vážně a prohlížel jsem si jí.

„Zima.“ Odpověděla a rozhodně už nezněla opile.

„Zvládneš se převléct?“ zeptal jsem se.

„joo“ odpověděla mrtvě. Hodil jsem na ní nějaký ručník, co visel na dveřích a šel jsem si pro boty. Vzal jsem si sáček a opatrně je do něj vložil, položil před koupelnu a vešel do jejího pokoje. Ustlal jsem jí postel a okamžitě jí do ní vyhnal. Já mezitím strčil svoje boty do pračky a šel vytřít předsíň- tohle mi vrátí i s úroky!

Po té, co jsem dal celou kalamitu do kupy šel jsem si lehnout. Debilní puberťačka.

 

Darla

<<--- Darla:)

 

Frenkie

<<--- Frenkie

 

 

 

Předchozí<< // Další>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek xxx5:

7. slecinka
24.10.2009 [14:39]

Janulik: Dneska zřejmě přidám dlší kapitoluu:)). Jinak děkuju moc za komentáře:)

6. seiren přispěvatel
24.10.2009 [10:13]

seirenjééé dálší!%D plísky!

5. Janulik
24.10.2009 [9:13]

Kdy bude další kapitolka?Emoticon

4. anna
23.10.2009 [15:50]

Tahle povídka je skvělá!! Už se nemůžu dočkat dalšího díluEmoticon

3. ema
21.10.2009 [21:53]

EmoticonEmoticon

2. Janulik
20.10.2009 [15:45]

Waw!Emoticon užo kapitolky i když krátká hned pokračuj!

1. petulkape
18.10.2009 [20:22]

Skvelá kapča cica :D dobre som sa zasmiala :D:D:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!