OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Zaelot: Dva živly - 1.



Zaelot: Dva živly - 1.Celý příběh je o dívce Alici Wilsonové. Není to obyčejná dívka, dokáže ovládat vodu. Poté, co potká chlapce, který je skoro stejný jako ona, vydává se s ním na místo zvané Zaelot. Je to místo kouzel a magických bytostí. Alice se tu potkává s elfem Zacharym Stephensem. Společně se dostanou do různých nebezpečí, která na ně uvalí zlý vládce Zaelotu.

Tu jedinou věc, která mě baví, můžu dělat jen, když nikdo není doma. Zakroužila jsem prstem nad sklenicí vody a ta se začala točit, až se změnila v miniaturní vodní vír. Máma s tátou byli v práci a měli se vrátit až večer. Tím pádem nejdu do školy. Omluvenku si napíšu z e-mailu mé milované maminky, ještěže jsem jí ten e-mail zakládala já. Samozřejmě, já vím, že nedělám nic dobrého, ale každý někdy dělá hlouposti.

Vzala jsem si sklenici k notebooku a zapnula ho. Během chvilky se spustil. Otevřela jsem prohlížeč a přihlásila se na mámin e-mail. Napsala jsem krátkou zprávu třídnímu a poslala ho. Jakmile na mě vyskočilo okénko, že byl e-mail úspěšně odeslán, klikla jsem na záložku Odeslané, e-mail odstranila a pak ho vyhodila i z koše. Výborně.

Dopila jsem sklenici vody a šla se převléci. Vzala jsem si tílko a pohodlné tepláky. Podívala jsem se na hodiny. Byla jedna hodina po poledni. Rozhodla jsem se, že se trochu projdu. A v ten moment jsem dostala nápad. Usmála jsem se, vzala si mobil, sluchátka, klíče od domu a vydala se směrem k jezírku. Nebydlím ve městě, dávám přednost vesnici, a do školy jezdím autobusem.

Vylezla jsem z domu, zamkla za sebou a zhluboka se nadechla. Miluju ten čerstvý vzduch. Byl květen, takže už venku nebyla zima, ale i tak jsem na sobě měla rozepnutou slabou mikinu. Sešla jsem na cestu a zatočila doleva. K jezírku se jde okolo pár domů, stojících na konci vesnice, pak podél lesíku a po cestě mezi stromy, která vás zavede přímo k vodě. To trvá tak patnáct minut. Sluchátka jsem si dala do uší a pustila si své oblíbené písničky. 

Když jsem došla k jezírku, srdce mi poskočilo radostí. Okamžitě jsem si písničky vypnula a schovala sluchátka. Na hladinu jezírka dopadaly sluneční paprsky a roztřpytily lehce se vlnící vodu. Sundala jsem si tenisky, trochu vyhrnula tepláky a stoupla si do vody na kraj jezírka. Pak jsem se posadila do trávy a začala se bavit.

Natáhla jsem nad vodu ruku a rozevřela dlaň. Voda se pod mojí dlaní začala vlnit rychleji. Ruku jsem pomalu sevřela v pěst a lehce rukou škubla nahoru. Za mou pěstí vystřelila středně velká vodní koule. Usmála jsem se. Tohle jsem dlouho trénovala a teď to jde jako po másle. Posunula jsem ruku doprava a vodní koule mou ruku následovala. Bylo to prostě úžasné...

 

Thomas

Sledoval jsem ji, jak si hraje se svými schopnostmi. Jakmile jsem uviděl, co s vodou udělala, byl jsem si na sto procent jistý, že je to ona. Ještě chvíli jsem ji pozoroval. Byla docela pěkná. Zrzavé vlasy, modré oči, postava tak akorát. Zavrtěl jsem hlavou a soustředil se na práci. Zadívala se na vodu a to jsem využil na moment překvapení. Postavil jsem se a vylezl ze křoví. Nevšimla si mě. Začal jsem se k ní přibližovat.

„Ahoj. Ty jsi Alice, že?“

 

Alice

Promluvil na mě nějaký kluk. Lekla jsem se, přestala se soustředit a vodní koule začaly padat k zemi, kde se rozprskly a úplně zmizely.

„Sakra! Jo, já jsem Alice. A kdo jsi ty?“ nepatrně jsem se zakoktala, ale nehnula se z místa.

„Jmenuju se Thomas. Co to bylo s tou vodou?“ zeptal se. Kousla jsem se do rtu a rychle se snažila vymyslet nějakou dobrou výmluvu.

„Co by s ní bylo? Je pořád stejná. Něco se ti muselo zdát.“ Nic lepšího mě v tu chvíli nenapadlo. Uchechtl se. No, to není vůbec dobré. Vodní hladinu jsem propalovala pohledem, jen abych se mu nemusela dívat do očí. Přišel ke mně a posadil se do trávy. Opatrně mě vzal za bradu a natočil mi hlavu tak, že jsem se musela dívat jen na něj. Byl pěkný. Blonďaté delší vlasy, modré oči - podobné jako ty moje -, hezký úsměv. Mohlo mu být tak dvacet.

„No tak, já vím, o co jde. Můžu tě zavést na místo, kde jsou lidé - nejen lidé - jako ty. Chceš?“ Zamračila jsem se.

„Nevím, o čem mluvíš,“ dělala jsem hloupou, ale při představě, že existuje místo, kde jsou lidi jako já, se moje srdce zaradovalo. Thomas si povzdechl a pustil mou bradu. Odhrnul si vlasy z levého ucha. Bylo zašpičatělé. V mysli mi začalo skákat jediné slovo, které mi tím připomněl: elf.

„Správně. Jsem elf. A ty dokážeš ovládat vodu.“ Podíval se na mě a zvedl obočí. „Tak co? Chceš tam, kde tvoje schopnosti nikomu nepřijdou divné?“ Vůbec jsem nevěděla, co dělám. Jen jsem si přála zapadnout. Ve škole mě neberou ani jako obyčejnou holku, která prostě jen nesnáší růžovou barvu. Ještě aby věděli, že dokážu ovládat vodu. Když jsem si na to vzpomněla, s úsměvem jsem se postavila na nohy a obula si tenisky.

„To si piš, že chci.“


Doufám, že jsem tímto začátkem alespoň trochu zaujala. :) Ano, také si myslím, že je to krátké, ale zatím jen testuji, jak tenhle příběh obstojí. :) Budu ráda za každý (a když říkám každý, myslím tím opravdu každý) názor na tenhle příběh. Děkuju, že jste dočetli až sem. :) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zaelot: Dva živly - 1.:

24.03.2015 [19:53]

FILADASuper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon určitě budu číst další kapitolky Emoticon

2. Violet přispěvatel
24.03.2015 [14:51]

VioletSkvelé Emoticon našla si vo mne svoju čitateľku Emoticon

1. Fluffy admin
24.03.2015 [8:37]

FluffyAhoj,
článek jsem ti opravila, ale příště si, prosím, dávej pozor na překlepy a mě/mně (mě se používá pouze s 2. a 4. pádem, pomáhá, když si říkáš tě/tebe ve větě, naopak mně se používá s 3. a 6. pádem, poslouží slovíčko tobě jako záchrana).
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!