OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Chicco (kočka s duševní poruchou)

Co k tomu dodat, mám rád kočky...

Novinka

Máma

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Impulsem pro sepsání této povídky bylo, když jsem viděl mámu po čtyřdenní jízdě.

Novinka

Lajnička

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Inspirováno životem

Novinka

Nikdy neříkej „ne"

Člověk by se neměl nechat ovlivňovat. Písnička Numb od Linkin Park.

Novinka

Smrtící živly - Navěky s ním

Smrtící živly - Navěky s nímVítr, vždy je věrný kamarád,
Vítr, jako nikoho má tě rád.
Vítr, vždy tě pohladí,
tvou duši omladí.

Vítr, jedna velká rodina,
Vítr, s ním vše nové začíná,
Vítr, pro něj nejsi jen stín,
vát budeš navěky s ním.

Novinka

Střípky bolesti

Střípky bolestiŠedá místnost, zrcadlo a chlapec

Novinka

Hon na čarodejnice

Hon na čarodejnice...
To myslím vystihuje vše.

Novinka

Prokletí Bílých Vlků

Prokletí Bílých VlkůVe státě Montana, mezi lesy a horami, existuje jedno malé městečko. A právě v tomto městečku žije dívka jménem Ellen se svou rodinou a přáteli. A všichni tito lidé mají jedno společné tajemství. Jsou prokletou smečkou. A ač toto zbylí obyvatelé města neví, všichni tuší, že jsou jiní. Jak by také ne, když všichni členové smečky mají velice světlou kůži i vlasy a téměř každý má modré či velmi světlé oči…

Novinka

V Nicotě

Nedoporučujeme číst do 15 let.

V NicotěToto je povídka plná emocí, ač ne zrovna těch pozitivních. Je to o zbabělosti sebevrahů a jejich největšímu hříchu, za který jsou souzeni. Jak lze tedy poznat již z těchto dvou vět, bude to něco z té „temné strany“. Ale i negativní emoce se někdy musí vybít, i kdyby ty řádky pak zůstaly navždy zapomenuty.

Novinka

Pátý Element

Pátý ElementPříběh Pátého Elementu, toho, který se dostal mezi lidi a mohl získat od každého ze své rodiny jeden dar - od matky Země i sourozenců Vody, Ohně a Vzduchu. Pokud chcete vědět, co tím získal a jak s dary naložil, tak vám přeji příjemné počtení…

Novinka

Ta opuštěná chata v lese

Ta opuštěná chata v leseMariin příběh začal nevinně. Procházkou se psem blízko lesa. Pak se jí stane to, co se stane asi každému. Uteče jí pes, narazí si hlavu, spadne na ruku, bude běžet, potká v lese zvíře. Její příběh je ale jiný tím, jak v jakém pořadí se tyto věci stanou a kam tyto věci povedou, než potká strašidelnou opuštěnou chatu. A je opravdu opuštěná?

Novinka

Budu tu do zániku světa...

Budu tu do zániku světa...O jedné planetě... O jedné dívce... O jednom osudu... O jedné lásce... O jednom konci...

Novinka

Proti sobě

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Proti soběJaké to je být sama proti sobě, proti svému svědomí? Prodávat se...

Novinka

Zlatá brána

Zlatá bránaPříběh o chlapci, který tolik toužil poznat celý svět. Vidět most Golden Gate bylo jeho životní touhou.

Novinka

Young blood

Young bloodAsi nikdo by nechtěl být na jejím místě. Asi nikdo by neměl na to vzepřít se mnohem silnějším bytostem, které žádná bolest nezastaví.
Buďme rádi, že tato monstra v našem světě volně neexistují.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!