OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » You think that you know me? Part fifth & sixth



You think that you know me? Part fifth & sixthDneska Vám udělám radost a dám sem hned dva díly :) Ten jeden je totiž krátký :) Jak vidíte, konečně se mi povedlo udělat logo. Je na něm Elisha Cuthbert & Jared Leto. Takhle nějak si totiž představuju Alici & Jasona. Pěkný počtení :)

Part fifth ..

Posadila jsem se a rozhlídla se kolem. Bylo teprve šest. Protřela jsem si oči a pomalu se zvedla. Došourala jsem se do koupelny, učesala se a sešla dolů. "Brý ráno", zívla jsem a vzala si snídani.

Natáhla jsem se pro tašku a vyšla ze dveří. Před dveřmi stála Lily. "Čau", pozdravila mě, jako by se nic nestalo. Usmála jsem se, zavěsila se do ní a šla ke škole.

O pár minut později jsme už seděly na našem oblíbeném místě a drbaly. Řekla jsem jí o Jasonovi a o Kate. Zatvářila se zamyšleně. "Třeba to není jeho holka .. třeba je to jeho ségra nebo tak něco ..". Smutně jsem se pousmála. "Třeba jo".

Lily se otočila. "Tobě se líbí?". Zčervenala jsem. "No .. ne .. maličko ..". Lily se zasmála. "Ty kecko, poznám to .. líbí se ti ..". Zvedla jsem se. "Lily!", vtom jsem si všimla Jasona a znovu zčervenala. "A-ahoj ..", vykoktala jsem.

Koukl na mě a usmál se. "Čau Al, jak se máš?"
Zčervenala jsem ještě víc. "Dobře, ty?". Odpověděl mi a odešel do svojí lavice. Doprovázela jsem ho očima a vtom jsem uslyšlela Lilyin hlas. "Stejnak seš do něj zabouchlá". Ohnala jsem se po ní, ale stihla uhnout. Zazvonilo.

Part sixth ..

Pomalu jsem se courala dom. Šla jsem sama, protože Lily měla dramaťák. Kopala jsem do kamínků a přemejšlela. "Alice, počkej!", ozval se za mnou hlas, který bych poznala na kilometry daleko. Pomalu jsem se otočila a viděla, jak mě Jason dobíhá. Usmál se: "Myslel jsem, že tě nestihnu". Trhla jsem rameny: "Nevěděla jsem, že se mnou chceš .. to .. no .. mluvit". Zas to koktání, nevím proč, ale ty oči mě znervózňujou. Zas ten smích. "Samozřejmě, že chci, musím ti nějak oplatit ten včerejšek". Přišlo mi to jako výsměch. "Víš, co? Dělej si srandičky z někoho jinýho". Naštvaně jsem se otočila a kráčela pryč. Jason zřejmě nevěděl, co má dělat, ale po pár krocích mě dostihl a chytl za ruku. "Alice, no tak .. neurážej se". Podíval se mi do očí a já cítila, jak moje naštvání mizí jako mávnutím kouzelnýho proutku. Pousmála jsem se. "Pustil bys mě?" Pustil mě a zařadil se po mým boku. "Nemáš chuť na zmrzku, Al?" Pomalu jsem přikývla a tak jsme se vydali k cukrárně.

"No fakt, bylo to, jak to říkám", dopověděl Jason a já se rozesmála. Všimla jsem si jeho upřeného pohledu a uhla svým. "Nedívej se tak!"
"Jak tak?", zas ten smích.
"No .. tak upřeně .. znervózňuje mě to".
"Fakt? Budu to asi dělat častějc".
Pousmála jsem a koukla mu do očí. Propadla jsem do nich.
"Sluší ti, když se směješ .."
Neubránila jsem se zrudnutí. "Jo .. hm .. díky .."
"Opravdu", pomalu se nadzvedl a já zatajila dech. Naklonil se blíž a ..

To be continued ..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You think that you know me? Part fifth & sixth:

4. Caroll
29.05.2012 [14:39]

Hezký příběh, těším se na další a jen tak mimochodem, já zbožňuji Jareda Leta, :D

3. lysithea20 přispěvatel
01.11.2011 [9:40]

lysithea20 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Mrs Nobody
20.03.2009 [23:03]

Teda, tedy takhle nechat čtenáře čekat...EmoticonEmoticon

1. Denda přispěvatel
15.03.2009 [22:22]

DendaSuper..:) Já se tak těšim na další..:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!