OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Saviour - 1. kapitola



Saviour - 1. kapitolaAmelia přijíždí do Mystic Falls s jediným cílem, ochránit dvojnici. Věděla, že to nebude jednoduché, ale opravdu nečekala, že jí do toho budou kecat otravní upíři a čarodějka. To by snad, ještě zvládla, ale když se na scéně objeví její starý známý, má všeho dost.

„You had my heart inside of your hand," zpívala jsem spolu s rádiem. Levou ruku, kterou jsem měla vystrčenou z okna, jsem bubnovala do rytmu o dveře auta. Zběžně jsem mrkla na mapu, která ležela na sedadle spolujezdce, ale moc jsem toho z ní v té tmě nezjistila. Teoreticky bych už měla být ve městě, ale stále jsem nepotkala uvítací ceduli. No, není se čemu divit. Můj orientační smysl není zrovna nejlepší. Klidně se dokážu ztratit i v obchodě.
 
Zapnula jsem dálková světla, abych viděla na případné podivnosti. Četla jsem, že se tu v posledních měsících ztrácí lidé a najdou se po nich jen auta. Vážně nemám zájem skončit znásilněná a zahrabaná někde v lese.
 
...
 
Už jsem to chtěla otočit a jet zpátky, když jsem konečně uviděla ceduli, která hlásala, Vítejte v Mystic Falls.
 
„Konečně," vydechla jsem si a úlevou mi spadl kámen ze srdce. Nesnáším cestování. Už jsem na cestě několik dní a to je na mě opravdu hodně. Vypnula jsem dálkáče a po hlavní jsem dojela až k nějakému baru. Zaparkovala jsem, zamkla Sršně a vydala se ke dveřím, nad kterými visel nápis Mystic Grill. Opravdu originální název.
 
S očekáváním nejhoršího jsem vstoupila dovnitř a zběžně jsem obhlídla osazení. Optimista by řekl, že je poloplno, ale já bych řekla, že je poloprázdno. Pár stolů bylo obsazeno, kulečník obsadil nějaký pár a u baru seděl jen jeden host. Nechtěla jsem zabrat celý stůl jen pro sebe, a tak jsem se posadila k baru, pár míst od toho chlápka.
 
„Co si dáte?" přistoupil ke mně barman, který zrovna myl skleničky. Byl to mladý kluk s tmavě blond vlasy a přátelským výrazem.
 
„Čistou vodu a pytlíček buráků, prosím," objednala jsem si a bez ostychu ho sledovala. Nejspíš si toho všiml, protože znatelně znervózněl.
 
„Děkuju," vděčně jsem se na něj usmála, když přede mě předložil mou objednávku. Jen to odmávl a odběhl ke stolu paniček ve středních letech, kterého si ho vyžádaly. Ani jsem netušila, jak velkou žízeň mám, dokud jsem si prvně nelokla. Byl to takový blažený pocit, že jsem celou skleničku vypila na jeden zátah. Spokojeně jsem si otřela pusu a následně otevřela pytlíček s buráky, když jsem si všimla, že na mě čumí ten chlap, co sedí pár míst ode mě.
 
„Potřebuješ něco?" otráveně jsem se na něj otočila a konečně si ho i pořádně prohlídla. Měl černé vlasy, hranatou bradu mu pokrývalo drobné strniště. Na sobě měl černou, nejspíš koženou bundu a nejspíš džíny. V ruce držel skleničku a podle barvy obsahu tipuju na whisky. Od pohledu frajírek.
„Jo. Takovou krásku, jako jsi ty," zvedl koutek v polovičatém úsměvu. Nejspíš mě to mělo dostat do kolen. No, smůla. Nic se nekoná.
 
„Podle mě potřebuješ úplně něco jinýho," odfrkla jsem si a vrátila pozornost zpět k arašídům. Barmana, který se mezitím vrátil za bar, naše konverzace očividně zaujala. Přestože se snažil být nenápadný, všimla jsem si, že nás po očku pozoruje.
 
„Vážně? A co?" zvědavě se na mě ten frája díval.
 
„Obnovení balících frází," sladce jsem se na něj usmála. „A teď mi dej pokoj," odpálkovala jsem ho, ale ještě než jsem se od něj odvrátila, pokochala jsem se jeho zaraženým výrazem. Pohled pro bohy.
 
„Tohle si ještě vyřídíme," zabrblal, dopil své pití a odešel.
 
„Už se nemůžu dočkat," uchechtla jsem se za ním a pobaveně zavrtěla hlavou. Třeba tu nebude taková nuda.
 
Otočila jsem se zase zpátky a všimla si, že se kluk za barem snaží nesmát. Moc mu to ale nejde.
 
„Zdejší Cassanova?" zeptala jsem se a hodila jsem si do pusy arašíd. Mňam.
 
„Bohužel," přikývl s mega úsměvem. Divím se, že mu nepraskly koutky.
 
„Bože… Jo, jinak jsem Lia," natáhla jsem k němu ruku.
 
„Matt," potřásl si se mnou. Tak můj první známý v Mystic Falls. Vypadá jako milý kluk, což znamená, že bude mít spoustu přátel, mezi kterými by mohla být i ona.
 
„Ráda tě poznávám. Takže, Matte, máte tu nějaký hotel? Protože další noc v autě už asi nezvládnu," nasadila jsem prosebný kukuč.
 
„Jeden tu je. Není to žádný Hilton, ale nejhorší to taky není. Vrátíš se na hlavní a pojedeš kousek zpátky a uvidíš ho," uklidnil mě. Jen jsem pokývala hlavou. Stejně jsem s Hiltonem nepočítala.
 
