OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Poselství

PoselstvíIn three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. (= Třemi slovy mohu shrnout všechno, co jsem se naučil o životě: život jde dál.) [- Robert Frost] Toto jsou jen mé myšlenky, které jsem přenesla do počítače. I přes název článku nečekejte nic působivého. :-)

Novinka

Heather

HeatherNenašla způsob, jak žít a nežárlit.

Novinka

Možnost se ptát...

Možnost se ptát...Když máme možnost se ptát, většinou se neptáme a pak uděláme chybu...

Novinka

Chybí mi...

Chybí mi...Tenhle drabble nemá být nějak umělecký, takže snesu jakoukoli kritiku. Je o tom, co jsem chtěla napsat mé nejlepší kamarádce, ale neodvážila jsem se. Tak alespoň vy můžete nahlédnout do mých pocitů.

Novinka

Zář

ZářCo když nezáříme? *L

Novinka

Dear September, I hate you!

Drabble o tom, že všetky deti na svete rovnako nenávidia September. Ale tie dedinské na to majú o dôvod viac...

Novinka

Jacqueline

JacquelineZestárla v naději, že se vrátí.

Novinka

Navždy volní

Navždy volníJediný způsob, jak získat to, co chceme a jak být volní. Je to jenom taková kravinka, a navíc je přepsaná podruhé, protože se mi poprvé ztratila :( *L

Novinka

Proč ne?

Proč ne?Každý o někoho někdy přišel a každého to bolelo, přesto nikdo nevymyslel účinnou a rychlou pomoc.

Novinka

So, why?

So, why?Námět na tento drabble mě napadl, když jsem byla na hematologii a viděla jsem tam kluka s rakovinou...

Novinka

Rosie

RosieZa jemné vůně konvalinek. Velmi těžký kýč.

Novinka

Daenna

DaennaOcel potažená hedvábím. Královna lží. Dcera noci.

Novinka

Sophie

SophieLéto skončilo. Máky odkvetly. On zmizel.

Novinka

Margaret

MargaretZtratila víc, než sama sebe.

Novinka

Cizí názor

Cizí názor„Nesuď člověka podle cizího názoru."

« Předchozí  1 ... 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!