„A o nějaký práci asi nevíš," zkusila jsem štěstí. Přece jen se jedná o menší město a o něčem by mohl vědět.
 
„Bohužel," zavrtěl hlavou a s omluvou odklusal k příchozí blondýnce, která ho okamžitě políbila. Se zamilovaným výrazem se vrátil za bar, zatímco se blondie posadila na židličku vedle mě.
 
„Ahoj," zářivě se na mě usmála. Páni, mohla by dělat lampičku.
 
„Ahoj," pozdrav jsem jí oplatila a dokonce jsem k němu přihodila i úsměv.
 
„Jsem Caroline, Mattova přítelkyně," představila se a hodila po mně významným pohledem. Miluju, když na mě holky házejí významné pohledy. Jako by mě to mohlo zastavit. Když budu chtít ojet jejího přítele, tak to udělám.
 
„Lia, Mattova zákaznice," zakřenila jsem se na ni a ukázala na sklenici vody a balíček arašídů. „No, tak já to balim," vylovila jsem v kapse drobný na zaplacení a podala je Mattovi.
 
„Počkej, něco mě napadlo," zastavil mě, když už jsem vstávala. Zvědavě jsem se na něj podívala. „Zítra se koná něco jako maškarní. Společenský oblečení a škrabošky. Přijď a třeba se nám podaří najít ti nějaký džob," potěšeně se usmál, že ho to napadlo. Maškarní? To jako fakt?
„Uvidim. Díky a mějte se," mávla jsem a odešla.
 
...
 
Venku mě ovanul studený vzduch. Teda, ne že by mi nějak vadil, spíš naopak. Nasedla jsem a vyjela podle Mattovy navigace. Menší hotýlek jsem našla hned, tak, jak řekl. Zaparkovala jsem na poloprázdném parkovišti a ze zadního sedadla vzala velkou cestovní tašku. Zamkla jsem a zamířila k recepci, kde se ještě svítilo.
 
„Dobrý večer," pozdravila jsem brunetu, kterou jsem spatřila hned, jak jsem vešla.
 
„Dobrej," ani se na mě nepodívala.
 
„Chtěla bych se u vás ubytovat. Tedy jestli máte volný pokoj," přešla jsem rovnou k věci a na řečičky jako to je ale krásný večer jsem se vybodla. Byl to dlouhý den a já bych nejradši padla do postele.
 
„Samozřejmě." To už se na mě podívala. Když zjistila, že jsem sama, stočila pohled k počítači a něco do něj naťukala.
 
„Budete bydlet na devítce. Jednolůžák s koupelnou. Může být?" vzhlédla ke mně. Jen jsem přikývla a vylovila z kapsy paklík bankovek.
 
„Chci neomezený kredit. Až mi vyprší objednaný pobyt, tak mi dejte vědět a já připlatim," podala jsem jí peníze. Spočítala to a zadala do počítače nějaké další údaje. Pak mi podala klíč s dřevěným přívěskem, na kterém byla napsaná devítka.
 
„Vítejte v Mystic Falls," houkla za mnou, když jsem vycházela ven.
 
...

Pokoj byl celkem malý a útulný. Postel byla u zdi a z jedné strany měla skříň a z druhé noční stoleček. Naproti ní byla na stole televize a kus od ní dveře, nejspíš do koupelny.
 
Zamkla jsem za sebou a klíč nechala ve dveřích. Cestou do koupelny jsem hodila tašku na postel. Jen pod ní zavrzala. Opatrně jsem otevřela dveře a čekala jen to nejhorší. Ale tak zlé to zase nebylo. Byl tam akorát záchod, zrcadlo, které viselo nad umyvadlem, a sprchový kout. Žádnej luxus, ale vše potřebné.
 
Vrátila jsem se do pokoje a rozepnula tašku. Vyházela jsem z ní nepotřebné věci, až jsem konečně našla to, co jsem hledala. Šaty jsem vytáhla a pověsila je do skříně. Zítra se mi budou hodit. Zbytek oblečení jsem naházela zase zpátky do tašky, kterou jsem hodila na zem. Zula jsem si boty a sundala bundu. Pak jsem padla do postele a vytuhla.
 
 
 

 
První kapitola nové povídky s názvem Saviour. Jedná se o fanfiction k seriálu The Vampire Diaries. Děj se odehrává v druhé řadě v den před maškarním plesem, či co to je.
 
No... doufám, že si to třeba někdo přečte a okomentuje. Budu ráda za každý komentář i kritiku :).

Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Saviour - 1. kapitola:

5. Krist přispěvatel
09.08.2013 [22:16]

Kristwani123,Kika,:): děkuju :)
Destiney: děkuju :) dopíšu, ale problém je v tom, že to mám rozepsané v noťasy a ten se mi po pár minutách sekne.. budu ho muset dát do opravny, protože takhle to fakt nejde.. ale pokusím se to napsat na compu :)

4. Destiney
09.08.2013 [21:50]

Skvělý Emoticon Mám ale otázku. Dopíšeš spalována magií???

3. :)
09.08.2013 [21:28]

úžasný Emoticon Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon

2. Kika
09.08.2013 [19:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. wani123 přispěvatel
09.08.2013 [16:08]

wani123Strašne rada mám Upírske Denníky a vyzerá to zaujímavo.. Emoticon Takže si s radosťou prečítam i ďalšiu kapitolku. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!